Mag ook opgehaald worden;) in omgeving 035 en ik hoef er niks voor te hebbenquote:Op woensdag 23 april 2014 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
Dat is 6,75 via pakketpost terwijl je zo'n pak voor 1,39 in de winkel koopt
Ik zoek zo even fotos op. Jeans driekwart sowieso.quote:Op woensdag 23 april 2014 11:39 schreef Stormqueen het volgende:
Flobo, jeans of ook ander soort broeken?
Mag ik reserve voor de 3/4 jeans? Mits maat 46...quote:Op woensdag 23 april 2014 12:30 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Ik zoek zo even fotos op. Jeans driekwart sowieso.
Oh okequote:Op woensdag 23 april 2014 13:51 schreef Stormqueen het volgende:
Je mag de driekwarts dibsen GM, die draag ik namelijk sowieso niet
quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:51 schreef ProjSkippy het volgende:
Heeft er iemand kwijlsjaaltjes/kwaalbandana's/dribble ons/of hoe je ze verder wilt noemen?
Ik zoek effen kleuren, maar ook met leuke meidenprintjes. Kom maar door!
Slabjes, niet echt meisjesachtig (al zit er wel een met een roze dino bij!), maar wel heel fijn. Meeste zijn van bubbabibs/ funky giraffe, de 2 rechtsonder zijn van H&M. Linksboven heeft een zwarte kattenprintquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:07 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Mocht Skips niet willen heb ik denk ik wel interesse!
Ik ben nummer 3 in de rij!!quote:Op woensdag 23 april 2014 15:52 schreef mousemicky het volgende:
[..]
[..]
Slabjes, niet echt meisjesachtig (al zit er wel een met een roze dino bij!), maar wel heel fijn. Meeste zijn van bubbabibs/ funky giraffe, de 2 rechtsonder zijn van H&M. Linksboven heeft een zwarte kattenprint. Graag PM bij interesse
. Ze mogen als pakket van 12 weg voor 12,50 incl. verzenden via DHL.
[ link | afbeelding ]
Niet op de foto: een witte met gele sterren (onderin de la op J.s kamer denk ik).
quote:Op woensdag 23 april 2014 16:17 schreef mousemicky het volgende:
PoS, Ymme, jullie staan in de rij. Skippy en Mabawa mogen eerst roepen of ze interesse hebben, zo niet, dan horen jullie van me
Ik pas, lijkt een beetje op wat ik al heb. Qua kleuren, streepjes en sterrenquote:Op woensdag 23 april 2014 15:52 schreef mousemicky het volgende:
[..]
[..]
Slabjes, niet echt meisjesachtig (al zit er wel een met een roze dino bij!), maar wel heel fijn. Meeste zijn van bubbabibs/ funky giraffe, de 2 rechtsonder zijn van H&M. Linksboven heeft een zwarte kattenprint. Graag PM bij interesse
[ link | afbeelding ]
Niet op de foto: een witte met gele sterren (onderin de la op J.s kamer denk ik).
H&M mama maat XL, zwarte driekwart broekquote:Op woensdag 23 april 2014 13:50 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Mag ik reserve voor de 3/4 jeans? Mits maat 46...
Ik heb nog twee gewone lange donkerblauwe spijkerbroeken van H&M mama maar die zijn maat 48.quote:Op woensdag 23 april 2014 13:51 schreef Stormqueen het volgende:
Je mag de driekwarts dibsen GM, die draag ik namelijk sowieso niet
Oh H&M broeken zitten bij mij niet... dus ik laat het even voorbij gaanquote:Op woensdag 23 april 2014 21:13 schreef flowerbox het volgende:
[..]
H&M mama maat XL, zwarte driekwart broek
[ afbeelding ]
H&M mama maat XL, spijkerbroek, driekwart
[ afbeelding ]
Ja, dat denk ik ook w.b. die broeken.quote:Op woensdag 23 april 2014 21:32 schreef Stormqueen het volgende:
Flobo, maat 48 is wel te groot denk ik
Bolletje, ik zit klaar voor jurkjes en topjes! (jeans heb ik al vier paar, dus die heb ik denk ik niet meer nodig) Oh en het badpak!
Oh ja, die ligt nog klaar voor jou! Morgen zal ik even de jurkjes en shirtjes etc fotograferen!quote:Op woensdag 23 april 2014 21:32 schreef Stormqueen het volgende:
Flobo, maat 48 is wel te groot denk ik
Bolletje, ik zit klaar voor jurkjes en topjes! (jeans heb ik al vier paar, dus die heb ik denk ik niet meer nodig) Oh en het badpak!
Prima, ik pm je vanavond wel ffquote:Op donderdag 24 april 2014 11:23 schreef Stormqueen het volgende:
Flobo, ik vind dat onderste grijze tuniekje wel leuk!
En Kyara, heb je dat turquoise t-shirtje nog?
Sinds de kleuterschool overleeft geen enkele broek het hierquote:Op donderdag 24 april 2014 15:46 schreef Vlindur het volgende:
Iemand slimfit spijkerbroeken maat 110 te koop?
9 van de 10 broeken in maat 104 zijn nog in perfecte staat hierquote:Op donderdag 24 april 2014 16:45 schreef Spewey het volgende:
[..]
Sinds de kleuterschool overleeft geen enkele broek het hier
quote:Op donderdag 24 april 2014 16:45 schreef Spewey het volgende:
[..]
Sinds de kleuterschool overleeft geen enkele broek het hier
quote:Op donderdag 24 april 2014 23:01 schreef Suikertante het volgende:
Oja bolletje, ik wil dat pakje wel weer terugkopenals je bollini eruit is gegroeid. Voor ik hem hier weer zie verschijnen en al te laat ben
Oh gut, sorry, ik ben even niet meer hier geweest, want vol hoofd. Sorry sorry!quote:Op woensdag 23 april 2014 15:52 schreef mousemicky het volgende:
[..]
[..]
[ link | afbeelding ]
Echt, balenquote:Op vrijdag 25 april 2014 08:09 schreef Mineola het volgende:
Ik zag ook veel herkenbare ja, haha. Bubbabibs verzendt alleen niet meer naar NL helaasJammer, die had de leukste!
Jij was eerstquote:Op vrijdag 25 april 2014 06:49 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Oh gut, sorry, ik ben even niet meer hier geweest, want vol hoofd. Sorry sorry!
Waar heb je die destijds allemaal vandaan getoverd?Ze zouden ook wel voor een meisje kunnen, toch?
Edit: ik vind van wel! Of moeten we verdelen PoS en Ymme? De sterren zijn misschien iets jongensachtiger.
He? Tijdje terug in elk geval niet, want toen wilde ik er nog een zooi bestellen. Ik heb toen zowel via Ebay als via de eigen site gekeken. Eigen site linkte door naar Ebay voor bestellen en dat was alleen UK. Nog gemaild maar nooit reactie gehad, dus ik heb maar elders besteld toen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:31 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik zit de site van bubbabibs te checken maar Netherlands staat gewoon bij de verzendopties hoor?
Zomerkleding 62 of 68? Leuke summersuits ofzo?quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:02 schreef Kersjes het volgende:
Jongenskleding in de maten 50 t/m 80.
Ik heb het. Dozen vol, and then some![]()
Heeft iemand ergens nog behoefte aan?
Spul van jouw meisjes? Wil ik altijd wel ff foto's van zienquote:Op vrijdag 25 april 2014 21:16 schreef Kyara het volgende:
Hier zit ook maat 62-68 bij. Ook zomerspul (als je op de foto met je muis gaat staan dan zie je de maten).
Jongenskleding maat 62-92
Heb trouwens ook nog een boel Moonkids meisjesspul maat 62/68. Is daar nog interesse voor?
En rompers met lange mouwen in maat 74 (unisex/jongens kleurtjes, blauw, groen, grijs).
Is goed, zal van het weekend foto's maken.quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:38 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Spul van jouw meisjes? Wil ik altijd wel ff foto's van zien
+1quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:38 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Spul van jouw meisjes? Wil ik altijd wel ff foto's van zien
quote:
Ja absoluutquote:Op zondag 27 april 2014 11:58 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Is er interesse in meisjes spijkerbroeken (en meer) in maat 116?
Ja!quote:Op zondag 27 april 2014 11:58 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Is er interesse in meisjes spijkerbroeken (en meer) in maat 116?
Leggings wel. Wat zoek je?quote:Op zondag 27 april 2014 18:31 schreef Susie het volgende:
Iemand leggings en/of jurkjes maat 92 op de plank liggen?
Roze, wit, leuk gestreepte, maakt eigenlijk niet veel uit. Ik heb wel al blauw en groen liggen, maar zijn wat lastig te combineren.quote:
Ik maak morgen even een foto. Ean slaapt nu dus kan niet in haar kast.quote:Op zondag 27 april 2014 20:34 schreef Susie het volgende:
[..]
Roze, wit, leuk gestreepte, maakt eigenlijk niet veel uit. Ik heb wel al blauw en groen liggen, maar zijn wat lastig te combineren.
Maat 92 tot 110 ongeveer:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en even deze apart omdat hij totaal anders qua maat is dan alles in de spoiler
Ik schat hem op 122/128... hij is mijn O nog te groot en zo leuk..
Maar hij staat haar helaas niet :/
Heb ook nog een grote stapel boeken.. En ws nog verdwaald wat andere kleding..
Daar ga ik wel naar op zoek bij interesse
[ Bericht 7% gewijzigd door Lamb29 op 27-04-2014 22:28:37 ]We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
thanks!quote:Op zondag 27 april 2014 20:55 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik maak morgen even een foto. Ean slaapt nu dus kan niet in haar kast.
Dat is idd een soort legerbroekje maar wel een bloemig printje!quote:Op zondag 27 april 2014 21:54 schreef Susie het volgende:
[..]
thanks!
Lamb...wat doe je!?98 is echt nog te groot....maar daarom, zie daar die broekjes mt 92, waar die witte al van weg is. Is die ene een soort legerbroekje? En wat is de kleur van die andere? Zie het mobiel niet zo goed
Uh van alles.. als ik zo fut heb maak ik even een fotoquote:Op zondag 27 april 2014 21:58 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik vind t altijd zo jammer dat O 2 jaar ouder is dan E
Leuk spul Lamb!
En wat voor boeken heb je?
ondergoed hemdjes idd. Heb er nu maar 4 en dat is een beetje weinigquote:Op zondag 27 april 2014 22:25 schreef Lamb29 het volgende:
Hierboven staat wel wat in die maat in de spoiler PE...
Of bedoel je echt ondergoed hemdjes?
Ik pb je mrien!
achquote:
ik heb een hele stapel voor je. Broekjes ook eventueel. Kan met Duitse Postquote:Op zondag 27 april 2014 22:30 schreef PureEvil het volgende:
[..]
ondergoed hemdjes idd. Heb er nu maar 4 en dat is een beetje weinig
Heb je een foto? en prijs?quote:Op maandag 28 april 2014 12:44 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
ik heb een hele stapel voor je. Broekjes ook eventueel. Kan met Duitse Post
die witte en roze vd hema. Zal vanavond even kijken hoeveel ik er heb en een foto maken, ok?quote:
Is goed hoorquote:Op maandag 28 april 2014 12:59 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
die witte en roze vd hema. Zal vanavond even kijken hoeveel ik er heb en een foto maken, ok?
Ohja! Bla! Ik krijg nog een meisjequote:Op maandag 28 april 2014 14:05 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ow en ik heb nog steeds kleertjes en rompertjes in maat 50/56 liggen voor een meisje
Ik wil er heel graag vanaf dus voor 25 euro (incl verzenden) krijg je alles wat ik vind in die maat en de kleine 62 spulletjes. zitten ook 2 jasjes bij en slofjes en mutsjes en godmagweten wat ik nog meer vindt.
/opruimen
ik moet zo weg, maar vanavond maak ik een foto voor jequote:Op maandag 28 april 2014 14:06 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ohja! Bla! Ik krijg nog een meisje. Heb je nog een foto wat je hebt toevallig?
Bij deze.quote:Op zondag 27 april 2014 21:54 schreef Susie het volgende:
[..]
thanks!
Lamb...wat doe je!?98 is echt nog te groot....maar daarom, zie daar die broekjes mt 92, waar die witte al van weg is. Is die ene een soort legerbroekje? En wat is de kleur van die andere? Zie het mobiel niet zo goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reacties graag via PM.
thanks FR, maar ze zijn even lastig te combineren bij mij denk ik...qua kleur dus. Vind de bolletjes erg leuk, maar om die nu alleen te laten versturen?quote:Op maandag 28 april 2014 14:23 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Bij deze.
Ik dacht dat ik er meer had, maar het blijkt allemaal 80 en 86 te zijn.
[ link | afbeelding ]
hema
[ link | afbeelding ]
bovenin alice pi & ?
Onderin: persival, vinrose,persival
quote:Op maandag 28 april 2014 15:55 schreef Kyara het volgende:
Meisjeskleding maat 50 t/m 80
Aangevuld met oa Moonkids, Tragwerk en Kik Kid
bijvoorbeeld:
[ link | afbeelding ]
Jongenskleding maat 62 t/m 92
Aangevuld met van alles en nog wat
bijvoorbeeld:
[ link | afbeelding ]
Maten staan door elkaar!
Verder nog het volgende:Oh, is de crawler er nog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reacties graag via PM.Ik ga je PM'en!
Oeh!quote:Op maandag 28 april 2014 15:46 schreef Kleurdoos het volgende:
ja ik kijk zo even!
en voor wie t interessant vind..ik heb ff een V&A groep gestart voor mevrouwen
https://www.facebook.com/groups/747306278636866/
Ja hai, ik ga even lid worden :-)quote:Op maandag 28 april 2014 15:46 schreef Kleurdoos het volgende:
ja ik kijk zo even!
en voor wie t interessant vind..ik heb ff een V&A groep gestart voor mevrouwen
https://www.facebook.com/groups/747306278636866/
ja, doe maar ff FBquote:Op maandag 28 april 2014 19:24 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Oh, is de crawler er nog?Ik ga je PM'en!
misschien alles nog, maar hij is gereserveerd voor een FBérquote:Op maandag 28 april 2014 19:43 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Ja hai, ik ga even lid worden :-)
Wat heb je nog van je grote meiden spullen van vanmiddag?
quote:Op maandag 28 april 2014 15:55 schreef Kyara het volgende:
Meisjeskleding maat 50 t/m 80
Aangevuld met oa Moonkids, Tragwerk en Kik Kid
bijvoorbeeld:
[ link | afbeelding ]
Jongenskleding maat 62 t/m 92
Aangevuld met van alles en nog wat
bijvoorbeeld:
[ link | afbeelding ]
Maten staan door elkaar!
Verder nog het volgende:Zijn die van jou nou echt groter dan de mijne?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reacties graag via PM.![]()
Die 4ff jumpsuit had ik in 62-68, was een dik jaar geleden mijn grote favoriet!(en die Melton jumsuit had ik ook in 74)
Geen interesse in verkoop anymore?quote:Op donderdag 24 april 2014 22:50 schreef Bolletje... het volgende:
Vergeet ik nog m'n kleding te fotograferen
Dat denk ik niet hoor. Maar ik merk dat ik eigenlijk geen jumpsuits meer gebruik dus vandaar dat ze mogen gaan. Ze zitten nu in maat 80 (en dat is soms al aan de kleine kantquote:Op maandag 28 april 2014 20:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Zijn die van jou nou echt groter dan de mijne?![]()
Die 4ff jumpsuit had ik in 62-68, was een dik jaar geleden mijn grote favoriet!(en die Melton jumsuit had ik ook in 74)
Ik moet er ook een shirt bij hebben maar die kon ik zo snel niet vinden. Ik wil best alleen die op sturen hoor, ean heeft hem 1x aangehad maar ze is er te smal voor.quote:Op maandag 28 april 2014 17:27 schreef Susie het volgende:
[..]
thanks FR, maar ze zijn even lastig te combineren bij mij denk ik...qua kleur dus. Vind de bolletjes erg leuk, maar om die nu alleen te laten versturen?
ik heb die roodkapje anders ook, mocht je interesse hebben.quote:Op maandag 28 april 2014 13:36 schreef Lamb29 het volgende:
Tskwij gaan toch nog daten dus je hoeft t maar in een tasje te flikkeren
heb ik die zwarte trui weer voor jou
quote:
ik pm je even.quote:Op maandag 28 april 2014 20:47 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik moet er ook een shirt bij hebben maar die kon ik zo snel niet vinden. Ik wil best alleen die op sturen hoor, ean heeft hem 1x aangehad maar ze is er te smal voor.
Oh, graag! Nooit teveel broekjes hier en een zonnehoedje missen we sowieso nog. Arm kind had met Koningsdag een gebreid mutsje opquote:Op maandag 28 april 2014 16:57 schreef L-E het volgende:
Wij willen er graag vanaf: kledingpakket jongens, mag gaan voor 17.50 inclusief verzenden.
Details: 10 rompers in 50/56, 4 broekjes in 50/56, 1 broekje in 62, 2 broekjes in 68, winterjasje in 50/56, (valt groot), vestje in 62, jumpsuit in 62, 4 shirtjes korte mouw in 56 en 62, shirt lange mouw in 68, zonnehoedje in 56/62.
[ link | afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 april 2014 10:53 schreef Keshet het volgende:
Te koop!
Supertof boxkleed.![]()
Exclusief kind.![]()
Op te halen in Rotterdam maar ik kan het ook naar je opsturen!
[ afbeelding ]
Reacties graag via PM!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maat 56SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maat 62SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maat 68SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.slaapzakjes, inbakerzakken en kolfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.reacties graag via PM, pakketafname gaat voor enkele stuks
Het is vanalles van qua merken en staat![]()
Ja, 86quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:35 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Die rode longsleeve met voertuigen, welke maat is dat? Als 80 of 86 dan vinnukumleuk voor J!
Oh jee, ik vond nog een zak 68
Toegevoegd dus.
Onder andere:
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>![]()
Ik reageer vanavond op de PM's (als S braaf gaat slapen tenminste) Nu even koken!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>![]()
Mag ik dibsen op dat shirt met voertuigen mocht je het later verkopenquote:? Ik willum ook! Als past mijn J het natuurlijk nog niet
♥ J & S![]()
Wie heeft er zachte Noppies-broekjes (of andere smal vallende) in maat 80 liggen?
De oplettende lezer weet dat ik binnenkort maat 74 ga verkopen![]()
![]()
Oh my! Ik ga opletten ook al zit J er nog lang niet in maar ik vind je smaak zo leukquote:Op dinsdag 29 april 2014 20:59 schreef L-E het volgende:
Wie heeft er zachte Noppies-broekjes (of andere smal vallende) in maat 80 liggen?
De oplettende lezer weet dat ik binnenkort maat 74 ga verkopen
♥ J & S![]()
Jeeej!quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:59 schreef L-E het volgende:
De oplettende lezer weet dat ik binnenkort maat 74 ga verkopen![]()
In de verkoop: Girasol nr 35. Mag gaan voor 70 euro, excl. verzenden. (Ik verzend aangetekend, dus dat is 8,05 euro).
(In het echt vind ik hem iets bruiner, hier is hij nogal grijs. Maar heb zelf ook geen goede, kleurechte foto's.)![]()
Ik heb jumpsuits toegevoegd
Waaronder deze (nieuw)
Morgen probeer ik nog 50/56 en grote maten erop te zetten.<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>![]()
check! Die wil ik bij m'n pakketje ipv de kwallenquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:11 schreef Twinkly het volgende:
Ik heb jumpsuits toegevoegd
Waaronder deze (nieuw)
[ afbeelding ]
Morgen probeer ik nog 50/56 en grote maten erop te zetten.istie er nog? Mag het?
Dus met paddestoelen en die met egeltjes wil ik graag als ze er nog zijn!
[ Bericht 8% gewijzigd door klaprooss op 29-04-2014 22:25:26 ]♥ J & S![]()
ja hoor zeker wel, maar heelquote:Op maandag 28 april 2014 20:20 schreef TikTakTok het volgende:
[..]
Geen interesse in verkoop anymore?
Druk met kraamvisite nog, ga m'n best doen voor foto's!doei![]()
Dealquote:Op dinsdag 29 april 2014 20:55 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Mag ik dibsen op dat shirt met voertuigen mocht je het later verkopen? Ik willum ook! Als past mijn J het natuurlijk nog niet
. De mijne past m denk ik ook nog niet, maar voor koudere zomerdagen/ najaar kan ie denk wel (weet niet of t merk groot valt of niet...)
![]()
Oke leuk!quote:Op woensdag 30 april 2014 10:18 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Deal. De mijne past m denk ik ook nog niet, maar voor koudere zomerdagen/ najaar kan ie denk wel (weet niet of t merk groot valt of niet...)
♥ J & S![]()
vielen tevas nou klein of groot en wat wil je er voor hebben?quote:Op woensdag 30 april 2014 10:59 schreef amaranta het volgende:
Ik heb nog (jommes)Tevas (met kikker).
maatje 22/5
En wat is de staat?![]()
Nieuwe wasbare luiers / zwemluiers te koop!
Ik heb deze te koop:
En deze:
Zonder inlegger ook als zwemluier te gebruiken.
Pm even bij interesse. Van de effen heb ik er meerdere in elke kleur te koop.
De prijs komen we wel uit.
A grand adventure has begun.![]()
In principe vanaf de geboorte tot een kilo of 13/14.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:55 schreef ferrari_rood het volgende:
Welke maat keshet? Ik heb wel interesse in een zwemluier
Ik vind ze zelf meer geschikt vanaf een maand of 3.
wat vraag je voor de roze?quote:Op woensdag 30 april 2014 15:09 schreef Keshet het volgende:
[..]
In principe vanaf de geboorte tot een kilo of 13/14.
Ik vind ze zelf meer geschikt vanaf een maand of 3.![]()
Je hebt er toch echt 2 nodig!quote:Op woensdag 30 april 2014 16:04 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
bambi
gisteren die van keshet gekocht!![]()
FR! Ik pm je even.
Alleen een andere kleur. Ik bedacht me naar aanleiding van de post van keshet dat ik de mijne ook wel kon verkopen*poef* nu is het weg![]()
ik geloof dat ik er met die van jou nu 4 hebquote:Op woensdag 30 april 2014 17:02 schreef Keshet het volgende:
[..]
Je hebt er toch echt 2 nodig!![]()
FR! Ik pm je even.eigenlijk had ik de bambi ook niet nodig, maar hallo het is bambi
ik ben een onwijze disneyfan...S. 2014
J. 2016![]()
Kyara had me dit boek vandaag toevallig aangeradenquote:Op woensdag 30 april 2014 19:19 schreef Cathmar het volgende:
5 euro. Heel netjes nog.
[ link | afbeelding ]![]()
Mag ik m van je overnemen?![]()
Natuurlijk! Pm me maar!quote:Op woensdag 30 april 2014 21:02 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Kyara had me dit boek vandaag toevallig aangeraden![]()
Mag ik m van je overnemen?Met een meidenkwartet![]()
Mag deze bij mij er bij?quote:![]()
Geloof dat onze smaken echt dicht bij elkaar liggen. Als ik niet al zoveel jongenskleertjes van onze oudste klaar had liggen voor mini mus zou ik zo alles van je overnemen
Oude (on)bekende.![]()
die is van mij geweest <3quote:Op woensdag 30 april 2014 16:04 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
bambi
gisteren die van keshet gekocht!
geloof ik![]()
Goeie smaakquote:Op woensdag 30 april 2014 23:20 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
die is van mij geweest <3
geloof ik
S. 2014
J. 2016![]()
Ik gooi deze er nog even in. Eurootje of 15?En daarnaast wilde ik vragen of er iemand zomerzwangerschapskleding in maat S/36 te koop heeft. Ik hou niet van kleding met printjes en jeans.quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Voor ik zwanger werd heb ik een saunabon gekocht bij de HEMA, met het idee daarmee lekker voordelig de sauna eens te kunnen proberen. Inmiddels ben ik dus wel zwanger en ik lees overal dat het afgeraden wordt om naar de sauna te gaan als je het niet gewend bent. Ik heb dus een voucher van de actie Dagje sauna met lekkernij in de aanbieding.
Voor twee personen.
Geldig tot en met 31 mei 2014.
Te gebruiken bij 23 verschillende sauna's door heel Nederland. Als je belangstelling hebt kan ik voor je kijken of een bepaalde sauna ook meedoet aan de actie.
Vooraf reserveren met de vouchercode.
Ik heb er destijds ¤29,50 voor betaald. Bij interesse graag even een DM of PM!.
.
Still a little bit of your face I haven't kissed.![]()
Is er hier iemand die deze romper in maat 62/68 heeft?
Hij is van de Hema en heeft een soort 'pofmouwtjes' op de schouder. Verder: zie live actiefoto.Foto niet quoten graag.
[IMG]Geregeld! .jpg[/IMG]
[ Bericht 13% gewijzigd door ProjSkippy op 02-05-2014 01:59:55 ]![]()
Oh, als je er toch toevallig bentquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:52 schreef GotC het volgende:
Skips, ik heb 'm in m'n handen in de Hema, maat 68. Wil je?. Hebben ze 'm ook nog in 50/56 daar
? Bij onze HEMA is 'ie helemaal niet verkrijgbaar en ik vind 'm superlief!
![]()
Ik kijk wel ffquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:53 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Oh, als je er toch toevallig bent. Hebben ze 'm ook nog in 50/56 daar
? Bij onze HEMA is 'ie helemaal niet verkrijgbaar en ik vind 'm superlief!
![]()
![]()
Yup!quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:57 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Zou je dan voor mij de 56 mee willen nemen?! Superleuk!
![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:58 schreef GotC het volgende:
Mensen kijken nu wat vertwijfeld naar T. overigens
Ik PM je ff voor jouw/mijn gegevens![]()
Ik neem 56 voor Soesa mee en 62 en 68 voor Skips. Mocht ze maar 1 van de maten willen, mag iemand anders de andere maat overnemen![]()
![]()
Daar wil ik me dan ook nog wel voor opofferenquote:Op donderdag 1 mei 2014 14:00 schreef GotC het volgende:
Ik neem 56 voor Soesa mee en 62 en 68 voor Skips. Mocht ze maar 1 van de maten willen, mag iemand anders de andere maat overnemen![]()
![]()
Mensen kijken nu wat vertwijfeld naar T. overigens
disclaimer![]()
Mensen kijken nu wat vertwijfeld naar T. overigens![]()
Lieve romper trouwens![]()
![]()
Interessant.. maar tot 13/14 kiloquote:Op woensdag 30 april 2014 14:53 schreef Keshet het volgende:
Ik heb deze te koop:
[ afbeelding ]
En deze:
[ afbeelding ]
De prijs komen we wel uit.Daar past mijn dikke echt niet meer in. Zijn ze ook groter te krijgen?
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥![]()
Heb je die roze stippels nog?quote:Op woensdag 30 april 2014 14:53 schreef Keshet het volgende:
Ik heb deze te koop:
[ afbeelding ]
En deze:
[ afbeelding ]
De prijs komen we wel uit.![]()
Late reactie. Ja!quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:52 schreef GotC het volgende:
Skips, ik heb 'm in m'n handen in de Hema, maat 68. Wil je?![]()
Nop, twee keer is perfect! Je bent een schat!quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:00 schreef GotC het volgende:
Ik neem 56 voor Soesa mee en 62 en 68 voor Skips. Mocht ze maar 1 van de maten willen, mag iemand anders de andere maat overnemen
En mwehe @reacties op T.![]()
![]()
Plezier ik iemand hiermee? Leuk voor kleuters die een broertje of zusje krijgen.
Kalender gebruikt (plakbandjes eraan) maar ook nog goed bruikbaar.
VERKOCHT
[ Bericht 59% gewijzigd door Cathmar op 03-05-2014 10:34:58 ]Met een meidenkwartet![]()
Babyspul te koop. Het is een jongen, maar niet allemaal uitgesproken jongensspul
Hier tot ongeveer 62/68
Met spul alsSPOILER: beetje grote foto's :@Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanaf maat 80 ook nog wat meisjesdingetjesSPOILER: ZoalsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat spullen voor (aanstaande) moeders, positie, voeding, kolfspul.
Niet op de foto mijn gebruikte Aventkolf met behoorlijke verzameling toebehoren. Zowel handmatig als elektrisch (aan snoer) te gebruiken. Bij interesse ga ik het hele spul uitzoeken en op de foto zetten.
Pakketjes hebben natuurlijk voorrang
Prijzen en aanvullende info staan in t album.
Reacties graag in PM.
[ Bericht 0% gewijzigd door Vanyel op 02-05-2014 16:26:41 ]Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!![]()
Dat grijze jurkjeis dat 98-104 las ik dat goed? En wat zou je er voor willen hebben?
Ah ja PM natuurlijk
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.![]()
Ik ben voor mijn neefje op zoek naar een tuinbroekje van spijkerstof. Maat 92/98 met lange pijpen.
Vergelijkbare broeken van een andere stof zou ik even aan de keuringscommissie moeten voorleggen
[ Bericht 1% gewijzigd door danic op 04-05-2014 10:03:17 ]![]()
Heeft iemand een Centerparcs 50% code die is uitgegeven door de Prenatal en daar niets mee gaat doen?
Ik hou me er enorm voor aanbevolen
Wir müssen leben, bis wir sterben!![]()
www.zwangerboxkado.nl bij gebrek aan code, toch 40% korting!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:00 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Heeft iemand een Centerparcs 50% code die is uitgegeven door de Prenatal en daar niets mee gaat doen?
Ik hou me er enorm voor aanbevolenÉén keer in de zoveel tijd komen dromen uit!![]()
Idd, en kijk ook eens naar een mystery park heb je zelf geen keus in park en wat voor cottage maaaar wij gaan over een week een midweekje weg voor 150 euroquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:00 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ik hou me er enorm voor aanbevolen
♥ J & S![]()
http://www.centerparcs.nl(...)ntent=Boeknu_button1quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:00 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ik hou me er enorm voor aanbevolen![]()
![]()
Heb hier een liggen in de kast, moet alleen zo weg dus kan morgen voor je opzoeken!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:00 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ik hou me er enorm voor aanbevolen![]()
Mensen voor wie ik een DHL-pakketje heb gemaakt: het DHL punt was al dicht om 16 uur en ik was er om 16.08Ik ging er vanuit dat ze tot 17 uur open zouden zijn. Woensdag zijn ze pas weer open, dus dan ga ik de pakketjes versturen.
Prima hoor!quote:Op zaterdag 3 mei 2014 16:34 schreef Twinkly het volgende:
Mensen voor wie ik een DHL-pakketje heb gemaakt: het DHL punt was al dicht om 16 uur en ik was er om 16.08Ik ging er vanuit dat ze tot 17 uur open zouden zijn. Woensdag zijn ze pas weer open, dus dan ga ik de pakketjes versturen.
![]()
VERKOCHT!
Ik heb hier nog steeds een mei tai liggen, zo goed als ongebruikt.
Iemand interesse? Ik hoef er niet veel voor te hebben, rond de 30 euro zoiets denk ik.
Maar daar komen we wel uit dan.
Pm me maar indien interesse, kijk ik even voor een foto.
[ Bericht 5% gewijzigd door ymme op 04-05-2014 10:20:59 ]![]()
Misschien wat voor Mabawa! Ik weet dat die op zoek was en er nu een te leen heeft. As ik me niet vergis.Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!![]()
J. is weer uit een aantal van z'n kleertjes gegroeid. Dus: maat 74/80 voor de liefhebbers! Onder de spoilers ook nog wat andere dingen die ik al eerder gepost heb in 74/80 en kleinere maten!
Bij interesse, graag even PM
4 Funky Flavours vest 74/80. Gedragen, pillig, maar te leuk om weg te doen (verkocht!)
C&A vest, maat 74 (mag ergens bij voor weinig)
KikKid vest maat 74, valt smal, kan al bij 68. Gedragen, maar nog erg mooie kleuren!
Imps & Elfs truitje, dun, kan nu goed in t voorjaar, maat 74, maar kan evt. ook al bij 68
Moonkids longsleeve, maat 86, maar valt smal en erg stretchy. Is nieuw, kleuren staan J. niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door mousemicky op 03-05-2014 20:39:29 ]![]()
Dank je Kim! Ik heb m al gezien maar is niet onze smaak helaasquote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:13 schreef Kimpossible het volgende:
Misschien wat voor Mabawa! Ik weet dat die op zoek was en er nu een te leen heeft. As ik me niet vergis.![]()
Twinkly ik zie het vanzelf wel verschijnen!![]()
Heb ne een fototje?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:00 schreef ymme het volgende:
Ik heb hier nog steeds een mei tai liggen, zo goed als ongebruikt.
Iemand interesse? Ik hoef er niet veel voor te hebben, rond de 30 euro zoiets denk ik.
Maar daar komen we wel uit dan.
Pm me maar indien interesse, kijk ik even voor een foto.![]()
Oh even een promotie praatje; dit is echt zo'n leuk wagentje! Hier is nog altijd een grote hit! :-)quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:14 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb hier een janod poppenwagen staan, Roze met witte stippen. Er zitten wat beschadigingen op maar niet veel, hij blijft hier maar staan en er wordt niet mee gespeeld. Iemand die er interesse in heeft? Dan maak ik foto'sYesterday is history, tomorrow is a mystery.![]()
Ik ben op zoek naar meisjeskleding maat 74. Zomerspul, maar ook wat warmere kleding voor de koudere dagen. Heeft iemand hier nog spul liggen voor ik naar de winkel ren?In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget![]()
Ja soempie heb ik. Ik moet nog wat dingen op de foto zetten. Ga ik nu doen. Over een uurtje gooi ik het linkje erin goed?![]()
Ah, alvast bedankt!quote:Op zondag 4 mei 2014 10:02 schreef danic het volgende:
Ja soempie heb ik. Ik moet nog wat dingen op de foto zetten. Ga ik nu doen. Over een uurtje gooi ik het linkje erin goed?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget![]()
Ik heb ook nog wel zat 74 alleen niet alles thuis liggen. Dat wat ik thuis heb zal ik vanmiddag een foto van maken. De rest kan ik maandag pas doen.quote:Op zondag 4 mei 2014 09:25 schreef Soempie het volgende:
Ik ben op zoek naar meisjeskleding maat 74. Zomerspul, maar ook wat warmere kleding voor de koudere dagen. Heeft iemand hier nog spul liggen voor ik naar de winkel ren?Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.![]()
Heel graag Tally.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
Oeh, ik wil best veel! Hoe kan ik het het best doorgeven, ik ga even schrijven.quote:Op zondag 4 mei 2014 10:42 schreef danic het volgende:
[..]
Komt ie:
Meisjeskleding maat 74
http://www.mijnalbum.nl/Album=3FCW3FYRIn some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
Doe maar een lijstje via pm met een korte omschrijving en prijs. Dan kom ik wel uit.
Heb je toevallig ook nog interesse in schoentjes? Of slofjes?![]()
Slofjes misschien.quote:Op zondag 4 mei 2014 10:57 schreef danic het volgende:
Doe maar een lijstje via pm met een korte omschrijving en prijs. Dan kom ik wel uit.
Heb je toevallig ook nog interesse in schoentjes? Of slofjes?![]()
Ik ga je zo pmenIn some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
Mag ik even reserveren en overleggen met mijn man?quote:Op zondag 4 mei 2014 14:14 schreef Tante_Soesa het volgende:
Aangeboden: muursticker blauwe bussen. Zit nog in de verpakking, nooit gebruikt want iedereen krijgt ineens meisjes
[ link | afbeelding ]
De kleur is lastig op de foto te krijgen, deze foto kwam het dichtst in de buurt van de werkelijkheid.
[ link | afbeelding ]
¤7,50?![]()
Zeker!quote:Op zondag 4 mei 2014 16:15 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Mag ik even reserveren en overleggen met mijn man?![]()
Ik zal morgen ook eens kijken wat er hier weg kan en wat foto's makenquote:Op zondag 4 mei 2014 09:25 schreef Soempie het volgende:
Ik ben op zoek naar meisjeskleding maat 74. Zomerspul, maar ook wat warmere kleding voor de koudere dagen. Heeft iemand hier nog spul liggen voor ik naar de winkel ren?
Sarcasme. Herken het.![]()
iemand interesse in een delta baby voedingskussen (eentje met bolletjes vulling, deze om precies te zijn:
http://www.voedingskussen(...)a-baby-pop-blue.html )
ziet er nog keurig uit. de officiële hoes heeft wel een klein gaatje, ws van een kattennageltje.
PB bij interesseSjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14![]()
Ja, ik!quote:Op zondag 4 mei 2014 20:50 schreef sibella2 het volgende:
Heeft iemand nog een Bumbo stoeltje in de aanbieding toevallig? (Graag in een jongenskleurtje)
Een blauwe met een playtray. Wel met gebruikssporen op het zitje zelf. Heb hem alleen niet hier staan dus kan niet op korte termijn een foto maken.![]()
Een Bumbostoeltje is een Bumbostoeltje toch?quote:Op zondag 4 mei 2014 21:08 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja, ik!
Een blauwe met een playtray. Wel met gebruikssporen op het zitje zelf. Heb hem alleen niet hier staan dus kan niet op korte termijn een foto maken.Hoeveel wil je er voor hebben? En waar woon je ivm ophalen?
![]()
Ik ben een beetje op zoek naar een (los) matrasje voor in logeerbedje. Iemand die die nog heeft liggen?Yesterday is history, tomorrow is a mystery.![]()
Welke maat?quote:Op zondag 4 mei 2014 21:50 schreef flowerbox het volgende:
Ik ben een beetje op zoek naar een (los) matrasje voor in logeerbedje. Iemand die die nog heeft liggen?
Ik heb nog een ledikantmatrasje liggen. Mag je zo komen ophalen.![]()
Ik heb 2 campingbedjes staan en een matras (5¤) voor in een campingbed.
Het ene bedje is geel en in perfecte staat, bijna nooit gebruikt (15¤ Of een goed bod) Het andere bedje heeft aan 1 kant een 'gebruiksaanwijzing'. Dwz dat hij prima in elkaar gaat als je maar weet hoe (gratischgggg af te halen).Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana![]()
Ik zoek inderdaad een los Matrasje voor in campingbedje. Ik kom er nog even op terug!
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.![]()
Er is iemand die via PM interesse heeft getoond maar jij was eerder geloof ik. Ik moet wel eerlijk zeggen dat die het minst geschikt zijn als zwemluier; ze hebben een buitenkant van fleece en die blijft dus lang nat. Prima voor in het zwembad als je daarna meteen gaat aankleden maar voor op het strand etc. is het minder handig.quote:
Laat maar weten of je nog interesse hebt!
Grote Opruiming!
Hendig sjieke Topmark Duowagen. Zoals de naam al zegt is het een wagen geschikt voor 2 kinderen.
Een baby kan achterin liggen in een reiswiegje (zit er niet bij) en als de baby ouder is en kan zitten zitten er 2 kinderen achter elkaar. Er zit voldoende ruimte tussen de zitjes om te garanderen dat het kind wat voorin zit geen haar verliest bij ruzies. True story.![]()
Maxi-Cosi reiswieg, geschikt voor de Mura 3 en 4. (En wellicht ook voor andere modellen, ik heb geen idee.)
Mini's worden heel blij in deze bak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De bak is langer dan de meeste bakken en dus kun je er lang mee doen!
Maxi-Cosi Voetenzak.
Valt weinig over te zeggen. Misschien 1 of 2 keer gebruikt (De oudste was er te klein voor tot ze kon lopen en bij de jongste was ik 'm vergeten.)
Geschikt vanaf maat 62 gok ik.
Wheelybug Muis.
Van een oud vrouwtje geweest en heeft altijd binnen gestaan.Er is flink mee gereden maar hij is echt nog prima! Het is het kleine model, geschikt vanaf ongeveer 1 jaar.
Af te halen in Rotterdam. Brengen in een groot gedeelte van NL is in overleg ook mogelijk, we komen nog wel eens ergens.
Het meeste is te versturen maar de duowagen niet.
Superhelm had er al plezier mee toen ze alleen nog maar kon tijgerrupsen... Het staartje van de muis had magische aantrekkingskracht.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:44 schreef ProjSkippy het volgende:
Hoi C!
Oh, de wheelybug!Maar da's nog wel heel vroeg voor M..
En je kunt dingen maar vast in huis hebben he!
Jij ook altijd met je verkooppraatjes! Maar het is natuurlijk wel een Superhelmoriginal dan!quote:Op maandag 5 mei 2014 11:45 schreef Keshet het volgende:
[..]
Superhelm had er al plezier mee toen ze alleen nog maar kon tijgerrupsen... Het staartje van de muis had magische aantrekkingskracht.
En je kunt dingen maar vast in huis hebben he!
Ik ga toch nog even op m'n handen zitten, Kix doet me wat anders.![]()
die muis, ik willum! Maar net als skips, heeft J daar nog laaaaaang niets aan!
al is rotterdam wel weer verleidelijk![]()
Mensen koop die wheelybug muis!♥ J & S![]()
Hahaha hier nog zo 1 die de wheelybugmuis wiiiiil. Maar hij staat op dr vrjaardagslijstje. T kind is 9 weken
Bijnajarigen? XM'tje zoek je nog een wheelybug?
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!![]()
Zodat wij daarna in een hoekje kunnen gaan zitten huilen omdat we er toch spijt van hebben dat we hem niet genomen hebben?quote:Op maandag 5 mei 2014 11:57 schreef klaprooss het volgende:
die muis, ik willum! Maar net als skips, heeft J daar nog laaaaaang niets aan!
al is rotterdam wel weer verleidelijk![]()
Mensen koop die wheelybug muis!![]()
Uh Jaquote:Op maandag 5 mei 2014 11:59 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Zodat wij daarna in een hoekje kunnen gaan zitten huilen omdat we er toch spijt van hebben dat we hem niet genomen hebben?want dat gaat gebeuren namelijk
♥ J & S![]()
6 maanden is wel dichterbij een 1jarige verjaardag he?![]()
mijn man doet me wat ben ik bangmaar ikwilmook
![]()
![]()
Even voor de beeldvorming he Keshet, wat vraag je er voor?
Of durf je dat niet zo openlijk te zeggen
bang voor een enorme wheelybugfight
♥ J & S![]()
Die van ons kreeg de wheelybug ook toen ze 7 maanden was hoor. Niet dat ze er iets mee kon, maar eraan frutten en erop zitten terwijl ze door papa door de hele kamer werd gesjeesd vond ze ook tof
Ik wil graag 30 euro ex verzendkosten.
Wie 't eerst die prijs biedt heeft 'm.
F5
Yes 30!quote:Op maandag 5 mei 2014 12:27 schreef Keshet het volgende:
Ik wil graag 30 euro ex verzendkosten.
Wie 't eerst die prijs biedt heeft 'm.
F5
als het van vriend mag, heb m net gesmst
♥ J & S![]()
quote:Op maandag 5 mei 2014 12:29 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Yes 30!
als het van vriend mag, heb m net gesmst![]()
Is goed, ik wacht het wel even af.
Ah, nee, dan haak ik af. Hij was bestemd voor tijdens onze zonvakantie over 3 weken en daar is 'ie dan niet geschikt voorquote:Op maandag 5 mei 2014 11:31 schreef Keshet het volgende:
[..]
Er is iemand die via PM interesse heeft getoond maar jij was eerder geloof ik. Ik moet wel eerlijk zeggen dat die het minst geschikt zijn als zwemluier; ze hebben een buitenkant van fleece en die blijft dus lang nat. Prima voor in het zwembad als je daarna meteen gaat aankleden maar voor op het strand etc. is het minder handig.
Laat maar weten of je nog interesse hebt!. Thanks!
![]()
er is nog een kale hoek in zn kamertje..een muis zou daar heel mooi staanquote:Op maandag 5 mei 2014 12:30 schreef Kimpossible het volgende:
Das geen geld ook![]()
Kak. Hahaha. Go klappie!
♥ J & S![]()
Te koop: twee Zara pakken met teddyvoering, maat 86. Nog heel netjes.
VERKOCHT
[ Bericht 80% gewijzigd door Cathmar op 05-05-2014 21:38:41 ]Met een meidenkwartet![]()
Ah, tof, heel graag.quote:Op zondag 4 mei 2014 16:41 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik zal morgen ook eens kijken wat er hier weg kan en wat foto's maken
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
Ik heb ook nog zoiets staan maar dan van Childwheels. Maar hij lijkt bijna identiek (op wat kleine details na) op deze.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:42 schreef Keshet het volgende:
Grote Opruiming!
Hendig sjieke Topmark Duowagen. Zoals de naam al zegt is het een wagen geschikt voor 2 kinderen.
Een baby kan achterin liggen in een reiswiegje (zit er niet bij) en als de baby ouder is en kan zitten zitten er 2 kinderen achter elkaar. Er zit voldoende ruimte tussen de zitjes om te garanderen dat het kind wat voorin zit geen haar verliest bij ruzies. True story.![]()
Ik heb er wel een reiswiegje bij en een regenhoes.
De wagen heeft geen luchtbanden dus nooit een lekke 'tuub'
Hij stuurt relatief licht, makkelijk in te klappen en zelfs kleiner in te klappen dan onze mutsy rider.
Hij past in de kofferbak van een Clio dus...
De mijne is af te halen in Zuid-Limburg.![]()
Pakketjes! en enkele losse spullen...
Zomerpakketje maat 98 (En een enkel 98/104 ding)
15 excl
Winterpakketje 98/104
12.50 excl
(skibroek maat 98, zit een vlekje op.. op het bolletjestruitje ook..
Bedenk mij net dat het roze/witte sjaaltje eigenlijk maat 80 is maar ik vond hem toch handig afgelopen winter) en ws heb ik er nog snowboots maat 26...
Goodmoodkid jurkje vallend als 104/110... 3 euro
Rest is al gereserveerd
3x maat 104 3kwart broeken (Bruine is rib en zou evt bij het 98/104 winterpakket kunnen bij interesse)
4x tshirt/basic hemdje en 1 shirtje maat 110 - 3.50euro
Zwempak nieuw.. fractie te groot voor O nog maar zwempakovervloed
Ik gok hem op maat 116... Bikini is 110We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me![]()
Mooie voedingsbh van Prenatal cup 80E
Nooit gedragen, mn tetten blijken te grooten vergeten op tijd te retourneren
/kleur op de laatste foto is de daadwerkelijke kleur
♥ J & S![]()
Iemand hier die nog een goed functionerende mamafiets wil verkopen? Ik zoek een fiets in omgeving Deventer.![]()
Broekjes maat 74, spijker is Name It, de andere Noppies (die Noppies zijn echt mijn lievelings, zo lekker zacht en zitten zo fijnnogmaals, als iemand ze heeft liggen in grotere maten: ik hou me aanbevolen!)
3,- per stuk, alle drie voor 7,50
Wintersetje vosjes (2,50 bij elkaar), aapies maat S (4,-) en warme slofjes maat S (1,-)
Jumpsuit 68/74. Voor ieman die handig is want er is een knoopje los. Mag daarom gaan voor 4,-
Slaapzak Ikea. Nauwelijke gebruikt want samenslapenisdebom. 5,- Staat geen maat in, maar het is de kleinste die Ikea heeft.
Kikkid berenpak, beste winterpak ever!Wat een heerlijkheid, echt zo blij mee geweest!Maat 74, maar wij hebben m de hele winter gebruikt met omgeslagen mouwen en pijpen al vanaf maat 62/68.
7,50![]()
![]()
Mag ik de noppies broekjes, alles van de vosjes foto en het kidkid pak?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:57 schreef L-E het volgende:
Broekjes maat 74, spijker is Name It, de andere Noppies (die Noppies zijn echt mijn lievelings, zo lekker zacht en zitten zo fijnnogmaals, als iemand ze heeft liggen in grotere maten: ik hou me aanbevolen!)
3,- per stuk, alle drie voor 7,50
[ link | afbeelding ]
Wintersetje vosjes (2,50 bij elkaar), aapies maat S (4,-) en warme slofjes maat S (1,-)
[ link | afbeelding ]
Jumpsuit 68/74. Voor ieman die handig is want er is een knoopje los. Mag daarom gaan voor 4,-
[ link | afbeelding ]
Slaapzak Ikea. Nauwelijke gebruikt want samenslapenisdebom. 5,- Staat geen maat in, maar het is de kleinste die Ikea heeft.
[ link | afbeelding ]
Kikkid berenpak, beste winterpak ever!Wat een heerlijkheid, echt zo blij mee geweest!Maat 74, maar wij hebben m de hele winter gebruikt met omgeslagen mouwen en pijpen al vanaf maat 62/68.
7,50
[ link | afbeelding ]♥ J & S![]()
Ik was net aan het typen voor de noppies, kijk ik omhoog![]()
Na het succes van de Bumbo van Kyara, probeer ik het hier ook maar voor een tas!
Ik zoek een tasje in deze stijl:
[IMG=http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/838/wfgy.jpg][/IMG]
Mag ook een olifant/hondje/uil etc., zijn!![]()
jaaa, hij is leuk! Nog beschikbaar?quote:Op maandag 5 mei 2014 20:33 schreef Keshet het volgende:
De wheelybug is weer beschikbaar!
Klaproosmeneer had een mening.Yesterday is history, tomorrow is a mystery.![]()
quote:Op maandag 5 mei 2014 22:40 schreef klaprooss het volgende:
Stomme mannen![]()
Maar speciaal voor jou Juud! Zo is hij dan ook wel weerZodra E. eraf gegroeid is, mag J. 'm alsnog hebben
![]()
![]()
Wehehe, zie het nu pas, maar heb vorige week zelf de muis wheelybug gewoon decadent gloedjenieuw gekochtquote:Op maandag 5 mei 2014 11:59 schreef Kimpossible het volgende:
Hahaha hier nog zo 1 die de wheelybugmuis wiiiiil. Maar hij staat op dr vrjaardagslijstje. T kind is 9 weken
Bijnajarigen? XM'tje zoek je nog een wheelybug?.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!![]()
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wehehe, zie het nu pas, maar heb vorige week zelf de muis wheelybug gewoon decadent gloedjenieuw gekocht.
!
Ik hou me aanbevolen als jouw muppet hem niet leuk meer vindttegen die tijd is de mijne er vast klaar voor
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!![]()
Ik heb nog een pakketje puzzles/spelletjes en een tuinbroekje voor van de zomer.
Bij interesse maak ik een foto.Ik heb je lief mijn hele leven![]()
Sorryquote:Ik heb alles uitgezocht en foto's gemaakt, maar Limone heeft alles ingepikt
Ah, Limone, dan neem ik het weer van jou over, ooit, want Spirit heeft een goede smaak!quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:58 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
SorryIk heb alles uitgezocht en foto's gemaakt, maar Limone heeft alles ingepikt
![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:01 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ah, Limone, dan neem ik het weer van jou over, ooit, want Spirit heeft een goede smaak!![]()
![]()
Ze heeft al eerder kleinere maten gekaapt dus je kunt haar gewoon stalken hoor
Sarcasme. Herken het.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: