Sommige mensen zijn stomquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij ook al problemen met sommige mensen? Ik ook!![]()
dat is bestquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ondertussen had ik die andere partij al gemaild over dat mijn afspraak met HEN niet door kon gaan omdat ik die ene die ik deels tegelijkertijd had niet kon verplaatsen.
Kon ik weer een mailtje achteraan sturen dat de afspraak WEL door kon gaan en dat ze dat mailtje dus mogen negeren!
I knowquote:
Neuh.. is op zakelijk vlak… dus ga niet en public mensen zwart makenquote:
Ah nee okee.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Neuh.. is op zakelijk vlak… dus ga niet en public mensen zwart maken
vast niet erger als in GTSTquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:33 schreef ToT het volgende:
"Was ist dat für ein wondervollen hinten die zu mir steht umgedreht?"Doet me denken aan de GoT aflevering van deze week!!!!!
![]()
![]()
![]()
Er komen serieus TE veel homo-erotische scenes in die serie voor!
quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:34 schreef Spezza19 het volgende:
Wat het meisje wilt?
Nou, wat dacht je van wat de man wilt… dat die snol d'r bek houdt…
De poedelnaakte ass van een homoprostituee continu in beeld tijdens een gesprek, en hij krijgt nog een tik op de kont van zijn klant. Even later loopt hij weg en zie je zijn snikkel midden voor de camera heen en weer slingeren als hij voorbij loopt!quote:
Waarom kijk jij daar naar?quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:36 schreef ToT het volgende:
[..]
De poedelnaakte ass van een homoprostituee continu in beeld tijdens een gesprek, en hij krijgt nog een tik op de kont van zijn klant. Even later loopt hij weg en zie je zijn snikkel midden voor de camera heen en weer slingeren als hij voorbij loopt!![]()
![]()
Bring me a beer, make me a sandwich and give me a blowjob!quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:34 schreef Spezza19 het volgende:
Wat het meisje wilt?
Nou, wat dacht je van wat de man wilt… dat die snol d'r bek houdt…
Mooi rood is niet lelijkquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:36 schreef Spezza19 het volgende:
Meisjes met rooie haren….
Rooie en valen zijn donderstralen….
Hier ga ik even GEEN katholieke grapjes over maken!quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mooi rood is niet lelijk
Jammer dat ik het celibaat heb aangenomen
quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:38 schreef EggsTC het volgende:
Haha, ik omzeil even het probleem met UPC, ik ga via m'n PC >> USB >> WIFIadapter >> TELEFOON 4G streamen online... ik ga t zo proberen om 23 met draaien
Kijken of dat werkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |