Niet dat ik weet, volgens mij niet.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:40 schreef r8v2 het volgende:
Heeft het ding eerder op LPG gelopen toevallig?
Geen gaten waar het niet hoort in de bumper/plaatwerk en/of dashboard?quote:
Lijkt me eerder niet dat de naald is versleten, CO waarde is gewoon goed namelijk. Misschien verstopt dan eerder ofzo.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:06 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Geen gaten waar het niet hoort in de bumper/plaatwerk en/of dashboard?
Klinkt sowieso als carb problemen. Eerst testen met een andere, daarna reviseren. Alhoewel dat met een Pierburg vrij lastig wordt aangezien 9/10 je naald versleten is en die zijn niet meer nieuw te vinden.
Nee, dan moet je de carburateur uit elkaar halen en kijken waarom de vlotter niet goed functioneert.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:16 schreef Hyman het volgende:
Kan het namelijk zijn dat waneer je een paar keer flink voor het starten op het gaspedaal ramt, de vlotterkamer dan gevuld wordt? En zo ja, werkt een carburateur cleaner goedje dat je bij de benzine gooit echt?
Hmm, zit niks anders op denk ik dan de carburateur eraf te slopen.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:22 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Nee, dan moet je de carburateur uit elkaar halen en kijken waarom de vlotter niet goed functioneert.
Weet je wat de wegenbelasting is voor zo'n ding op LPG per maand?quote:Op maandag 26 mei 2014 21:30 schreef Fer het volgende:
Of ombouwen op gas, als de ontsteking tenminste goed is.
Volgens mij niet, geheel met vacuumslangetjes.quote:
Nope heb ik niet. Ik heb ondertussen de brandstofpomp relais vervangen, alleen zie je maar echt een heel klein beetje benzine door het filter lopen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 23:51 schreef celica85 het volgende:
mischien domme vraag heb je een startonderbreker erop je zou kunne kijken met een scroboscoop lamp als het niet je ontsteking is wat wegvald soms wild een stardonderbreker wel eens rottig doen
verder vervang eens je bougies en controleer je bougiekabels eens op doorslaan kun je het beste zien als het donker is je kunt ook langs je bougie kabels gaan met je hande als de moter loopt maar als die doorslaan kan het best pijn doen veiliger is te kijken als de moter loopt als geen vok overslaat na het moterblok het zou ook in de verdelerkap of contacktpunten kunnen zitten als hij contacktpunten heefd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |