Dan mag je dat hier: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/volvofanboys even wijzigen, nemen we hem het volgende topic mee!quote:Op maandag 28 april 2014 15:42 schreef Klavots het volgende:
Mijn V70 T5 mag ook wel in de startpost als jullie dat leuk vinden
Heb mijn V50 ook even toegevoegdquote:Op maandag 28 april 2014 15:50 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Dan mag je dat hier: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/volvofanboys even wijzigen, nemen we hem het volgende topic mee!
Ben blij dat het een FWD is, bij RWD heb je een stuk meer werkquote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:48 schreef IrishBastard het volgende:
Vandaag de koppeling druk cilinder vervangen omdat na de koppelings wissel er nog steeds een kraak was. Was even weg, maar nu kraakt hij weerKoppeling is wel zwaarder en wat vloeiender.
Lijkt dan dus de gaffel te zijn, maar om die te vervangen zou de bak los moeten
Goffer...dat is minder.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:48 schreef IrishBastard het volgende:
Vandaag de koppeling druk cilinder vervangen omdat na de koppelings wissel er nog steeds een kraak was. Was even weg, maar nu kraakt hij weerKoppeling is wel zwaarder en wat vloeiender.
Lijkt dan dus de gaffel te zijn, maar om die te vervangen zou de bak los moeten
Ik ben nergens blij mee, want meneer monteur had dat ook direct kunnen controleren bij het vervangen van de koppeling. Dit is een dag werk die niet nodig had hoeven zijnquote:Op zondag 11 mei 2014 01:18 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Ben blij dat het een FWD is, bij RWD heb je een stuk meer werk.
Apeldoorn?quote:Op woensdag 14 mei 2014 19:30 schreef IrishBastard het volgende:
Overigens, Charged, dit is dezelfde vriendelijke man die jullie volgens mij uit de brand geholpen heeft (niet uit Nijmegen) met de bak?
Nee,in Uden heb ik alleen mijn schoonouders zitten,geen Volvomannetje.quote:Op donderdag 15 mei 2014 07:50 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
UdenIn Apeldoorn had ik dit soort dingen niet verwacht
Ik dacht dat jullie ook iets hadden laten doen daar, maar niet dusquote:Op donderdag 15 mei 2014 17:04 schreef Charged het volgende:
[..]
Nee,in Uden heb ik alleen mijn schoonouders zitten,geen Volvomannetje.
(Al verdenk ik mijn schoonvader er inmiddels wel van om ook een roffelrijder te worden als zijn huidige auto eruit gaat..gaat dus wel een verkapt Volvomannetje worden)
Ik geef je overigens wel gelijk dat er wel iets meer tegemoet gekomen mag worden als alleen in de uren,al helemaal gezien dat het vanaf het begin niet in orde was.
Nee,behalve dat mijn schoonvader mijn roffel toen weggebracht heeft naar Apeldoorn..meer niet.quote:Op donderdag 15 mei 2014 17:33 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie ook iets hadden laten doen daar, maar niet dus
kan je de maat eens opmeten? Ik heb laatst een setje gekocht maar deze pasten niet op mijn velgenquote:Op donderdag 15 mei 2014 20:09 schreef Drommelsch85 het volgende:
Ik heb een mooie set van deze naafdoppen liggen, voor Virgo velgen iig. Wat is zoiets nog waard? Ze passen helaas niet op de mijne, kennelijk zit er nog verschil in.. Zijn verder wel in topconditie![]()
[ afbeelding ]
60 mmquote:Op maandag 19 mei 2014 17:10 schreef domestic het volgende:
[..]
kan je de maat eens opmeten? Ik heb laatst een setje gekocht maar deze pasten niet op mijn velgen
Heerlijk met dat na pruttelen...quote:Op maandag 19 mei 2014 23:49 schreef r8v2 het volgende:
Haha nice. Ziet er nog strak af-fabriek uit ook nog.
Op dinsdag 20 mei 2014 20:37 schreef Drommelsch85 het volgende:
Ok, bedankt. Zal 'ie wel te duur vinden.quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:52 schreef r8v2 het volgende:
Je kan de behuizing vervangen. Beetje jammer alleen dat autodemontagebedrijven dat nooit doen, je moet meestal een complete unit kopen. Waarschijnlijk is de prijs van een hele unit ook niet goedkoper als er geen spiegel inzit.
Gewoon hele ding vervangen dus. Hier in Zweden rond de 160 euro. In NL geen idee.
Oh, maar hij brandde ook toen de cruise controle uitstond, binnen de bebouwde kom. Maar dat zou in ieder geval niets zorgwekkends zijn. Sowieso ziet een groen lampje op je dashboard er al minder eng uit dan een rood lampje.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:10 schreef r8v2 het volgende:
Ow, je bedoelt de cruise control. Dat is geen waarschuwingslampje, dat betekent dat de cruise control geactiveerd is en/of klaar voor gebruik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |