ja, maar als ik een dochtertje krijg ben ik daar ook blij mee en zal ik het niet bruut de nek om te draaien uit ontevredenheid.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ha ik zag het, over
Ik alleen een zoontje
eigen vlees voelt toch beterquote:Op donderdag 24 april 2014 00:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daar heb ik geen dochter voor nodig.
quote:Op donderdag 24 april 2014 00:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb je tenminste iets om aan te zitten als je vrouw verlept is
quote:
Ik zag het.quote:
goede ass, zou lijnen vanaf vattenquote:
welterustenquote:
Google eens op plaatjes, Volgens mij zijn ze tegenwoordig wel Echt heel goed in dat soort dingen makenquote:Op donderdag 24 april 2014 05:10 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik snap dat niet, qua borsten en de rest van de uiterlijk oke, maar haar (of zijn) puni ziet er niet uit zoals het hoort uit te zien toch? Ik weet theoritisch hoe je van een lul een kut maakt en zoals ik het begrijp moet het best wel opvallend anders uitzien/aanvoelen?
beetje overdreven ditquote:
dan heb ik mn eerste pauzequote:
zo zou je het kunnen zeggen.quote:
Gewoon doorwerken man. Je fokt al de hele werkdag.quote:Op donderdag 24 april 2014 08:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo zou je het kunnen zeggen.
maar ieder mens heeft recht op pauze..
quote:Op donderdag 24 april 2014 08:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gewoon doorwerken man. Je fokt al de hele werkdag.
zegt de gene die om 8:09 nog gaat klagen dat het "kkvroeg" isquote:
Hoe durf je jezelf foodwatch te noemen en dan zulke onzin uit te kramen #icantquote:Het Koningsontbijt, het ontbijt dat vrijdagochtend op veel basisscholen wordt geserveerd voorafgaand aan de Koningsspelen, geeft kinderen het slechte voorbeeld. Bij het ontbijt zitten ongezonde producten zoals hagelslag en pindakaas. 'Het is de bedoeling dat de kinderen een gezonde sportdag hebben, maar 's ochtends krijgen ze eten voorgeschoteld dat vol zit met suiker.' Dat zegt Felix Cohen, directeur van het Voedingscentrum.
Ook consumentenorganisatie foodwatch is allesbehalve te spreken over het Koningsontbijt, dat gesponsord wordt door supermarktketen Jumbo. 'Voedingsbedrijven komen op deze manier de scholen binnen. Ze hebben totaal andere belangen dan educatie, ze willen gewoon reclame maken voor hun producten', zegt een woordvoerder van foodwatch.
HAGELSLAG EN PINDAKAAS ZIJN VAN DE DUIVEL KINDEREN NAAR DE HEL OPEN JE OGENquote:Op donderdag 24 april 2014 08:26 schreef Robophatt het volgende:
Vieze gore kk foodwatch met hun bullshit over Pindakaas dat ongezond zou zijn flikker toch op.
[..]
Hoe durf je jezelf foodwatch te noemen en dan zulke onzin uit te kramen #icant
een normaal mens kan het voedingscentrum toch niet meer serieus nemenquote:Op donderdag 24 april 2014 08:26 schreef Robophatt het volgende:
Vieze gore kk foodwatch met hun bullshit over Pindakaas dat ongezond zou zijn flikker toch op.
[..]
ja, wat wil je dan? voor alles is wel iets slechts te verzinnenquote:Op donderdag 24 april 2014 08:30 schreef Robophatt het volgende:
En dan komen ze zelf niet eens met een tegenvoorstelKotsmisselijk word ik daarvan
Is niet van het voedingscentrum. Zoveel zin om haatmail te sturen.
Jij zal het wel beter wetenquote:Op donderdag 24 april 2014 08:26 schreef Robophatt het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |