You May Call Aboutit is zo afgezaagdquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:02 schreef ToT het volgende:
Trouwens @ onderwerp van deze show: de dorpsmensen zijn zeker al voorbij gekomen he?
quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:03 schreef Kally het volgende:
Ik ga helaas afhaken, maar mijn wekker gaat weer kwart over 5, wat ik gehoord heb dank je Symph
slaap lekkerquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:03 schreef Kally het volgende:
Ik ga helaas afhaken, maar mijn wekker gaat weer kwart over 5, wat ik gehoord heb dank je Symph
ik welquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik krijg er geen zin van om te gaan dansen.
Erg fijn nummer!quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:07 schreef Uccie het volgende:
Zet ik om te compenseren het geluid wat harder!
als ik de reclame moet geloven ben je dan al door je playlist heen voor je bent begonnenquote:
quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:25 schreef ToT het volgende:
"Beste X, ik merk dat ik een afspraak dubbel heb ingepland. Kunnen wij onze afspraak misschien naar tijdstip Y verplaatsen?"
Antwoord: "Beste ToT, helaas, ik heb 4 afspraken en kan niets meer regelen. Ik zie je op tijdstip Y."
Ik terug mailen dat ik het jammer vind, maar dat ik dan met de andere partij wat zal proberen te regelen om die afspraak te verzetten.
Had ik er dus overheen gelezen dat deze persoon WEL op tijdstip Y kan......WTF is dat gezeik dan over dat ze 4 afspraken heeft en niets meer kan regelen????![]()
![]()
![]()
Sommige mensen!
Anyway, ik ben blij dat er tenminste WEL wat geregeld is.
dan draai ik zo maar ff On Topicquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij ook al problemen met sommige mensen? Ik ook!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |