SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppy (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Gup wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Gup kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Wie draait er nu?
Kijk op www.radio49.nlDraait DJ Guppy? Da's onze verzoekjesbot. Staat er een andere naam? Dan heb je je antwoord.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het DJ team kan door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens. Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar Melting, LovelyLady, Zokunen, ACT-F of Symphonic
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Handige plugins voor Sam broadcaster? weet je er een paar? laat ons het weten!
Last.fm voor Sam broadcaster!
Volg de handige instructies op! Sam broadcaster Last.fm plugin!
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Heeft een weekje niet zoveel aandacht gehad, dus nu aan het inhalenquote:
ja hoor. ik ga zometeen mijn pc opnieuw installeren. ik heb eindelijk de optie in het bios gevonden waar ik m'n raid 1+0 array opnieuw op kan bouwen/in kan stellen.quote:
Raaawwwrrr !quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jij eet witte konijntje op in de dierentuin
Ik weet ff niet meer waar ik het las vandaag, maar ergens in een dierentuin in Nederland kregen de Tijgers een wit konijntje als paasbrunch, en weer een een stuk of 100 kinderen met een traumaquote:
hahahaquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik weet ff niet meer waar ik het las vandaag, maar ergens in een dierentuin in Nederland kregen de Tijgers een wit konijntje als paasbrunch, en weer een een stuk of 100 kinderen met een trauma
Behalve als hij mijn wang afliktquote:
Levendquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:56 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
hahahaLevende konijnen?
Of wel netjes doodgemaakt?
Op zich voor tijgers wel goed natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik weet ff niet meer waar ik het las vandaag, maar ergens in een dierentuin in Nederland kregen de Tijgers een wit konijntje als paasbrunch, en weer een een stuk of 100 kinderen met een trauma
ik vind dat altijd wel een grappig gevoelquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Behalve als hij mijn wang afliktsmerig is dat.
zeker welquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Op zich voor tijgers wel goed natuurlijk.
Dood konijntje op 1e paasdag.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Verdomme wat sneuquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/638(...)ger-konijn-eten.html
Welnee die hebben ze zo weer bijgemaakt, het blijven konijnenquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, dat ik me voorstellen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik vind dat altijd wel een grappig gevoel
Gisteren kreeg ik een volle lik van een heul groot paard midden in mijn gezicht...
Dat is pas
Alleen wel meer schade aanrichten danquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, dat ik me voorstellen.
Maar ik ben ook een beetje bang voor paarden, hoewel die waarschijnlijk minder vaak bijten dan mijn vogeltje.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Welnee die hebben ze zo weer bijgemaakt, het blijven konijnen
Ik ben in 40 jaar paarden precies 1x gebetenquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, dat ik me voorstellen.
Maar ik ben ook een beetje bang voor paarden, hoewel die waarschijnlijk minder vaak bijten dan mijn vogeltje.
Ik denk dat die vogel van je vader nog steeds meer schade aanricht.quote:
quote:
en welkom ookquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:59 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Verdomme wat sneuVooral voor de kids.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |