Ok, bedankt. Zal 'ie wel te duur vinden.quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:52 schreef r8v2 het volgende:
Je kan de behuizing vervangen. Beetje jammer alleen dat autodemontagebedrijven dat nooit doen, je moet meestal een complete unit kopen. Waarschijnlijk is de prijs van een hele unit ook niet goedkoper als er geen spiegel inzit.
Gewoon hele ding vervangen dus. Hier in Zweden rond de 160 euro. In NL geen idee.
Oh, maar hij brandde ook toen de cruise controle uitstond, binnen de bebouwde kom. Maar dat zou in ieder geval niets zorgwekkends zijn. Sowieso ziet een groen lampje op je dashboard er al minder eng uit dan een rood lampje.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:10 schreef r8v2 het volgende:
Ow, je bedoelt de cruise control. Dat is geen waarschuwingslampje, dat betekent dat de cruise control geactiveerd is en/of klaar voor gebruik.
Kan hetzelfde symbool ook rood kleuren in plaats van groen? Zo ja, wanneer is dat?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:49 schreef r8v2 het volgende:
Ja, om een of andere reden moet je het systeem eerst aanzetten en vervolgens kan je het gebruiken. Ik heb dat altijd al vaag gevonden.
Neen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 18:26 schreef Dvorakk het volgende:
[..]
Kan hetzelfde symbool ook rood kleuren in plaats van groen? Zo ja, wanneer is dat?
Niet helemaal jouw model, maar de strekking van het verhaal zal wel ongeveer hetzelfde zijn: Klik.quote:Op donderdag 5 juni 2014 01:31 schreef zwitserszakmes het volgende:
Hallo,
Ik zal mij even voorstellen aangezien ik nieuw ben op dit forum. Sinds 1 jaar ben ik in het bezit van een Volvo v70 200pk turbo automaat uit 2001, leuke wagen en bevalt goed. Echter is het knopje van mijn automaatpook gebroken en zal derhalve vervangen moeten worden. Hebben jullie tips en suggesties hoe ik dat het beste kan aanpakken. Persoonlijk lijkt mij dit een delicaat klusje met al dat breekbare kunststof..
Thanks! Nu nog uitkijken naar een nieuwe pook, nu zijn die niet goedkoop gok ik zo..quote:Op donderdag 5 juni 2014 02:16 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Niet helemaal jouw model, maar de strekking van het verhaal zal wel ongeveer hetzelfde zijn: Klik.
Jupquote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:32 schreef r8v2 het volgende:
Zonde, maar begrijpelijk. Origineel NL auto?
Dat werd tijd dusquote:Op zaterdag 14 juni 2014 18:34 schreef Gambolputty het volgende:
Hier net de V70 terug van de APK met 4 afkeurpunten:
- linkervoorband
- rechtervoorband
- linkerachterband
- rechterachterband
88, grijs, 2.3GLE (motortype weet ik niet), interieur is blauw stoffen, kost niet veel.quote:Op zondag 15 juni 2014 18:02 schreef powerflux het volgende:
welk jaar, motor, uitvoering, kleur, interieurstijl & kostdat?
Ik heb zelf een grijsblauw met blauw interieur. Gaat het om een Estate of een Sedan en om de hele auto of alleen delen?quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:23 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
88, grijs, 2.3GLE (motortype weet ik niet), interieur is blauw stoffen, kost niet veel.
Zit zelfs een sneeuwkap op de paravan!
Sedan, hele auto tot dusver. Wil eigenlijk alleen de velgen houden.quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:32 schreef powerflux het volgende:
[..]
Ik heb zelf een grijsblauw met blauw interieur. Gaat het om een Estate of een Sedan en om de hele auto of alleen delen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |