Ah, tof, heel graag.quote:Op zondag 4 mei 2014 16:41 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik zal morgen ook eens kijken wat er hier weg kan en wat foto's maken
Ik heb ook nog zoiets staan maar dan van Childwheels. Maar hij lijkt bijna identiek (op wat kleine details na) op deze.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:42 schreef Keshet het volgende:
Grote Opruiming!
Hendig sjieke Topmark Duowagen. Zoals de naam al zegt is het een wagen geschikt voor 2 kinderen.
Een baby kan achterin liggen in een reiswiegje (zit er niet bij) en als de baby ouder is en kan zitten zitten er 2 kinderen achter elkaar. Er zit voldoende ruimte tussen de zitjes om te garanderen dat het kind wat voorin zit geen haar verliest bij ruzies. True story.![]()
Mag ik de noppies broekjes, alles van de vosjes foto en het kidkid pak?quote:Op dinsdag 6 mei 2014 10:57 schreef L-E het volgende:
Broekjes maat 74, spijker is Name It, de andere Noppies (die Noppies zijn echt mijn lievelings, zo lekker zacht en zitten zo fijnnogmaals, als iemand ze heeft liggen in grotere maten: ik hou me aanbevolen!)
3,- per stuk, alle drie voor 7,50
[ link | afbeelding ]
Wintersetje vosjes (2,50 bij elkaar), aapies maat S (4,-) en warme slofjes maat S (1,-)
[ link | afbeelding ]
Jumpsuit 68/74. Voor ieman die handig is want er is een knoopje los. Mag daarom gaan voor 4,-
[ link | afbeelding ]
Slaapzak Ikea. Nauwelijke gebruikt want samenslapenisdebom. 5,- Staat geen maat in, maar het is de kleinste die Ikea heeft.
[ link | afbeelding ]
Kikkid berenpak, beste winterpak ever!Wat een heerlijkheid, echt zo blij mee geweest!Maat 74, maar wij hebben m de hele winter gebruikt met omgeslagen mouwen en pijpen al vanaf maat 62/68.
7,50
[ link | afbeelding ]
jaaa, hij is leuk! Nog beschikbaar?quote:Op maandag 5 mei 2014 20:33 schreef Keshet het volgende:
De wheelybug is weer beschikbaar!
Klaproosmeneer had een mening.
quote:Op maandag 5 mei 2014 22:40 schreef klaprooss het volgende:
Stomme mannen![]()
Maar speciaal voor jou Juud! Zo is hij dan ook wel weer
Wehehe, zie het nu pas, maar heb vorige week zelf de muis wheelybug gewoon decadent gloedjenieuw gekochtquote:Op maandag 5 mei 2014 11:59 schreef Kimpossible het volgende:
Hahaha hier nog zo 1 die de wheelybugmuis wiiiiil. Maar hij staat op dr vrjaardagslijstje. T kind is 9 weken
Bijnajarigen? XM'tje zoek je nog een wheelybug?
quote:Op dinsdag 6 mei 2014 20:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wehehe, zie het nu pas, maar heb vorige week zelf de muis wheelybug gewoon decadent gloedjenieuw gekocht.
Sorryquote:
Ah, Limone, dan neem ik het weer van jou over, ooit, want Spirit heeft een goede smaak!quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:58 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
SorryIk heb alles uitgezocht en foto's gemaakt, maar Limone heeft alles ingepikt
quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:01 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Ah, Limone, dan neem ik het weer van jou over, ooit, want Spirit heeft een goede smaak!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |