Depeche mode is zeker al geweest.quote:
Mijn vogels namen het gesprek overquote:
quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:39 schreef Symphonic het volgende:
en Depeche Mode stond ook niet in de lijst, nu wel
dat was voor mij niet zo'n handig linkje, iets met geluid enzoquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:39 schreef BlauweTijger het volgende:
https://www.facebook.com/(...)26061&type=2&theater
Godver
Jaquote:
Ik probeerde een dansend vogeltje te filmen....maar steeds als ik mijn telefoon pak, stopt iequote:
quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik probeerde een dansend vogeltje te filmen....maar steeds als ik mijn telefoon pak, stopt ie
Nieuwe telefoon kopenquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik probeerde een dansend vogeltje te filmen....maar steeds als ik mijn telefoon pak, stopt ie
quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nieuwe telefoon kopen
Oh wacht....
Hij vond het goede grapquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nieuwe telefoon kopen
Oh wacht....
Als ik hardop lach, lacht hij meequote:
UOC ZIGGO Helpdeskquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:50 schreef EggsTC het volgende:
Lastig als je weet waar het probleem zit, maar UPC met hun eerste lijns helpdesk je niet kunnen (lees: willen/mogen) doorverbinden met hun netwerkbeheerders welke dat wel kunnen oplossen.
Ah lekker!quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:50 schreef EggsTC het volgende:
Lastig als je weet waar het probleem zit, maar UPC met hun eerste lijns helpdesk je niet kunnen (lees: willen/mogen) doorverbinden met hun netwerkbeheerders welke dat wel kunnen oplossen.
Ja.....en toen kwam er een ambulance voorbijquote:
quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja.....en toen kwam er een ambulance voorbij
Nee valt wel mee.....maar sirenes gaan ze meedoen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |