Mag deze bij mij er bij?quote:
die is van mij geweest <3quote:Op woensdag 30 april 2014 16:04 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
bambi
gisteren die van keshet gekocht!
Goeie smaakquote:Op woensdag 30 april 2014 23:20 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
die is van mij geweest <3
geloof ik
En daarnaast wilde ik vragen of er iemand zomerzwangerschapskleding in maat S/36 te koop heeft. Ik hou niet van kleding met printjes en jeans.quote:Op vrijdag 18 april 2014 13:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Voor ik zwanger werd heb ik een saunabon gekocht bij de HEMA, met het idee daarmee lekker voordelig de sauna eens te kunnen proberen. Inmiddels ben ik dus wel zwanger en ik lees overal dat het afgeraden wordt om naar de sauna te gaan als je het niet gewend bent. Ik heb dus een voucher van de actie Dagje sauna met lekkernij in de aanbieding.
Voor twee personen.
Geldig tot en met 31 mei 2014.
Te gebruiken bij 23 verschillende sauna's door heel Nederland. Als je belangstelling hebt kan ik voor je kijken of een bepaalde sauna ook meedoet aan de actie.
Vooraf reserveren met de vouchercode.
Ik heb er destijds ¤29,50 voor betaald. Bij interesse graag even een DM of PM!.
Oh, als je er toch toevallig bentquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:52 schreef GotC het volgende:
Skips, ik heb 'm in m'n handen in de Hema, maat 68. Wil je?
Ik kijk wel ffquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:53 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Oh, als je er toch toevallig bent. Hebben ze 'm ook nog in 50/56 daar
? Bij onze HEMA is 'ie helemaal niet verkrijgbaar en ik vind 'm superlief!
Yup!quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:57 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Zou je dan voor mij de 56 mee willen nemen?! Superleuk!
quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:58 schreef GotC het volgende:
Mensen kijken nu wat vertwijfeld naar T. overigens
Daar wil ik me dan ook nog wel voor opofferenquote:Op donderdag 1 mei 2014 14:00 schreef GotC het volgende:
Ik neem 56 voor Soesa mee en 62 en 68 voor Skips. Mocht ze maar 1 van de maten willen, mag iemand anders de andere maat overnemen
Interessant.. maar tot 13/14 kiloquote:Op woensdag 30 april 2014 14:53 schreef Keshet het volgende:
Nieuwe wasbare luiers / zwemluiers te koop!
Ik heb deze te koop:
[ afbeelding ]
En deze:
[ afbeelding ]
Zonder inlegger ook als zwemluier te gebruiken.
Pm even bij interesse. Van de effen heb ik er meerdere in elke kleur te koop.
De prijs komen we wel uit.
Heb je die roze stippels nog?quote:Op woensdag 30 april 2014 14:53 schreef Keshet het volgende:
Nieuwe wasbare luiers / zwemluiers te koop!
Ik heb deze te koop:
[ afbeelding ]
En deze:
[ afbeelding ]
Zonder inlegger ook als zwemluier te gebruiken.
Pm even bij interesse. Van de effen heb ik er meerdere in elke kleur te koop.
De prijs komen we wel uit.
Late reactie. Ja!quote:Op donderdag 1 mei 2014 13:52 schreef GotC het volgende:
Skips, ik heb 'm in m'n handen in de Hema, maat 68. Wil je?
Nop, twee keer is perfect! Je bent een schat!quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:00 schreef GotC het volgende:
Ik neem 56 voor Soesa mee en 62 en 68 voor Skips. Mocht ze maar 1 van de maten willen, mag iemand anders de andere maat overnemen
SPOILER: beetje grote foto's :@Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanaf maat 80 ook nog wat meisjesdingetjesSPOILER: ZoalsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat spullen voor (aanstaande) moeders, positie, voeding, kolfspul.
Niet op de foto mijn gebruikte Aventkolf met behoorlijke verzameling toebehoren. Zowel handmatig als elektrisch (aan snoer) te gebruiken. Bij interesse ga ik het hele spul uitzoeken en op de foto zetten.
Pakketjes hebben natuurlijk voorrang
Prijzen en aanvullende info staan in t album.
Reacties graag in PM.
[ Bericht 0% gewijzigd door Vanyel op 02-05-2014 16:26:41 ]Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
www.zwangerboxkado.nl bij gebrek aan code, toch 40% korting!quote:Op vrijdag 2 mei 2014 19:00 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Heeft iemand een Centerparcs 50% code die is uitgegeven door de Prenatal en daar niets mee gaat doen?
Ik hou me er enorm voor aanbevolen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |