Ah, alvast bedankt!quote:Op zondag 4 mei 2014 10:02 schreef danic het volgende:
Ja soempie heb ik. Ik moet nog wat dingen op de foto zetten. Ga ik nu doen. Over een uurtje gooi ik het linkje erin goed?
Ik heb ook nog wel zat 74 alleen niet alles thuis liggen. Dat wat ik thuis heb zal ik vanmiddag een foto van maken. De rest kan ik maandag pas doen.quote:Op zondag 4 mei 2014 09:25 schreef Soempie het volgende:
Ik ben op zoek naar meisjeskleding maat 74. Zomerspul, maar ook wat warmere kleding voor de koudere dagen. Heeft iemand hier nog spul liggen voor ik naar de winkel ren?
Oeh, ik wil best veel! Hoe kan ik het het best doorgeven, ik ga even schrijven.quote:Op zondag 4 mei 2014 10:42 schreef danic het volgende:
[..]
Komt ie:
Meisjeskleding maat 74
http://www.mijnalbum.nl/Album=3FCW3FYR
Slofjes misschien.quote:Op zondag 4 mei 2014 10:57 schreef danic het volgende:
Doe maar een lijstje via pm met een korte omschrijving en prijs. Dan kom ik wel uit.
Heb je toevallig ook nog interesse in schoentjes? Of slofjes?
Mag ik even reserveren en overleggen met mijn man?quote:Op zondag 4 mei 2014 14:14 schreef Tante_Soesa het volgende:
Aangeboden: muursticker blauwe bussen. Zit nog in de verpakking, nooit gebruikt want iedereen krijgt ineens meisjes
[ link | afbeelding ]
De kleur is lastig op de foto te krijgen, deze foto kwam het dichtst in de buurt van de werkelijkheid.
[ link | afbeelding ]
¤7,50?
Zeker!quote:Op zondag 4 mei 2014 16:15 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Mag ik even reserveren en overleggen met mijn man?
Ik zal morgen ook eens kijken wat er hier weg kan en wat foto's makenquote:Op zondag 4 mei 2014 09:25 schreef Soempie het volgende:
Ik ben op zoek naar meisjeskleding maat 74. Zomerspul, maar ook wat warmere kleding voor de koudere dagen. Heeft iemand hier nog spul liggen voor ik naar de winkel ren?
Ja, ik!quote:Op zondag 4 mei 2014 20:50 schreef sibella2 het volgende:
Heeft iemand nog een Bumbo stoeltje in de aanbieding toevallig? (Graag in een jongenskleurtje)
Een Bumbostoeltje is een Bumbostoeltje toch?quote:Op zondag 4 mei 2014 21:08 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja, ik!
Een blauwe met een playtray. Wel met gebruikssporen op het zitje zelf. Heb hem alleen niet hier staan dus kan niet op korte termijn een foto maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |