Dan is het achteraf gezien terecht geweest dat je dit onderwerp achterwege liet.quote:
Wij hebben van het begin af aan altijd alquote:Op donderdag 24 april 2014 00:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Begint ze al te emmeren over kinderen en zo?
Maar je bent al 32.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:05 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Wij hebben van het begin af aan altijd al
afgesproken om pas kinderen te nemen wanneer ik 30 word.
Deze man weet de wetten wel te schapen.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:05 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Wij hebben van het begin af aan altijd al
afgesproken om pas kinderen te nemen wanneer ik 30 word.
Ja, daarom.quote:
Ik kan het nog niet aan met mijn werk dus 5 jaar uitgesteld.quote:
Stiekem een knoop erin leggenquote:Op donderdag 24 april 2014 00:08 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik kan het nog niet aan met mijn werk dus 5 jaar uitgesteld.
Ik heb mij natuurlijk allang anoniem laten steriliseren maar dat weet zij niet.quote:
En zij maar met haar beentjes in de lucht liggenquote:Op donderdag 24 april 2014 00:10 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik heb mij allang anoniem steriliseren maar dat weet zij niet.
en de pil 'vergeten'quote:Op donderdag 24 april 2014 00:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En zij maar met haar beentjes in de lucht liggen
En dan ineens denkt dat ze alleen de dienst uitmaakt of er larven komen of niet.quote:
gwn je zaakjes regelenquote:Op donderdag 24 april 2014 00:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En dan ineens denkt dat ze alleen de dienst uitmaakt of er larven komen of niet.
Daarom zou er gewoon een mannenpil moeten zijnquote:Op donderdag 24 april 2014 00:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En dan ineens denkt dat ze alleen de dienst uitmaakt of er larven komen of niet.
Nou ja, ik las laatst dat een Afrikaanse stam daar een oplossing voor had gevonden. Wanneer een jongen geboren werd gingen ze er met een stel medicijnmannen omheen dansen en duwde ze een gloeiende ijzeren punt in de basis van de penis en deden er een kurkje in. Als je dan niet wilde dat iemand zwanger werd, haalde je dat kurkje eruit.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daarom zou er gewoon een mannenpil moeten zijn
Alle vrouwen met rammelende eierstokken worden zoquote:
Dat lijkt me niet bepaald prettigquote:Op donderdag 24 april 2014 00:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nou ja, ik las laatst dat een Afrikaanse stam daar een oplossing voor had gevonden. Wanneer een jongen geboren werd gingen ze er met een stel medicijnmannen omheen dansen en duwde ze een gloeiende ijzeren punt in de basis van de penis en deden er een kurkje in. Als je dan niet wilde dat iemand zwanger werd, haalde je dat kurkje eruit.
eruit dan nogquote:Op donderdag 24 april 2014 00:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nou ja, ik las laatst dat een Afrikaanse stam daar een oplossing voor had gevonden. Wanneer een jongen geboren werd gingen ze er met een stel medicijnmannen omheen dansen en duwde ze een gloeiende ijzeren punt in de basis van de penis en deden er een kurkje in. Als je dan niet wilde dat iemand zwanger werd, haalde je dat kurkje eruit.
Mijn vruchtbaarheid naar wens uit- en in kunnen schakelen lijkt me eigenlijk wel fijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |