Dan mag je dat hier: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/volvofanboys even wijzigen, nemen we hem het volgende topic mee!quote:Op maandag 28 april 2014 15:42 schreef Klavots het volgende:
Mijn V70 T5 mag ook wel in de startpost als jullie dat leuk vinden
Heb mijn V50 ook even toegevoegdquote:Op maandag 28 april 2014 15:50 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Dan mag je dat hier: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/volvofanboys even wijzigen, nemen we hem het volgende topic mee!
Ben blij dat het een FWD is, bij RWD heb je een stuk meer werkquote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:48 schreef IrishBastard het volgende:
Vandaag de koppeling druk cilinder vervangen omdat na de koppelings wissel er nog steeds een kraak was. Was even weg, maar nu kraakt hij weerKoppeling is wel zwaarder en wat vloeiender.
Lijkt dan dus de gaffel te zijn, maar om die te vervangen zou de bak los moeten
Goffer...dat is minder.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:48 schreef IrishBastard het volgende:
Vandaag de koppeling druk cilinder vervangen omdat na de koppelings wissel er nog steeds een kraak was. Was even weg, maar nu kraakt hij weerKoppeling is wel zwaarder en wat vloeiender.
Lijkt dan dus de gaffel te zijn, maar om die te vervangen zou de bak los moeten
Ik ben nergens blij mee, want meneer monteur had dat ook direct kunnen controleren bij het vervangen van de koppeling. Dit is een dag werk die niet nodig had hoeven zijnquote:Op zondag 11 mei 2014 01:18 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ben blij dat het een FWD is, bij RWD heb je een stuk meer werk.
Apeldoorn?quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:30 schreef IrishBastard het volgende:
Overigens, Charged, dit is dezelfde vriendelijke man die jullie volgens mij uit de brand geholpen heeft (niet uit Nijmegen) met de bak?
Nee,in Uden heb ik alleen mijn schoonouders zitten,geen Volvomannetje.quote:Op donderdag 15 mei 2014 07:50 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
UdenIn Apeldoorn had ik dit soort dingen niet verwacht
Ik dacht dat jullie ook iets hadden laten doen daar, maar niet dusquote:Op donderdag 15 mei 2014 17:04 schreef Charged het volgende:
[..]
Nee,in Uden heb ik alleen mijn schoonouders zitten,geen Volvomannetje.
(Al verdenk ik mijn schoonvader er inmiddels wel van om ook een roffelrijder te worden als zijn huidige auto eruit gaat..gaat dus wel een verkapt Volvomannetje worden)
Ik geef je overigens wel gelijk dat er wel iets meer tegemoet gekomen mag worden als alleen in de uren,al helemaal gezien dat het vanaf het begin niet in orde was.
Nee,behalve dat mijn schoonvader mijn roffel toen weggebracht heeft naar Apeldoorn..meer niet.quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:33 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie ook iets hadden laten doen daar, maar niet dus
kan je de maat eens opmeten? Ik heb laatst een setje gekocht maar deze pasten niet op mijn velgenquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:09 schreef Drommelsch85 het volgende:
Ik heb een mooie set van deze naafdoppen liggen, voor Virgo velgen iig. Wat is zoiets nog waard? Ze passen helaas niet op de mijne, kennelijk zit er nog verschil in.. Zijn verder wel in topconditie![]()
[ afbeelding ]
60 mmquote:Op maandag 19 mei 2014 17:10 schreef domestic het volgende:
[..]
kan je de maat eens opmeten? Ik heb laatst een setje gekocht maar deze pasten niet op mijn velgen
Heerlijk met dat na pruttelen...quote:Op maandag 19 mei 2014 23:49 schreef r8v2 het volgende:
Haha nice. Ziet er nog strak af-fabriek uit ook nog.
Ok, bedankt. Zal 'ie wel te duur vinden.quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:52 schreef r8v2 het volgende:
Je kan de behuizing vervangen. Beetje jammer alleen dat autodemontagebedrijven dat nooit doen, je moet meestal een complete unit kopen. Waarschijnlijk is de prijs van een hele unit ook niet goedkoper als er geen spiegel inzit.
Gewoon hele ding vervangen dus. Hier in Zweden rond de 160 euro. In NL geen idee.
Oh, maar hij brandde ook toen de cruise controle uitstond, binnen de bebouwde kom. Maar dat zou in ieder geval niets zorgwekkends zijn. Sowieso ziet een groen lampje op je dashboard er al minder eng uit dan een rood lampje.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:10 schreef r8v2 het volgende:
Ow, je bedoelt de cruise control. Dat is geen waarschuwingslampje, dat betekent dat de cruise control geactiveerd is en/of klaar voor gebruik.
Kan hetzelfde symbool ook rood kleuren in plaats van groen? Zo ja, wanneer is dat?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:49 schreef r8v2 het volgende:
Ja, om een of andere reden moet je het systeem eerst aanzetten en vervolgens kan je het gebruiken. Ik heb dat altijd al vaag gevonden.
Neen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:26 schreef Dvorakk het volgende:
[..]
Kan hetzelfde symbool ook rood kleuren in plaats van groen? Zo ja, wanneer is dat?
Niet helemaal jouw model, maar de strekking van het verhaal zal wel ongeveer hetzelfde zijn: Klik.quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:31 schreef zwitserszakmes het volgende:
Hallo,
Ik zal mij even voorstellen aangezien ik nieuw ben op dit forum. Sinds 1 jaar ben ik in het bezit van een Volvo v70 200pk turbo automaat uit 2001, leuke wagen en bevalt goed. Echter is het knopje van mijn automaatpook gebroken en zal derhalve vervangen moeten worden. Hebben jullie tips en suggesties hoe ik dat het beste kan aanpakken. Persoonlijk lijkt mij dit een delicaat klusje met al dat breekbare kunststof..
Thanks! Nu nog uitkijken naar een nieuwe pook, nu zijn die niet goedkoop gok ik zo..quote:Op donderdag 5 juni 2014 02:16 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Niet helemaal jouw model, maar de strekking van het verhaal zal wel ongeveer hetzelfde zijn: Klik.
Jupquote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:32 schreef r8v2 het volgende:
Zonde, maar begrijpelijk. Origineel NL auto?
Dat werd tijd dusquote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:34 schreef Gambolputty het volgende:
Hier net de V70 terug van de APK met 4 afkeurpunten:
- linkervoorband
- rechtervoorband
- linkerachterband
- rechterachterband
88, grijs, 2.3GLE (motortype weet ik niet), interieur is blauw stoffen, kost niet veel.quote:Op zondag 15 juni 2014 18:02 schreef powerflux het volgende:
welk jaar, motor, uitvoering, kleur, interieurstijl & kostdat?
Ik heb zelf een grijsblauw met blauw interieur. Gaat het om een Estate of een Sedan en om de hele auto of alleen delen?quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:23 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
88, grijs, 2.3GLE (motortype weet ik niet), interieur is blauw stoffen, kost niet veel.
Zit zelfs een sneeuwkap op de paravan!
Sedan, hele auto tot dusver. Wil eigenlijk alleen de velgen houden.quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:32 schreef powerflux het volgende:
[..]
Ik heb zelf een grijsblauw met blauw interieur. Gaat het om een Estate of een Sedan en om de hele auto of alleen delen?
Goed bezig! Wat is het geworden?quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:59 schreef Charged het volgende:
En 4 x nieuw rubber eronder.![]()
[ link | afbeelding ]
Nee toch?! Die je ook een tijd hier te koop had staan? Wat ongelooflijk zonde.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:48 schreef Bart-Willem het volgende:
Grrr een of andere kukel vond het nodig om mijn ex-244 diesel te slopen!Welke malloot doet dat nou met een prima ding waar kennelijk nog bijna 2 jaar APK op zat? Oldtimer-"liefhebbers" die liever centen aan MRB besparen en daarom maar een toffe auto slopen.
![]()
Balans? Koppelcurve? Vraag het de engineers van Volvo zou ik zeggenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:36 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik heb een vraag over de vijfcylinder van de 850. Volgens het boekje is de ontstekingsvolgorde 1-2-4-5-3.
Weet iemand waarom er voor deze volgorde gekozen is?
Als jij dat ding zelf had gehad, wat had je ermee gedaan dan? Bewaren?quote:Op zondag 3 augustus 2014 14:51 schreef Bart-Willem het volgende:
Alleen heb ik geen idee waar we wezen moeten.
Yup, of telt dat niet?quote:
Comfort, stoelen, degelijkheid en bovenal geen VAG.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 12:57 schreef r8v2 het volgende:
Oh die mag wel meetellen hoor. En dan ben ik wel benieuwd waardoor je zo overtuigd geraakt bent. Ergonomie? Wegligging? Performance? Comfort?
Ja die heb ik ook maar de keuze voor de V40 is meer financieel gebaseerd hoor, voeg daarbij het interessante vermogen en je hebt de 2 grootste motivaties.quote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:12 schreef r8v2 het volgende:
Die degelijkheid zou ik met een korrel zout nemen, het ding is technisch veel gebaseerd op een Ford Focus. Kies dan wel de 2.0 diesel, dan heb je iig nog een Volvo motor.
Ik weet een leuke (matige) grap voor als je bij een volvoliefhebber bent.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:48 schreef Bart-Willem het volgende:
Grrr een of andere kukel vond het nodig om mijn ex-244 diesel te slopen!Welke malloot doet dat nou met een prima ding waar kennelijk nog bijna 2 jaar APK op zat? Oldtimer-"liefhebbers" die liever centen aan MRB besparen en daarom maar een toffe auto slopen.
![]()
Dat ben ik zelf dus ook en daarom vroeg ik het me af.quote:Op maandag 4 augustus 2014 01:05 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Balans? Koppelcurve? Vraag het de engineers van Volvo zou ik zeggen.
Je oude 244 wordt nu ook alweer van de hand gedaanquote:Op maandag 4 augustus 2014 13:52 schreef Bart-Willem het volgende:
Als ik 'm nog had dan had ik er gewoon lekker mee gereden.Of m'n vrouw, aangezien die 25k/jaar op benzine rijdt.
Is dat dezelfde 2.0d als in de V50 en V70? Dan is het een PSA blok, geen Volvoquote:Op dinsdag 5 augustus 2014 13:12 schreef r8v2 het volgende:
Die degelijkheid zou ik met een korrel zout nemen, het ding is technisch veel gebaseerd op een Ford Focus. Kies dan wel de 2.0 diesel, dan heb je iig nog een Volvo motor.
Ik zag 't.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:30 schreef Hyman het volgende:
[..]
Je oude 244 wordt nu ook alweer van de hand gedaan
https://www.facebook.com/media/set/?set=oa.793075544078429&type=1
Vaag verhaal zeg. Papieren wel goed ingevuld?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:39 schreef Bart-Willem het volgende:
[..]
Ik zag 't.En dan te bedenken dat ik 'm voor minder dan de helft van zijn vraagprijs verkocht heb.
In other news: m'n vrouw heeft een aanrijding gehad. Of beter gezegd: een vrouw in een V50 reed op haar weghelft, m'n vrouw stopt en die V50 rijdt er doodleuk tegenaan.Vreemd genoeg heeft de 740 dik gewonnen aangezien de V50 veel meer schade heeft.
Alleen verwacht ik gedonder met de verzekering want de tegenpartij was overstuur en had haar man erbij gehaald en die ging ineens zijn eigen "analyse" erop loslaten en proberen de schuld in de schoenen van m'n vrouw te schuiven.
Leuk en aardig, maar als je op de andere weghelft rijdt is het een duidelijke zaak lijkt me.
Ik wilde een wagen voor tussendoor dat de combi gelast werd, al is daar nog niet veel van terecht gekomen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:49 schreef Bart-Willem het volgende:
Waarom had je het ding überhaupt gekocht?
Fijn volkquote:Op woensdag 13 augustus 2014 12:39 schreef Bart-Willem het volgende:
[..]
Ik zag 't.En dan te bedenken dat ik 'm voor minder dan de helft van zijn vraagprijs verkocht heb.
In other news: m'n vrouw heeft een aanrijding gehad. Of beter gezegd: een vrouw in een V50 reed op haar weghelft, m'n vrouw stopt en die V50 rijdt er doodleuk tegenaan.Vreemd genoeg heeft de 740 dik gewonnen aangezien de V50 veel meer schade heeft.
Alleen verwacht ik gedonder met de verzekering want de tegenpartij was overstuur en had haar man erbij gehaald en die ging ineens zijn eigen "analyse" erop loslaten en proberen de schuld in de schoenen van m'n vrouw te schuiven.
Leuk en aardig, maar als je op de andere weghelft rijdt is het een duidelijke zaak lijkt me.
Ai. M'n ogen branden uit m'n kop door deze foto.quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:01 schreef Charged het volgende:
Oef....
Is veel werk geweest maar of het mooi is....
[ link | afbeelding ]
In het echt wassie mooier, maar die velgen blijven lelijkquote:Op zondag 17 augustus 2014 11:01 schreef Charged het volgende:
Oef....
Is veel werk geweest maar of het mooi is....
[ link | afbeelding ]
Velgen is idd ook totaal niet mijn keuze..en de verhouding tussen de voor en achterkant,brede snuit en achter loopt het veel te smal weg.quote:Op zondag 17 augustus 2014 12:49 schreef r8v2 het volgende:
[..]
In het echt wassie mooier, maar die velgen blijven lelijk.
Welke regio?quote:Op zondag 17 augustus 2014 14:34 schreef slangpie het volgende:
Weet iemand nog een adresje voor 2de hands onderdelen?
Het dashboardkastdeurtje van de s40 2007 is kapot...
Oost nederland, kwam net al bij Elferink uit, morgen maar eens bellen.quote:
Moet er dan een nieuwe versnellingsbak in? Of is dat nog te maken?quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:20 schreef r8v2 het volgende:
Klinkt als synchromessen (die zorgen dat de snelheid van de as waar de desbetreffende versnelling "op" zit worrdt gematched met de snelheid van de ingaande as).
Ik zou toch proberen een 2005 model te fixen. Net ff wat mooier met de facelift, zowel binnen als buiten. Hoge kmstanden is voor die dingen geen enkel probleem, mits niet afgestampt natuurlijk.quote:Op maandag 15 september 2014 09:00 schreef IrishBastard het volgende:
Ik zit nog steeds te kijken naar een andere V70 D5, maar wat hebben die dingen hoge standen zeg. Wil je het een beetje betaalbaar houden dan kom je toch uit in een 2002-2004 type. Een Black Sapphire zit qua standaard opties wel redelijk in elkaar, en heeft een mooie kleur. Die staat dus bovenaan in de zoeklijsten voor mij.
Iemand hier nog een sterke mening over handbak vs automaat?
Handbak met 350k moet waarschijnlijk de koppeling gedaan worden, met dan ook het dualmass vliegwiel. Wel een stuk zuiniger.
Automaat heb je als 'gewoon' en Geartronic. Is dit nog raadzaam bij die standen, met eventueel een flush?
Hoppa, gewoon zonder gepruts goedgekeurd. CO was netjes, geen gezeik met roest of remmenquote:Op maandag 15 september 2014 07:57 schreef powerflux het volgende:
Vandaag de 340 voor de 4e keer sinds de aanschaf naar de APK brengen. Beetje rommelen met de Weber carb en weer een jaar lekker doorjanken met de vario*hoop ik*
Maar geen problemen met die automaten bij hogere standen?quote:Op maandag 15 september 2014 14:04 schreef Bart-Willem het volgende:
Een flush is altijd wel aan te raden, zeker de modellen uit 2000-2001 stammen nog uit de tijd dat men dacht dat de automaatbakolie nooit vervangen hoefde te worden (met alle gevolgen van dien).
Die motortjes blijven wel lopen.quote:Op maandag 15 september 2014 18:07 schreef Charged het volgende:
Zit te denken om dit dingetje erbij te nemen,de Charade haalt de apk niet (kosten/baten plaatje) en heeft een trekhaak itt tot de roffel.
Hoeft het maar een jaartje vol te houden..
km stand voor een 1.8 is wel wat zorgwekkend.
http://www.marktplaats.nl(...)19df&previousPage=lr
- Ex-huisgenoot 1: 1.8 op LPG. Twee jaar lang mishandeld.quote:
quote:Op maandag 15 september 2014 19:49 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Maar geen problemen met die automaten bij hogere standen?
Zeker een awesome motor, moet me wel een beetje inhouden anders gaat het straks boetes regenenquote:Op dinsdag 16 september 2014 19:35 schreef Bart-Willem het volgende:
Gaaf ding!De 2.4T heb ik ook in m'n S80, echt een awesome motor.
Oeps, overheen gelezen.quote:
ja, daar rechts, tussen die rij groenen.quote:Op zaterdag 6 september 2014 09:07 schreef Charged het volgende:
Ziet er goed uit,Hyman!
Dankbare klus.![]()
Zo,en nu maar hopen dat je weet waar je eigen roffel staat...
[ link | afbeelding ]
Waarom precies ben je ooit deze reeks gestart?quote:Op woensdag 17 september 2014 16:25 schreef RRD_kiter het volgende:
ah, wat mooi om te zien dat deze reeks nog steeds bestaat.....ik ben hem jaren geleden eens begonnen toen ik nog een v40 had. Inmiddels een prius, honda civic en renault megane versleten, en over twee maanden krijg ik een skoda octavia.
Maar toch blijf ik telkens weer even rekenen of een mooie volvo in het leasebudget past.
Goed om te weten,thnx!quote:Op maandag 15 september 2014 22:13 schreef r8v2 het volgende:
[..]
- Ex-huisgenoot 1: 1.8 op LPG. Twee jaar lang mishandeld.
- Ex-huisgenoot 2: 1.8 benzine. En daar gingen we mee met koude motor met 150km/h achter brandweerwagens aan.
- Tante: 1.8 benzine. Nul verstand van auto's. Alleen APK gehad, verder geen onderhoud. 3 jaar mee gereden.
- Maatje: diesel, ook met koude motor mishandeld.
Alledrie de benzines zijn rijdend verkocht danwel naar de sloop gegaan. De diesel is zelfs nog gexporteerd.
Beetje hetzelfde als de 1.8 motor van VAG uit dat tijdperk, zolang er olie inzit blijft ie aan de gang.
Mooi ding,hoor!quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:21 schreef budvar het volgende:
Sinds 2 weken in het bezit van deze s60 2.4t.
Heerlijke wagen zeg, had hiervoor een Alfa 146 en dit is wel echt iets anders. Na 2 dagen al wel een abs ring stuk maar ja kan gebeuren en zit nog garantie op.
[ afbeelding ]
Maar zaterdag na wat boodschappen doen reed ik van de parkeerplaats de weg op toen er ineens vrij snel een auto achteruit op mij af kwamik had maar 1 keuze(in mijn gedachten althans) en dat is achteruit, maar daar stond een scooter blijkbaar.....gelukkig niet veel schade maar toch kut
.
[ afbeelding ]
Ik hoop iig nog lang van deze auto te genieten en hem zeker naar de 400k te rijden(nu 270k).
Is inderdaad jammer ja, ga na het weekend wel eens kijken of het nog een beetje te repareren is.quote:Op woensdag 17 september 2014 18:28 schreef Charged het volgende:
[..]
Mooi ding,hoor!
Jammer van die tik tegen de achterbumper maar misschien is het met een spotrepair op te lossen.
Die zitten toch bij Ermelo oid?quote:Op donderdag 18 september 2014 18:23 schreef Bart-Willem het volgende:
Zit er in het noorden niet iets van Hunter Volvo parts ofzoiets?
Goed bezig! Nette wagen? Hoe zijn de wielkasten?quote:Op donderdag 18 september 2014 19:16 schreef Charged het volgende:
Volvo nr 2..zojuist opgehaald.
[ link | afbeelding ]
ja. In Gorredijk.quote:Op donderdag 18 september 2014 18:23 schreef Bart-Willem het volgende:
Zit er in het noorden niet iets van Hunter Volvo parts ofzoiets?
Randjes achter zijn wat knapperig maar niet ernstig,binnen gewoon erg netjes en loopt lekker,heb er een 80km mee gereden,niks te klagen,remt ook mooi recht.quote:Op donderdag 18 september 2014 20:20 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Goed bezig! Nette wagen? Hoe zijn de wielkasten?
Nee, dan had ik het wel gewetenquote:Op donderdag 18 september 2014 18:56 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Die zitten toch bij Ermelo oid?
Das een standaard optiequote:Op donderdag 18 september 2014 20:20 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Goed bezig! Nette wagen? Hoe zijn de wielkasten?
Nice car, automaatje?quote:Op zondag 21 september 2014 14:05 schreef banaantjeEE het volgende:
Mijn nieuwe Volvo sinds eergisteren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen jammer dat er geen AUX-aansluiting aanwezig is, dus hier nog iets op vinden.
Ook spijtig dat de velgen wat uitsteken, lijken wel spinnenpoten. Telkens je wil parkeren met hoge borduur, krijg je wat schade aan je velg. Reeds twee keer voorgehad.
Nee een manueel en ben er zeer tevreden over.quote:
V70 automaat, maar ben voornemens om'm in te ruilen voor een nieuwe s60 met vol lederen bekleding en navigatiesysteem, ik heb nog zo'n 2001 modelquote:Op maandag 22 september 2014 19:02 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Nee een manueel en ben er zeer tevreden over.
Waar rijd jij mee?
Liever een 2001 V70 dan een Ford S60quote:Op maandag 22 september 2014 19:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
V70 automaat, maar ben voornemens om'm in te ruilen voor een nieuwe s60 met vol lederen bekleding en navigatiesysteem, ik heb nog zo'n 2001 model
mooie auto,quote:Op zondag 21 september 2014 14:05 schreef banaantjeEE het volgende:
Mijn nieuwe Volvo sinds eergisteren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen jammer dat er geen AUX-aansluiting aanwezig is, dus hier nog iets op vinden.
Ook spijtig dat de velgen wat uitsteken, lijken wel spinnenpoten. Telkens je wil parkeren met hoge borduur, krijg je wat schade aan je velg. Reeds twee keer voorgehad.
Heb er zelf geen verstand van, dus ik hoop dat een garage dat voor jezelf kan regelen?quote:Op dinsdag 23 september 2014 08:44 schreef Martijn137 het volgende:
[..]
mooie auto,
ik heb in mijn V50 hetzelfde probleem.. (geen aux)
wil het binnenkort gaan oplossen door een MMMI te plaatsen... dan loopt alles nog via de versterker en niet via parrot's kleine kasje wat alles omzeilt en bagger geluid geeft......
Valt reuze mee die installatiequote:Op dinsdag 23 september 2014 19:06 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Heb er zelf geen verstand van, dus ik hoop dat een garage dat voor jezelf kan regelen?
Ben je van plan het zelf te doen? Lijkt mij nogal ingewikkeld.
Moet wel zeggen, bij ritjes in de stad, drinkt hij absurd veel.
ik ga het zelf doen, het lijkt misschien heel moeilijk maar dat valt wel mee.quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:06 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Heb er zelf geen verstand van, dus ik hoop dat een garage dat voor jezelf kan regelen?
Ben je van plan het zelf te doen? Lijkt mij nogal ingewikkeld.
Moet wel zeggen, bij ritjes in de stad, drinkt hij absurd veel.
1.6 D, dieselquote:Op woensdag 24 september 2014 08:29 schreef Martijn137 het volgende:
[..]
ik ga het zelf doen, het lijkt misschien heel moeilijk maar dat valt wel mee.
als je de radio eruit kan halen lukt de rest ook.
hier een mooi instructie filmpje om de radio van de V50 eruit te halen. weet niet hoe dat zit bij een C30 maar daar zal toch wel het zelfde zijn denk ik
de gemiddelde garage zou het ook voor je moeten kunnen doen. ik ga het eerst zelf proberen. waarschijnlijk volgende maand (als t budget het toelaat) dan zal ik wel ff bijhouden hoe het gedaan moet worden
wat voor motor ligt erin dan dat hij zoveel drinkt ?
ik heb een 2.0D en ik moet zeggen dat ik niet ga kijken wat hij in de stad doet...quote:
Ik wil oohook! Maar ik zit 1000km te ver wegquote:Op donderdag 25 september 2014 11:57 schreef Bart-Willem het volgende:
[..]
Jawel meester, ik ga zaterdag.
Kom je ook bij het jongerenregister een kijkje nemen :p?quote:Op donderdag 25 september 2014 11:57 schreef Bart-Willem het volgende:
[..]
Jawel meester, ik ga zaterdag.
Maar waarom? Stand opbouwen?quote:Op donderdag 25 september 2014 19:54 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dan zijn de meeste jongeren er al
Neem aan van wel,deden wij ook met de zaak...clubstands bouwen dan ook op.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:31 schreef Bart-Willem het volgende:
[..]
Maar waarom? Stand opbouwen?
das pas zaterdagochtend 2 uur voordat de beurs officieel begint, maar sommigen moeten van ver komen, dus was er bedacht om in een huisje/tent te gaan overnachtenquote:Op donderdag 25 september 2014 21:31 schreef Bart-Willem het volgende:
[..]
Maar waarom? Stand opbouwen?
bizar. ik heb in de 1,5 jaar dat ik de 740 heb nog nooit minder dan 1:10 gereden.quote:Op donderdag 25 september 2014 17:12 schreef r8v2 het volgende:
Ach, mijn 940 doet in de stad 1 op 5-6 op benzine. Dus jullie mogen niet klagen.
klaag ook nietquote:Op donderdag 25 september 2014 17:12 schreef r8v2 het volgende:
Ach, mijn 940 doet in de stad 1 op 5-6 op benzine. Dus jullie mogen niet klagen.
Dat was vast geen turbo met 0.7 bar en grotere injectoren. En 50% benzine, 50% E85quote:Op vrijdag 26 september 2014 07:23 schreef powerflux het volgende:
[..]
bizar. ik heb in de 1,5 jaar dat ik de 740 heb nog nooit minder dan 1:10 gereden.
nope, een turboloze LH injectiequote:Op vrijdag 26 september 2014 12:47 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Dat was vast geen turbo met 0.7 bar en grotere injectoren. En 50% benzine, 50% E85.
Beetje een bekende pa binnen de vkv?quote:Op zondag 28 september 2014 21:00 schreef r8v2 het volgende:
Ah mooi, al die oude knarren rijden er toch niet mee. Een 444 van mijn pa was trouwens een van de nominaties voor de te verloten wagen, maar op het laatste moment niet geworden.
Dat kun je wel stellen ja. Hij ging al in '74 mee op een Göteborg tripquote:Op zondag 28 september 2014 21:04 schreef Hyman het volgende:
[..]
Beetje een bekende pa binnen de vkv?
Klinkt bekendquote:Op zondag 28 september 2014 21:07 schreef Hyman het volgende:
Och man, soms zijn die oude mensen ook echte bejaarden. Een jongen heef een aardig strakke 264, met open dakje. Zit er een klein roestplekje op, komt er zo'n oud stel langs
"Goh die wagen is wel onverzorgd zeg "
"Oh daar heb je dus de eigenaar" * afkeurende toon
Ik ken het, en als je dan onder de auto gaat liggen van dat soort klaagbejaarden is het van buiten mooi maar van onder 1 grote teringbende omdat ze met hun zwakke ruggetjes niet meer onder de auto durven/kunnen.quote:Op zondag 28 september 2014 21:07 schreef Hyman het volgende:
Och man, soms zijn die oude mensen ook echte bejaarden. Een jongen heef een aardig strakke 264, met open dakje. Zit er een klein roestplekje op, komt er zo'n oud stel langs
"Goh die wagen is wel onverzorgd zeg "
"Oh daar heb je dus de eigenaar" * afkeurende toon
Ja, of er zitten 240 stoelen in hun Katterug vanwege diezelfde zwakke ruggetjesquote:Op maandag 29 september 2014 12:16 schreef Bart-Willem het volgende:
[..]
Ik ken het, en als je dan onder de auto gaat liggen van dat soort klaagbejaarden is het van buiten mooi maar van onder 1 grote teringbende omdat ze met hun zwakke ruggetjes niet meer onder de auto durven/kunnen.
quote:Op maandag 29 september 2014 16:17 schreef Bart-Willem het volgende:
Of die figuren die bij alles roepen "dat dat niet origineel is!!!111einzeinz" Nee hun kunstheupen zijn wel origineel zeker?
Dan moet je eens oldtimers gaan rijden ipv youngtimers en naar een landelijk evenement gaanquote:Op maandag 29 september 2014 20:45 schreef Charged het volgende:
[..]
Kan het me serieus niet voorstellen dat het zo erg is geweest.
Zou het serieus eens willen doen om ze over de zeik te krijgen..quote:Op maandag 29 september 2014 20:50 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dan moet je eens oldtimers gaan rijden ipv youngtimers en naar een landelijk evenement gaan, komen ze met hordes
Eerste auto waarbij ik het oprecht raar vond om hem weg te zien rijdenquote:
Als je weer een classic onder je reet wil hebben,dm me...zonde..quote:Op maandag 29 september 2014 22:33 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Eerste auto waarbij ik het oprecht raar vond om hem weg te zien rijden
Maaarrr tijd om nieuwe V70s te gaan bekijkenEen nette op het oog, deze week even langs
Haha, heb ik je aan het denken gezet?quote:Op zondag 28 september 2014 19:07 schreef IrishBastard het volgende:
Bij nader inzien (en het feit dat ik via het 850 Forum een gewone gegadigde heb) toch niet gedaan. Zat me niet lekker dat ik de auto ergens anders zou moeten afleveren.
Dan toch, voor misschien iets minder, verkopen aan iemand met een beter verifieerbaar trackrecord
Haha, ik ga heel bewust voor een V70N D5, maar bedankt voor het aanbodquote:Op maandag 29 september 2014 23:33 schreef Charged het volgende:
[..]
Als je weer een classic onder je reet wil hebben,dm me...zonde..
En die hem mogelijk ook uit elkaar trekt, maar soitquote:Op dinsdag 30 september 2014 08:27 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Haha, heb ik je aan het denken gezet?
Wel fijn dat ie nu dan weg is naar een koper die er blij mee is
Het is echt zo erg, ik kan tig voorbeelden en anekdotes noemen.quote:Op maandag 29 september 2014 20:45 schreef Charged het volgende:
[..]
Kan het me serieus niet voorstellen dat het zo erg is geweest.
hoort er gewoon opquote:Op woensdag 17 september 2014 18:18 schreef Charged het volgende:
[..]
Goed om te weten,thnx!
Vriendin wil net als de V70 ook weer van die eland badges erop,koop het ding goffer om naar het werk op en neer te kachelen voor een jaartje,niet om op te leuken....
Maar wie weet als ie in het echt zo netjes erop staat zoals de foto's..we zullen het wel zien morgen.
Radiootje zit er in en een paar goede all season bandjes,verse apk..
Kan niet slechter zijn als de Charade.
Haha, is het ondertussen al geregeld dan?quote:Op dinsdag 30 september 2014 23:13 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]
hoort er gewoon op![]()
(ook al zit er een frans blok in)
Een echte dierenvriend! Chapeauquote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:45 schreef winterstorm666 het volgende:
Nee nog niet! Maar komt goed!
Nee! Vanwege onze honden heb ik wat meer avonddiensten en late bakkerij diensten genomen.
Dan zitten ze minder lang alleen.
Ik denk dat het gewoon lichtval is. Schade is meestal maar op 1 plek, niet de hele auto.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 08:59 schreef banaantjeEE het volgende:
Het is me eigenlijk net opgevallen dat mijn nieuwe tweedehandswagen uit twee kleuren lijkt te bestaan... De achterzijde is donkergrijs terwijl de voorzijde lichtgrijs is. Wanneer de wagen in een bepaalde positie staat valt het toch wel op.
Ongeval mee gebeurd bij de vorige eigenaar?
Al bij al, rijdt hij goed, heb hem 2 weken en staat al 550 km op de teller.
Ik zal straks een foto proberen te nemen...
Foto's foto's!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 07:33 schreef IrishBastard het volgende:
Vanmiddag kijken bij een V70 Black Sapphire edition, 2004, met gereviseerde GT bak, ben heel benieuwd!![]()
En?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 07:33 schreef IrishBastard het volgende:
Vanmiddag kijken bij een V70 Black Sapphire edition, 2004, met gereviseerde GT bak, ben heel benieuwd!![]()
Dan mag je die hier even aanpassen, gaat ie de volgende keer erin:quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:21 schreef LethalNinja het volgende:
Mijn Volvo 440 mag ook in de startpost
Heb de mijne er ook meteen bijgezetquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:35 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Dan mag je die hier even aanpassen, gaat ie de volgende keer erin:
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/volvofanboys
Welke dingetjes zijn ermee dan? Ben je van plan om te kopen?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 09:59 schreef IrishBastard het volgende:
Sneak preview:
Zijn wel wat dingetjes mee, maar daar was de prijs ook naar. Rijdt wel erg goed, en behoorlijk complete uitvoering
Laten we hopen dat je er veel plezier mee hebt en vooral wat gelukquote:Op zondag 5 oktober 2014 11:34 schreef IrishBastard het volgende:
Heb 'm al gekocht
Achter ruitenwisser doet het niet, je hoort de motor wel lopen. De vrijlooppoelie van de dynamo moet vervangen en af en toe komt er een motorstoring zonder verlies van vermogen. Uitzoeken wat dat is dus, mogelijk een sensor, vacuumlek, tcv klep of intercooler. Vooralsnog geen echt groot issue aangezien hij prima loopt!
Dat is een wereld van verschil zeg, hij glimt er weer over!quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:07 schreef IrishBastard het volgende:
Vandaag bezig geweest met de nieuwe V70, ziet er een stuk beter uit nou. Vorige week had ik het leren interieur al even schoongemaakt, de vorige eigenaar was vrachtwagenmonteur en plofte kennelijk altijd zo in zijn kloffie in de auto
Links zie je hoe in ieder geval de bestuurdersstoel er uit zag voor (links) en na reinigen met groene zeep (rechts):
[ afbeelding ]
Dit vandaag bijgewerkt met leerverf van Colourlock, wat leidde tot:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Resultaat is echt een wereld van verschil, alhoewel het wel wat vlekkerig (lichter) is en lang niet overal goed pakte. Heb alles wel goed schoon proberen te maken en geprobeerd te ontvetten, maar de verf wilde lang niet overal hechten. Nu eens zien hoe het er uit blijft zien, heb het 'verzegeld' met de verzegelingsvloeistof van Colourlock. Heb nog een half busje verf over, dus als het deels loslaat moet ik de volgende keer even op een andere manier ontvetten
Daarna de wagen gewassen en in de wax gezet. Ik vergeet altijd weer hoeveel werk dat isWas uiteindelijk met wassen, in de wax en uitpoetsen 2 á 2,5 uur kwijt
Resultaat mag er gelukkig wel zijn
De wagen is echt nog erg netjes (van buiten) voor z'n 364k en 10 jaar leeftijd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Net een nieuwe achterruitenwissermotor (3x woordwaarde), een vrijlooppoelie voor de dynamo en alle filters (inclusief koolstof interieurfilter) besteld. Nou even afwachten of een maat nog olie nodig heeft, want die moet ik nog even bestellen. Volgend weekend dus even de beurt doen, misschien ook meteen APK laten doen
Mwah, mijn v40 2.0t is links ook net anders dan rechts qua kleur. Net een ander metallic flinter. En valt alleen op als je het weet. Reden is bij je bekendquote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:02 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon lichtval is. Schade is meestal maar op 1 plek, niet de hele auto.
V70N? Of een V70 eerste model?quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:09 schreef phpmystyle het volgende:
Hallo,
Weet iemand of ik deze pook kan inbouwen in mijn v70 uit 2000/2001?
Alvast dank!
Ziet er strak uit weerquote:Op zondag 12 oktober 2014 21:07 schreef IrishBastard het volgende:
Vandaag bezig geweest met de nieuwe V70, ziet er een stuk beter uit nou. Vorige week had ik het leren interieur al even schoongemaakt, de vorige eigenaar was vrachtwagenmonteur en plofte kennelijk altijd zo in zijn kloffie in de auto
Links zie je hoe in ieder geval de bestuurdersstoel er uit zag voor (links) en na reinigen met groene zeep (rechts):
[ afbeelding ]
Dit vandaag bijgewerkt met leerverf van Colourlock, wat leidde tot:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Resultaat is echt een wereld van verschil, alhoewel het wel wat vlekkerig (lichter) is en lang niet overal goed pakte. Heb alles wel goed schoon proberen te maken en geprobeerd te ontvetten, maar de verf wilde lang niet overal hechten. Nu eens zien hoe het er uit blijft zien, heb het 'verzegeld' met de verzegelingsvloeistof van Colourlock. Heb nog een half busje verf over, dus als het deels loslaat moet ik de volgende keer even op een andere manier ontvetten
Daarna de wagen gewassen en in de wax gezet. Ik vergeet altijd weer hoeveel werk dat isWas uiteindelijk met wassen, in de wax en uitpoetsen 2 á 2,5 uur kwijt
Resultaat mag er gelukkig wel zijn
De wagen is echt nog erg netjes (van buiten) voor z'n 364k en 10 jaar leeftijd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Net een nieuwe achterruitenwissermotor (3x woordwaarde), een vrijlooppoelie voor de dynamo en alle filters (inclusief koolstof interieurfilter) besteld. Nou even afwachten of een maat nog olie nodig heeft, want die moet ik nog even bestellen. Volgend weekend dus even de beurt doen, misschien ook meteen APK laten doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op de laatste foto was het opgeplakte stuk nog iets donkerder, omdat ik die nog een aantal keer geverfd had waardoor ie wat donkerder was tijdens het drogen. In het daglicht geen kleurverschil.(╯°□°)╯︵ Ąʞoɟ
Je kunt het deels maskeren met zo'n stifje van de action, Maar dat werkt nooit voor 100%quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:06 schreef IrishBastard het volgende:
Nice wel
Gisteren heeft iemand in de parkeergarage op werk wel een deur tegen mijn bestuurders deur geslagenNu dus van de handgreep krassen naar onder de stootstrip. Vrij zeker dat het me met poetsen opgevallen was, en er zit ook geen wax residu in. Kutzooi
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit,Irishquote:Op zondag 12 oktober 2014 21:07 schreef IrishBastard het volgende:
Vandaag bezig geweest met de nieuwe V70, ziet er een stuk beter uit nou. Vorige week had ik het leren interieur al even schoongemaakt, de vorige eigenaar was vrachtwagenmonteur en plofte kennelijk altijd zo in zijn kloffie in de auto
Links zie je hoe in ieder geval de bestuurdersstoel er uit zag voor (links) en na reinigen met groene zeep (rechts):
[ afbeelding ]
Dit vandaag bijgewerkt met leerverf van Colourlock, wat leidde tot:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Resultaat is echt een wereld van verschil, alhoewel het wel wat vlekkerig (lichter) is en lang niet overal goed pakte. Heb alles wel goed schoon proberen te maken en geprobeerd te ontvetten, maar de verf wilde lang niet overal hechten. Nu eens zien hoe het er uit blijft zien, heb het 'verzegeld' met de verzegelingsvloeistof van Colourlock. Heb nog een half busje verf over, dus als het deels loslaat moet ik de volgende keer even op een andere manier ontvetten
Daarna de wagen gewassen en in de wax gezet. Ik vergeet altijd weer hoeveel werk dat isWas uiteindelijk met wassen, in de wax en uitpoetsen 2 á 2,5 uur kwijt
Resultaat mag er gelukkig wel zijn
De wagen is echt nog erg netjes (van buiten) voor z'n 364k en 10 jaar leeftijd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Net een nieuwe achterruitenwissermotor (3x woordwaarde), een vrijlooppoelie voor de dynamo en alle filters (inclusief koolstof interieurfilter) besteld. Nou even afwachten of een maat nog olie nodig heeft, want die moet ik nog even bestellen. Volgend weekend dus even de beurt doen, misschien ook meteen APK laten doen
Goede shit geworden IB!quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:07 schreef IrishBastard het volgende:
Vandaag bezig geweest met de nieuwe V70, ziet er een stuk beter uit nou. Vorige week had ik het leren interieur al even schoongemaakt, de vorige eigenaar was vrachtwagenmonteur en plofte kennelijk altijd zo in zijn kloffie in de auto
Links zie je hoe in ieder geval de bestuurdersstoel er uit zag voor (links) en na reinigen met groene zeep (rechts):
[ afbeelding ]
Dit vandaag bijgewerkt met leerverf van Colourlock, wat leidde tot:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Resultaat is echt een wereld van verschil, alhoewel het wel wat vlekkerig (lichter) is en lang niet overal goed pakte. Heb alles wel goed schoon proberen te maken en geprobeerd te ontvetten, maar de verf wilde lang niet overal hechten. Nu eens zien hoe het er uit blijft zien, heb het 'verzegeld' met de verzegelingsvloeistof van Colourlock. Heb nog een half busje verf over, dus als het deels loslaat moet ik de volgende keer even op een andere manier ontvetten
Daarna de wagen gewassen en in de wax gezet. Ik vergeet altijd weer hoeveel werk dat isWas uiteindelijk met wassen, in de wax en uitpoetsen 2 á 2,5 uur kwijt
Resultaat mag er gelukkig wel zijn
De wagen is echt nog erg netjes (van buiten) voor z'n 364k en 10 jaar leeftijd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Net een nieuwe achterruitenwissermotor (3x woordwaarde), een vrijlooppoelie voor de dynamo en alle filters (inclusief koolstof interieurfilter) besteld. Nou even afwachten of een maat nog olie nodig heeft, want die moet ik nog even bestellen. Volgend weekend dus even de beurt doen, misschien ook meteen APK laten doen
Morgen ook maar eens aan de gang gaan met de V.....staat het menneke er maandag netjes bij als ie naar Dirk mag voor de apk.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:07 schreef IrishBastard het volgende:
Vandaag bezig geweest met de nieuwe V70, ziet er een stuk beter uit nou. Vorige week had ik het leren interieur al even schoongemaakt, de vorige eigenaar was vrachtwagenmonteur en plofte kennelijk altijd zo in zijn kloffie in de auto
Links zie je hoe in ieder geval de bestuurdersstoel er uit zag voor (links) en na reinigen met groene zeep (rechts):
[ afbeelding ]
Dit vandaag bijgewerkt met leerverf van Colourlock, wat leidde tot:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Resultaat is echt een wereld van verschil, alhoewel het wel wat vlekkerig (lichter) is en lang niet overal goed pakte. Heb alles wel goed schoon proberen te maken en geprobeerd te ontvetten, maar de verf wilde lang niet overal hechten. Nu eens zien hoe het er uit blijft zien, heb het 'verzegeld' met de verzegelingsvloeistof van Colourlock. Heb nog een half busje verf over, dus als het deels loslaat moet ik de volgende keer even op een andere manier ontvetten
Daarna de wagen gewassen en in de wax gezet. Ik vergeet altijd weer hoeveel werk dat isWas uiteindelijk met wassen, in de wax en uitpoetsen 2 á 2,5 uur kwijt
Resultaat mag er gelukkig wel zijn
De wagen is echt nog erg netjes (van buiten) voor z'n 364k en 10 jaar leeftijd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Net een nieuwe achterruitenwissermotor (3x woordwaarde), een vrijlooppoelie voor de dynamo en alle filters (inclusief koolstof interieurfilter) besteld. Nou even afwachten of een maat nog olie nodig heeft, want die moet ik nog even bestellen. Volgend weekend dus even de beurt doen, misschien ook meteen APK laten doen
Jep. Ford C30quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:57 schreef banaantjeEE het volgende:
Na 1 maand rijden en 1.100 km op de teller, staat mijn wagentje al bij de garage.
Heb 1 jaar garantie, dus een geluk bij een ongeluk.
Krijg steeds de foutmelding 'motor systeem service vereist'...
Kan verschillende oorzaken hebben dus even afwachten...
Wagen wordt maandag uitgelezen via computer op foutmeldingen...![]()
Zou toch niet mogen?quote:
Goede motoren: ligt eraan welkequote:Op zondag 19 oktober 2014 09:28 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Zou toch niet mogen?
Heb er amper 1.100 km mee gereden. Teller staat nu op 15.200...
Goede motoren, veiligheid etc. was nl. de reden waarom ik een Volvo koos.
Tegenwoordig ben je even goed af met een Kia, Peugeot,...
Maandagavond weet ik meer.quote:Op zondag 19 oktober 2014 14:48 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Goede motoren: ligt eraan welke
Veiligheid: check
Elektrische problemen vanwege een stuk of 20 modules: check, want Ford
Waarschijnlijk is het iets kleins. Kennis van me had een 2008 V70 automaat die in de noodloop vloog en de motor maakte beroerde geluiden. Er werd dus het ergste gevreesd. Uiteindelijk bleek het een slecht contact bij een van de injectors te zijn waardoor de motormanagement module een foutmelding gaf waardoor de automaatbakmodule zoiets had, ah beperkt motorvermogen dus hop, in de noodloop.
Een nieuw stekkertje verder functioneerde auto weer als nieuw.
Ik ben een leek inzake wagens, dus moest het eventjes opzoeken...quote:
Euh,dat blok wat erin ligt is een PSA krengquote:Op zondag 19 oktober 2014 14:48 schreef r8v2 het volgende:
Elektrische problemen vanwege een stuk of 20 modules: check, want Ford
Sweet!quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:06 schreef Charged het volgende:
En weer een verse apk voor de Classic...wederom geen echte bijzonderheden,uitlaatsteuntje afgebroken maar dat was te lassen,scheurtje in de aandrijfashoes en links klopte iets niet helemaal met de handrem (gebruikt m'n meiske ook nooit,die zet em altijd in de P)
Voor komend jaar iig wel een set nieuwe koplampen nodig...deze reflectoren gaan het dan niet meer redden.
Ow ja,en een andere lichtschakelaar.
Een kleine 150 Euro kwijt
Ja he!...kan mezelf zo verkneuteren als het zo smooth gaat.quote:
Ja, prima, maar alle modules in de auto zijn gebaseerd op het Ford platform waarop de C30 gebouwd is.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:17 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Euh,dat blok wat erin ligt is een PSA kreng
Vreemd, Ford zou die ellende ook moeten kunnen uitlezen. Schijnbaar heeft Volvo dus toch wat aangepastquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:14 schreef banaantjeEE het volgende:
Pffffffffff
Net terug van de Ford garage (160 km rijden in totaal) waar de wagen nog een jaar onder garantie ligt.
Halverwege de rit kwam weer 'motorsysteem service vereist'...
Het enige wat de garage had gedaan was een reset, meer hebben zij niet gezegd.
Dus, gezien de afstand, doe ik hem morgen binnen bij een echte volvo garage en vraag ik om daar te laten uitlezen...
Goverdomme zeg, na 1 maand, al miserie met de wagen.
Morgen doe ik hem opnieuw binnen en krijg ik vervangwagen...quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:26 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Vreemd, Ford zou die ellende ook moeten kunnen uitlezen. Schijnbaar heeft Volvo dus toch wat aangepast.
Koop maar vast VIDA + een DICE module op ebay, gaat je heel wat geld en tripjes naar de dealer besparen.
PSAquote:Op maandag 20 oktober 2014 17:17 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Euh,dat blok wat erin ligt is een PSA kreng
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |