 
		 
			 
			
			
			
 
  
  Enige dat ik dus nu nog kan bedenken is de drukgroep zelf
 Enige dat ik dus nu nog kan bedenken is de drukgroep zelf  Dat zou dus garantie werk zijn, maar we moeten er wel einde week een lange rit mee rijden
 Dat zou dus garantie werk zijn, maar we moeten er wel einde week een lange rit mee rijden  
  
  
  
											 
			 
			
			
			 
											 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			
 
											 
			 
			
			
			Kan hetzelfde symbool ook rood kleuren in plaats van groen? Zo ja, wanneer is dat?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:49 schreef r8v2 het volgende:
Ja, om een of andere reden moet je het systeem eerst aanzetten en vervolgens kan je het gebruiken. Ik heb dat altijd al vaag gevonden.
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Neen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:26 schreef Dvorakk het volgende:
[..]
Kan hetzelfde symbool ook rood kleuren in plaats van groen? Zo ja, wanneer is dat?
 
			 
			
			
			Niet helemaal jouw model, maar de strekking van het verhaal zal wel ongeveer hetzelfde zijn: Klik.quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:31 schreef zwitserszakmes het volgende:
Hallo,
Ik zal mij even voorstellen aangezien ik nieuw ben op dit forum. Sinds 1 jaar ben ik in het bezit van een Volvo v70 200pk turbo automaat uit 2001, leuke wagen en bevalt goed. Echter is het knopje van mijn automaatpook gebroken en zal derhalve vervangen moeten worden. Hebben jullie tips en suggesties hoe ik dat het beste kan aanpakken. Persoonlijk lijkt mij dit een delicaat klusje met al dat breekbare kunststof..
 
			 
			
			
			Thanks! Nu nog uitkijken naar een nieuwe pook, nu zijn die niet goedkoop gok ik zo..quote:Op donderdag 5 juni 2014 02:16 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Niet helemaal jouw model, maar de strekking van het verhaal zal wel ongeveer hetzelfde zijn: Klik.
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
											 
			 
			
			
			Jupquote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:32 schreef r8v2 het volgende:
Zonde, maar begrijpelijk. Origineel NL auto?
 
			 
			
			
			Dat werd tijd dusquote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:34 schreef Gambolputty het volgende:
Hier net de V70 terug van de APK met 4 afkeurpunten:
- linkervoorband
- rechtervoorband
- linkerachterband
- rechterachterband
 .
.
											 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			88, grijs, 2.3GLE (motortype weet ik niet), interieur is blauw stoffen, kost niet veel.quote:Op zondag 15 juni 2014 18:02 schreef powerflux het volgende:
welk jaar, motor, uitvoering, kleur, interieurstijl & kostdat?
 
			 
			
			
			Ik heb zelf een grijsblauw met blauw interieur. Gaat het om een Estate of een Sedan en om de hele auto of alleen delen?quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:23 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
88, grijs, 2.3GLE (motortype weet ik niet), interieur is blauw stoffen, kost niet veel.
Zit zelfs een sneeuwkap op de paravan!
 
			 
			
			
			Sedan, hele auto tot dusver. Wil eigenlijk alleen de velgen houden.quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:32 schreef powerflux het volgende:
[..]
Ik heb zelf een grijsblauw met blauw interieur. Gaat het om een Estate of een Sedan en om de hele auto of alleen delen?
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Goed bezig! Wat is het geworden?quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:59 schreef Charged het volgende:
En 4 x nieuw rubber eronder.
[ link | afbeelding ]


 
											 
			 
			
			
			 . En dat waren dan nog zelfs 2001 en 2004 modellen.
. En dat waren dan nog zelfs 2001 en 2004 modellen.
											 
			 
			
			
			 
											 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			
 
  
											 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			
 
											 
			 
			
			
			 .
. 
			 
			
			
			 Welke malloot doet dat nou met een prima ding waar kennelijk nog bijna 2 jaar APK op zat? Oldtimer-"liefhebbers" die liever centen aan MRB besparen en daarom maar een toffe auto slopen.
 Welke malloot doet dat nou met een prima ding waar kennelijk nog bijna 2 jaar APK op zat? Oldtimer-"liefhebbers" die liever centen aan MRB besparen en daarom maar een toffe auto slopen.  
  
											 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Nee toch?! Die je ook een tijd hier te koop had staan? Wat ongelooflijk zonde.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:48 schreef Bart-Willem het volgende:
Grrr een of andere kukel vond het nodig om mijn ex-244 diesel te slopen!Welke malloot doet dat nou met een prima ding waar kennelijk nog bijna 2 jaar APK op zat? Oldtimer-"liefhebbers" die liever centen aan MRB besparen en daarom maar een toffe auto slopen.

 
			 
			
			
			 
  Ik heb ooit op het punt gestaan om 'm terug te kopen, maar de persoon die 'm toen in bezit had (overgenomen van de persoon waar ik 'm verkocht aan had) zag toen dollartekens in zijn ogen terwijl er letterlijk níets aan de auto gedaan was.
 Ik heb ooit op het punt gestaan om 'm terug te kopen, maar de persoon die 'm toen in bezit had (overgenomen van de persoon waar ik 'm verkocht aan had) zag toen dollartekens in zijn ogen terwijl er letterlijk níets aan de auto gedaan was.  
  
											 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Balans? Koppelcurve? Vraag het de engineers van Volvo zou ik zeggenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:36 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik heb een vraag over de vijfcylinder van de 850. Volgens het boekje is de ontstekingsvolgorde 1-2-4-5-3.
Weet iemand waarom er voor deze volgorde gekozen is?
 .
.
											
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |