Ohja! Bla! Ik krijg nog een meisjequote:Op maandag 28 april 2014 14:05 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ow en ik heb nog steeds kleertjes en rompertjes in maat 50/56 liggen voor een meisje
Ik wil er heel graag vanaf dus voor 25 euro (incl verzenden) krijg je alles wat ik vind in die maat en de kleine 62 spulletjes. zitten ook 2 jasjes bij en slofjes en mutsjes en godmagweten wat ik nog meer vindt.
/opruimen
ik moet zo weg, maar vanavond maak ik een foto voor jequote:Op maandag 28 april 2014 14:06 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ohja! Bla! Ik krijg nog een meisje. Heb je nog een foto wat je hebt toevallig?
Bij deze.quote:Op zondag 27 april 2014 21:54 schreef Susie het volgende:
[..]
thanks!
Lamb...wat doe je!?98 is echt nog te groot....maar daarom, zie daar die broekjes mt 92, waar die witte al van weg is. Is die ene een soort legerbroekje? En wat is de kleur van die andere? Zie het mobiel niet zo goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reacties graag via PM.
thanks FR, maar ze zijn even lastig te combineren bij mij denk ik...qua kleur dus. Vind de bolletjes erg leuk, maar om die nu alleen te laten versturen?quote:Op maandag 28 april 2014 14:23 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Bij deze.
Ik dacht dat ik er meer had, maar het blijkt allemaal 80 en 86 te zijn.
[ link | afbeelding ]
hema
[ link | afbeelding ]
bovenin alice pi & ?
Onderin: persival, vinrose,persival
quote:Op maandag 28 april 2014 15:55 schreef Kyara het volgende:
Meisjeskleding maat 50 t/m 80
Aangevuld met oa Moonkids, Tragwerk en Kik Kid
bijvoorbeeld:
[ link | afbeelding ]
Jongenskleding maat 62 t/m 92
Aangevuld met van alles en nog wat
bijvoorbeeld:
[ link | afbeelding ]
Maten staan door elkaar!
Verder nog het volgende:Oh, is de crawler er nog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reacties graag via PM.Ik ga je PM'en!
Oeh!quote:Op maandag 28 april 2014 15:46 schreef Kleurdoos het volgende:
ja ik kijk zo even!
en voor wie t interessant vind..ik heb ff een V&A groep gestart voor mevrouwen
https://www.facebook.com/groups/747306278636866/
Ja hai, ik ga even lid worden :-)quote:Op maandag 28 april 2014 15:46 schreef Kleurdoos het volgende:
ja ik kijk zo even!
en voor wie t interessant vind..ik heb ff een V&A groep gestart voor mevrouwen
https://www.facebook.com/groups/747306278636866/
ja, doe maar ff FBquote:Op maandag 28 april 2014 19:24 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Oh, is de crawler er nog?Ik ga je PM'en!
misschien alles nog, maar hij is gereserveerd voor een FBérquote:Op maandag 28 april 2014 19:43 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Ja hai, ik ga even lid worden :-)
Wat heb je nog van je grote meiden spullen van vanmiddag?
quote:Op maandag 28 april 2014 15:55 schreef Kyara het volgende:
Meisjeskleding maat 50 t/m 80
Aangevuld met oa Moonkids, Tragwerk en Kik Kid
bijvoorbeeld:
[ link | afbeelding ]
Jongenskleding maat 62 t/m 92
Aangevuld met van alles en nog wat
bijvoorbeeld:
[ link | afbeelding ]
Maten staan door elkaar!
Verder nog het volgende:Zijn die van jou nou echt groter dan de mijne?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reacties graag via PM.![]()
Die 4ff jumpsuit had ik in 62-68, was een dik jaar geleden mijn grote favoriet!(en die Melton jumsuit had ik ook in 74)
Geen interesse in verkoop anymore?quote:Op donderdag 24 april 2014 22:50 schreef Bolletje... het volgende:
Vergeet ik nog m'n kleding te fotograferen
Dat denk ik niet hoor. Maar ik merk dat ik eigenlijk geen jumpsuits meer gebruik dus vandaar dat ze mogen gaan. Ze zitten nu in maat 80 (en dat is soms al aan de kleine kantquote:Op maandag 28 april 2014 20:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Zijn die van jou nou echt groter dan de mijne?![]()
Die 4ff jumpsuit had ik in 62-68, was een dik jaar geleden mijn grote favoriet!(en die Melton jumsuit had ik ook in 74)
Ik moet er ook een shirt bij hebben maar die kon ik zo snel niet vinden. Ik wil best alleen die op sturen hoor, ean heeft hem 1x aangehad maar ze is er te smal voor.quote:Op maandag 28 april 2014 17:27 schreef Susie het volgende:
[..]
thanks FR, maar ze zijn even lastig te combineren bij mij denk ik...qua kleur dus. Vind de bolletjes erg leuk, maar om die nu alleen te laten versturen?
ik heb die roodkapje anders ook, mocht je interesse hebben.quote:Op maandag 28 april 2014 13:36 schreef Lamb29 het volgende:
Tskwij gaan toch nog daten dus je hoeft t maar in een tasje te flikkeren
heb ik die zwarte trui weer voor jou
quote:
ik pm je even.quote:Op maandag 28 april 2014 20:47 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik moet er ook een shirt bij hebben maar die kon ik zo snel niet vinden. Ik wil best alleen die op sturen hoor, ean heeft hem 1x aangehad maar ze is er te smal voor.
Oh, graag! Nooit teveel broekjes hier en een zonnehoedje missen we sowieso nog. Arm kind had met Koningsdag een gebreid mutsje opquote:Op maandag 28 april 2014 16:57 schreef L-E het volgende:
Wij willen er graag vanaf: kledingpakket jongens, mag gaan voor 17.50 inclusief verzenden.
Details: 10 rompers in 50/56, 4 broekjes in 50/56, 1 broekje in 62, 2 broekjes in 68, winterjasje in 50/56, (valt groot), vestje in 62, jumpsuit in 62, 4 shirtjes korte mouw in 56 en 62, shirt lange mouw in 68, zonnehoedje in 56/62.
[ link | afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 april 2014 10:53 schreef Keshet het volgende:
Te koop!
Supertof boxkleed.![]()
Exclusief kind.![]()
Op te halen in Rotterdam maar ik kan het ook naar je opsturen!
[ afbeelding ]
Reacties graag via PM!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maat 56SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maat 62SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maat 68SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.slaapzakjes, inbakerzakken en kolfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.reacties graag via PM, pakketafname gaat voor enkele stuks
Het is vanalles van qua merken en staat![]()
Ja, 86quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:35 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Die rode longsleeve met voertuigen, welke maat is dat? Als 80 of 86 dan vinnukumleuk voor J!
Oh jee, ik vond nog een zak 68
Toegevoegd dus.
Onder andere:
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>![]()
Ik reageer vanavond op de PM's (als S braaf gaat slapen tenminste) Nu even koken!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>![]()
Mag ik dibsen op dat shirt met voertuigen mocht je het later verkopenquote:? Ik willum ook! Als past mijn J het natuurlijk nog niet
♥ J & S![]()
Wie heeft er zachte Noppies-broekjes (of andere smal vallende) in maat 80 liggen?
De oplettende lezer weet dat ik binnenkort maat 74 ga verkopen![]()
![]()
Oh my! Ik ga opletten ook al zit J er nog lang niet in maar ik vind je smaak zo leukquote:Op dinsdag 29 april 2014 20:59 schreef L-E het volgende:
Wie heeft er zachte Noppies-broekjes (of andere smal vallende) in maat 80 liggen?
De oplettende lezer weet dat ik binnenkort maat 74 ga verkopen
♥ J & S![]()
Jeeej!quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:59 schreef L-E het volgende:
De oplettende lezer weet dat ik binnenkort maat 74 ga verkopen![]()
In de verkoop: Girasol nr 35. Mag gaan voor 70 euro, excl. verzenden. (Ik verzend aangetekend, dus dat is 8,05 euro).
(In het echt vind ik hem iets bruiner, hier is hij nogal grijs. Maar heb zelf ook geen goede, kleurechte foto's.)![]()
Ik heb jumpsuits toegevoegd
Waaronder deze (nieuw)
Morgen probeer ik nog 50/56 en grote maten erop te zetten.<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>![]()
check! Die wil ik bij m'n pakketje ipv de kwallenquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:11 schreef Twinkly het volgende:
Ik heb jumpsuits toegevoegd
Waaronder deze (nieuw)
[ afbeelding ]
Morgen probeer ik nog 50/56 en grote maten erop te zetten.istie er nog? Mag het?
Dus met paddestoelen en die met egeltjes wil ik graag als ze er nog zijn!
[ Bericht 8% gewijzigd door klaprooss op 29-04-2014 22:25:26 ]♥ J & S![]()
ja hoor zeker wel, maar heelquote:Op maandag 28 april 2014 20:20 schreef TikTakTok het volgende:
[..]
Geen interesse in verkoop anymore?
Druk met kraamvisite nog, ga m'n best doen voor foto's!doei![]()
Dealquote:Op dinsdag 29 april 2014 20:55 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Mag ik dibsen op dat shirt met voertuigen mocht je het later verkopen? Ik willum ook! Als past mijn J het natuurlijk nog niet
. De mijne past m denk ik ook nog niet, maar voor koudere zomerdagen/ najaar kan ie denk wel (weet niet of t merk groot valt of niet...)
![]()
Oke leuk!quote:Op woensdag 30 april 2014 10:18 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Deal. De mijne past m denk ik ook nog niet, maar voor koudere zomerdagen/ najaar kan ie denk wel (weet niet of t merk groot valt of niet...)
♥ J & S![]()
vielen tevas nou klein of groot en wat wil je er voor hebben?quote:Op woensdag 30 april 2014 10:59 schreef amaranta het volgende:
Ik heb nog (jommes)Tevas (met kikker).
maatje 22/5
En wat is de staat?![]()
Nieuwe wasbare luiers / zwemluiers te koop!
Ik heb deze te koop:
En deze:
Zonder inlegger ook als zwemluier te gebruiken.
Pm even bij interesse. Van de effen heb ik er meerdere in elke kleur te koop.
De prijs komen we wel uit.
A grand adventure has begun.![]()
In principe vanaf de geboorte tot een kilo of 13/14.quote:Op woensdag 30 april 2014 14:55 schreef ferrari_rood het volgende:
Welke maat keshet? Ik heb wel interesse in een zwemluier
Ik vind ze zelf meer geschikt vanaf een maand of 3.
wat vraag je voor de roze?quote:Op woensdag 30 april 2014 15:09 schreef Keshet het volgende:
[..]
In principe vanaf de geboorte tot een kilo of 13/14.
Ik vind ze zelf meer geschikt vanaf een maand of 3.![]()
Je hebt er toch echt 2 nodig!quote:Op woensdag 30 april 2014 16:04 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
bambi
gisteren die van keshet gekocht!![]()
FR! Ik pm je even.
Alleen een andere kleur. Ik bedacht me naar aanleiding van de post van keshet dat ik de mijne ook wel kon verkopen*poef* nu is het weg![]()
ik geloof dat ik er met die van jou nu 4 hebquote:Op woensdag 30 april 2014 17:02 schreef Keshet het volgende:
[..]
Je hebt er toch echt 2 nodig!![]()
FR! Ik pm je even.eigenlijk had ik de bambi ook niet nodig, maar hallo het is bambi
ik ben een onwijze disneyfan...S. 2014
J. 2016![]()
Kyara had me dit boek vandaag toevallig aangeradenquote:Op woensdag 30 april 2014 19:19 schreef Cathmar het volgende:
5 euro. Heel netjes nog.
[ link | afbeelding ]![]()
Mag ik m van je overnemen?![]()
Natuurlijk! Pm me maar!quote:Op woensdag 30 april 2014 21:02 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Kyara had me dit boek vandaag toevallig aangeraden![]()
Mag ik m van je overnemen?Met een meidenkwartet![]()
Mag deze bij mij er bij?quote:![]()
Geloof dat onze smaken echt dicht bij elkaar liggen. Als ik niet al zoveel jongenskleertjes van onze oudste klaar had liggen voor mini mus zou ik zo alles van je overnemen
Oude (on)bekende.![]()
die is van mij geweest <3quote:Op woensdag 30 april 2014 16:04 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
bambi
gisteren die van keshet gekocht!
geloof ik![]()
Goeie smaakquote:Op woensdag 30 april 2014 23:20 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
die is van mij geweest <3
geloof ik
S. 2014
J. 2016![]()
Ik gooi deze er nog even in. Eurootje of 15?En daarnaast wilde ik vragen of er iemand zomerzwangerschapskleding in maat S/36 te koop heeft. Ik hou niet van kleding met printjes en jeans.quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Voor ik zwanger werd heb ik een saunabon gekocht bij de HEMA, met het idee daarmee lekker voordelig de sauna eens te kunnen proberen. Inmiddels ben ik dus wel zwanger en ik lees overal dat het afgeraden wordt om naar de sauna te gaan als je het niet gewend bent. Ik heb dus een voucher van de actie Dagje sauna met lekkernij in de aanbieding.
Voor twee personen.
Geldig tot en met 31 mei 2014.
Te gebruiken bij 23 verschillende sauna's door heel Nederland. Als je belangstelling hebt kan ik voor je kijken of een bepaalde sauna ook meedoet aan de actie.
Vooraf reserveren met de vouchercode.
Ik heb er destijds ¤29,50 voor betaald. Bij interesse graag even een DM of PM!.
.
Still a little bit of your face I haven't kissed.![]()
Is er hier iemand die deze romper in maat 62/68 heeft?
Hij is van de Hema en heeft een soort 'pofmouwtjes' op de schouder. Verder: zie live actiefoto.Foto niet quoten graag.
[IMG]Geregeld! .jpg[/IMG]
[ Bericht 13% gewijzigd door ProjSkippy op 02-05-2014 01:59:55 ]![]()
Oh, als je er toch toevallig bentquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:52 schreef GotC het volgende:
Skips, ik heb 'm in m'n handen in de Hema, maat 68. Wil je?. Hebben ze 'm ook nog in 50/56 daar
? Bij onze HEMA is 'ie helemaal niet verkrijgbaar en ik vind 'm superlief!
![]()
Ik kijk wel ffquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:53 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Oh, als je er toch toevallig bent. Hebben ze 'm ook nog in 50/56 daar
? Bij onze HEMA is 'ie helemaal niet verkrijgbaar en ik vind 'm superlief!
![]()
![]()
Yup!quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:57 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Zou je dan voor mij de 56 mee willen nemen?! Superleuk!
![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:58 schreef GotC het volgende:
Mensen kijken nu wat vertwijfeld naar T. overigens
Ik PM je ff voor jouw/mijn gegevens![]()
Ik neem 56 voor Soesa mee en 62 en 68 voor Skips. Mocht ze maar 1 van de maten willen, mag iemand anders de andere maat overnemen![]()
![]()
Daar wil ik me dan ook nog wel voor opofferenquote:Op donderdag 1 mei 2014 14:00 schreef GotC het volgende:
Ik neem 56 voor Soesa mee en 62 en 68 voor Skips. Mocht ze maar 1 van de maten willen, mag iemand anders de andere maat overnemen![]()
![]()
Mensen kijken nu wat vertwijfeld naar T. overigens
disclaimer![]()
Mensen kijken nu wat vertwijfeld naar T. overigens![]()
Lieve romper trouwens![]()
![]()
Interessant.. maar tot 13/14 kiloquote:Op woensdag 30 april 2014 14:53 schreef Keshet het volgende:
Nieuwe wasbare luiers / zwemluiers te koop!
Ik heb deze te koop:
[ afbeelding ]
En deze:
[ afbeelding ]
Zonder inlegger ook als zwemluier te gebruiken.
Pm even bij interesse. Van de effen heb ik er meerdere in elke kleur te koop.
De prijs komen we wel uit.Daar past mijn dikke echt niet meer in. Zijn ze ook groter te krijgen?
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
Forum Opties Forumhop: Hop naar: