SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppy (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Gup wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Gup kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Wie draait er nu?
Kijk op www.radio49.nlDraait DJ Guppy? Da's onze verzoekjesbot. Staat er een andere naam? Dan heb je je antwoord.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het DJ team kan door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens. Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar Melting, LovelyLady, Zokunen, ACT-F of Symphonic
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Handige plugins voor Sam broadcaster? weet je er een paar? laat ons het weten!
Last.fm voor Sam broadcaster!
Volg de handige instructies op! Sam broadcaster Last.fm plugin!
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Heeft een weekje niet zoveel aandacht gehad, dus nu aan het inhalenquote:
ja hoor. ik ga zometeen mijn pc opnieuw installeren. ik heb eindelijk de optie in het bios gevonden waar ik m'n raid 1+0 array opnieuw op kan bouwen/in kan stellen.quote:
Raaawwwrrr !quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jij eet witte konijntje op in de dierentuin
Ik weet ff niet meer waar ik het las vandaag, maar ergens in een dierentuin in Nederland kregen de Tijgers een wit konijntje als paasbrunch, en weer een een stuk of 100 kinderen met een traumaquote:
hahahaquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik weet ff niet meer waar ik het las vandaag, maar ergens in een dierentuin in Nederland kregen de Tijgers een wit konijntje als paasbrunch, en weer een een stuk of 100 kinderen met een trauma
Behalve als hij mijn wang afliktquote:
Levendquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:56 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
hahahaLevende konijnen?
Of wel netjes doodgemaakt?
Op zich voor tijgers wel goed natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik weet ff niet meer waar ik het las vandaag, maar ergens in een dierentuin in Nederland kregen de Tijgers een wit konijntje als paasbrunch, en weer een een stuk of 100 kinderen met een trauma
ik vind dat altijd wel een grappig gevoelquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Behalve als hij mijn wang afliktsmerig is dat.
zeker welquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Op zich voor tijgers wel goed natuurlijk.
Dood konijntje op 1e paasdag.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Verdomme wat sneuquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/638(...)ger-konijn-eten.html
Welnee die hebben ze zo weer bijgemaakt, het blijven konijnenquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, dat ik me voorstellen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik vind dat altijd wel een grappig gevoel
Gisteren kreeg ik een volle lik van een heul groot paard midden in mijn gezicht...
Dat is pas
Alleen wel meer schade aanrichten danquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, dat ik me voorstellen.
Maar ik ben ook een beetje bang voor paarden, hoewel die waarschijnlijk minder vaak bijten dan mijn vogeltje.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Welnee die hebben ze zo weer bijgemaakt, het blijven konijnen
Ik ben in 40 jaar paarden precies 1x gebetenquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, dat ik me voorstellen.
Maar ik ben ook een beetje bang voor paarden, hoewel die waarschijnlijk minder vaak bijten dan mijn vogeltje.
Ik denk dat die vogel van je vader nog steeds meer schade aanricht.quote:
quote:
en welkom ookquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:59 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Verdomme wat sneuVooral voor de kids.
Awquote:
Ik in de laatste 40 min al meerquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben in 40 jaar paarden precies 1x gebeten
Hij had hem weer, volgens de DA blijft hij dat nu ook doenquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk dat die vogel van je vader nog steeds meer schade aanricht.
Ik heb 90% van de beten ook zelf veroorzaakt.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij had hem weer, volgens de DA blijft hij dat nu ook doen
Maar goed moet hij maar opletten hoor, hij staat zelf me zijn vingers in de kooi en dan tv te kijken
een vogelbeet kan ook niet zo fijn zijn, maar een paardenbeet al helemaal niet....quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik in de laatste 40 min al meerik zat aan zijn thee....in mijn theeglas.
Tja, ik heb ook wel eens een krabbel van de kat, doe ik ook zelfquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb 90% van de beten ook zelf veroorzaakt.
Vooral die waarbij pleisters nodig zijn.
Zolang je hier maar niet klaagtquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:03 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
ThxBen hier nog nooit geweest.. ben een klootzak uit KLB.
quote:
Bowie?quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zeg toch: Hee Brother!
Volgende is weer voor jou
Verrassing, wie zou het nu weer zijn
I know, maar als je van gevarieerde muziek houdt en gezelligheid en gewoon lekker meepost heb je hier een fijn stekkiequote:Op dinsdag 22 april 2014 21:03 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
ThxBen hier nog nooit geweest.. ben een klootzak uit KLB.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
I know, maar als je van gevarieerde muziek houdt en gezelligheid en gewoon lekker meepost heb je hier een fijn stekkie
Komt van alles voorbij hierquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:07 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]Ben eigenlijk meer van Hardstyle etc..
Maar op werk staat Q-music met de foute top 100 wel eens aan.
Sta ook open voor house, beetje techno enzo. ''Lekker meeposten'' is 1 van mijn specialiteiten.
Ook die herrie muziek wordt hier gedraaidquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:07 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]Ben eigenlijk meer van Hardstyle etc..
Maar op werk staat Q-music met de foute top 100 wel eens aan.
Sta ook open voor house, beetje techno enzo. ''Lekker meeposten'' is 1 van mijn specialiteiten.
Nee hoor....quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:08 schreef BlauweTijger het volgende:
Of mag hier alleen muziek gepost worden?
Wat een topickillquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee hoor....
We posten hier nooit muziek
Niet sinds het downloadverbodquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee hoor....
We posten hier nooit muziek
quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:12 schreef Kally het volgende:
Oh ja hoor, die knakkers van eigen huis en tuin zijn vlak bij mij bezig, heel de buurt op de foto met ze en hop op FB
quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:12 schreef Kally het volgende:
Oh ja hoor, die knakkers van eigen huis en tuin zijn vlak bij mij bezig, heel de buurt op de foto met ze en hop op FB
Langsgaan en vragen waar Rob en Nico blijvenquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:12 schreef Kally het volgende:
Schaamteloze huismutsenquote:
die komen zaterdag een half uurtje langsquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:13 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Langsgaan en vragen waar Rob en Nico blijven
Hebben ze pech, ik hang zaterdag in de kroegquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die komen zaterdag een half uurtje langs
Yellowman draai ik straks nogquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:15 schreef BlauweTijger het volgende:
Hmmm...
https://www.sneakers.nl/c(...)-iii-yellow-men.html
Ik kan het niet mooi vinden, nou ja dat geel danquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:15 schreef BlauweTijger het volgende:
Hmmm...
https://www.sneakers.nl/c(...)-iii-yellow-men.html
Haha! Doe maar.quote:
Ik ben sneakerfreakkk dus heb van alles wat. Deze ga ik niet aanschaffen hoor!quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kan het niet mooi vinden, nou ja dat geel dan
Sneakers vind ik geweldig, alleen deze kleur is afzichtelijkquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:16 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Haha! Doe maar.
[..]
Ik ben sneakerfreakkk dus heb van alles wat. Deze ga ik niet aanschaffen hoor!
Het is erg mooi.quote:
ZX Flux.. ik heb de Oceansquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:19 schreef Kally het volgende:
Oh my
http://www.sneakers.nl/co(...)multicolor-wmns.html
Zie j e mij er niet op lopenquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:19 schreef Kally het volgende:
Oh my
http://www.sneakers.nl/co(...)multicolor-wmns.html
Die Nikes heb ik zwart, met roze en knal oranjequote:Op dinsdag 22 april 2014 21:20 schreef BlauweTijger het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En many more.. maar geen foto's
Ja die zijn wel mooi, maar al die kleurtjesquote:
Allemaal nu Kally bellen!quote:
Ik ben het niet!quote:
Truequote:Op dinsdag 22 april 2014 21:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben het niet!
Ik bel altijd maar max 2:58!!
Zeikwijfquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:23 schreef Kally het volgende:
Ze appt, bellen? Ik ja is goed. Oke eerst ff pissen
Ik druk jouw moeder altijd weg als ze belt.quote:
Ik ook regelmatigquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:29 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik druk jouw moeder altijd weg als ze belt.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:29 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik druk jouw moeder altijd weg als ze belt.
aan de telefoonquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:30 schreef Spezza19 het volgende:
Oh… en @TT…. waar zijn die lekkere wijven dan?![]()
www.lekkerewijven.nlquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:30 schreef Spezza19 het volgende:
Oh… en @TT…. waar zijn die lekkere wijven dan?![]()
Depeche mode is zeker al geweest.quote:
Mijn vogels namen het gesprek overquote:
quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:39 schreef Symphonic het volgende:
en Depeche Mode stond ook niet in de lijst, nu wel
dat was voor mij niet zo'n handig linkje, iets met geluid enzoquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:39 schreef BlauweTijger het volgende:
https://www.facebook.com/(...)26061&type=2&theater
Godver
Jaquote:
Ik probeerde een dansend vogeltje te filmen....maar steeds als ik mijn telefoon pak, stopt iequote:
quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik probeerde een dansend vogeltje te filmen....maar steeds als ik mijn telefoon pak, stopt ie
Nieuwe telefoon kopenquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik probeerde een dansend vogeltje te filmen....maar steeds als ik mijn telefoon pak, stopt ie
quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nieuwe telefoon kopen
Oh wacht....
Hij vond het goede grapquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nieuwe telefoon kopen
Oh wacht....
Als ik hardop lach, lacht hij meequote:
UOC ZIGGO Helpdeskquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:50 schreef EggsTC het volgende:
Lastig als je weet waar het probleem zit, maar UPC met hun eerste lijns helpdesk je niet kunnen (lees: willen/mogen) doorverbinden met hun netwerkbeheerders welke dat wel kunnen oplossen.
Ah lekker!quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:50 schreef EggsTC het volgende:
Lastig als je weet waar het probleem zit, maar UPC met hun eerste lijns helpdesk je niet kunnen (lees: willen/mogen) doorverbinden met hun netwerkbeheerders welke dat wel kunnen oplossen.
Ja.....en toen kwam er een ambulance voorbijquote:
quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja.....en toen kwam er een ambulance voorbij
Nee valt wel mee.....maar sirenes gaan ze meedoen.quote:
welterusten meisje, dan spoor je nietquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:56 schreef ToT het volgende:
Als je veel over deze band droomt, heb je dan Wet Wet Wet dreams?
Nou....met de huidige staat van Marti Pellow volgens mij niet.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:56 schreef ToT het volgende:
Als je veel over deze band droomt, heb je dan Wet Wet Wet dreams?
Volgens mij zijn er 2 artiesten met deze naam, want als ik op foto's van 2014 zoek, zie ik een goodlooking guy, en een seniele ouwe opa!quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou....met de huidige staat van Marti Pellow volgens mij niet.
Dat nummer vind ik serieus 1 van hun fijnste!quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:00 schreef Uccie het volgende:
Symph, Mama - genesis is zeker teveel gevraagd...gezien jouw liefde voor Phil
quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:00 schreef Uccie het volgende:
Symph, Mama - genesis is zeker teveel gevraagd...gezien jouw liefde voor Phil
Aan Kane onder andere.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dit doet me aan een heleboel denken behalve aan U2
Ja je herkent zijn stem een beetje, maar daar is dan ook echt alles mee gezegd!quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dit doet me aan een heleboel denken behalve aan U2
Telefoonquote:
Ik krijg er geen zin van om te gaan dansen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:02 schreef Symphonic het volgende:
Ik word altijd wel blij van dit nummer
You May Call Aboutit is zo afgezaagdquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:02 schreef ToT het volgende:
Trouwens @ onderwerp van deze show: de dorpsmensen zijn zeker al voorbij gekomen he?
quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:03 schreef Kally het volgende:
Ik ga helaas afhaken, maar mijn wekker gaat weer kwart over 5, wat ik gehoord heb dank je Symph
slaap lekkerquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:03 schreef Kally het volgende:
Ik ga helaas afhaken, maar mijn wekker gaat weer kwart over 5, wat ik gehoord heb dank je Symph
ik welquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik krijg er geen zin van om te gaan dansen.
Erg fijn nummer!quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:07 schreef Uccie het volgende:
Zet ik om te compenseren het geluid wat harder!
als ik de reclame moet geloven ben je dan al door je playlist heen voor je bent begonnenquote:
quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:25 schreef ToT het volgende:
"Beste X, ik merk dat ik een afspraak dubbel heb ingepland. Kunnen wij onze afspraak misschien naar tijdstip Y verplaatsen?"
Antwoord: "Beste ToT, helaas, ik heb 4 afspraken en kan niets meer regelen. Ik zie je op tijdstip Y."
Ik terug mailen dat ik het jammer vind, maar dat ik dan met de andere partij wat zal proberen te regelen om die afspraak te verzetten.
Had ik er dus overheen gelezen dat deze persoon WEL op tijdstip Y kan......WTF is dat gezeik dan over dat ze 4 afspraken heeft en niets meer kan regelen????![]()
![]()
![]()
Sommige mensen!
Anyway, ik ben blij dat er tenminste WEL wat geregeld is.
dan draai ik zo maar ff On Topicquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij ook al problemen met sommige mensen? Ik ook!![]()
Ja ondertussen had ik die andere partij al gemaild over dat mijn afspraak met HEN niet door kon gaan omdat ik die ene die ik deels tegelijkertijd had niet kon verplaatsen.quote:
Sommige mensen zijn stomquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij ook al problemen met sommige mensen? Ik ook!![]()
dat is bestquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ondertussen had ik die andere partij al gemaild over dat mijn afspraak met HEN niet door kon gaan omdat ik die ene die ik deels tegelijkertijd had niet kon verplaatsen.
Kon ik weer een mailtje achteraan sturen dat de afspraak WEL door kon gaan en dat ze dat mailtje dus mogen negeren!
I knowquote:
Neuh.. is op zakelijk vlak… dus ga niet en public mensen zwart makenquote:
Ah nee okee.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Neuh.. is op zakelijk vlak… dus ga niet en public mensen zwart maken
vast niet erger als in GTSTquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:33 schreef ToT het volgende:
"Was ist dat für ein wondervollen hinten die zu mir steht umgedreht?"Doet me denken aan de GoT aflevering van deze week!!!!!
![]()
![]()
![]()
Er komen serieus TE veel homo-erotische scenes in die serie voor!
quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:34 schreef Spezza19 het volgende:
Wat het meisje wilt?
Nou, wat dacht je van wat de man wilt… dat die snol d'r bek houdt…
De poedelnaakte ass van een homoprostituee continu in beeld tijdens een gesprek, en hij krijgt nog een tik op de kont van zijn klant. Even later loopt hij weg en zie je zijn snikkel midden voor de camera heen en weer slingeren als hij voorbij loopt!quote:
Waarom kijk jij daar naar?quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:36 schreef ToT het volgende:
[..]
De poedelnaakte ass van een homoprostituee continu in beeld tijdens een gesprek, en hij krijgt nog een tik op de kont van zijn klant. Even later loopt hij weg en zie je zijn snikkel midden voor de camera heen en weer slingeren als hij voorbij loopt!![]()
![]()
Bring me a beer, make me a sandwich and give me a blowjob!quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:34 schreef Spezza19 het volgende:
Wat het meisje wilt?
Nou, wat dacht je van wat de man wilt… dat die snol d'r bek houdt…
Mooi rood is niet lelijkquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:36 schreef Spezza19 het volgende:
Meisjes met rooie haren….
Rooie en valen zijn donderstralen….
Hier ga ik even GEEN katholieke grapjes over maken!quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mooi rood is niet lelijk
Jammer dat ik het celibaat heb aangenomen
quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:38 schreef EggsTC het volgende:
Haha, ik omzeil even het probleem met UPC, ik ga via m'n PC >> USB >> WIFIadapter >> TELEFOON 4G streamen online... ik ga t zo proberen om 23 met draaien
Kijken of dat werkt.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:39 schreef Spezza19 het volgende:
Hij verslikte zich in haar schaamhaardie arne jansen.
voor de tweede keer vanavondquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:40 schreef Spezza19 het volgende:
Heb je nou weer een discriminerend liedje opstaan Symph?
Je moet de stream ook geen toegang geven tot je drankkastquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:40 schreef Fogel het volgende:
De steam heeft zo erg de hik hier dat ik em maar weer uitgezet heb helaas.
dat is de stream niet, dat ben ik....quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:40 schreef Fogel het volgende:
De steam heeft zo erg de hik hier dat ik em maar weer uitgezet heb helaas.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:41 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je moet de stream ook geen toegang geven tot je drankkast
volgende nummer is dan wel toepasselijkquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:41 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:41 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is de stream niet, dat ben ik....
[spoiler[Neh gelukkig is het de stream[/spoiler]
quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
[..]
Even relaxen met R49 voor het slapengaan na een 12+u werkdag zit er niet in![]()
Maar ik heb er voor de vorm toch maar een bier bijgepakt
doe je goedquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
[..]
Even relaxen met R49 voor het slapengaan na een 12+u werkdag zit er niet in![]()
Maar ik heb er voor de vorm toch maar een bier bijgepakt
Ik doe het zodat Uccie zich niet zo naar voelt met haar rare werktijdenquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
doe je goed
en damn @ de lengte van je werkdag...
Deadlines
dat zeg ik deadlinesquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:46 schreef Fogel het volgende:
Morgen 17:00:00 is het![]()
![]()
En donderdag aan de volgende deadline werken
De titel is niet zo moeilijk, maar de naam van de artiest.....quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik koester dit nummer en vergeet altijd weer hoe het heet....
ik niet ben ik bang voorquote:
quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:59 schreef ToT het volgende:
Ey! Niet eens "Girl, you'll be a woman soon"?
Boeoeoeoeoeoeoe!!! Waardeloze dj!!!![]()
![]()
Je hebt hem niet echt zo lang niet meer gehoord?quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik niet ben ik bang voor
Of als rooknumer gebruikt en dan hoor ik hem ook niet
* Symphonic ignores verzoekjes ToT untill 2017quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:59 schreef ToT het volgende:
Ey! Niet eens "Girl, you'll be a woman soon"?
Boeoeoeoeoeoeoe!!! Waardeloze dj!!!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
* Symphonic ignores verzoekjes ToT untill 2017
* Symphonic writes that down in agenda
* Symphonic not mad, just disappointed
datquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Je hebt hem niet echt zo lang niet meer gehoord?
Lulquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:03 schreef ToT het volgende:
Hee thx voor de tunes, Symph man!
Ook al was je afsluiter magertjes
![]()
![]()
Nee, was sowieso weer tof!
quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ze vond haar serie belangrijker dan jou
Sorry moest ff wat dingetjes doenquote:
Ik wilde ff weten of Dean bleef leven jahquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ze vond haar serie belangrijker dan jou
Ah joh zeikerd… daar hebben ze uitslapen voor uitgevonden… Had je hem na R49 kunnen kijkenquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:06 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik wilde ff weten of Dean bleef leven jahanders had ik niet kunnen slapen vannacht
Dingetjes zijn blijkbaar belangrijker dan mijn DINGquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:06 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Sorry moest ff wat dingetjes doen
Ik kan morgen helemaal niet uitslapen hoorquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ah joh zeikerd… daar hebben ze uitslapen voor uitgevonden… Had je hem na R49 kunnen kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dingetjes zijn blijkbaar belangrijker dan mijn DING
quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:08 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik kan morgen helemaal niet uitslapen hoor
Awr…. moet je gewoon een stoere jongen bij je hebben voor Supernatural?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account is niet meer in gebruik.
Voor degenen die het gemist hadden, zoals outpost, DIE ER WEER NIET ISquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hier wel
Is dit hetzelfde album als afgelopen weekend?
* Symphonic zit stilletjes te huilen op de rand van zijn bedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
* Symphonic zit stilletjes te huilen op de rand van zijn bed
Hoofd in zijn handenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account is niet meer in gebruik.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
* Symphonic zit stilletjes te huilen op de rand van zijn bed
Zeker zwaar teleurgesteld in mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |