Lulquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:03 schreef ToT het volgende:
Hee thx voor de tunes, Symph man!
Ook al was je afsluiter magertjes
![]()
![]()
Nee, was sowieso weer tof!
quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ze vond haar serie belangrijker dan jou
Sorry moest ff wat dingetjes doenquote:
Ik wilde ff weten of Dean bleef leven jahquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ze vond haar serie belangrijker dan jou
Ah joh zeikerd… daar hebben ze uitslapen voor uitgevonden… Had je hem na R49 kunnen kijkenquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:06 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik wilde ff weten of Dean bleef leven jahanders had ik niet kunnen slapen vannacht
Dingetjes zijn blijkbaar belangrijker dan mijn DINGquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:06 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Sorry moest ff wat dingetjes doen
Ik kan morgen helemaal niet uitslapen hoorquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ah joh zeikerd… daar hebben ze uitslapen voor uitgevonden… Had je hem na R49 kunnen kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dingetjes zijn blijkbaar belangrijker dan mijn DING
quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:08 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik kan morgen helemaal niet uitslapen hoor
Awr…. moet je gewoon een stoere jongen bij je hebben voor Supernatural?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account is niet meer in gebruik.
Voor degenen die het gemist hadden, zoals outpost, DIE ER WEER NIET ISquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hier wel
Is dit hetzelfde album als afgelopen weekend?
* Symphonic zit stilletjes te huilen op de rand van zijn bedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pietje Puk en de Plakbandcrisis
quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
* Symphonic zit stilletjes te huilen op de rand van zijn bed
Hoofd in zijn handenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account is niet meer in gebruik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |