Is dit een gifje van Gramulanion?quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kijk inmiddels ook. Blu-ray is er niks bij.
Mijn NOS-stream. Ik heb heel slecht internetquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dit een gifje van Gramulanion?
quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Had ik hier ook. Ligt aan de NOS.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn NOS-stream. Ik heb heel slecht internet
Spoilers!!quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Einde![]()
tranen met tuiten hier
Hou lekker je bek.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als twee druppels water.
Ik gunde alleen Drogba die CL overwinning.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:36 schreef Haringkop het volgende:
Wellicht ligt het aan mij, maar ik kan mij niet heugen dat ik Chelsea een leuke wedstrijd in CL heb zien spelen. Wat een suffe ploeg is dat.
Ik denk dat hij dan officieel de duurste speler wordt per balcontact ter wereld na Ruiz.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:34 schreef Cavaliers het volgende:
Zou toch te gek voor woorden zijn als Atletico daadwerkelijk drie miljoen had betaald om Courtois te laten spelen. Heeft drie ballen geraakt in 87 minuten.
ik sta elk weekend achter het doel bij de Colchoneros in het Vicente Calderon aan de Manzanaresquote:
In welk restaurant eet je dan?quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ik sta elk weekend achter het doel bij de Colchoneros in het Vicente Calderon aan de Manzanares
Dus als ze uitwedstrijden hebben sta jij daar in je eentje...quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ik sta elk weekend achter het doel bij de Colchoneros in het Vicente Calderon aan de Manzanares
Pics.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:35 schreef Tchock het volgende:
[..]Nee....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Snap jequote:Op dinsdag 22 april 2014 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Big mac, burgerking ja toch!
Oké tong.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kritiek is prima...quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:40 schreef Replicat het volgende:
Deze wedstrijd was net zo scheit als de rechter die het door de bagger heeft geleid.
jaquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:40 schreef Replicat het volgende:
Deze wedstrijd was net zo scheit als de rechter die het door de bagger heeft geleid.
wie is messi?quote:
nog nooit van hem gehoordquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Speler van Barca, speelt vaak in de spits.
Misschien wel van zijn broer, vorkie?quote:
quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:41 schreef gniffie het volgende:
[..]
Misschien wel van zijn broer, vorkie?
Wat dan???quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:42 schreef ChuckTaylor. het volgende:
bahahaha als chelsea de finale haalt en wint;![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gaat niet gebeurenquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:42 schreef ChuckTaylor. het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
picsquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga m'n bureaustoel naar buiten gooien.
Real - Barca van paar weken terug.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:42 schreef Intellectueel het volgende:
PEC Zwolle - Ajax was dan ook de meest fantastische wedstrijd van het jaar. Fuck de Champions League.
De finale halen ze sowieso alquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:42 schreef ChuckTaylor. het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zijn teksten!quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:43 schreef ChuckTaylor. het volgende:
ze vieren een feestje met 0-0, echt iets om trots op te zijn hoertjes
Dan houdt god niet van voetbalquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:42 schreef ChuckTaylor. het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Die kop van Gijpvogel die in dat kadertje in komt schuivenquote:
Toen vond iedereen het geweldig want onderdokquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:43 schreef Pleun2011 het volgende:
Deze wedstrijd doet me denken aan de halve finale van Chelsea tegen Barcelona een paar jaar terug.. toen was Mourinho niet de schuldige geloof ik
Kritiek prima, maar ik ga aangifte tegen u doen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga m'n bureaustoel naar buiten gooien.
niksquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:45 schreef Insomnia_ het volgende:
in slaap gevallen na de blessure van cech
wat heb ik gemist
Genomineerd voor meest debiele post van het jaar.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:45 schreef ChuckTaylor. het volgende:
waarom onderneemt de fifa geen stappen hiertegen, dit is wel heel erg extreem. als chelsea alleen maar een klein beetje zou aanvallen zou t gewoon een leuke wedstrijd worden. HOERENNNNNNN
geen ene moer.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:45 schreef Insomnia_ het volgende:
wat heb ik gemist
Niksquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:45 schreef Insomnia_ het volgende:
wat heb ik gemist
Wat voor stappen wil je zien dan?quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:45 schreef ChuckTaylor. het volgende:
waarom onderneemt de fifa geen stappen hiertegen, dit is wel heel erg extreem. als chelsea alleen maar een klein beetje zou aanvallen zou t gewoon een leuke wedstrijd worden. HOERENNNNNNN
Het was echt een wereldpotjequote:Op dinsdag 22 april 2014 22:45 schreef Insomnia_ het volgende:
wat heb ik gemist
die heeft Elan al gemaaktquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Genomineerd voor meest debiele post van het jaar.
Niet zo kinderachtig. Twee tientjes in de pot.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Kritiek prima, maar ik ga aangifte tegen u doen.
Eigenlijk zou dit een taak zijn voor Blatter.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat voor stappen wil je zien dan?Verplicht aantal meters vóóruit lopen per wedstrijd?
Idd Atletico heeft uit aan een gelijkspel voldoende als er wordt gescoordquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:44 schreef gniffie het volgende:
Thuis geen tegen goals is eigenlijk prima
Ik hoop dat je vannacht nog wel kunt slapen na al die frustratie van vandaag.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:45 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Briljant strateegquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe je dit kunt aanbidden, dan moet je echt een hekel aan voetbal hebben.
Wie Zwolle?quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vrees dat dit teringploegje Atleti uit gaat schakelen.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:47 schreef ChuckTaylor. het volgende:
straks geweldige analyse van waterreus haha, alsof we niet genoeg pure shit hebben gezien vandaag
Ik denk niet in acts, dit meen ik.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:47 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Houd je deze act nu nog steeds vol?
Hij heeft gelijk.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:47 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Houd je deze act nu nog steeds vol?
quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vrees dat dit teringploegje Atleti uit gaat schakelen.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mourinho heeft onze mooie voetbalsport weer eens keihard anaal verkracht.
quote:
In de return met 3 keepers gewoonquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:49 schreef NLGooner het volgende:
[..]
10 spelers voor eigen doel en elke bal wegschieten is strategisch briljant?
0-0 is toch een prima resultaat voor Chelsea?quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:49 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Heeft ie al meer mee gewonnen dan Arsenal de laatste jarenquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:49 schreef NLGooner het volgende:
[..]
zo kun je t ook zien ja, maar alsnog bijna onmogelijke taakquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:49 schreef indiaantje89 het volgende:
Prima resultaat Atletico, 0 doelpunten tegen in je thuiswedstrijd. Daar er 1 knallen en je zit op wolken.
Niemand zegt ook dat Chelsea zojuist vernederd is.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
0-0 is toch een prima resultaat voor Chelsea?
Ja maar ze moeten wel aanvallend spelen hoor!!1!quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heeft ie al meer mee gewonnen dan Arsenal de laatste jaren
arsenal straks weer gewoon top 4quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja maar ze moeten wel aanvallend spelen hoor!!1!
Nee, maar je trekt wel in twijfel dat Mourinho een briljant strateeg is.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niemand zegt ook dat Chelsea zojuist vernederd is.
check deze postquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
arsenal straks weer gewoon top 4
ook een prijs!@1
Jep. Met tien man uitverdedigen is geen briljante strategie. Je zag ook dat er geen enkel idee in de aanval zat.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, maar je trekt wel in twijfel dat Mourinho een briljant strateeg is.
0-0 is niet zo gunstig tegen een ploeg die nauwelijks verliest.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
0-0 is toch een prima resultaat voor Chelsea?
Daar heb je een punt.. maar wil je zo prijzen winnen?quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heeft ie al meer mee gewonnen dan Arsenal de laatste jaren
Daar gaat sport om ja.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:51 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Daar heb je een punt.. maar wil je zo prijzen winnen?
Volgende week prikt Torres er toch eentje in.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
0-0 is niet zo gunstig tegen een ploeg die nauwelijks verliest.
Nee joh, lekker vol er op klappen en met 3-0 verliezen. Stuk beterquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:51 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Daar heb je een punt.. maar wil je zo prijzen winnen?
Ja en dan knalt Diegoooooo Costa er ook een inquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Volgende week prikt Torres er toch eentje in.
Het is gewoon gigantisch laf. En allesbehalve briljant.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee joh, lekker vol er op klappen en met 3-0 verliezen. Stuk beter
Dat is een grap?quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:51 schreef JanCees het volgende:
[..]
check deze post
VBL / [VBL Slowchat] #3295 Eriksen _O_
Dan knalt Torres er nog eentje in.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja en dan knalt Diegoooooo Costa er ook een in
Lekker energie sparen voor in de Premier League.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is gewoon gigantisch laf. En allesbehalve briljant.
Ik betwijfel het. Wordt volgende week ook gelijk.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan knalt Torres er nog eentje in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |