Heb je die roze stippels nog?quote:Op woensdag 30 april 2014 14:53 schreef Keshet het volgende:
Nieuwe wasbare luiers / zwemluiers te koop!
Ik heb deze te koop:
[ afbeelding ]
En deze:
[ afbeelding ]
Zonder inlegger ook als zwemluier te gebruiken.
Pm even bij interesse. Van de effen heb ik er meerdere in elke kleur te koop.
De prijs komen we wel uit.
Late reactie. Ja!quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:52 schreef GotC het volgende:
Skips, ik heb 'm in m'n handen in de Hema, maat 68. Wil je?
Nop, twee keer is perfect! Je bent een schat!quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:00 schreef GotC het volgende:
Ik neem 56 voor Soesa mee en 62 en 68 voor Skips. Mocht ze maar 1 van de maten willen, mag iemand anders de andere maat overnemen
SPOILER: beetje grote foto's :@Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanaf maat 80 ook nog wat meisjesdingetjesSPOILER: ZoalsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat spullen voor (aanstaande) moeders, positie, voeding, kolfspul.
Niet op de foto mijn gebruikte Aventkolf met behoorlijke verzameling toebehoren. Zowel handmatig als elektrisch (aan snoer) te gebruiken. Bij interesse ga ik het hele spul uitzoeken en op de foto zetten.
Pakketjes hebben natuurlijk voorrang
Prijzen en aanvullende info staan in t album.
Reacties graag in PM.
[ Bericht 0% gewijzigd door Vanyel op 02-05-2014 16:26:41 ]Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
www.zwangerboxkado.nl bij gebrek aan code, toch 40% korting!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:00 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Heeft iemand een Centerparcs 50% code die is uitgegeven door de Prenatal en daar niets mee gaat doen?
Ik hou me er enorm voor aanbevolen
Idd, en kijk ook eens naar een mystery park heb je zelf geen keus in park en wat voor cottage maaaar wij gaan over een week een midweekje weg voor 150 euroquote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:00 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Heeft iemand een Centerparcs 50% code die is uitgegeven door de Prenatal en daar niets mee gaat doen?
http://www.centerparcs.nl(...)ntent=Boeknu_button1quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:00 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Heb hier een liggen in de kast, moet alleen zo weg dus kan morgen voor je opzoeken!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:00 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Prima hoor!quote:Op zaterdag 3 mei 2014 16:34 schreef Twinkly het volgende:
Mensen voor wie ik een DHL-pakketje heb gemaakt: het DHL punt was al dicht om 16 uur en ik was er om 16.08Ik ging er vanuit dat ze tot 17 uur open zouden zijn. Woensdag zijn ze pas weer open, dus dan ga ik de pakketjes versturen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door mousemicky op 03-05-2014 20:39:29 ]
Dank je Kim! Ik heb m al gezien maar is niet onze smaak helaasquote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:13 schreef Kimpossible het volgende:
Misschien wat voor Mabawa! Ik weet dat die op zoek was en er nu een te leen heeft. As ik me niet vergis.
Heb ne een fototje?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 17:00 schreef ymme het volgende:
Ik heb hier nog steeds een mei tai liggen, zo goed als ongebruikt.
Iemand interesse? Ik hoef er niet veel voor te hebben, rond de 30 euro zoiets denk ik.
Maar daar komen we wel uit dan.
Pm me maar indien interesse, kijk ik even voor een foto.
Oh even een promotie praatje; dit is echt zo'n leuk wagentje! Hier is nog altijd een grote hit! :-)quote:Op vrijdag 2 mei 2014 16:14 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb hier een janod poppenwagen staan, Roze met witte stippen. Er zitten wat beschadigingen op maar niet veel, hij blijft hier maar staan en er wordt niet mee gespeeld. Iemand die er interesse in heeft? Dan maak ik foto's
Ah, alvast bedankt!quote:Op zondag 4 mei 2014 10:02 schreef danic het volgende:
Ja soempie heb ik. Ik moet nog wat dingen op de foto zetten. Ga ik nu doen. Over een uurtje gooi ik het linkje erin goed?
Ik heb ook nog wel zat 74 alleen niet alles thuis liggen. Dat wat ik thuis heb zal ik vanmiddag een foto van maken. De rest kan ik maandag pas doen.quote:Op zondag 4 mei 2014 09:25 schreef Soempie het volgende:
Ik ben op zoek naar meisjeskleding maat 74. Zomerspul, maar ook wat warmere kleding voor de koudere dagen. Heeft iemand hier nog spul liggen voor ik naar de winkel ren?
Oeh, ik wil best veel! Hoe kan ik het het best doorgeven, ik ga even schrijven.quote:Op zondag 4 mei 2014 10:42 schreef danic het volgende:
[..]
Komt ie:
Meisjeskleding maat 74
http://www.mijnalbum.nl/Album=3FCW3FYR
Slofjes misschien.quote:Op zondag 4 mei 2014 10:57 schreef danic het volgende:
Doe maar een lijstje via pm met een korte omschrijving en prijs. Dan kom ik wel uit.
Heb je toevallig ook nog interesse in schoentjes? Of slofjes?
Mag ik even reserveren en overleggen met mijn man?quote:Op zondag 4 mei 2014 14:14 schreef Tante_Soesa het volgende:
Aangeboden: muursticker blauwe bussen. Zit nog in de verpakking, nooit gebruikt want iedereen krijgt ineens meisjes
[ link | afbeelding ]
De kleur is lastig op de foto te krijgen, deze foto kwam het dichtst in de buurt van de werkelijkheid.
[ link | afbeelding ]
¤7,50?
Zeker!quote:Op zondag 4 mei 2014 16:15 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Mag ik even reserveren en overleggen met mijn man?
Ik zal morgen ook eens kijken wat er hier weg kan en wat foto's makenquote:Op zondag 4 mei 2014 09:25 schreef Soempie het volgende:
Ik ben op zoek naar meisjeskleding maat 74. Zomerspul, maar ook wat warmere kleding voor de koudere dagen. Heeft iemand hier nog spul liggen voor ik naar de winkel ren?
Ja, ik!quote:Op zondag 4 mei 2014 20:50 schreef sibella2 het volgende:
Heeft iemand nog een Bumbo stoeltje in de aanbieding toevallig? (Graag in een jongenskleurtje)
Een Bumbostoeltje is een Bumbostoeltje toch?quote:Op zondag 4 mei 2014 21:08 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja, ik!
Een blauwe met een playtray. Wel met gebruikssporen op het zitje zelf. Heb hem alleen niet hier staan dus kan niet op korte termijn een foto maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |