Post ze gewoon dan.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:27 schreef Zaktabak het volgende:
Ik wou nieuw topic openen want ik had chicks.
Is een goed nummer.quote:
Ik heb waarschijnlijk werk gevonden trouwens.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:30 schreef BlauweTijger het volgende:
Het sowieso gaan halen want een halve ubermensch zijn.
quote:Op woensdag 23 april 2014 23:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb waarschijnlijk werk gevonden trouwens.
Frank waarschijnlijk wel als hij het ziet.quote:
Gaar baantje bij de post, bezorging hier in de wijk. Maar werk is werk.quote:
Prima, muziekje op. Lekker weer in aantocht. Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gaar baantje bij de post, bezorging hier in de wijk. Maar werk is werk.
Beter dan nietsquote:Op woensdag 23 april 2014 23:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gaar baantje bij de post, bezorging hier in de wijk. Maar werk is werk.
Precies.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:32 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Prima, muziekje op. Lekker weer in aantocht. Gefeliciteerd.
Oh dat zou mij ook wel lukken hoor. Totdat je op een date zit en door je lines heen hebt dan zal het vrij snel ophouden.quote:
Het is alleen al handig voor mijn cv, is er in ieder geval iets dat het lege gat opvult.quote:
die ogenquote:
Hmm. Ahahquote:Op woensdag 23 april 2014 23:37 schreef Yiha het volgende:
[..]
lijkt een beetje op een vriendin van me maar dan donkerbruin haar
picsquote:Op woensdag 23 april 2014 23:37 schreef Yiha het volgende:
[..]
lijkt een beetje op een vriendin van me maar dan donkerbruin haar
quote:Op woensdag 23 april 2014 23:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Totdat je op een date zit en door je lines heen hebt dan zal het vrij snel ophouden.
quote:Top 500 subforum Klaagbaak van 01-01-2014 t/m 23-04-2014
nr / aantal posts / gebruiker
001 16223 deadprez
quote:
Kansloos ben je toch eigenlijkquote:
Doeiquote:
Mjaquote:
Naja het draait meer om het slap lullen over van alles en wat, als je daarna opeens een saaie lul blijkt te zijn zal dat niet bepaald in je voordeel werken.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..].
Lol @ duidelijk dat je überhaupt nog nooit een date hebt gehad, als je dit zegt![]()
. Alsof je op een date constant lines blijft droppen
. Alsof je op een date sowieso nog lines moet gaan droppen
.
Geef het gewoon op, dit wordt niks.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Naja het draait meer om het slap lullen over van alles en wat, als je daarna opeens een saaie lul blijkt te zijn zal dat niet bepaald in je voordeel werken.
Maar zover was je wss nog niet met denken met die karige verbindingen in die hersenpan van je.
Heb al opgegeven. Zit nu in acceptatiefase.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Geef het gewoon op, dit wordt niks.
Wat zei hij?quote:
FOK! dus.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Naja het draait meer om het slap lullen over van alles en wat
Als je alleen daar over kan vertellen wanneer ze vraagt "wat doe je in het dagelijks leven?"quote:
Beetje curven beetje fokkenquote:Op woensdag 23 april 2014 23:44 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Als je alleen daar over kan vertellen wanneer ze vraagt "wat doe je in het dagelijks leven?"
Hehe.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:44 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Als je alleen daar over kan vertellen wanneer ze vraagt "wat doe je in het dagelijks leven?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |