Het was echt een wereldpotjequote:Op dinsdag 22 april 2014 22:45 schreef Insomnia_ het volgende:
in slaap gevallen na de blessure van cech
wat heb ik gemist
die heeft Elan al gemaaktquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Genomineerd voor meest debiele post van het jaar.
Niet zo kinderachtig. Twee tientjes in de pot.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Kritiek prima, maar ik ga aangifte tegen u doen.
Eigenlijk zou dit een taak zijn voor Blatter.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat voor stappen wil je zien dan?Verplicht aantal meters vóóruit lopen per wedstrijd?
Idd Atletico heeft uit aan een gelijkspel voldoende als er wordt gescoordquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:44 schreef gniffie het volgende:
Thuis geen tegen goals is eigenlijk prima
Ik hoop dat je vannacht nog wel kunt slapen na al die frustratie van vandaag.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:45 schreef ChuckTaylor. het volgende:
waarom onderneemt de fifa geen stappen hiertegen, dit is wel heel erg extreem. als chelsea alleen maar een klein beetje zou aanvallen zou t gewoon een leuke wedstrijd worden. HOERENNNNNNN
Briljant strateegquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe je dit kunt aanbidden, dan moet je echt een hekel aan voetbal hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |