Ik gunde alleen Drogba die CL overwinning.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:36 schreef Haringkop het volgende:
Wellicht ligt het aan mij, maar ik kan mij niet heugen dat ik Chelsea een leuke wedstrijd in CL heb zien spelen. Wat een suffe ploeg is dat.
Ik denk dat hij dan officieel de duurste speler wordt per balcontact ter wereld na Ruiz.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:34 schreef Cavaliers het volgende:
Zou toch te gek voor woorden zijn als Atletico daadwerkelijk drie miljoen had betaald om Courtois te laten spelen. Heeft drie ballen geraakt in 87 minuten.
ik sta elk weekend achter het doel bij de Colchoneros in het Vicente Calderon aan de Manzanaresquote:
In welk restaurant eet je dan?quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ik sta elk weekend achter het doel bij de Colchoneros in het Vicente Calderon aan de Manzanares
Dus als ze uitwedstrijden hebben sta jij daar in je eentje...quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ik sta elk weekend achter het doel bij de Colchoneros in het Vicente Calderon aan de Manzanares
Pics.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:35 schreef Tchock het volgende:
[..]Nee....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Snap jequote:Op dinsdag 22 april 2014 22:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Big mac, burgerking ja toch!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |