quote:Op donderdag 24 april 2014 00:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, want als je dat ding erin laat stroomt het regelrecht de vrouw in.
Nou zo'n een gloeiende staaf je piempie in gaat daarvoor iets te ver. Lijkt me ook niet heel hygiënisch trouwens, een kurk erin. Straks rot ie eraf :S:Squote:Op donderdag 24 april 2014 00:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Mijn vruchtbaarheid naar wens uit- en in kunnen schakelen lijkt me eigenlijk wel fijn.
Genoeg vrouwen die ook geen kinderen willen.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Alle vrouwen met rammelende eierstokken worden zo
Hitte roeit bacteriën uit. En het schroeit ook handig dicht.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nou zo'n een gloeiende staaf je piempie in gaat daarvoor iets te ver. Lijkt me ook niet heel hygiënisch trouwens, een kurk erin. Straks rot ie eraf :S:S
Ik heb er genoeg meegemaakt die heel stoer dit beweerden en nu ineens drie kinderen. "Ja nee, het liep zo en alles, ja echt wtf was een beetje raar."quote:Op donderdag 24 april 2014 00:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Genoeg vrouwen die ook geen kinderen willen.
Ken ook een aantal 40+vrouwen die bewust nooit kinderen hebben genomen.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:23 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb er genoeg meegemaakt die heel stoer dit beweerden en nu ineens drie kinderen. "Ja nee, het liep zo en alles, ja echt wtf was een beetje raar."
Ik ook, alleen was een deel daarvan ooit in de twintig en toen hadden ze een grote mond.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:24 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Ken ook een aantal 40+vrouwen die bewust nooit kinderen hebben genomen.
quote:
Abortie?quote:Op donderdag 24 april 2014 00:30 schreef Zaktabak het volgende:
Binnenkort trouwens wel een hersteloperatie uitvoeren.
Ha ik zag het, overquote:Op donderdag 24 april 2014 00:31 schreef Zaktabak het volgende:
Stiekem wil ik best een zoontje of dochtertje op zien groeien.![]()
Nee zaadleiders weer aan elkaar zettenquote:
Het lijkt me inderdaad ook behoorlijk lame om een dochter te krijgen.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ha ik zag het, over
Ik alleen een zoontje
Oei. Succes.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:32 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Nee zaadleiders weer aan elkaar zetten
heb je tenminste iets om aan te zitten als je vrouw verlept isquote:Op donderdag 24 april 2014 00:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het lijkt me inderdaad ook behoorlijk lame om een dochter te krijgen.
Daar heb ik geen dochter voor nodig.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb je tenminste iets om aan te zitten als je vrouw verlept is
quote:Op donderdag 24 april 2014 00:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gewoon sidebitches jeweettogquote:Op donderdag 24 april 2014 00:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |