Spul van jouw meisjes? Wil ik altijd wel ff foto's van zienquote:Op vrijdag 25 april 2014 21:16 schreef Kyara het volgende:
Hier zit ook maat 62-68 bij. Ook zomerspul (als je op de foto met je muis gaat staan dan zie je de maten).
Jongenskleding maat 62-92
Heb trouwens ook nog een boel Moonkids meisjesspul maat 62/68. Is daar nog interesse voor?
En rompers met lange mouwen in maat 74 (unisex/jongens kleurtjes, blauw, groen, grijs).
Is goed, zal van het weekend foto's maken.quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:38 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Spul van jouw meisjes? Wil ik altijd wel ff foto's van zien
+1quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:38 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Spul van jouw meisjes? Wil ik altijd wel ff foto's van zien
quote:
Ja absoluutquote:Op zondag 27 april 2014 11:58 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Is er interesse in meisjes spijkerbroeken (en meer) in maat 116?
Ja!quote:Op zondag 27 april 2014 11:58 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Is er interesse in meisjes spijkerbroeken (en meer) in maat 116?
Leggings wel. Wat zoek je?quote:Op zondag 27 april 2014 18:31 schreef Susie het volgende:
Iemand leggings en/of jurkjes maat 92 op de plank liggen?
Roze, wit, leuk gestreepte, maakt eigenlijk niet veel uit. Ik heb wel al blauw en groen liggen, maar zijn wat lastig te combineren.quote:
Ik maak morgen even een foto. Ean slaapt nu dus kan niet in haar kast.quote:Op zondag 27 april 2014 20:34 schreef Susie het volgende:
[..]
Roze, wit, leuk gestreepte, maakt eigenlijk niet veel uit. Ik heb wel al blauw en groen liggen, maar zijn wat lastig te combineren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |