Post ze gewoon dan.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:27 schreef Zaktabak het volgende:
Ik wou nieuw topic openen want ik had chicks.
Is een goed nummer.quote:
Ik heb waarschijnlijk werk gevonden trouwens.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:30 schreef BlauweTijger het volgende:
Het sowieso gaan halen want een halve ubermensch zijn.
quote:Op woensdag 23 april 2014 23:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb waarschijnlijk werk gevonden trouwens.
Frank waarschijnlijk wel als hij het ziet.quote:
Gaar baantje bij de post, bezorging hier in de wijk. Maar werk is werk.quote:
Prima, muziekje op. Lekker weer in aantocht. Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gaar baantje bij de post, bezorging hier in de wijk. Maar werk is werk.
Beter dan nietsquote:Op woensdag 23 april 2014 23:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gaar baantje bij de post, bezorging hier in de wijk. Maar werk is werk.
Precies.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:32 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Prima, muziekje op. Lekker weer in aantocht. Gefeliciteerd.
Oh dat zou mij ook wel lukken hoor. Totdat je op een date zit en door je lines heen hebt dan zal het vrij snel ophouden.quote:
Het is alleen al handig voor mijn cv, is er in ieder geval iets dat het lege gat opvult.quote:
die ogenquote:
Hmm. Ahahquote:Op woensdag 23 april 2014 23:37 schreef Yiha het volgende:
[..]
lijkt een beetje op een vriendin van me maar dan donkerbruin haar
picsquote:Op woensdag 23 april 2014 23:37 schreef Yiha het volgende:
[..]
lijkt een beetje op een vriendin van me maar dan donkerbruin haar
quote:Op woensdag 23 april 2014 23:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Totdat je op een date zit en door je lines heen hebt dan zal het vrij snel ophouden.
quote:Top 500 subforum Klaagbaak van 01-01-2014 t/m 23-04-2014
nr / aantal posts / gebruiker
001 16223 deadprez
quote:
Kansloos ben je toch eigenlijkquote:
Doeiquote:
Mjaquote:
Naja het draait meer om het slap lullen over van alles en wat, als je daarna opeens een saaie lul blijkt te zijn zal dat niet bepaald in je voordeel werken.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..].
Lol @ duidelijk dat je überhaupt nog nooit een date hebt gehad, als je dit zegt![]()
. Alsof je op een date constant lines blijft droppen
. Alsof je op een date sowieso nog lines moet gaan droppen
.
Geef het gewoon op, dit wordt niks.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Naja het draait meer om het slap lullen over van alles en wat, als je daarna opeens een saaie lul blijkt te zijn zal dat niet bepaald in je voordeel werken.
Maar zover was je wss nog niet met denken met die karige verbindingen in die hersenpan van je.
Heb al opgegeven. Zit nu in acceptatiefase.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Geef het gewoon op, dit wordt niks.
Wat zei hij?quote:
FOK! dus.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Naja het draait meer om het slap lullen over van alles en wat
Als je alleen daar over kan vertellen wanneer ze vraagt "wat doe je in het dagelijks leven?"quote:
Beetje curven beetje fokkenquote:Op woensdag 23 april 2014 23:44 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Als je alleen daar over kan vertellen wanneer ze vraagt "wat doe je in het dagelijks leven?"
Hehe.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:44 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Als je alleen daar over kan vertellen wanneer ze vraagt "wat doe je in het dagelijks leven?"
Tijd om te stoppen met fok eigenlijkquote:Op woensdag 23 april 2014 23:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hehe.![]()
"Beetje fokken en zo he, je weet wel."
Daar experimenteer ik de laatste tijd nogal wat mee.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Tijd om te stoppen met fok eigenlijk
De rest heeft de leeftijd gewoon nog niet bereikt.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:43 schreef deadprez het volgende:
Ik geloof dat er hier ook een 50plusser post die nog maagd is, die schijnt ook gelukkig te zijn dima.
gewoon leren hoe je ghb moet makenquote:Op woensdag 23 april 2014 23:47 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
De rest heeft de leeftijd gewoon nog niet bereikt.
En waarom kom je toch terug?quote:Op woensdag 23 april 2014 23:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daar experimenteer ik de laatste tijd nogal wat mee.
Jij toch niet ook al?quote:Op woensdag 23 april 2014 23:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Tijd om te stoppen met fok eigenlijk
Van wat ik ervan begrepen heb mag zowat iedereen dat worden.quote:
Wil je nietquote:
Het leek me ooit heel leuk, maar toen ik een aanbod kreeg heb ik het niet gedaan.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:52 schreef Zaktabak het volgende:
Één grote tyfus zooi om een beetje politieagent te lopen spelen...
Beetje slotjes zetten op kuttopics, notes zetten en lezen. Goed leven.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:52 schreef Zaktabak het volgende:
Één grote tyfus zooi om een beetje politieagent te lopen spelen...
Waar is Marie eigenlijk? Ik kan zo 2 fokkers verzinnen die nog een pijpbeurt van haar tegoed hebben...quote:
heb je gelijk voltijdwerkquote:Op woensdag 23 april 2014 23:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Beetje slotjes zetten op kuttopics, notes zetten en lezen. Goed leven.
Is die inmiddels weg ja?quote:Op woensdag 23 april 2014 23:53 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Waar is Marie eigenlijk? Ik kan zo 2 fokkers verzinnen die nog een pijpbeurt van haar tegoed hebben...
Staat goed op je cvquote:Op woensdag 23 april 2014 23:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Beetje slotjes zetten op kuttopics, notes zetten en lezen. Goed leven.
Uitkering fixen en regelen dat hier modden geldt als vrijwilligerswerk, zodat ik er verder niet voor hoef te werken.quote:
Is ook. En iets geleerd.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:54 schreef Zaktabak het volgende:
Oja, en Opa moet je wel mogen, anders "zoeken we momenteel geen mods".
Zo gaat dat.
Zie haar nooit meer verschijnen.quote:
quote:
Die clip met die vrouw en de baby-airborne was wel echt nice.quote:
link?quote:Op woensdag 23 april 2014 23:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die clip met die vrouw en de baby-airborne was wel echt nice.
Ben ik al sinds het posten aan het zoeken.quote:
Stage is dan ook best wel papperige schijt.quote:
Je bent getrouwd?quote:Op donderdag 24 april 2014 00:02 schreef Zaktabak het volgende:
Mvr. Zak dacht leuk te zijn door RTL Boulevard op te zetten om mij te pesten.
Ze ligt nu verplicht al in bed.
quote:Op donderdag 24 april 2014 00:02 schreef AchmedJan het volgende:
Wat zouden jullie doen, stage op +/- 30 min reistijd, 350 stagevergoeding, of eentje op +/- 1uur reistijd, 250 stagevergoeding maar lijkt je wel leuker. Moet 3 maanden stage lopen
Waar zitten de mooiste vrouwen is een factor die je achterwege laat.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:02 schreef AchmedJan het volgende:
Wat zouden jullie doen, stage op +/- 30 min reistijd, 350 stagevergoeding, of eentje op +/- 1uur reistijd, 250 stagevergoeding maar lijkt je wel leuker. Moet 3 maanden stage lopen
Met gekneusde ribben en een uitgescheurde anus, neem ik aan.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:02 schreef Zaktabak het volgende:
Mvr. Zak dacht leuk te zijn door RTL Boulevard op te zetten om mij te pesten.
Ze ligt nu verplicht al in bed.
Nee. 7 jaar relatie, dat wel. Is hier algemeen bekend dacht ik wel.quote:
Nee.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Met gekneusde ribben en een uitgescheurde anus, neem ik aan.
Begint ze al te emmeren over kinderen en zo?quote:Op donderdag 24 april 2014 00:04 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Nee. 7 jaar relatie, dat wel. Is hier algemeen bekend dacht ik wel.
Beide nvtquote:Op donderdag 24 april 2014 00:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Waar zitten de mooiste vrouwen is een factor die je achterwege laat.
Ze regelt wel wat met de melkboerquote:Op donderdag 24 april 2014 00:04 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Nee.
Maar wel omgekeerde pikstraf.
Dat van die zevenjarige relatie wist ik wel, maar kon toch dat je ook getrouwd was. Leek me niet waarschijnlijk, maar toch.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:04 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Nee. 7 jaar relatie, dat wel. Is hier algemeen bekend dacht ik wel.
Dan is het achteraf gezien terecht geweest dat je dit onderwerp achterwege liet.quote:
Wij hebben van het begin af aan altijd alquote:Op donderdag 24 april 2014 00:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Begint ze al te emmeren over kinderen en zo?
Maar je bent al 32.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:05 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Wij hebben van het begin af aan altijd al
afgesproken om pas kinderen te nemen wanneer ik 30 word.
Deze man weet de wetten wel te schapen.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:05 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Wij hebben van het begin af aan altijd al
afgesproken om pas kinderen te nemen wanneer ik 30 word.
Ja, daarom.quote:
Ik kan het nog niet aan met mijn werk dus 5 jaar uitgesteld.quote:
Stiekem een knoop erin leggenquote:Op donderdag 24 april 2014 00:08 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik kan het nog niet aan met mijn werk dus 5 jaar uitgesteld.
Ik heb mij natuurlijk allang anoniem laten steriliseren maar dat weet zij niet.quote:
En zij maar met haar beentjes in de lucht liggenquote:Op donderdag 24 april 2014 00:10 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik heb mij allang anoniem steriliseren maar dat weet zij niet.
en de pil 'vergeten'quote:Op donderdag 24 april 2014 00:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En zij maar met haar beentjes in de lucht liggen
En dan ineens denkt dat ze alleen de dienst uitmaakt of er larven komen of niet.quote:
gwn je zaakjes regelenquote:Op donderdag 24 april 2014 00:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En dan ineens denkt dat ze alleen de dienst uitmaakt of er larven komen of niet.
Daarom zou er gewoon een mannenpil moeten zijnquote:Op donderdag 24 april 2014 00:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En dan ineens denkt dat ze alleen de dienst uitmaakt of er larven komen of niet.
Nou ja, ik las laatst dat een Afrikaanse stam daar een oplossing voor had gevonden. Wanneer een jongen geboren werd gingen ze er met een stel medicijnmannen omheen dansen en duwde ze een gloeiende ijzeren punt in de basis van de penis en deden er een kurkje in. Als je dan niet wilde dat iemand zwanger werd, haalde je dat kurkje eruit.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daarom zou er gewoon een mannenpil moeten zijn
Alle vrouwen met rammelende eierstokken worden zoquote:
Dat lijkt me niet bepaald prettigquote:Op donderdag 24 april 2014 00:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nou ja, ik las laatst dat een Afrikaanse stam daar een oplossing voor had gevonden. Wanneer een jongen geboren werd gingen ze er met een stel medicijnmannen omheen dansen en duwde ze een gloeiende ijzeren punt in de basis van de penis en deden er een kurkje in. Als je dan niet wilde dat iemand zwanger werd, haalde je dat kurkje eruit.
eruit dan nogquote:Op donderdag 24 april 2014 00:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nou ja, ik las laatst dat een Afrikaanse stam daar een oplossing voor had gevonden. Wanneer een jongen geboren werd gingen ze er met een stel medicijnmannen omheen dansen en duwde ze een gloeiende ijzeren punt in de basis van de penis en deden er een kurkje in. Als je dan niet wilde dat iemand zwanger werd, haalde je dat kurkje eruit.
Mijn vruchtbaarheid naar wens uit- en in kunnen schakelen lijkt me eigenlijk wel fijn.quote:
Ja, want als je dat ding erin laat stroomt het regelrecht de vrouw in.quote:
quote:Op donderdag 24 april 2014 00:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, want als je dat ding erin laat stroomt het regelrecht de vrouw in.
Nou zo'n een gloeiende staaf je piempie in gaat daarvoor iets te ver. Lijkt me ook niet heel hygiënisch trouwens, een kurk erin. Straks rot ie eraf :S:Squote:Op donderdag 24 april 2014 00:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mijn vruchtbaarheid naar wens uit- en in kunnen schakelen lijkt me eigenlijk wel fijn.
Genoeg vrouwen die ook geen kinderen willen.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Alle vrouwen met rammelende eierstokken worden zo
Hitte roeit bacteriën uit. En het schroeit ook handig dicht.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nou zo'n een gloeiende staaf je piempie in gaat daarvoor iets te ver. Lijkt me ook niet heel hygiënisch trouwens, een kurk erin. Straks rot ie eraf :S:S
Ik heb er genoeg meegemaakt die heel stoer dit beweerden en nu ineens drie kinderen. "Ja nee, het liep zo en alles, ja echt wtf was een beetje raar."quote:Op donderdag 24 april 2014 00:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Genoeg vrouwen die ook geen kinderen willen.
Ken ook een aantal 40+vrouwen die bewust nooit kinderen hebben genomen.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:23 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb er genoeg meegemaakt die heel stoer dit beweerden en nu ineens drie kinderen. "Ja nee, het liep zo en alles, ja echt wtf was een beetje raar."
Ik ook, alleen was een deel daarvan ooit in de twintig en toen hadden ze een grote mond.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:24 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Ken ook een aantal 40+vrouwen die bewust nooit kinderen hebben genomen.
quote:
Abortie?quote:Op donderdag 24 april 2014 00:30 schreef Zaktabak het volgende:
Binnenkort trouwens wel een hersteloperatie uitvoeren.
Ha ik zag het, overquote:Op donderdag 24 april 2014 00:31 schreef Zaktabak het volgende:
Stiekem wil ik best een zoontje of dochtertje op zien groeien.![]()
Nee zaadleiders weer aan elkaar zettenquote:
Het lijkt me inderdaad ook behoorlijk lame om een dochter te krijgen.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ha ik zag het, over
Ik alleen een zoontje
Oei. Succes.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:32 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Nee zaadleiders weer aan elkaar zetten
heb je tenminste iets om aan te zitten als je vrouw verlept isquote:Op donderdag 24 april 2014 00:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het lijkt me inderdaad ook behoorlijk lame om een dochter te krijgen.
Daar heb ik geen dochter voor nodig.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb je tenminste iets om aan te zitten als je vrouw verlept is
quote:Op donderdag 24 april 2014 00:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gewoon sidebitches jeweettogquote:Op donderdag 24 april 2014 00:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja, maar als ik een dochtertje krijg ben ik daar ook blij mee en zal ik het niet bruut de nek om te draaien uit ontevredenheid.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ha ik zag het, over
Ik alleen een zoontje
eigen vlees voelt toch beterquote:Op donderdag 24 april 2014 00:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daar heb ik geen dochter voor nodig.
quote:Op donderdag 24 april 2014 00:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:
Ik zag het.quote:
goede ass, zou lijnen vanaf vattenquote:
welterustenquote:
Google eens op plaatjes, Volgens mij zijn ze tegenwoordig wel Echt heel goed in dat soort dingen makenquote:Op donderdag 24 april 2014 05:10 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik snap dat niet, qua borsten en de rest van de uiterlijk oke, maar haar (of zijn) puni ziet er niet uit zoals het hoort uit te zien toch? Ik weet theoritisch hoe je van een lul een kut maakt en zoals ik het begrijp moet het best wel opvallend anders uitzien/aanvoelen?
Gewoon doorwerken man. Je fokt al de hele werkdag.quote:Op donderdag 24 april 2014 08:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo zou je het kunnen zeggen.
maar ieder mens heeft recht op pauze..
quote:Op donderdag 24 april 2014 08:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gewoon doorwerken man. Je fokt al de hele werkdag.
Hoe durf je jezelf foodwatch te noemen en dan zulke onzin uit te kramen #icantquote:Het Koningsontbijt, het ontbijt dat vrijdagochtend op veel basisscholen wordt geserveerd voorafgaand aan de Koningsspelen, geeft kinderen het slechte voorbeeld. Bij het ontbijt zitten ongezonde producten zoals hagelslag en pindakaas. 'Het is de bedoeling dat de kinderen een gezonde sportdag hebben, maar 's ochtends krijgen ze eten voorgeschoteld dat vol zit met suiker.' Dat zegt Felix Cohen, directeur van het Voedingscentrum.
Ook consumentenorganisatie foodwatch is allesbehalve te spreken over het Koningsontbijt, dat gesponsord wordt door supermarktketen Jumbo. 'Voedingsbedrijven komen op deze manier de scholen binnen. Ze hebben totaal andere belangen dan educatie, ze willen gewoon reclame maken voor hun producten', zegt een woordvoerder van foodwatch.
HAGELSLAG EN PINDAKAAS ZIJN VAN DE DUIVEL KINDEREN NAAR DE HEL OPEN JE OGENquote:Op donderdag 24 april 2014 08:26 schreef Robophatt het volgende:
Vieze gore kk foodwatch met hun bullshit over Pindakaas dat ongezond zou zijn flikker toch op.
[..]
Hoe durf je jezelf foodwatch te noemen en dan zulke onzin uit te kramen #icant
een normaal mens kan het voedingscentrum toch niet meer serieus nemenquote:Op donderdag 24 april 2014 08:26 schreef Robophatt het volgende:
Vieze gore kk foodwatch met hun bullshit over Pindakaas dat ongezond zou zijn flikker toch op.
[..]
ja, wat wil je dan? voor alles is wel iets slechts te verzinnenquote:Op donderdag 24 april 2014 08:30 schreef Robophatt het volgende:
En dan komen ze zelf niet eens met een tegenvoorstelKotsmisselijk word ik daarvan
Is niet van het voedingscentrum. Zoveel zin om haatmail te sturen.
Jij zal het wel beter wetenquote:Op donderdag 24 april 2014 08:26 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik zou gek worden.quote:Op donderdag 24 april 2014 08:58 schreef Stimorol- het volgende:
Ik wil slapen.
Soms man is t idee van n uitkering gewoon zo lekker.
http://www.thuisserver.ne(...)orum=5&tab=tab_tablequote:Op donderdag 24 april 2014 09:04 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Waar vind je deze autisten stat?
Solide.quote:Op donderdag 24 april 2014 09:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
http://www.thuisserver.ne(...)orum=5&tab=tab_table
Jij staat op de derde plaats.
moet dadelijk naar die postbezorgingsshitquote:
Nicequote:Op donderdag 24 april 2014 09:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
moet dadelijk naar die postbezorgingsshit
kutquote:Op donderdag 24 april 2014 09:10 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
NiceWat vind je van de wereld om 9:10?
KFC bezorgservice bellenquote:Op donderdag 24 april 2014 09:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Fuuu
Eten vergeten.
Geen fruit of brood
quote:
Haha sukkolquote:Op donderdag 24 april 2014 09:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Fuuu
Eten vergeten.
Geen fruit of brood
Ik wil een starbucks drive in.. dan heb ik zo die spaarkaart volquote:
Ben je nou echt een wijf of niet?quote:Op donderdag 24 april 2014 09:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil een starbucks drive in.. dan heb ik zo die spaarkaart vol
quote:
Neequote:Op donderdag 24 april 2014 09:14 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ben je nou echt een wijf of niet?
Een wat?quote:
zijn die er in nederland eigenlijk?quote:Op donderdag 24 april 2014 09:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil een starbucks drive in.. dan heb ik zo die spaarkaart vol
nog zo eentjequote:Op donderdag 24 april 2014 09:23 schreef Chloroform het volgende:
Kkvroeg weerWaarom is het hier zo druk al.
jaquote:Op donderdag 24 april 2014 09:23 schreef Chloroform het volgende:
Wat?quote:
ik zat te wachten totdat jij er was om je een goedemorgen te wensen maar nu kan je wat mij betreft de boom inquote:Op donderdag 24 april 2014 09:23 schreef Chloroform het volgende:
Ahw, lief.quote:Op donderdag 24 april 2014 09:24 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik zat te wachten totdat jij er was om je een goedemorgen te wensen maar nu kan je wat mij betreft de boom in
Ja? Wat zeik je nou? We zijn niet allemaal van die zonnestraaltjes voor 10.00 uur.quote:
Heb je een baan tegenwoordig?!quote:Op donderdag 24 april 2014 09:26 schreef deadprez het volgende:
fucking hell heb echt kkr erge kater. moet voortaan minder zuipen als ik zo vroeg op moet staan
quote:Op donderdag 24 april 2014 09:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja? Wat zeik je nou? We zijn niet allemaal van die zonnestraaltjes voor 10.00 uur.
als het goed is wel. krijg straks te horen hoe en wat.quote:Op donderdag 24 april 2014 09:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je een baan tegenwoordig?!!
Haha ripquote:Op donderdag 24 april 2014 09:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
als het goed is wel. krijg straks te horen hoe en wat.
postbezorgingquote:Op donderdag 24 april 2014 09:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha rip
Succes wel. Waar ga je misschien werken?
hehehquote:Op donderdag 24 april 2014 09:28 schreef Salatrel het volgende:
mod op fok is geen baan hoor. iig niet iets wat je op je cv kunt zetten
Diep van binnen ben je gewoon een standaard allochtoon.quote:Op donderdag 24 april 2014 09:23 schreef Chloroform het volgende:
Je hebt er zin in ehquote:
Uhm nee ik geloof het niet.quote:Op donderdag 24 april 2014 09:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zijn die er in nederland eigenlijk?
Oh toch niet?quote:Op donderdag 24 april 2014 09:28 schreef Salatrel het volgende:
mod op fok is geen baan hoor. iig niet iets wat je op je cv kunt zetten
Nu even niet.quote:
Niks mis mee.quote:
Oké.quote:Op donderdag 24 april 2014 09:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Diep van binnen ben je gewoon een standaard allochtoon.
Probleem is dat het maar 6 uur per week is. Maar goed, het is iets.quote:
vervelend. voor jouquote:Op donderdag 24 april 2014 09:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm nee ik geloof het niet.
oh, daarbij is hetquote:
True.. dan moet je de post zelf sorterenquote:
Toch minimaal ¤100 per maand.quote:Op donderdag 24 april 2014 09:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Probleem is dat het maar 6 uur per week is. Maar goed, het is iets.
Goed zo.quote:Op donderdag 24 april 2014 09:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nu even niet.Maar ben er op zich wel blij mee.
Misschien kans op uitbreiding van de uren?quote:Op donderdag 24 april 2014 09:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Probleem is dat het maar 6 uur per week is. Maar goed, het is iets.
Ja 150 ongeveer.quote:Op donderdag 24 april 2014 09:30 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Toch minimaal ¤100 per maand.
quote:Op donderdag 24 april 2014 09:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
True.. dan moet je de post zelf sorteren
quote:
Se-ri-eus?quote:
Jup. Bezorging op dinsdag en donderdag, dagen daarvoor sorteren.quote:Op donderdag 24 april 2014 09:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Se-ri-eus?
Moet je nou zelf je post sorteren dan?
Volgens mij is dat dan ook maar 2 of 3 dagen in de week?
en in die 4 dagen maak je dus maar 6 uur?quote:Op donderdag 24 april 2014 09:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jup. Bezorging op dinsdag en donderdag, dagen daarvoor sorteren.
4 tot 6 blijkbaar, weet het verder ook niet.quote:Op donderdag 24 april 2014 09:32 schreef Salatrel het volgende:
[..]
en in die 4 dagen maak je dus maar 6 uur?
Je kan niet bij post nl aan de slag?quote:Op donderdag 24 april 2014 09:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jup. Bezorging op dinsdag en donderdag, dagen daarvoor sorteren.
4 uur 's nachts na de nachtbaggerquote:Op donderdag 24 april 2014 09:32 schreef deadprez het volgende:
Maar kan wel zelf bepalen wanneer ik bezorg, heb de hele dag daarvoor.
jij moet jobcoach wordenquote:Op donderdag 24 april 2014 09:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je kan niet bij post nl aan de slag?
Want sowieso kan je op de zaterdag al meer dan 6 uur werken..
# wervingenselectieimmer
hehehquote:Op donderdag 24 april 2014 09:32 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
4 uur s'nachts na de nachtbagger
Eerst dit maar eens even regelen, dan kijk ik wel weer verder.quote:Op donderdag 24 april 2014 09:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je kan niet bij post nl aan de slag?
Want sowieso kan je op de zaterdag al meer dan 6 uur werken..
# wervingenselectieimmer
Ik ben wel een andere coachquote:
inddquote:Op donderdag 24 april 2014 09:34 schreef Chloroform het volgende:
Best zuur als je vier dagen op pad moet voor in totaal 6 uur.
Ach ja, het is hier in de wijk dus schijt aan.quote:Op donderdag 24 april 2014 09:34 schreef Chloroform het volgende:
Best zuur als je vier dagen op pad moet voor in totaal 6 uur.
Hier in de flat bedoel je?quote:Op donderdag 24 april 2014 09:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ach ja, het is hier in de wijk dus schijt aan.
flikkerquote:
Wilde bijna zeggen: ach, het houdt je van de straat, maar dat gaat ook niet op. :squote:Op donderdag 24 april 2014 09:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ach ja, het is hier in de wijk dus schijt aan.
quote:Op donderdag 24 april 2014 09:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wilde bijna zeggen: ach, het houdt je van de straat, maar dat gaat ook niet op. :s
thnxquote:
huehuehue. zoek je nog werk? je mag mijn baan hebben na de zomervakantie. het gevoel voor humor heb je alquote:Op donderdag 24 april 2014 09:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wilde bijna zeggen: ach, het houdt je van de straat, maar dat gaat ook niet op. :s
Nee bedankt, ben niet zo goed met mensen.quote:Op donderdag 24 april 2014 09:36 schreef Salatrel het volgende:
[..]
huehuehue. zoek je nog werk? je mag mijn baan hebben na de zomervakantie. het gevoel voor humor heb je al
quote:Op donderdag 24 april 2014 09:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee bedankt, ben niet zo goed met mensen.
daar heb je een puntquote:Op donderdag 24 april 2014 09:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 april 2014 09:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zelfkennis deze chick.quote:Op donderdag 24 april 2014 09:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mijn ochtend is pas goed als ik jou heb zien posten. :$quote:
Nee. Lekker chago als jij is goed.quote:Op donderdag 24 april 2014 09:42 schreef Che_ het volgende:
jullie gaan snel kk. altijd tatas die veel pratem in de ochtend
inb4 gianniquote:Op donderdag 24 april 2014 09:42 schreef Che_ het volgende:
jullie gaan snel kk. altijd tatas die veel pratem in de ochtend
Fijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |