Tijd om te stoppen met fok eigenlijkquote:Op woensdag 23 april 2014 23:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hehe.![]()
"Beetje fokken en zo he, je weet wel."
Daar experimenteer ik de laatste tijd nogal wat mee.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Tijd om te stoppen met fok eigenlijk
De rest heeft de leeftijd gewoon nog niet bereikt.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:43 schreef deadprez het volgende:
Ik geloof dat er hier ook een 50plusser post die nog maagd is, die schijnt ook gelukkig te zijn dima.
gewoon leren hoe je ghb moet makenquote:Op woensdag 23 april 2014 23:47 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
De rest heeft de leeftijd gewoon nog niet bereikt.
En waarom kom je toch terug?quote:Op woensdag 23 april 2014 23:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daar experimenteer ik de laatste tijd nogal wat mee.
Jij toch niet ook al?quote:Op woensdag 23 april 2014 23:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Tijd om te stoppen met fok eigenlijk
Van wat ik ervan begrepen heb mag zowat iedereen dat worden.quote:
Wil je nietquote:
Het leek me ooit heel leuk, maar toen ik een aanbod kreeg heb ik het niet gedaan.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:52 schreef Zaktabak het volgende:
Één grote tyfus zooi om een beetje politieagent te lopen spelen...
Beetje slotjes zetten op kuttopics, notes zetten en lezen. Goed leven.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:52 schreef Zaktabak het volgende:
Één grote tyfus zooi om een beetje politieagent te lopen spelen...
Waar is Marie eigenlijk? Ik kan zo 2 fokkers verzinnen die nog een pijpbeurt van haar tegoed hebben...quote:
heb je gelijk voltijdwerkquote:Op woensdag 23 april 2014 23:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Beetje slotjes zetten op kuttopics, notes zetten en lezen. Goed leven.
Is die inmiddels weg ja?quote:Op woensdag 23 april 2014 23:53 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Waar is Marie eigenlijk? Ik kan zo 2 fokkers verzinnen die nog een pijpbeurt van haar tegoed hebben...
Staat goed op je cvquote:Op woensdag 23 april 2014 23:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Beetje slotjes zetten op kuttopics, notes zetten en lezen. Goed leven.
Uitkering fixen en regelen dat hier modden geldt als vrijwilligerswerk, zodat ik er verder niet voor hoef te werken.quote:
Is ook. En iets geleerd.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:54 schreef Zaktabak het volgende:
Oja, en Opa moet je wel mogen, anders "zoeken we momenteel geen mods".
Zo gaat dat.
Zie haar nooit meer verschijnen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |