abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 22 april 2014 @ 03:27:49 #1
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_139136221


Omdat er nog geen topic(reeks) is die over baarden gaat (op het baardenfototopic in US(erfoto) na) maak ik dit topic aan, ik hoop dat dit een algemeen baardentopic wordt voor informatie over verzorging, de verschillende baarden en andere dingen die te maken hebben met baarden (8>

Zie ook:
GC / Waar is het baarden topic?
US / Een foto van je baard [M] #3

Baarden pagina op Wikipedia

"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  dinsdag 22 april 2014 @ 03:28:40 #2
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_139136224
Ik vind dat er in de OP een Fok! baarden galerij moet komen (8> Heb alleen geen idee hoe dat zou moeten :X
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_139136295
Nee, dat wil je niet.
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
  Moderator dinsdag 22 april 2014 @ 07:55:30 #4
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_139136909
4 weekjes nu:



Gaat de goede kant op. Ik ben eindelijk uit de 'Hé, ben je je vergeten te scheren?'-fase.
Ik zit nu in de 'Hé, je begint grijs te worden!'-fase.
F.K.A. SuperwormJim
  dinsdag 22 april 2014 @ 09:11:13 #5
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_139137674
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 april 2014 03:28 schreef star_gazer het volgende:
Ik vind dat er in de OP een Fok! baarden galerij moet komen (8> Heb alleen geen idee hoe dat zou moeten :X
Daar is dit topic voor:

US / Een foto van je baard [M] #4

En na een half jaar al een deel twee van dit topic *O*
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  dinsdag 22 april 2014 @ 09:18:43 #6
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_139137799
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 07:55 schreef SuperwormJim het volgende:
4 weekjes nu:

[ afbeelding ]

Gaat de goede kant op. Ik ben eindelijk uit de 'Hé, ben je je vergeten te scheren?'-fase.
Ik zit nu in de 'Hé, je begint grijs te worden!'-fase.
Ik vind dat wel vet, zo'n blended beard. Het grijs heeft wel wat.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_139148718
Ik zit nu op een maandje of 2, maar ik merk dat het nu op een 'dood' punt terecht komt. Op zich heb ik wel een oke snor en gedeelte op kin / kaaklijn, maar alles daarboven is te magertjes begroeid.
De haren op mijn wang lijken trouwens nu ook niet echt meer te groeien. Helaas is het te dun bezaaid en geeft het niet echt een volle baard look, vooral niet als de zon erop schijnt ofzo. Overigens scheer ik mijn keel wel regelmatig, dit is gewoon een paar dagen luiheid.

Op mijn keel heb ik aan de linkerkant, zie foto, ook een 'gat' zitten dus een echte neckline maken zit er ook niet in.

Wel jammer, zou graag voor de 'full beard look' gaan maar dat zit er met mijn baardgroei denk ik niet in.
Wat denken jullie? Gewoon nog even door sparen en kijken wat er gebeurt? Komen er wellicht toch nog wat nieuwe haartjes (late growers) bij? Of toch maar wangen weer afscheren en maximaliseren wat er wel oke uit ziet? Dat heb ik namelijk jaren gedaan, gewoon een snor + kaaklijn maar was het een beetje beu.

Had net heet gedouched trouwens, dus vandaar die rode vlekken op mijn gezicht :D

  dinsdag 22 april 2014 @ 16:12:17 #8
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_139148866
Gewoon werken met de baard die je hebt. Genen kun je (nog) niet veranderen en hoewel dit voor 2 maanden niet heel veel is, is het nog steeds een stuk meer dan bij sommige mannen. Denk dat je met een beetje styling al een heel eind met je baard kan komen.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  dinsdag 22 april 2014 @ 18:33:48 #9
256829 Sokz
Livin' the life
pi_139152931
Raawr guess who's back
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_139153186
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 07:55 schreef SuperwormJim het volgende:
4 weekjes nu:

[ afbeelding ]

Gaat de goede kant op. Ik ben eindelijk uit de 'Hé, ben je je vergeten te scheren?'-fase.
Ik zit nu in de 'Hé, je begint grijs te worden!'-fase.
:D
Children of the night. What music they make.
pi_139154078
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:07 schreef hearmeout het volgende:
Ik zit nu op een maandje of 2, maar ik merk dat het nu op een 'dood' punt terecht komt. Op zich heb ik wel een oke snor en gedeelte op kin / kaaklijn, maar alles daarboven is te magertjes begroeid.
De haren op mijn wang lijken trouwens nu ook niet echt meer te groeien. Helaas is het te dun bezaaid en geeft het niet echt een volle baard look, vooral niet als de zon erop schijnt ofzo. Overigens scheer ik mijn keel wel regelmatig, dit is gewoon een paar dagen luiheid.

Op mijn keel heb ik aan de linkerkant, zie foto, ook een 'gat' zitten dus een echte neckline maken zit er ook niet in.

Wel jammer, zou graag voor de 'full beard look' gaan maar dat zit er met mijn baardgroei denk ik niet in.
Wat denken jullie? Gewoon nog even door sparen en kijken wat er gebeurt? Komen er wellicht toch nog wat nieuwe haartjes (late growers) bij? Of toch maar wangen weer afscheren en maximaliseren wat er wel oke uit ziet? Dat heb ik namelijk jaren gedaan, gewoon een snor + kaaklijn maar was het een beetje beu.

Had net heet gedouched trouwens, dus vandaar die rode vlekken op mijn gezicht :D

[ afbeelding ]
Mijn baardgroei lijkt op de jouwe, al iets meer begroeid bij de ring rond de mond en mind hoog op de wangen nog. Liever had ik ook wat vollere groei, maar ja, wat doe je eraan?

Om deze reden draag ik normaliter geen baard, alleen wanneer ik een paar weken geen zin heb om te scheren.

Zo'n baard als in de OP lijkt me wel echt awesome om te hebben. O-)
  Moderator dinsdag 22 april 2014 @ 20:51:01 #12
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_139158412
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 april 2014 18:33 schreef Sokz het volgende:
Raawr guess who's back
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Netjes. Hoe lang heb je daar over gedaan?
F.K.A. SuperwormJim
  dinsdag 22 april 2014 @ 20:56:03 #13
256829 Sokz
Livin' the life
pi_139158711
Kleine anderhalf maand. :P

quote:
99s.gif Op woensdag 26 februari 2014 15:57 schreef Sokz het volgende:
[ afbeelding ]

Ongeveer maand sparen maar geen idee hoe ik een fatsoenlijke baard kweek dus nooit bijgewerkt of iets. Uiteindelijk begon het onderaan vanuit mijn nek te krullen waardoor ik op zo'n shalomjood leek en dus afgescheert maar nu spijt. ;(

Dus iemand tips voor volgende poging? Neklijn bijscheren gaat nu sowieso gebeuren hopen dat het nu beter gaat. :)
Vlak hierna afgescheert.
  dinsdag 22 april 2014 @ 21:17:05 #14
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_139160026
Ik ben trouwens met side burns bezig :P Eens kijken hoe dat uitpakt.

[ Bericht 40% gewijzigd door Dagoduck op 23-04-2014 11:25:43 ]
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  woensdag 23 april 2014 @ 01:16:33 #15
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_139169977
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:07 schreef hearmeout het volgende:
Ik zit nu op een maandje of 2, maar ik merk dat het nu op een 'dood' punt terecht komt. Op zich heb ik wel een oke snor en gedeelte op kin / kaaklijn, maar alles daarboven is te magertjes begroeid.
De haren op mijn wang lijken trouwens nu ook niet echt meer te groeien. Helaas is het te dun bezaaid en geeft het niet echt een volle baard look, vooral niet als de zon erop schijnt ofzo. Overigens scheer ik mijn keel wel regelmatig, dit is gewoon een paar dagen luiheid.

Op mijn keel heb ik aan de linkerkant, zie foto, ook een 'gat' zitten dus een echte neckline maken zit er ook niet in.

Wel jammer, zou graag voor de 'full beard look' gaan maar dat zit er met mijn baardgroei denk ik niet in.
Wat denken jullie? Gewoon nog even door sparen en kijken wat er gebeurt? Komen er wellicht toch nog wat nieuwe haartjes (late growers) bij? Of toch maar wangen weer afscheren en maximaliseren wat er wel oke uit ziet? Dat heb ik namelijk jaren gedaan, gewoon een snor + kaaklijn maar was het een beetje beu.

Had net heet gedouched trouwens, dus vandaar die rode vlekken op mijn gezicht :D

[ afbeelding ]
man ik ben jaloers op jouw wangen. Ik heb boven de kaaklijn vrijwel niets. Gewoon laten groeien; als het lang genoeg wordt, groeien de gaten vanzelf dicht. Willen je wangen echt niet niet, dan gewoon inscheren op de wangen en voor de "commander Riker" gaan. Prima baard is dat.



[ Bericht 5% gewijzigd door star_gazer op 23-04-2014 06:16:01 ]
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_139189585
Heb begin deze maand maar eens besloten om (nog eens) te proberen een fatsoenlijke baard te laten groeien.

Vind dat 't wel redelijk is gelukt, maar ik ben niet echt tevreden over de snor. :N

Zal ik nog wat langer wachten in de hoop dat de snor er beter uit gaat zien als 't wat langer is? Of kan ik beter de hoop opgeven?

  woensdag 23 april 2014 @ 19:49:43 #17
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_139190588
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 19:21 schreef Deuce92 het volgende:
Heb begin deze maand maar eens besloten om (nog eens) te proberen een fatsoenlijke baard te laten groeien.

Vind dat 't wel redelijk is gelukt, maar ik ben niet echt tevreden over de snor. :N

Zal ik nog wat langer wachten in de hoop dat de snor er beter uit gaat zien als 't wat langer is? Of kan ik beter de hoop opgeven?

[ afbeelding ]
Zou nog even wachten ^O^
En altijd het laatste woord.
  donderdag 24 april 2014 @ 01:28:01 #18
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_139203720
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 19:21 schreef Deuce92 het volgende:
Heb begin deze maand maar eens besloten om (nog eens) te proberen een fatsoenlijke baard te laten groeien.

Vind dat 't wel redelijk is gelukt, maar ik ben niet echt tevreden over de snor. :N

Zal ik nog wat langer wachten in de hoop dat de snor er beter uit gaat zien als 't wat langer is? Of kan ik beter de hoop opgeven?

[ afbeelding ]
prima baard. Lekker laten uitgroeien. Als je snorharen langer worden en over elkaar heen vallen, geeft dat al snel meer dichtheid.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  donderdag 24 april 2014 @ 01:33:29 #19
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_139203769
Doe mij ook zo'n yeard :D

|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  donderdag 24 april 2014 @ 02:01:58 #20
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_139203912
Dat is wel erg lang voor een yeard :D
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  donderdag 24 april 2014 @ 02:04:34 #21
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_139203922
Niet echt mijn ding, doe mij maar gewoon een verzorgde baard. Sowieso is een grote baard zonder grote snor een beetje (erg) raar.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  donderdag 24 april 2014 @ 02:10:53 #22
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_139203934
Dit is de baard der baarden.

"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_139203948
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:07 schreef hearmeout het volgende:
Ik zit nu op een maandje of 2, maar ik merk dat het nu op een 'dood' punt terecht komt. Op zich heb ik wel een oke snor en gedeelte op kin / kaaklijn, maar alles daarboven is te magertjes begroeid.
De haren op mijn wang lijken trouwens nu ook niet echt meer te groeien. Helaas is het te dun bezaaid en geeft het niet echt een volle baard look, vooral niet als de zon erop schijnt ofzo. Overigens scheer ik mijn keel wel regelmatig, dit is gewoon een paar dagen luiheid.

Op mijn keel heb ik aan de linkerkant, zie foto, ook een 'gat' zitten dus een echte neckline maken zit er ook niet in.

Wel jammer, zou graag voor de 'full beard look' gaan maar dat zit er met mijn baardgroei denk ik niet in.
Wat denken jullie? Gewoon nog even door sparen en kijken wat er gebeurt? Komen er wellicht toch nog wat nieuwe haartjes (late growers) bij? Of toch maar wangen weer afscheren en maximaliseren wat er wel oke uit ziet? Dat heb ik namelijk jaren gedaan, gewoon een snor + kaaklijn maar was het een beetje beu.

Had net heet gedouched trouwens, dus vandaar die rode vlekken op mijn gezicht :D

[ afbeelding ]
Gast, trim en werk die shit eens bij man.

quote:
6s.gif Op donderdag 24 april 2014 02:10 schreef star_gazer het volgende:
Dit is de baard der baarden.

[ afbeelding ]
_O_
If not now, then when.
  donderdag 24 april 2014 @ 02:23:08 #24
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_139203955
Pics van je baard Yuri
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  vrijdag 25 april 2014 @ 10:42:58 #25
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_139244671
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 02:04 schreef Drinky het volgende:
Niet echt mijn ding, doe mij maar gewoon een verzorgde baard. Sowieso is een grote baard zonder grote snor een beetje (erg) raar.
Deze dan, 6 maanden:



Briljant ding :P
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  vrijdag 25 april 2014 @ 10:53:34 #26
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_139244946
quote:
6s.gif Op vrijdag 25 april 2014 10:42 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Deze dan, 6 maanden:

[ afbeelding ]

Briljant ding :P
goede baard
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  vrijdag 25 april 2014 @ 12:04:41 #27
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_139246760
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:07 schreef hearmeout het volgende:
Ik zit nu op een maandje of 2, maar ik merk dat het nu op een 'dood' punt terecht komt. Op zich heb ik wel een oke snor en gedeelte op kin / kaaklijn, maar alles daarboven is te magertjes begroeid.
De haren op mijn wang lijken trouwens nu ook niet echt meer te groeien. Helaas is het te dun bezaaid en geeft het niet echt een volle baard look, vooral niet als de zon erop schijnt ofzo. Overigens scheer ik mijn keel wel regelmatig, dit is gewoon een paar dagen luiheid.

Op mijn keel heb ik aan de linkerkant, zie foto, ook een 'gat' zitten dus een echte neckline maken zit er ook niet in.

Wel jammer, zou graag voor de 'full beard look' gaan maar dat zit er met mijn baardgroei denk ik niet in.
Wat denken jullie? Gewoon nog even door sparen en kijken wat er gebeurt? Komen er wellicht toch nog wat nieuwe haartjes (late growers) bij? Of toch maar wangen weer afscheren en maximaliseren wat er wel oke uit ziet? Dat heb ik namelijk jaren gedaan, gewoon een snor + kaaklijn maar was het een beetje beu.

Had net heet gedouched trouwens, dus vandaar die rode vlekken op mijn gezicht :D

[ afbeelding ]
Bijwerken en je verlies op de koop toe nemen.
Als dit twee maanden is dan vult die wang echt niet meer op.
En zo ziet het er, naar mijn mening, bijzonder onsmakelijk uit.
pi_139256462
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 april 2014 12:04 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Bijwerken en je verlies op de koop toe nemen.
Als dit twee maanden is dan vult die wang echt niet meer op.
En zo ziet het er, naar mijn mening, bijzonder onsmakelijk uit.
Eens. Toevallig heb ik het net 2 uur geleden afgeschoren op de wangen en mijn verlies genomen :D

Thanks voor de tip. Na 2 maanden moet het wel voller staan dan dat inderdaad. Dat was ook mijn treurige conclusie helaas.
  Moderator vrijdag 25 april 2014 @ 18:29:28 #29
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_139257118
5 weekjes, het begint iets te worden:
F.K.A. SuperwormJim
  maandag 28 april 2014 @ 05:34:35 #30
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_139330359
Netjes :)

Wordt wel tijd voor een strakkere halslijn?
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_139358660
Ik ben ook een echte baard aan het groeien en nu wil ik ook gaan beginnen met baard olie.
Kan ik dit gewoon bij de etos of iets dergelijks kopen of moet ik langs de herenkapper?
N A P O L I
C A M P A N I A
  dinsdag 29 april 2014 @ 14:38:19 #32
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_139375214
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 22:51 schreef Aiciu het volgende:
Ik ben ook een echte baard aan het groeien en nu wil ik ook gaan beginnen met baard olie.
Kan ik dit gewoon bij de etos of iets dergelijks kopen of moet ik langs de herenkapper?
Ik heb in de winkel nog nooit baardolie gezien, amandelolie en jojobaolie hebben ze wel bij kruidvat/de tuinen dat schijnt goed te zijn.

Ja kan het ook hier halen, is wel wat prijzig maar het is goed spul.

Zelf ben ik vandaag langs de herenkapper geweest en het nog eens wat bij te laten werken, ben tevreden :)

SPOILER: voor
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: na
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_139375587
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 14:38 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Ik heb in de winkel nog nooit baardolie gezien, amandelolie en jojobaolie hebben ze wel bij kruidvat/de tuinen dat schijnt goed te zijn.

Ja kan het ook hier halen, is wel wat prijzig maar het is goed spul.

Zelf ben ik vandaag langs de herenkapper geweest en het nog eens wat bij te laten werken, ben tevreden :)

SPOILER: voor
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: na
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet ik dat allebei gebruiken of één van de twee?
N A P O L I
C A M P A N I A
  dinsdag 29 april 2014 @ 15:02:13 #34
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_139376063
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 14:47 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Moet ik dat allebei gebruiken of één van de twee?
In die baardolie van damngoodsoap zit ook allebei, één van de twee helpt allicht ook, maar ben geen kenner.
pi_139376921
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 15:02 schreef Jovatov het volgende:

[..]

In die baardolie van damngoodsoap zit ook allebei, één van de twee helpt allicht ook, maar ben geen kenner.
Ik heb ze allebei gekocht bij de tuinen.

Nu nog uitzoeken hoe het het beste te gebruiken :P
N A P O L I
C A M P A N I A
  dinsdag 29 april 2014 @ 15:45:36 #36
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_139377264
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 15:32 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Ik heb ze allebei gekocht bij de tuinen.

Nu nog uitzoeken hoe het het beste te gebruiken :P
Paar druppeltjes in je baard masseren ;)
  dinsdag 29 april 2014 @ 15:50:30 #37
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_139377418
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 15:32 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Ik heb ze allebei gekocht bij de tuinen.

Nu nog uitzoeken hoe het het beste te gebruiken :P
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_139406546
Ik heb nu jojoba en amandel olie, maar kan ik dat gelijktijdig smeren of is het beter om bijv. sochtends amandelolie te smeren en savonds de jojobaolie?
N A P O L I
C A M P A N I A
  woensdag 30 april 2014 @ 14:38:28 #39
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_139412500
Grappig hoe nu mijn baard groter en groter aan het worden is ik steeds meer opmerkingen krijg van vooral mannen. Random mensen die zomaar naar je toe komen om je op je baard te complimenteren, srs wtf :') .
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  donderdag 1 mei 2014 @ 02:07:35 #40
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_139441175
Ik merk dat mijn baardgroei best lastig is. Aan de zijkanten, net onder de bakkebaarden, groeit het namelijk aan beide kanten OMHOOG in de richting van een kleine kruin net onder de bakkebaard, Aangezien de haren nu wat langer beginnen te worden, gaan ze nu op een vreemde manier omhoog uitsteken. Als ze nog langer worden, zullen ze wel gaan omvallen denk ik, of heel erg sterk opzij gaan groeien.

Dat is met mijn ronde kop een slecht idee :X

Zijkant maar getrimd houden dus ;(
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_139457365
quote:
10s.gif Op woensdag 30 april 2014 14:38 schreef Drinky het volgende:
Grappig hoe nu mijn baard groter en groter aan het worden is ik steeds meer opmerkingen krijg van vooral mannen. Random mensen die zomaar naar je toe komen om je op je baard te complimenteren, srs wtf :') .
Ik heb dat nog niet :P

MIjn kapper kreeg een keer de de vraag of zijn snor wel echt was :')

Ik heb trouwens Jojoba olie gekocht, was in de aanbieding. Wel duur, een flesje van 150 ml kost een tientje.
Children of the night. What music they make.
  donderdag 1 mei 2014 @ 17:34:16 #42
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_139457525
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 17:30 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Ik heb dat nog niet :P

MIjn kapper kreeg een keer de de vraag of zijn snor wel echt was :')

Ik heb trouwens Jojoba olie gekocht, was in de aanbieding. Wel duur, een flesje van 150 ml kost een tientje.
Met zo'n flesje doe je dan ook wel heeeel lang. Maar moet je maar eens argan olie kopen, dat is pas duur spul :X
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_139457606
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 17:34 schreef Drinky het volgende:

[..]

Met zo'n flesje doe je dan ook wel heeeel lang. Maar moet je maar eens argan olie kopen, dat is pas duur spul :X
Hebben ze dat ook bij de Tuinen?
Children of the night. What music they make.
  donderdag 1 mei 2014 @ 17:53:34 #44
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_139458052
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 17:37 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Hebben ze dat ook bij de Tuinen?
Yep
http://www.detuinen.nl/argan-olie.html/
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_139458112
Ik ga binnenkort naar Turkije, ben benieuwd of ze daar nog goede (en goedkope) verzorgingsproducten hebben. :P
  donderdag 1 mei 2014 @ 18:04:35 #46
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_139458415
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 17:55 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ga binnenkort naar Turkije, ben benieuwd of ze daar nog goede (en goedkope) verzorgingsproducten hebben. :P
Qua (ouderwets) scheerspullen wel, geen idee of ze ook spul voor baarden hebben, maar die olieen zullen er sowieso een stuk goedkoper zijn.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  vrijdag 2 mei 2014 @ 07:27:09 #47
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_139478460
baard begint nu een beetje te prikken / jeuken. Met name als ik ga liggen en mijn baard in contact komt met mijn nek is het best vervelend. Tijd voor olie ^O^
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  Moderator vrijdag 2 mei 2014 @ 07:58:09 #48
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_139478674
quote:
14s.gif Op maandag 28 april 2014 05:34 schreef star_gazer het volgende:
Netjes :)

Wordt wel tijd voor een strakkere halslijn?
Die heb ik inmiddels bijgewerkt :)
Gisteren pasfoto moeten laten maken voor een nieuw identiteitsbewijs. Eens kijken of ik over een paar maanden nog op de foto lijk.
F.K.A. SuperwormJim
pi_139483194
Ik was "aardig" op weg (weekje of 2 niet geschoren en dan staat er bij mij al redelijk wat) dus ik vond het tijd om mn baardlijn in de nek alvast te scheren. Ik zet de trimmer erop en ga meteen de fout in.... ik ben dus maar opnieuw begonnen... zijn er tips om de juist vorm in je baard te krijgen?
pi_139483631
Ik doe mijn neklijn eigenlijk helemaal op gevoel. Eerst met de trimmer de haren onderop op de juiste lengte, daarna met de tondeuzestand de haren die weg moeten zoveel mogelijk kortwieken.
Dan onder de douche aan het eind is alles lekker zacht en soepel. Met een scheermesje en wat scheergel scheer ik dan de getondeusde haartjes helemaal weg (wel voor de spiegel trouwens).
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_139484042
Gewoon trimmen (alles op dezelfde lengte), daarna zonder opzetkam vorm geven aan de neklijn, vervolgens met een kappersmes ( :9 ) alles vanaf de neklijn eraf... :P
pi_139484737
Oeh hier moet ik zijn. mijn baardgroei is echt gewoon -10 en ik zou willen dat ik er iets nuttigs mee kon.

Effe als meest recente voorbeeld:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje kutlicht, maar het zet zo slecht door en is naar mijn mening niet dicht genoeg. *zucht* De goudblonde gloed is van de TL-balk trouwens, het is gewoon donkerbruin.
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
  Moderator vrijdag 2 mei 2014 @ 14:00:08 #53
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_139486810
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 12:55 schreef Ordos20 het volgende:
Oeh hier moet ik zijn. mijn baardgroei is echt gewoon -10 en ik zou willen dat ik er iets nuttigs mee kon.

Effe als meest recente voorbeeld:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje kutlicht, maar het zet zo slecht door en is naar mijn mening niet dicht genoeg. *zucht* De goudblonde gloed is van de TL-balk trouwens, het is gewoon donkerbruin.
Hoe lang heb je je al niet geschoren? Geef het even wat tijd. Hier een beetje bijwerken.
F.K.A. SuperwormJim
pi_139486852
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 14:00 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Hoe lang heb je je al niet geschoren? Geef het even wat tijd. Hier een beetje bijwerken.
2 maanden.... wel een beetje getrimd (op 15 mm, behalve de sik) want de haren stonden in alle richtingen
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
  Moderator vrijdag 2 mei 2014 @ 14:02:10 #55
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_139486887
Ik zit nu op bijna 6 weken niet scheren (op het bijwerken na dan). Hier het verschil tussen 3 weken en 6 weken:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Langzaam maar zeker ....
F.K.A. SuperwormJim
pi_139487081
Ik zou bijna zeggen: is er ook iets wat je kan doen om de haargroei als in meer haarontwikkeling (lengte niet zo belangrijk) te stimuleren

soms----soms denk je dat wel eens
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
  Moderator vrijdag 2 mei 2014 @ 14:11:34 #57
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_139487193
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 14:07 schreef Ordos20 het volgende:
Ik zou bijna zeggen: is er ook iets wat je kan doen om de haargroei als in meer haarontwikkeling (lengte niet zo belangrijk) te stimuleren

soms----soms denk je dat wel eens
Volgens mij niet, dat is een beetje genetisch bepaald: of er zitten haarzakjes, of niet.
F.K.A. SuperwormJim
  vrijdag 2 mei 2014 @ 14:13:09 #58
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_139487249
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 14:07 schreef Ordos20 het volgende:
Ik zou bijna zeggen: is er ook iets wat je kan doen om de haargroei als in meer haarontwikkeling (lengte niet zo belangrijk) te stimuleren

soms----soms denk je dat wel eens
ja kan. Op veel baardgroei staat minoxidil aangeschreven. Maar let wel, dat is alleen bewezen voor hoofdhaar alhoewel het vaak ook op de baard werkt. Is alleen niet onderzocht of goedgekeurd dus op eigen risico. Oh, en je moet het elke dag blijven smeren zolang je je baard wil behouden.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_139487282
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 14:13 schreef Drinky het volgende:

[..]

ja kan. Op veel baardgroei staat minoxidil aangeschreven. Maar let wel, dat is alleen bewezen voor hoofdhaar alhoewel het vaak ook op de baard werkt. Is alleen niet onderzocht of goedgekeurd dus op eigen risico. Oh, en je moet het elke dag blijven smeren zolang je je baard wil behouden.
Ja dat heb ik ook gelezen. Hoewel het bij sommigen blijft staan

Aan de andere kant, mjah wel weer iets op je hoofd smeren -- doe maar niet zeg maar
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_139490090
Zo ziet het er nu bij mij uit:



Ik laat het aan de zijkanten nog wat voller groeien.
Children of the night. What music they make.
  Moderator vrijdag 2 mei 2014 @ 16:26:46 #61
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_139492137
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 15:30 schreef DeHovenier het volgende:
Zo ziet het er nu bij mij uit:

[ afbeelding ]

Ik laat het aan de zijkanten nog wat voller groeien.
Mijn voorbeeld _O_

Hoe lang heb je er over gedaan?
F.K.A. SuperwormJim
pi_139493772
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 15:30 schreef DeHovenier het volgende:
Zo ziet het er nu bij mij uit:

[ afbeelding ]

Ik laat het aan de zijkanten nog wat voller groeien.
Vette baard hoor! ^O^
  vrijdag 2 mei 2014 @ 18:46:29 #63
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_139496424
Die Yoloba-olie, hoe breng je die aan, gewoon erop donderen of is in masseren nodig? En hoeveel per keer?
pi_139496968
Doe ik ook maar weer eens mee :)

Ehmm
  Moderator vrijdag 2 mei 2014 @ 20:41:08 #65
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_139500690
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 19:02 schreef Photomorti het volgende:
Doe ik ook maar weer eens mee :)

[ afbeelding ]
Een mooi begin. ^O^
F.K.A. SuperwormJim
  Moderator vrijdag 2 mei 2014 @ 20:41:24 #66
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_139500704
F.K.A. SuperwormJim
  vrijdag 2 mei 2014 @ 21:05:11 #67
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_139501804
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 18:46 schreef Erasmo het volgende:
Die Yoloba-olie, hoe breng je die aan, gewoon erop donderen of is in masseren nodig? En hoeveel per keer?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zondag 4 mei 2014 @ 15:13:54 #68
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_139550089
Goed spul die jojoba, m'n baard is merkbaar zachter en is niet zo dof meer.
  zondag 4 mei 2014 @ 16:29:44 #69
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_139552020
Update van mijn baard. Sons of Anarchy :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 10% gewijzigd door star_gazer op 04-05-2014 17:41:08 ]
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  maandag 5 mei 2014 @ 01:34:28 #70
256829 Sokz
Livin' the life
pi_139574844
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 15:30 schreef DeHovenier het volgende:
Zo ziet het er nu bij mij uit:

[ afbeelding ]

Ik laat het aan de zijkanten nog wat voller groeien.
Boss! Dit met volle wangen is ook mijn 'optimum'
pi_139574995
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:07 schreef hearmeout het volgende:
Ik zit nu op een maandje of 2, maar ik merk dat het nu op een 'dood' punt terecht komt. Op zich heb ik wel een oke snor en gedeelte op kin / kaaklijn, maar alles daarboven is te magertjes begroeid.
De haren op mijn wang lijken trouwens nu ook niet echt meer te groeien. Helaas is het te dun bezaaid en geeft het niet echt een volle baard look, vooral niet als de zon erop schijnt ofzo. Overigens scheer ik mijn keel wel regelmatig, dit is gewoon een paar dagen luiheid.

Op mijn keel heb ik aan de linkerkant, zie foto, ook een 'gat' zitten dus een echte neckline maken zit er ook niet in.

Wel jammer, zou graag voor de 'full beard look' gaan maar dat zit er met mijn baardgroei denk ik niet in.
Wat denken jullie? Gewoon nog even door sparen en kijken wat er gebeurt? Komen er wellicht toch nog wat nieuwe haartjes (late growers) bij? Of toch maar wangen weer afscheren en maximaliseren wat er wel oke uit ziet? Dat heb ik namelijk jaren gedaan, gewoon een snor + kaaklijn maar was het een beetje beu.

Had net heet gedouched trouwens, dus vandaar die rode vlekken op mijn gezicht :D

[ afbeelding ]
Beter scheer je jezelf gladjes.
  maandag 5 mei 2014 @ 09:41:52 #72
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_139577073
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 12:55 schreef Ordos20 het volgende:
Oeh hier moet ik zijn. mijn baardgroei is echt gewoon -10 en ik zou willen dat ik er iets nuttigs mee kon.

Effe als meest recente voorbeeld:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje kutlicht, maar het zet zo slecht door en is naar mijn mening niet dicht genoeg. *zucht* De goudblonde gloed is van de TL-balk trouwens, het is gewoon donkerbruin.
Je snor is oké maar verder is het inderdaad niet dicht, helaas. Maar als het na twee maanden zo nog is dan hoef je niet te verwachten dat het echt goed opvult. Ik zou het over een paar jaar weer proberen, baardgroei komt soms pas op latere leeftijd (30+) echt goed op gang.
pi_139577316
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 09:41 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Je snor is oké maar verder is het inderdaad niet dicht, helaas. Maar als het na twee maanden zo nog is dan hoef je niet te verwachten dat het echt goed opvult. Ik zou het over een paar jaar weer proberen, baardgroei komt soms pas op latere leeftijd (30+) echt goed op gang.
Ik tik dit jaar de 35 al weer aan, dus mjah
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
  Moderator maandag 5 mei 2014 @ 10:39:50 #74
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_139578003
quote:
6s.gif Op zondag 4 mei 2014 16:29 schreef star_gazer het volgende:
Update van mijn baard. Sons of Anarchy :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Netjes 14.gif
F.K.A. SuperwormJim
  maandag 5 mei 2014 @ 11:08:11 #75
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_139578630
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 12:55 schreef Ordos20 het volgende:
Oeh hier moet ik zijn. mijn baardgroei is echt gewoon -10 en ik zou willen dat ik er iets nuttigs mee kon.

Effe als meest recente voorbeeld:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje kutlicht, maar het zet zo slecht door en is naar mijn mening niet dicht genoeg. *zucht* De goudblonde gloed is van de TL-balk trouwens, het is gewoon donkerbruin.
tsja, echt volle bak is het niet, maar je moet roeien met de riemen die je hebt. je zou minoxidil kunnen proberen, maar volgens mij heeft dat bijwerkingen.

Probeer eens iets a-la Johnny Depp. Je hebt donkere haren en zoals eerder gezegd een prima snor dus dat zou moeten kunnen! Denk ook dat het wel bij je gezicht zou passen :)



[ Bericht 7% gewijzigd door star_gazer op 05-05-2014 11:15:36 ]
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_139578873
quote:
1s.gif Op maandag 5 mei 2014 11:08 schreef star_gazer het volgende:

[..]

tsja, echt volle bak is het niet, maar je moet roeien met de riemen die je hebt. je zou minoxidil kunnen proberen, maar volgens mij heeft dat bijwerkingen.

Probeer eens iets a-la Johnny Depp. Je hebt donkere haren en zoals eerder gezegd een prima snor dus dat zou moeten kunnen! Denk ook dat het wel bij je gezicht zou passen :)

[ afbeelding ]
Ik had voorheen als een sik, dus maar weer terug naar vroeger (wel iets minder glad geschoren, want haartjes 1-2 mm geeft een wat ruigere look :) )
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_139578966
Ik heb paar dagen geleden mijn baard geschoren, doet echt pijn.

Bij mij groeit de soulpatch alleen echt amper.. Kan ik daar wat aan doen?
pi_139579812
N A P O L I
C A M P A N I A
  maandag 5 mei 2014 @ 12:25:02 #79
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_139580540
quote:
10s.gif Op maandag 5 mei 2014 11:55 schreef Aiciu het volgende:
[ afbeelding ]
ik moet hem voor mijn nieuwe baan scheren, na een krappe 6 weken is mijn baard uitgegroeid tot een stuk van mezelf dus nu wil ik het niet, maar geld moet ook rollen ;(
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  maandag 5 mei 2014 @ 12:59:17 #80
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_139581314
quote:
1s.gif Op maandag 5 mei 2014 12:25 schreef Drinky het volgende:

[..]

ik moet hem voor mijn nieuwe baan scheren, na een krappe 6 weken is mijn baard uitgegroeid tot een stuk van mezelf dus nu wil ik het niet, maar geld moet ook rollen ;(
ik haat dat soort bedrijven. Alsof je met een baard geen fatsoenlijk werk kunt doen. zelfde geldt voor een stropdas; alsof een man geen zuurstof nodig heeft.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  maandag 5 mei 2014 @ 13:21:54 #81
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_139581813
quote:
1s.gif Op maandag 5 mei 2014 12:59 schreef star_gazer het volgende:

[..]

ik haat dat soort bedrijven. Alsof je met een baard geen fatsoenlijk werk kunt doen. zelfde geldt voor een stropdas; alsof een man geen zuurstof nodig heeft.
gaat wel om een baan waar je op uiterlijk geselecteerd wordt, dus doet er wel enigszins toe :')
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  maandag 5 mei 2014 @ 14:31:34 #82
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_139583720
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 13:21 schreef Drinky het volgende:

[..]

gaat wel om een baan waar je op uiterlijk geselecteerd wordt, dus doet er wel enigszins toe :')
ahja model ofzo? Dat is een ander verhaal :)

Ik heb het meer over van die schijtbedrijven als KPMG enzo waar je in pak + stropdas gladgeschoren achter de PC moet zitten :')
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_139597309
1 maand geleden:
quote:

nu (1 week niet getrimd):


Het ziet er zo wel ietwat onverzorgd uit vind ik. Ik denk dat ik het morgen toch ga trimmen.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 01:50:48 #84
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_139609294
quote:
1s.gif Op maandag 5 mei 2014 14:31 schreef star_gazer het volgende:

[..]

ahja model ofzo? Dat is een ander verhaal :)

Ik heb het meer over van die schijtbedrijven als KPMG enzo waar je in pak + stropdas gladgeschoren achter de PC moet zitten :')
yep. Net alles eraf gehaald behalve de snor. Daar morgen even voor de gein mee rondlopen. Wel wazig, maar op zich ook niet slecht.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_139613452
gisteren door mn vriendin mn neklijn weg laten scheren en de trimmer erover heen gehaald. Nu een weekje weer laten groeien en dan weer alles bijwerken :) Zo te zien heb ik nergens plekken waar het minder lijkt te groeien, hopen op een mooie volle baard dus :)
  dinsdag 6 mei 2014 @ 11:17:08 #86
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_139613473
Wat zijn goeie trimmers om de baard een beetje bij te houden? Ik laat het nu zo'n 3 weken woest groeien maar er moet toch wel wat aan gebeuren. Ik wil het eigenlijk wat korter hebben gezien ik nog geen volle baardgroei zoals photomorti en dehovenier heb :@
Heb ook niet zo'n hele snelle baardgroei. Het is nu redelijk bedekt zegmaar.

[ Bericht 10% gewijzigd door kanovinnie op 06-05-2014 11:22:52 ]
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 11:22:00 #87
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_139613592
Ik heb een remington, werkt prima. Ik probeer een beetje uit te zoeken hoe ik mijn baard zo kan laten groeien dat het niet zo onwijs opvalt dat ik nauwelijks baardgroei heb. Ik kom uit op kortgeschoren wangen en een halve goatee :P
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 6 mei 2014 @ 11:23:31 #88
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_139613626
quote:
11s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 11:22 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb een remington, werkt prima. Ik probeer een beetje uit te zoeken hoe ik mijn baard zo kan laten groeien dat het niet zo onwijs opvalt dat ik nauwelijks baardgroei heb. Ik kom uit op kortgeschoren wangen en een halve goatee :P
Remington HC5550 Accelerator
Die schijnt volgens een website goed te zijn. Heb jij die ook? En geeneens zo duur *)
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 11:37:14 #89
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_139613985
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 11:23 schreef kanovinnie het volgende:
Remington HC5550 Accelerator
Heb zelf een philips multigroom. Wel de goedkope versie, dus accu moet 10 uur opladen ofzo :') . Voor 15 euro meer heb je de versie met lithium accu maar vond het voor 30 euro wel een geinig ding. Veel opzetstukken, trimt goed en sterk genoeg om gister mijn 6 weken baard zonder moeite weg te halen. Gebruik het normaal gesproken ook voor m'n haar.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  dinsdag 6 mei 2014 @ 11:42:54 #90
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_139614120
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 11:37 schreef Drinky het volgende:

[..]

Heb zelf een philips multigroom. Wel de goedkope versie, dus accu moet 10 uur opladen ofzo :') . Voor 15 euro meer heb je de versie met lithium accu maar vond het voor 30 euro wel een geinig ding. Veel opzetstukken, trimt goed en sterk genoeg om gister mijn 6 weken baard zonder moeite weg te halen. Gebruik het normaal gesproken ook voor m'n haar.
Zo'n ding :?
http://www.philips.nl/c-p(...)or-gezicht/overzicht
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 11:44:40 #91
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_139614173
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 11:23 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Remington HC5550 Accelerator
Die schijnt volgens een website goed te zijn. Heb jij die ook? En geeneens zo duur *)
https://www.google.nl/sea(...)00&tbm=isch&imgdii=_
die heb ik. Prima ding. Geen idee wat hij kostte, heb hem van mijn lieve moedertje gekregen.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  dinsdag 6 mei 2014 @ 11:46:37 #92
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_139614240
quote:
Dat is 'm precies ja. Veel opzetstukken dus komt overal goed bij.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  dinsdag 6 mei 2014 @ 11:48:27 #93
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_139614296
Ik ga voor die van catch22. Bedankt voor de tips ^O^
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_139617667
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 16:26 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Mijn voorbeeld _O_

Hoe lang heb je er over gedaan?
Ik heb al +2 jaar een baard, maar die heb ik altijd kort gehouden. Sinds een half jaartje ofzo laat ik het groeien.

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 17:17 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Vette baard hoor! ^O^
Bedankt!

quote:
1s.gif Op maandag 5 mei 2014 01:34 schreef Sokz het volgende:

[..]

Boss! Dit met volle wangen is ook mijn 'optimum'
Ben benieuwd hoe het over een maand uitziet :D

[ Bericht 12% gewijzigd door DeHovenier op 06-05-2014 14:34:22 ]
Children of the night. What music they make.
pi_139618061
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 20:57 schreef sylvesterrr het volgende:
1 maand geleden:

[..]


nu (1 week niet getrimd):
[ link | afbeelding ]

Het ziet er zo wel ietwat onverzorgd uit vind ik. Ik denk dat ik het morgen toch ga trimmen.
Iemand? :?

Of moet ik gewoon even doorbijten zodat het wat langer (en voller) wordt?
  dinsdag 6 mei 2014 @ 14:05:35 #96
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_139618096
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 14:04 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Iemand? :?

Of moet ik gewoon even doorbijten zodat het wat langer (en voller) wordt?
Zoiets heb ik ook qua groei alleen dan net effe anders nog. Maak wel een foto. Verder heb ik weinig tips :P
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_139619138
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 14:04 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Iemand? :?

Of moet ik gewoon even doorbijten zodat het wat langer (en voller) wordt?
Ik zou een wanglijn (weet niet je dat heet :P) aanbrengen, dat er een duidelijke grens is tussen baard en wang. Nouis het allemaal erg oneven. Dat staat iig wat verzorgder. En ik denk dat je nog ff moet doorbijten.

Ga anders naar een barbier en vraag wat tips.
Children of the night. What music they make.
  Moderator dinsdag 6 mei 2014 @ 15:13:50 #98
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_139620545
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 14:04 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Iemand? :?

Of moet ik gewoon even doorbijten zodat het wat langer (en voller) wordt?
Doorbijten. Wanglijn en neklijn aanbrengen/bijhouden, dan ziet het er al meteen een stuk beter/strakker uit. Voor de rest: lekker laten groeien.
F.K.A. SuperwormJim
pi_139625801
If not now, then when.
pi_139634753


Children of the night. What music they make.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 21:55:38 #101
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_139639508
Doei baard ;( Even bijwerken met de tondeuse leverde zo'n fuckup op dat alles er wel af moest :')
  dinsdag 6 mei 2014 @ 22:12:04 #102
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_139641032
Mijne is getrimt door de kapper. Ik zat er en we hadden het erover. Zegt ze, oh ik zal 'm wel even trimmen hoor! En hats, hops hij zit er nu weer net bij.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 23:10:36 #103
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_139646243
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 22:12 schreef kanovinnie het volgende:
Mijne is getrimt door de kapper. Ik zat er en we hadden het erover. Zegt ze, oh ik zal 'm wel even trimmen hoor! En hats, hops hij zit er nu weer net bij.
Kappers vertrouw ik niet met die shit, vertrouw ze al amper met mijn haren laat staan mijn baard :') .

Baardloos zijn is wel ziek wazig na bijna anderhalve maand. Ze gaan sowieso legitimatie vragen de volgende keer bij de kassa :')
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  woensdag 7 mei 2014 @ 06:59:27 #104
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_139651321
quote:
_O- Die gast had zeker een weddenschap verloren ofzo :')

Ik ga echt nooit meer terug naar een blotebillengezicht :')
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_139651430
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 15:13 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Doorbijten. Wanglijn en neklijn aanbrengen/bijhouden, dan ziet het er al meteen een stuk beter/strakker uit. Voor de rest: lekker laten groeien.
Done.

Even doorbijten. :P
  woensdag 7 mei 2014 @ 07:25:40 #106
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_139651448
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  woensdag 7 mei 2014 @ 07:26:58 #107
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_139651454
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 23:10 schreef Drinky het volgende:

[..]

Kappers vertrouw ik niet met die shit, vertrouw ze al amper met mijn haren laat staan mijn baard :') .

Baardloos zijn is wel ziek wazig na bijna anderhalve maand. Ze gaan sowieso legitimatie vragen de volgende keer bij de kassa :')
Niet verkeerd gegaan. Mijn haren staan (blijkbaar) nogal recht en krullen niet dus ik zag wel al dat er wat haartjes uitstaken. Blijkbaar kon ze het niet over d'r hart verkrijgen om mij wel met een hendig sjieke haarddos weg te laten gaan, maar niet met een onverzorgde baard.
Vandaag komt mijn eigen trimmer binnen :+
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_139651471
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 07:26 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Niet verkeerd gegaan. Mijn haren staan (blijkbaar) nogal recht en krullen niet dus ik zag wel al dat er wat haartjes uitstaken. Blijkbaar kon ze het niet over d'r hart verkrijgen om mij wel met een hendig sjieke haarddos weg te laten gaan, maar niet met een onverzorgde baard.
Vandaag komt mijn eigen trimmer binnen :+
Kappers (vooral de vrouwelijke variant) blijven mooi af van m'n (bakke)baard. Jaren geleden (toen ik ook een baardje had) vond een kapster het nodig om ruimte tussen het gezichtshaar en de bakkebaard te creëren. :(
  woensdag 7 mei 2014 @ 07:32:31 #110
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_139651476
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2014 07:31 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Kappers (vooral de vrouwelijke variant) blijven mooi af van m'n (bakke)baard. Jaren geleden (toen ik ook een baardje had) vond een kapster het nodig om ruimte tussen het gezichtshaar en de bakkebaard te creëren. :(
Oh deze vertrouw ik er wel in. Al dacht ik wel, hopelijk verneukt ze het niet.
Met een verneukt kapsel rondlopen kan ik nog wel handelen maar met een baard ziet het er meteen zo raar uit en is de enige oplossing compleet afscheren -O-
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_139651615
Een kapster van Cosmo of Brainwash vertrouw ik niet in het geval van mijn baard. :P
pi_139651931
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 07:32 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Oh deze vertrouw ik er wel in. Al dacht ik wel, hopelijk verneukt ze het niet.
Met een verneukt kapsel rondlopen kan ik nog wel handelen maar met een baard ziet het er meteen zo raar uit en is de enige oplossing compleet afscheren -O-
Altijd zonde, al die moeite zomaar weggegooid
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
  woensdag 7 mei 2014 @ 09:55:26 #113
129836 withxhonor
straight edge
pi_139653214
De herenkapper of barbier is de oplossing!
high fives and stagedives
  woensdag 7 mei 2014 @ 13:42:42 #114
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_139659100
De mannen van schorem schijnen goed te zijn. Helaas ben ik van boven nogal kalend dus een echte barbier zou zonde zijn van mijn geld ('nummertje drie graag dank u' :') ).

[ Bericht 47% gewijzigd door star_gazer op 07-05-2014 13:47:51 ]
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  woensdag 7 mei 2014 @ 13:47:36 #115
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_139659258
quote:
7s.gif Op woensdag 7 mei 2014 13:42 schreef star_gazer het volgende:
De mannen van schorem schijnen goed te zijn
30 euro voor scheren????

No thanks jeff, voor dat geld haal je een fatsoenlijke DE krabber en mesjes, of iets meer bijleggen en je hebt een trimmer.

Als je een beetje de richtlijnen volgt is het helemaal niet zo moeilijk om zelf je baard in orde te krijgen.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_139659261
quote:
7s.gif Op woensdag 7 mei 2014 13:42 schreef star_gazer het volgende:
De mannen van schorem schijnen goed te zijn
Ik heb daar een keer mijn haren laten knippen en ze zijn echt awesome. Sowieso superzieke kapsels, maar de hele sfeer is ook gewoon prachtig. Je gaat er voornamelijk heen voor de hele ervaring. Tijdens het wachten (je moet soms vijf uur wachten) is er goede muziek en vermaak aanwezig. 's Morgens begin je bijv. ook eerst met een kop koffie, waarna rond 12 uur de koelkast vol met bier wordt aangeslagen. Het toilet staat ook volgehangen met allemaal naakte vrouwen. Werkelijk waar prachtig. :D
If not now, then when.
  woensdag 7 mei 2014 @ 13:54:24 #117
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_139659489
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 13:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ik heb daar een keer mijn haren laten knippen en ze zijn echt awesome. Sowieso superzieke kapsels, maar de hele sfeer is ook gewoon prachtig. Je gaat er voornamelijk heen voor de hele ervaring. Tijdens het wachten (je moet soms vijf uur wachten) is er goede muziek en vermaak aanwezig. 's Morgens begin je bijv. ook eerst met een kop koffie, waarna rond 12 uur de koelkast vol met bier wordt aangeslagen. Het toilet staat ook volgehangen met allemaal naakte vrouwen. Werkelijk waar prachtig. :D
Lijtk me best wel vet, maar ik heb zoals eerder gezegd te weinig haar bovenop om een echte barbier te rechtvaardigen.

Hier barst het van de barbiers uit het midden oosten. Knippen je voor tien dollar :') Veel amateurs en een idioot kreeg het voor elkaar mijn baard dusdanig te verneuken dat alleen de sik overbleef :') Maargoed, ik ga meestal dus voor de nummer 3 bovenop en nummer half opzij en achter.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  woensdag 7 mei 2014 @ 14:01:17 #118
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_139659731
quote:
7s.gif Op woensdag 7 mei 2014 13:42 schreef star_gazer het volgende:
De mannen van schorem schijnen goed te zijn. Helaas ben ik van boven nogal kalend dus een echte barbier zou zonde zijn van mijn geld ('nummertje drie graag dank u' :') ).
Zij stonden vorig jaar op Pukkelpop :)
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_139660005
quote:
7s.gif Op woensdag 7 mei 2014 13:54 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Lijtk me best wel vet, maar ik heb zoals eerder gezegd te weinig haar bovenop om een echte barbier te rechtvaardigen.

Hier barst het van de barbiers uit het midden oosten. Knippen je voor tien dollar :') Veel amateurs en een idioot kreeg het voor elkaar mijn baard dusdanig te verneuken dat alleen de sik overbleef :') Maargoed, ik ga meestal dus voor de nummer 3 bovenop en nummer half opzij en achter.
Ze doen ook baarden hé.

Whehe, ja, je kan beter iets meer betalen voor kwaliteit. :P
If not now, then when.
  woensdag 7 mei 2014 @ 14:14:27 #120
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_139660140
Aan mijn 'kapsel' valt weinig te verpesten ;) MIjn baard doe ik sindsdien liever gewoon zelf.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_139660237
quote:
7s.gif Op woensdag 7 mei 2014 14:14 schreef star_gazer het volgende:
Aan mijn 'kapsel' valt weinig te verpesten ;) MIjn baard doe ik sindsdien liever gewoon zelf.
Yeah, ik care er ook niet zoveel om zolang het goed zit. Zo'n uitstapje naar Schorem was wel leuk, maar het kost 's morgens ook allemaal zoveel tijd om hetzelfde kapsel na te bootsen. :') Ik doe het enkel voor gelegenheden. Ik ga normaliter dan ook naar mijn Turkse kapper en laat alles lekker kort knippen voor 12,50. Helemaal prima. Baard doe ik ook zelf, alleen hij moet nog veel voller op sommige plekjes.
If not now, then when.
pi_139660278
quote:
7s.gif Op woensdag 7 mei 2014 14:14 schreef star_gazer het volgende:
Aan mijn 'kapsel' valt weinig te verpesten ;) MIjn baard doe ik sindsdien liever gewoon zelf.
Same here, mn kapsel (het beetje haar wat ik wel nog op mn hoofd heb) gaat er met het scheermesje af en mn (nog groeiende) baard laat ik wel door mn vriendin bijwerken of ik waag zelf een poging :P
pi_139660401
gewoon je snor laten groeien tot over je mond... de hype van 2015
pi_139660826
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 14:24 schreef Cutter het volgende:
gewoon je snor laten groeien tot over je mond... de hype van 2015
Bah!
  woensdag 7 mei 2014 @ 14:55:46 #125
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_139661204
quote:
1s.gif Op woensdag 7 mei 2014 14:39 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Bah!
Gewoon opzij kammen en een mooie omhoog staande punt erin draaen ^O^
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  woensdag 7 mei 2014 @ 15:04:53 #126
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_139661479
Dit is pas een snor:

"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_139661811
Nee -O-
  woensdag 7 mei 2014 @ 15:17:55 #128
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_139661892
quote:
7s.gif Op woensdag 7 mei 2014 14:55 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Gewoon opzij kammen en een mooie omhoog staande punt erin draaen ^O^
Dat is nog niet zo makkelijk :D
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  woensdag 7 mei 2014 @ 15:18:36 #129
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_139661908
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 15:30 schreef DeHovenier het volgende:
Zo ziet het er nu bij mij uit:

[ afbeelding ]

Ik laat het aan de zijkanten nog wat voller groeien.
Sorry voor de late reactie, maar deze baard is zeer uitstekend. Zeker strevenswaardig ^O^
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  woensdag 7 mei 2014 @ 15:20:20 #130
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_139661949
quote:
6s.gif Op woensdag 7 mei 2014 15:17 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Dat is nog niet zo makkelijk :D
Ik heb mijn snor tot nu toe eigenlijk tot boven de lip gehouden, maar zit er aan te denken hem wat te laten groeien.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_139662329
quote:
7s.gif Op woensdag 7 mei 2014 13:42 schreef star_gazer het volgende:
De mannen van schorem schijnen goed te zijn. Helaas ben ik van boven nogal kalend dus een echte barbier zou zonde zijn van mijn geld ('nummertje drie graag dank u' :') ).
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 13:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ik heb daar een keer mijn haren laten knippen en ze zijn echt awesome. Sowieso superzieke kapsels, maar de hele sfeer is ook gewoon prachtig. Je gaat er voornamelijk heen voor de hele ervaring. Tijdens het wachten (je moet soms vijf uur wachten) is er goede muziek en vermaak aanwezig. 's Morgens begin je bijv. ook eerst met een kop koffie, waarna rond 12 uur de koelkast vol met bier wordt aangeslagen. Het toilet staat ook volgehangen met allemaal naakte vrouwen. Werkelijk waar prachtig. :D
De mijne kost me 22,50 max, knippen + baard bijwerken.

Hij heeft net zijn eigen zaak gestart (draait nu 2/3 maanden), dus echt aangekleed is zijn zaak nog niet. Maakt me ook niet uit, het gaat om het haar :P

En het is dichterbij, en hij werkt ook op afspraak.

quote:
7s.gif Op woensdag 7 mei 2014 15:18 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Sorry voor de late reactie, maar deze baard is zeer uitstekend. Zeker strevenswaardig ^O^
Bedankt!
Children of the night. What music they make.
pi_139662666
Pff, ik doe het allemaal zelf :P Tondeuse gaat eerst op 3mm over het hoofd en daarna op 6mm door de baard, dan nog ff de wangen en hals strak maken met de scheermes, oefening baart kunst ^O^

Heb een vrij dure tondeuse van Moser, maar die heb ik inmiddels al ruim terugverdient..
  woensdag 7 mei 2014 @ 16:55:23 #133
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_139664732
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 15:45 schreef JAY-T het volgende:
Pff, ik doe het allemaal zelf :P Tondeuse gaat eerst op 3mm over het hoofd en daarna op 6mm door de baard, dan nog ff de wangen en hals strak maken met de scheermes, oefening baart kunst ^O^

I see what you did there...
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  woensdag 7 mei 2014 @ 16:57:06 #134
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_139664787
quote:
6s.gif Op woensdag 7 mei 2014 15:17 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Dat is nog niet zo makkelijk :D
Tuurlijk wel, had het gister nog. Vandaag snor eraf gehaald, als je gaat drinken drupt die wax in je mond en verpest alle smaak :')
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  woensdag 7 mei 2014 @ 17:17:56 #135
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_139665542
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 16:57 schreef Drinky het volgende:

[..]

Tuurlijk wel, had het gister nog. Vandaag snor eraf gehaald, als je gaat drinken drupt die wax in je mond en verpest alle smaak :')
Heb mijn snor laten staan van november tot februari. Hoeveel wax ik ook gebruikte bij mij bleven die haren niet allebij mooi gekruld :P Het eerst uur nog wel, maar na twee uur stond het alle kanten op.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_139670754
quote:
0s.gif Op woensdag 7 mei 2014 15:45 schreef JAY-T het volgende:
Pff, ik doe het allemaal zelf :P Tondeuse gaat eerst op 3mm over het hoofd en daarna op 6mm door de baard, dan nog ff de wangen en hals strak maken met de scheermes, oefening baart kunst ^O^

Heb een vrij dure tondeuse van Moser, maar die heb ik inmiddels al ruim terugverdient..
En dan ziet het er zo uit, zo'n 6mm. Gelukkig heb ik redelijk goede baardgroei, kan ik mijn inhammen een beetje compenseren :+

pi_139688196
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 11:48 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ga voor die van catch22. Bedankt voor de tips ^O^
Wat is de maximale kniplengte daarvan?
  donderdag 8 mei 2014 @ 08:39:39 #138
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_139688280
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 08:33 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Wat is de maximale kniplengte daarvan?
Kweenie. Standje 5 :+ Zal wel even kijken vanavond als ik het niet vergeet.
Zitten 2 stukjes bij. 1tje met zo'n kammetje en 1 zo'n ding.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_139688527
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 08:39 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Kweenie. Standje 5 :+ Zal wel even kijken vanavond als ik het niet vergeet.
Zitten 2 stukjes bij. 1tje met zo'n kammetje en 1 zo'n ding.
Het lijkt op een trimmer die ik jaren geleden heb gehad. Die opzetkam ging geloof ik tot een mm of 7 ofzo. Daarmee houd ik niks meer over van m'n baard. :D
  donderdag 8 mei 2014 @ 08:58:56 #140
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_139688548
Voor de echt flinke baardgroei heb je denk ik eerder een tondeuse oid nodig met verschillende opzetstukken.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_139688707
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 08:58 schreef kanovinnie het volgende:
Voor de echt flinke baardgroei heb je denk ik eerder een tondeuse oid nodig met verschillende opzetstukken.
Ik misbruik nu m'n scheerapparaat met opzetkam (max 7mm). Nu ik het iets langer heb laten groeien en ik zo meer tevreden ben (want voller) heb ik dus iets nodig waarmee ik op wat grotere haarlengtes kan trimmen.
  vrijdag 9 mei 2014 @ 22:09:48 #142
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_139757826
Net deze besteld. Ben benieuwd of er een groot verschil merkbaar is met olie erbij.
Jawel, je keek.
  zaterdag 10 mei 2014 @ 12:43:37 #143
419174 BartNH
30 jaar na 1984?
pi_139773341


Deze een paar jaar terug eens gekocht, niet heel goedkoop maar gaat waarschijnlijk de rest van men leven mee voor baard trimmen en hoofdhaar.
crowdfundingpolicy: Mijn spaargeld mag kansen bieden aan anderen, niet ze in de afgrond duwen.
pi_139775304
Ik heb gisteren de Babyliss E845IE ontvangen. Werkt goed! :)
  dinsdag 13 mei 2014 @ 03:40:24 #145
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_139894324
Ik heb Jojoba olie gekocht. Blijk je dat dus (in eider geval hier) uit te moeten spreken als 'hohoba'. Stond lichtelijk voor lul toen ik erom vroeg :')

Het spulw erkt wel ja; mooie zachte glanzende baard (8>
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_139894449
Ik heb zelf de E870XE, maar die gaat maar tot 5mm, dus ik heb laatst de E779 (tondeuse) gekocht en daar ben ik erg tevreden mee. Kan er zowel baard als hoofdhaar mee scheren indien ik geen zin heb om naar de kapper te gaan. :+

http://www.tondeusestore.(...).html?cb-ref=leftnav
If not now, then when.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 06:24:28 #147
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_139894515
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 mei 2014 12:43 schreef BartNH het volgende:
[ afbeelding ]

Deze een paar jaar terug eens gekocht, niet heel goedkoop maar gaat waarschijnlijk de rest van men leven mee voor baard trimmen en hoofdhaar.
Wahl is wel top spul ja. Gebruiken kappers volgens mij ook.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  dinsdag 13 mei 2014 @ 08:50:10 #148
419174 BartNH
30 jaar na 1984?
pi_139895467
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 06:24 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Wahl is wel top spul ja. Gebruiken kappers volgens mij ook.
De kleurtjes zijn dan niet geschikt voor profi gebruik maar de uitvoering verder wel denk ik. Gewoon bijna helemaal stil en je voelt het ding nauwelijks trillen in gebruik. Hij (zeker geen zij) is wel weer behoorlijk aan het gewicht. Een snoer van 2,5 meter dus dat beperkt ook niet echt. Oplaadbare batterijen gaan maar een jaar of twee mee in de praktijk dus dat wou ik toch niet.

Gekocht voor hoofdhaar maar al snel was de nauwelijks meer oplaadbare Braun van drie jaar oud ook door dit ding vervangen. Hij kost dan drie keer de prijs van normale trimmers/tondeuses maar gaat waarschijnlijk een leven lang mee. Mocht de clipper ooit verslijten dan is die los te vervangen. Ik verwacht niet dat bij particulier gebruik dat ooit aan de orde zal zijn.

Genoeg reclame, ik ben dus helemaal blij met dit ding.
crowdfundingpolicy: Mijn spaargeld mag kansen bieden aan anderen, niet ze in de afgrond duwen.
pi_139904630
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 03:40 schreef star_gazer het volgende:
Ik heb Jojoba olie gekocht. Blijk je dat dus (in eider geval hier) uit te moeten spreken als 'hohoba'. Stond lichtelijk voor lul toen ik erom vroeg :')

Het spulw erkt wel ja; mooie zachte glanzende baard (8>
Ik merk nog niet echt een verschil als ik die Jojoba-olie erin gooi.
Children of the night. What music they make.
pi_139905097
Heel de stad afgezocht naar baardolie maar niet te vinden.... :(
  dinsdag 13 mei 2014 @ 14:10:19 #151
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_139905166
quote:
0s.gif Op donderdag 8 mei 2014 09:07 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ik misbruik nu m'n scheerapparaat met opzetkam (max 7mm). Nu ik het iets langer heb laten groeien en ik zo meer tevreden ben (want voller) heb ik dus iets nodig waarmee ik op wat grotere haarlengtes kan trimmen.
12 mm volgens de handleiding.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_139907945
1.5 week. Is er nog hoop?


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kindness
  dinsdag 13 mei 2014 @ 15:32:22 #153
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_139908069
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 15:29 schreef GeorgeMichael het volgende:
1.5 week. Is er nog hoop?


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Natuurlijk, je kan pas na 2 maanden echt zeggen wat je hebt. Je ziet al wel dat je geen hoge wanglijn hebt en niet veel haargroei aan de buitenkanten van je kin. Maar dit kan nog veranderen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Dagoduck op 14-05-2014 12:14:56 ]
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  dinsdag 13 mei 2014 @ 15:34:24 #154
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_139908141
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 15:29 schreef GeorgeMichael het volgende:
1.5 week. Is er nog hoop?


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voglens mij is dit wel genoeg voor een eventuele baard hoor :) Ik heb zelf ook een lage wang-lijn en heb ook gewoon een baard. Je zou voor de commander Riker kunnen gaan, volgens mij heb je daar wel de groei voor:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 5% gewijzigd door star_gazer op 13-05-2014 17:22:13 ]
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_139938603
Oke nice. Moet ik het tussendoor ook trimmen? Of pas vanaf een bepaald punt. En hoeveel mm is zo'n baard zoals hierboven gepost?
Kindness
pi_139938709
Zit nu op 7mm, denk dat ik het netjes op 10mm ga houden, ben in ieder geval tevreden met de "dekking" van mn baard :)
pi_139939175
Gewoon 2-3 maanden niks doen, scheermes weggooien en na 2-3 maanden naar de barbier.
N A P O L I
C A M P A N I A
  woensdag 14 mei 2014 @ 11:41:36 #158
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_139940300
quote:
14s.gif Op woensdag 14 mei 2014 11:06 schreef Aiciu het volgende:
Gewoon 2-3 maanden niks doen, scheermes weggooien en na 2-3 maanden naar de barbier.
lol waarom weggooien? Best handig als je je hals wil bijwerken, of je ballen :')
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  woensdag 14 mei 2014 @ 11:50:07 #159
427266 B83
Divine Decadence darling!
pi_139940545
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 mei 2014 14:08 schreef Questular het volgende:
Heel de stad afgezocht naar baardolie maar niet te vinden.... :(
ik wil deze: http://thebeardedbastard.com/products/woodsman-beard-oil

Maar zowel in België als nederland nog nergens iets wat erop lijkt gevonden :'(

20 dollar voor het flesje en 10 dollar shipping fee...
  woensdag 14 mei 2014 @ 11:53:10 #160
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_139940645
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 11:50 schreef B83 het volgende:

[..]

ik wil deze: http://thebeardedbastard.com/products/woodsman-beard-oil

Maar zowel in België als nederland nog nergens iets wat erop lijkt gevonden :'(

20 dollar voor het flesje en 10 dollar shipping fee...
op ebay heb je goedkope varianten, ben je voor minder dan 15 euro voor een 'groot' potje klaar.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  woensdag 14 mei 2014 @ 12:27:49 #161
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_139941815
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 11:50 schreef B83 het volgende:

[..]

ik wil deze: http://thebeardedbastard.com/products/woodsman-beard-oil

Maar zowel in België als nederland nog nergens iets wat erop lijkt gevonden :'(

20 dollar voor het flesje en 10 dollar shipping fee...
Ook niet goedkoop, maar lijkt er vermoedelijk wel erg op.

http://www.damngoodsoap.com/producten/baardolie-the-woods/
  woensdag 14 mei 2014 @ 12:31:50 #162
427266 B83
Divine Decadence darling!
pi_139941966
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 12:27 schreef Jovatov het volgende:
Ook niet goedkoop, maar lijkt er vermoedelijk wel erg op.

http://www.damngoodsoap.com/producten/baardolie-the-woods/
30 dollar is momenteel ongeveer 22 euro, deze kost er 22.5+2.5=25... Misschien toch de moeite waard om het origineel eens te laten overvliegen uit de VS dus :)
  woensdag 14 mei 2014 @ 12:38:17 #163
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_139942165
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 12:31 schreef B83 het volgende:

[..]

30 dollar is momenteel ongeveer 22 euro, deze kost er 22.5+2.5=25... Misschien toch de moeite waard om het origineel eens te laten overvliegen uit de VS dus :)
Het ging me er ook meer om dat dit van Nederlandse makelij is en gewoon met ideal betaald kan worden
  woensdag 14 mei 2014 @ 12:43:48 #164
427266 B83
Divine Decadence darling!
pi_139942364
quote:
14s.gif Op woensdag 14 mei 2014 12:38 schreef Jovatov het volgende:
Het ging me er ook meer om dat dit van Nederlandse makelij is en gewoon met ideal betaald kan worden
ideal ken ik niet, maar wegens lastige amerikaanse website toch maar de nederlandse versie eens besteld. Ik hoop alleen dat ik binnenkort niet te veel houthakkers aantrek...
  Moderator woensdag 14 mei 2014 @ 14:32:11 #165
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_139946214
Is er dan helemaal nergens in een fysieke winkel baardolie te krijgen? ;(
F.K.A. SuperwormJim
  woensdag 14 mei 2014 @ 14:39:45 #166
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_139946457
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 14:32 schreef SuperwormJim het volgende:
Is er dan helemaal nergens in een fysieke winkel baardolie te krijgen? ;(
Zelf maken, is niet zo heel moeilijk, alleen wel een redelijke investering ( sommige olieen zijn erg duur). Of gewoon op ebay halen dus. Ik heb het vooralsnog alleen online gezien, alhoewel deze winkel in Breuekelen ze ook op voorraad zou moeten hebben:

http://www.winkelplein.nu/barbershopsuply/
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  woensdag 14 mei 2014 @ 16:58:31 #167
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_139951048
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 14:32 schreef SuperwormJim het volgende:
Is er dan helemaal nergens in een fysieke winkel baardolie te krijgen? ;(
Bij de barbier hebben ze ze ook liggen als het goed is
  Moderator woensdag 14 mei 2014 @ 17:28:25 #168
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_139952129
http://www.debaardshop.nl/product-categorie/baardolie/
Dream Beard / Damn Good Soap .... het nadeel van online bestellen is dat je bijvoorbeeld niet even kunt ruiken. Ik kan niet kiezen ;(
F.K.A. SuperwormJim
  Moderator woensdag 14 mei 2014 @ 21:38:19 #169
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_139961777
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 12:27 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Ook niet goedkoop, maar lijkt er vermoedelijk wel erg op.

http://www.damngoodsoap.com/producten/baardolie-the-woods/
Besteld *O*
F.K.A. SuperwormJim
  woensdag 14 mei 2014 @ 22:49:10 #170
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_139966003
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 21:38 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Besteld *O*
Ben benieuwd hoe je hem vindt, ik heb zelf de 'gewone' baardolie van damngoodsoap, prima spul wat mij betreft.

Oh, en ik vond m'n baard op deze pic wel goed

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_139971937
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 22:49 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Ben benieuwd hoe je hem vindt, ik heb zelf de 'gewone' baardolie van damngoodsoap, prima spul wat mij betreft.

Oh, en ik vond m'n baard op deze pic wel goed

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker een goede baard 14.gif
Children of the night. What music they make.
  donderdag 15 mei 2014 @ 16:10:27 #172
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_139986581
Mocht iemand nog goedkoop olie willen scoren, bij de tuinen zijn alle olieen 50% korting. Potje jojoba van 150ml voor 5 euro gehaald, argan is nu 13 euro ipv 26 euro.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  donderdag 15 mei 2014 @ 16:23:19 #173
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_139986943
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 22:49 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Ben benieuwd hoe je hem vindt, ik heb zelf de 'gewone' baardolie van damngoodsoap, prima spul wat mij betreft.

Oh, en ik vond m'n baard op deze pic wel goed

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prima baard ^O^ Jelly ;)
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  donderdag 15 mei 2014 @ 16:24:37 #174
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_139986974
Iemand al eens geprobeerd olijfolie in de baard te smeren?
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_139986976
quote:
12s.gif Op donderdag 15 mei 2014 16:10 schreef Drinky het volgende:
Mocht iemand nog goedkoop olie willen scoren, bij de tuinen zijn alle olieen 50% korting. Potje jojoba van 150ml voor 5 euro gehaald, argan is nu 13 euro ipv 26 euro.
Klopt idd. Amandelolie is ook in de aanbieding.
Children of the night. What music they make.
  donderdag 15 mei 2014 @ 16:27:20 #176
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_139987059
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 16:24 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Klopt idd. Amandelolie is ook in de aanbieding.
ja maar die kun je beter bij de drogisterij halen, stukje goedkoper ;)
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  donderdag 15 mei 2014 @ 16:28:07 #177
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_139987082
quote:
6s.gif Op donderdag 15 mei 2014 16:24 schreef star_gazer het volgende:
Iemand al eens geprobeerd olijfolie in de baard te smeren?
Zoveel mensen, maar het is geen goed plan. Het is een erg "vettige" olie, je huid neemt het dus niet op en het verstopt je porieen. Geen aanrader dus ;)
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  Moderator donderdag 15 mei 2014 @ 16:42:26 #178
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_139987591
quote:
0s.gif Op woensdag 14 mei 2014 22:49 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Ben benieuwd hoe je hem vindt, ik heb zelf de 'gewone' baardolie van damngoodsoap, prima spul wat mij betreft.

Oh, en ik vond m'n baard op deze pic wel goed

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zodra hij binnen is en ik 'm getest heb, post ik hier m'n bevindingen :)

Nice beard trouwens ^O^
F.K.A. SuperwormJim
pi_140000851
Mijn baard krult heel erg vooral bij mijn oren. Hoe krijg ik deze eruit? Ik irriteer me er mateloos eraan. Ik heb een foto


helaas slechte kwaliteit van mijn webcam. Dus je kan het niet duidelijk zien. Maar hij krult dus helemaal op. Hij is stug en de haren zijn keihard. Ik kam 2x daags en verzorg het 3x per week (Andrélon intensieve conditioner Glans & care voor dof haar)

Iemand tips?
pi_140001123
quote:
0s.gif Op donderdag 15 mei 2014 22:05 schreef Skillsy het volgende:
Mijn baard krult heel erg vooral bij mijn oren. Hoe krijg ik deze eruit? Ik irriteer me er mateloos eraan. Ik heb een foto
[ afbeelding ]

helaas slechte kwaliteit van mijn webcam. Dus je kan het niet duidelijk zien. Maar hij krult dus helemaal op. Hij is stug en de haren zijn keihard. Ik kam 2x daags en verzorg het 3x per week (Andrélon intensieve conditioner Glans & care voor dof haar)

Iemand tips?
Geen advies voor je maar wat een bazenbaard
Kindness
pi_140004145
quote:
1s.gif Op donderdag 15 mei 2014 22:09 schreef GeorgeMichael het volgende:

[..]

Geen advies voor je maar wat een bazenbaard
Dank
  vrijdag 16 mei 2014 @ 01:51:57 #182
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_140008069
Baardolie helpt wel wat heb ik het idee. wax zou je eventueel ook kunnen proberen.

Of bij je oren korter houden, dat scheelt ook. Maar is lastig netjes te krijgen vermoedelijk
  vrijdag 16 mei 2014 @ 02:02:20 #183
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_140008118
Baard update (8> De Spartan gaat denk ik niet lukken ivm de groeirichting, dus ik ga voor de Zweedse houthakker / Viking.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, het is nog ochtend :O

[ Bericht 9% gewijzigd door star_gazer op 16-05-2014 10:19:06 ]
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  Moderator vrijdag 16 mei 2014 @ 10:01:26 #184
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_140011347
quote:
6s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 02:02 schreef star_gazer het volgende:
Baard update (8>

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, het is nog ochtend :O
^O^

Nu bijna 2 maanden niet geschoren, behalve hier en daar wat bijgewerkt:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ja, dat zijn grijze/witte haren.
F.K.A. SuperwormJim
  vrijdag 16 mei 2014 @ 13:19:53 #185
427266 B83
Divine Decadence darling!
pi_140016880
baardje :-)

ben wat aan het experimenteren met de lengte... weet nog niet of ik voor de lange stoppelbaard ga of eerder richting full-on baard

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator vrijdag 16 mei 2014 @ 15:14:16 #186
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_140020734
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 mei 2014 13:19 schreef B83 het volgende:
baardje :-)

ben wat aan het experimenteren met de lengte... weet nog niet of ik voor de lange stoppelbaard ga of eerder richting full-on baard

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ziet er uit als goede basis voor een mooie volle baard. Ik zou 'm laten groeien en over een jaar of zo kijken wat je er mee gaat doen.
F.K.A. SuperwormJim
  Moderator vrijdag 16 mei 2014 @ 21:10:13 #187
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
  zondag 18 mei 2014 @ 11:53:48 #189
14328 WheeleE
StrikeE
pi_140083836
4 weken niet trimmen (m.u.v. mijn snor):

Ik ben er nog niet over uit of ik het verder laat groeien of dat ik weer terug ga naar een iets kortere trim. Mijn nek en kin zitten goed in de haren, maar mijn wangen zijn net niet dicht genoeg eigenlijk.
Het haar groeit ook naar achteren toe, en dat maakt het lastig om er een baard van de kleien.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_140084649
quote:
2s.gif Op zondag 18 mei 2014 11:53 schreef WheeleE het volgende:
4 weken niet trimmen (m.u.v. mijn snor):
[ afbeelding ]
Ik ben er nog niet over uit of ik het verder laat groeien of dat ik weer terug ga naar een iets kortere trim. Mijn nek en kin zitten goed in de haren, maar mijn wangen zijn net niet dicht genoeg eigenlijk.
Het haar groeit ook naar achteren toe, en dat maakt het lastig om er een baard van de kleien.
Je baard is wel erg mooi gelijk. Je zegt " 4 weken niet trimmen" betekent dit dat je hem daarvoor dus wel getrimt hebt? Gezien hij zo mooi gelijk is.

Ik zal hem gewoon laten groeien niet korter trimmen want dit wordt een goede baard! Niet trimmen niet scheren just let it grow.
  Moderator zondag 18 mei 2014 @ 12:41:14 #191
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_140085192
quote:
2s.gif Op zondag 18 mei 2014 11:53 schreef WheeleE het volgende:
4 weken niet trimmen (m.u.v. mijn snor):
[ afbeelding ]
Ik ben er nog niet over uit of ik het verder laat groeien of dat ik weer terug ga naar een iets kortere trim. Mijn nek en kin zitten goed in de haren, maar mijn wangen zijn net niet dicht genoeg eigenlijk.
Het haar groeit ook naar achteren toe, en dat maakt het lastig om er een baard van de kleien.
De dichtheid op je wangen komt nog wel, geef het wat tijd. Er zit genoeg potentie in. Minstens 2 - 3 maanden niet scheren en dan pas een keuze maken. Ik ga persoonlijk voor 3 maanden (13 weken) niet scheren. Ik merk nu pas, na week 8, dat de dichtheid op m'n wangen begint in te lopen.
F.K.A. SuperwormJim
  zondag 18 mei 2014 @ 13:32:29 #192
14328 WheeleE
StrikeE
pi_140086731
quote:
1s.gif Op zondag 18 mei 2014 12:24 schreef Skillsy het volgende:

[..]

Je baard is wel erg mooi gelijk. Je zegt " 4 weken niet trimmen" betekent dit dat je hem daarvoor dus wel getrimt hebt? Gezien hij zo mooi gelijk is.

Ik zal hem gewoon laten groeien niet korter trimmen want dit wordt een goede baard! Niet trimmen niet scheren just let it grow.
Qua baardgroei ben ik het buitenbeentje van de familie. Ik ben de enige met zo'n regelmatige baard. :)
In de afgelopen anderhalf jaar heb ik mijn baard op 5-10 mm getrimd (afhankelijk van het weer).
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 12:41 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

De dichtheid op je wangen komt nog wel, geef het wat tijd. Er zit genoeg potentie in. Minstens 2 - 3 maanden niet scheren en dan pas een keuze maken. Ik ga persoonlijk voor 3 maanden (13 weken) niet scheren. Ik merk nu pas, na week 8, dat de dichtheid op m'n wangen begint in te lopen.
Op mijn kin en wangen zal het wel lukken, maar mijn kaaklijn is wat uitdagender. Zowel vanuit mijn nek als vanaf mijn kin/wangen groeit het haar náár mijn kaaklijn toe. Daar is het nu al wat borstelig, en met nog 2 maanden niet scheren wordt dat alleen maar meer.
Kan ik het daar dan misschien wel wat fatsoeneren met een trimmer, of moet er er gewoon even doorheen bijten?
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  Moderator zondag 18 mei 2014 @ 14:33:33 #193
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_140088551
Echt, je zult er even doorheen moeten. Een periode van 3 maanden/13 weken is het minimum dat je moet wachten voordat je zelf een oordeel gaat vellen. Je kunt niet nu gaan gissen en voorspellen hoe het er uit gaat zien, dat weet je pas zeker als je het hebt laten groeien.

En als je het dan niets vindt, heb je het snel weer af getrimd.
F.K.A. SuperwormJim
  zondag 18 mei 2014 @ 15:17:56 #194
14328 WheeleE
StrikeE
pi_140089910
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 14:33 schreef SuperwormJim het volgende:
Echt, je zult er even doorheen moeten. Een periode van 3 maanden/13 weken is het minimum dat je moet wachten voordat je zelf een oordeel gaat vellen. Je kunt niet nu gaan gissen en voorspellen hoe het er uit gaat zien, dat weet je pas zeker als je het hebt laten groeien.

En als je het dan niets vindt, heb je het snel weer af getrimd.
^O^ Duidelijk advies, thanks.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_140090968
Children of the night. What music they make.
pi_140103493
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 14:33 schreef SuperwormJim het volgende:
Echt, je zult er even doorheen moeten. Een periode van 3 maanden/13 weken is het minimum dat je moet wachten voordat je zelf een oordeel gaat vellen. Je kunt niet nu gaan gissen en voorspellen hoe het er uit gaat zien, dat weet je pas zeker als je het hebt laten groeien.

En als je het dan niets vindt, heb je het snel weer af getrimd.
Ik heb hem nooit langer dan 3 maanden laten staan :9

Trimt iedereen hier?
  Moderator zondag 18 mei 2014 @ 20:58:25 #197
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_140103857
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 20:51 schreef Skillsy het volgende:

[..]

Ik heb hem nooit langer dan 3 maanden laten staan :9

Trimt iedereen hier?
Nope.
Ik ben nu 8 weken van m'n baard af gebleven. Ik ga de hele 3 maanden 'uitzitten'; daarna ga ik pas beslissen wat ik er mee ga doen. Waarschijnlijk ga ik 'm gewoon laten uitgroeien.
F.K.A. SuperwormJim
pi_140103994
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 20:58 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Nope.
Ik ben nu 8 weken van m'n baard af gebleven. Ik ga de hele 3 maanden 'uitzitten'; daarna ga ik pas beslissen wat ik er mee ga doen. Waarschijnlijk ga ik 'm gewoon laten uitgroeien.
Nice
Ik ook. 365 dagen laten groeien. Een 2 jaar baard vind ik niet mooi
pi_140104042
Ik heb hem voor het eerst in m'n leven 2 weken niet afgeschoren. Is toch wel even doorbijten omdat de beharing niet zo geweldig is. Heb onder m'n kin en erop haast niks ;(
Kindness
  Moderator zondag 18 mei 2014 @ 21:02:03 #200
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_140104096
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 21:00 schreef Skillsy het volgende:

[..]

Nice
Ik ook. 365 dagen laten groeien. Een 2 jaar baard vind ik niet mooi
Ik zie het wel. Minimaal 3 maanden. Geen idee wat ik er daarna mee ga doen. Iets er af halen is zo gedaan, weer aan laten groeien duurt langer.
F.K.A. SuperwormJim
pi_140104122
Ik het begin jeukt het een beetje, daarna niet meer ( bij mij althans) En ik denk inderdaad dat je het gewoon de kans moet geven. Die kin groeit straks wel goed mee :)
pi_140104181
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 21:02 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Ik zie het wel. Minimaal 3 maanden. Geen idee wat ik er daarna mee ga doen. Iets er af halen is zo gedaan, weer aan laten groeien duurt langer.
Dat.
En het voelt zo koud en kaal ;)
  Moderator zondag 18 mei 2014 @ 21:04:02 #203
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_140104236
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 21:01 schreef GeorgeMichael het volgende:
Ik heb hem voor het eerst in m'n leven 2 weken niet afgeschoren. Is toch wel even doorbijten omdat de beharing niet zo geweldig is. Heb onder m'n kin en erop haast niks ;(
Na 2 weken kun je nog geen enkel oordeel vellen. Pas na 2 - 3 maanden kun je zien wat voor een soort baard het gaat worden. Maar die eerste weken zijn de moeilijkste is mijn ervaring: het ziet er niet uit, sommige plekken blijven achter, mensen om je twijfelen nog of je je niet gewoon vergeten bent te scheren, het begint te jeuken, enz.
Gewoon even doorbijten.
F.K.A. SuperwormJim
pi_140105110
Wacht even, 2-3 maanden helemaal afblijven van de baard? Dat ziet er toch onverzorgd uit? -O-
  Moderator zondag 18 mei 2014 @ 21:19:47 #205
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_140105280
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 21:17 schreef sylvesterrr het volgende:
Wacht even, 2-3 maanden helemaal afblijven van de baard? Dat ziet er toch onverzorgd uit? -O-
Je kunt je baard gerust verzorgen hoor: wassen, kammen, olie gebruiken. Maar als je voor een echte volle baard wil gaan, niet trimmen voor de 13 weken.
F.K.A. SuperwormJim
pi_140105595
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 21:19 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Je kunt je baard gerust verzorgen hoor: wassen, kammen, olie gebruiken. Maar als je voor een echte volle baard wil gaan, niet trimmen voor de 13 weken.
Hmm, ik was eigenlijk van plan om m'n baard wel om de 1-2 weken even bij te trimmen (op een zo groot mogelijke lengte) om de haartjes op dezelfde lengte te krijgen.
  Moderator zondag 18 mei 2014 @ 21:27:38 #207
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_140105813
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 21:24 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Hmm, ik was eigenlijk van plan om m'n baard wel om de 1-2 weken even bij te trimmen (op een zo groot mogelijke lengte) om de haartjes op dezelfde lengte te krijgen.
Mijn advies: doe 't niet!
Gebruik desnoods een schaar om dat ene uitstekende haartje af te knippen, maar laat de rest groeien. Zoals ik al eerder zei is het makkelijk om iets af te scheren/trimmen, maar duurt het langer om het weer aan te laten groeien.

Sommige delen zullen in het begin langzamer groeien dan andere delen. Maar dat trekt wel bij. En als je dan van begin af aan alles getrimd hebt om gelijk te houden aan de langzaamst groeiende stukken, gaat het daarna weer scheef worden wanneer die delen een 'groeispurt' gaan maken.
F.K.A. SuperwormJim
pi_140106014
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 21:27 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Mijn advies: doe 't niet!
Gebruik desnoods een schaar om dat ene uitstekende haartje af te knippen, maar laat de rest groeien. Zoals ik al eerder zei is het makkelijk om iets af te scheren/trimmen, maar duurt het langer om het weer aan te laten groeien.

Sommige delen zullen in het begin langzamer groeien dan andere delen. Maar dat trekt wel bij. En als je dan van begin af aan alles getrimd hebt om gelijk te houden aan de langzaamst groeiende stukken, gaat het daarna weer scheef worden wanneer die delen een 'groeispurt' gaan maken.
Hmm, klinkt logisch. Laat ik maar eens een schaartje kopen dan. :P

Kan ik - als het eenmaal goed is gegroeid - wel 'veilig' trimmen?
  Moderator zondag 18 mei 2014 @ 21:31:52 #209
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_140106102
quote:
5s.gif Op zondag 18 mei 2014 21:30 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Hmm, klinkt logisch. Laat ik maar eens een schaartje kopen dan. :P

Kan ik - als het eenmaal goed is gegroeid - wel 'veilig' trimmen?
Uiteraard. Maar ook dan raad ik aan het eerst wat langer te laten groeien. Op die manier heb je een hoop lengtes voorbij zien komen in de spiegel en kun je een goede keuze maken wat nu echt bij je past.
F.K.A. SuperwormJim
pi_140106501
Dan blijf ik voorlopig even van m'n baard af. Ik hoop dat het er over 4 weken nog fatsoenlijk eruit ziet, want dan ben ik op een bruiloft van een neef. :P Ach ja, anders ga ik wel naar een kapper in Turkije. ;)

Nek- en wanglijn ook een no-go?
  Moderator zondag 18 mei 2014 @ 21:38:57 #211
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_140106661
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 21:36 schreef sylvesterrr het volgende:
Dan blijf ik voorlopig even van m'n baard af. Ik hoop dat het er over 4 weken nog fatsoenlijk eruit ziet, want dan ben ik op een bruiloft van een neef. :P Ach ja, anders ga ik wel naar een kapper in Turkije. ;)

Nek- en wanglijn ook een no-go?
Hmmmm, toeval wellicht maar ik heb over 5 weken een bruiloft van m'n zus. Ik zit op precies 13 weken.

Wanglijn blijf ik in principe van af, behalve dan een paar verdwijlde haartje die ik weg haal. Neklijn is wel belangrijk in mijn ogen. Dat maakt juist het verschil tussen verzorgd/onverzorgd.
F.K.A. SuperwormJim
pi_140106823
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 21:38 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Hmmmm, toeval wellicht maar ik heb over 5 weken een bruiloft van m'n zus. Ik zit op precies 13 weken.

Wanglijn blijf ik in principe van af, behalve dan een paar verdwijlde haartje die ik weg haal. Neklijn is wel belangrijk in mijn ogen. Dat maakt juist het verschil tussen verzorgd/onverzorgd.
Helder. :)
  zondag 18 mei 2014 @ 21:55:26 #213
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_140107868
Ik heb mijn baard wel om de twee weken wat getrimd met een tondeuse, telkens een iets langer opzetstukje erop.

Ging op zich ook prima, alleen is mijn wanglijn nu (vermoedelijk) wat lager dan ik eigenlijk zou kunnen hebben.

Ik denk nu dat ik in de zomer twee maanden niets aan m'n wanglijn doe om te kijken of die inderdaad wat omhoog kan.
pi_140114766
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 21:55 schreef Jovatov het volgende:
Ik heb mijn baard wel om de twee weken wat getrimd met een tondeuse, telkens een iets langer opzetstukje erop.

Ging op zich ook prima, alleen is mijn wanglijn nu (vermoedelijk) wat lager dan ik eigenlijk zou kunnen hebben.

Ik denk nu dat ik in de zomer twee maanden niets aan m'n wanglijn doe om te kijken of die inderdaad wat omhoog kan.
Denk eraan wanneer je over 2 maand wat weg scheert vooral nu krijg je het melk benen effect.
Ik laat vaak alles gewoon staan 1 a 1,5 maand en dan gaat de tondeuse helemaal rond op 1mm.

Lekker onderhoudsvrij maar nooit een blotenbillen kop. Kaal heb ik ook wel eens gedaan met baard.
Maar op me achterhoofd haalde ik alles open je kunt niet zien wat je aan het doen bent.
Ik zwaai naar dieren.
  dinsdag 20 mei 2014 @ 08:45:58 #215
427266 B83
Divine Decadence darling!
pi_140158856
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 21:41 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Helder. :)
Wanglijn hangt ook sterk af van de vorm van je hoofd. Als ik mijn wanglijn niet bijwerk, groeit ie ongeveer tot aan mijn jukbeenderen en heb ik eerder een voetbal dan een hoofd staan. Ik trek die lijn dus stevig naar beneden...
pi_140158942
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 08:45 schreef B83 het volgende:

[..]

Wanglijn hangt ook sterk af van de vorm van je hoofd. Als ik mijn wanglijn niet bijwerk, groeit ie ongeveer tot aan mijn jukbeenderen en heb ik eerder een voetbal dan een hoofd staan. Ik trek die lijn dus stevig naar beneden...
De baardgroei boven mijn huidige natuurlijke wanglijn is nagenoeg niets. Die verdwaalde haartjes scheer ik gewoon weg.

Met een pincet verwijderen zou wellicht effectiever zijn.
  dinsdag 20 mei 2014 @ 09:13:36 #217
427266 B83
Divine Decadence darling!
pi_140159293
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 08:51 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

De baardgroei boven mijn huidige natuurlijke wanglijn is nagenoeg niets. Die verdwaalde haartjes scheer ik gewoon weg.

Met een pincet verwijderen zou wellicht effectiever zijn.
In dat geval heb je geluk :-)

Na een tijdje ga ik eruit zien als een vrouw met een boerka, dan zie je enkel mijn ogen nog :s)
  dinsdag 20 mei 2014 @ 09:14:51 #218
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_140159307
Ik heb het gevoel dat een hoge wanglijn eerder uitzondering dan gangbaar, als ik om me heen kijk.
pi_140159308
Ik zal vanavond eens een update plaatsen.
  dinsdag 20 mei 2014 @ 09:53:06 #220
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_140160121
I kzou jusit wel een wat hogere wanglijn willen. Die van mij zit eigenlijk maar net boven de kaaklijn ;(
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_140160508
Word dit nog wat? Of kan die beter korter?







pi_140160569
Vanavond maar eens naar de barbier :D
  dinsdag 20 mei 2014 @ 10:13:41 #223
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_140160598
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 10:10 schreef RicardoKishna het volgende:
Word dit nog wat? Of kan die beter korter?

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Hoe lang is dit? 2/3 weken? Als je het echt wil weten laten groeien tot 2/3 maanden.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_140160628
quote:
3s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 10:13 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Hoe lang is dit? 2/3 weken? Als je het echt wil weten laten groeien tot 2/3 maanden.
Ja zoiets inderdaad. Goed te zien dat ik rond mijn mond, met uitzondering van snor, zeer weinig baardgroei heb. Wanglijn is ook laag. Neklijn heb ik bijgewerkt.
  dinsdag 20 mei 2014 @ 10:19:04 #225
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_140160715
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 10:14 schreef RicardoKishna het volgende:

[..]

Ja zoiets inderdaad. Goed te zien dat ik rond mijn mond, met uitzondering van snor, zeer weinig baardgroei heb. Wanglijn is ook laag. Neklijn heb ik bijgewerkt.
Ik vrees dat er binnenkort niet veel bij komt op die plekken, je zou bakkebaarden kunnen laten groeien. Met een dun snorretje :P
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_140160762
Bullshit dat je niet voor 13 weken zou mohen trimmen :')

Ligt eraan wat voor haargroei je hebt. Ik trim mijn baard elke week op 3mm en een weekje later heb ik opnieuw een volle baard. :)
pi_140161033
Ik zit nu op 2,5 week. Gebied onder de kin en op de kin blijft slechts lichtbehaard ;(


Kindness
pi_140161715
Ik laat die van mij nog twee weken staan. Even kijken wat er gaat gebeuren.
  Moderator dinsdag 20 mei 2014 @ 11:03:36 #229
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_140161822
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 10:10 schreef RicardoKishna het volgende:
Word dit nog wat? Of kan die beter korter?

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 10:32 schreef GeorgeMichael het volgende:
Ik zit nu op 2,5 week. Gebied onder de kin en op de kin blijft slechts lichtbehaard ;(


[ afbeelding ]
2 - 3 weken is niets.
Een baard groeien kost tijd en geduld. Tussen nu en over 2,5 maand kan je baard nog makkelijk een 'groeispurt' krijgen. Je kunt nog behoorlijk verrast worden. Maar dat weet je pas zeker als je het tijd geeft.

De moeilijkste fase (vond ik dan) zijn die eerste weken waarin het er onverzorgd/warrig/oneven uit ziet (omdat de ene plek quo groei voorloopt op de andere plek bijvoorbeeld). Even doorzetten.
F.K.A. SuperwormJim
  dinsdag 20 mei 2014 @ 11:07:40 #230
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_140161917
Enne, nu is het wel de tijd om je baard te laten staan.

De zon doet je baard sneller groeien ^O^
pi_140161988
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 10:21 schreef Fushia2 het volgende:
Bullshit dat je niet voor 13 weken zou mohen trimmen :')

Ligt eraan wat voor haargroei je hebt. Ik trim mijn baard elke week op 3mm en een weekje later heb ik opnieuw een volle baard. :)
Gebruik je pokon ofzo? Omdat je zegt dat je na een week opnieuw een volle baard hebt? Je trimt elke week je baard 3mm en krijgt er een volle baard voor terug? Wow. Als je nou 2 weken niet trimt? Heb je een baard totaan je schouders?

(Ligt er natuurlijk aan wat men bedoeld met een volle baard. Voor de 1 is stoppels al een baard)
pi_140162070
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 11:03 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]


[..]

2 - 3 weken is niets.
Een baard groeien kost tijd en geduld. Tussen nu en over 2,5 maand kan je baard nog makkelijk een 'groeispurt' krijgen. Je kunt nog behoorlijk verrast worden. Maar dat weet je pas zeker als je het tijd geeft.
Eens. Dezelfde ervaringen

quote:
De moeilijkste fase (vond ik dan) zijn die eerste weken waarin het er onverzorgd/warrig/oneven uit ziet (omdat de ene plek quo groei voorloopt op de andere plek bijvoorbeeld). Even doorzetten.
Herkenbaar.
  Moderator dinsdag 20 mei 2014 @ 11:13:16 #233
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_140162082
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 10:21 schreef Fushia2 het volgende:
Bullshit dat je niet voor 13 weken zou mohen trimmen :')

Ligt eraan wat voor haargroei je hebt. Ik trim mijn baard elke week op 3mm en een weekje later heb ik opnieuw een volle baard. :)
Je mag trimmen wanneer je wilt hoor. ;)
Het ligt er ook maar net aan wat je met je baard wilt. Wil je helemaal laten uitgroeien, dan is trimmen natuurlijk niet de handigste manier. Heb je matige baardgroei en wil je weten wat je potentie is op het gebied van een volle baard, dan zul je toch echt 2 - 3 maanden geduld moeten hebben.
F.K.A. SuperwormJim
pi_140162391
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 11:03 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

[..]

2 - 3 weken is niets.
Een baard groeien kost tijd en geduld. Tussen nu en over 2,5 maand kan je baard nog makkelijk een 'groeispurt' krijgen. Je kunt nog behoorlijk verrast worden. Maar dat weet je pas zeker als je het tijd geeft.

De moeilijkste fase (vond ik dan) zijn die eerste weken waarin het er onverzorgd/warrig/oneven uit ziet (omdat de ene plek quo groei voorloopt op de andere plek bijvoorbeeld). Even doorzetten.
Dus ik moet hem voorlopig gewoon laten staan? Mogelijk dat die een stuk beter wordt..
pi_140164402
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 11:03 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]


[..]

2 - 3 weken is niets.
Een baard groeien kost tijd en geduld. Tussen nu en over 2,5 maand kan je baard nog makkelijk een 'groeispurt' krijgen. Je kunt nog behoorlijk verrast worden. Maar dat weet je pas zeker als je het tijd geeft.

De moeilijkste fase (vond ik dan) zijn die eerste weken waarin het er onverzorgd/warrig/oneven uit ziet (omdat de ene plek quo groei voorloopt op de andere plek bijvoorbeeld). Even doorzetten.
Haha dat is nu al herkenbaar inderdaad
Kindness
pi_140178861
Ik heb het idee dat baarden weer in begint te komen , niet alleen in Nederland maar ook in de wereld. En niet alleen in het straatbeeld maar in de sport wereld zie je ze steeds meer . Zeker in ijshockey maar ook basketbal en Australian football zijn vele (jonge) mannen met baarden. En dan bedoel ik baarden van minimaal 6 maanden. Zoiets :

pi_140179625
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 09:14 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik zal vanavond eens een update plaatsen.
Bij dezen.
SPOILER: update
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop dat de dichtheid op m'n wangen wat toeneemt. :+
  Moderator dinsdag 20 mei 2014 @ 21:09:22 #238
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_140182124
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 20:16 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Bij dezen.
SPOILER: update
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop dat de dichtheid op m'n wangen wat toeneemt. :+
Absoluut, het ziet er al wat voller uit. Ook de snor en aansluiting met de baard beginnen goed op gang te komen.
F.K.A. SuperwormJim
pi_140186329
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 11:23 schreef RicardoKishna het volgende:

[..]

Dus ik moet hem voorlopig gewoon laten staan? Mogelijk dat die een stuk beter wordt..
Sowieso.

Het mooie is dat je je baard altijd kan laten terugtrimmen, en zelfs weghalen. Het groeit vanzelf wel terug, en trek je niks aan van de opmerkingen die je wel/niet zal krijgrn 14.gif.
Children of the night. What music they make.
  dinsdag 20 mei 2014 @ 22:31:56 #240
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_140186428
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 20:16 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Bij dezen.
SPOILER: update
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop dat de dichtheid op m'n wangen wat toeneemt. :+
Prima baardje ^O^
pi_140190027
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 21:09 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Absoluut, het ziet er al wat voller uit. Ook de snor en aansluiting met de baard beginnen goed op gang te komen.
Ben benieuwd. :s)

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 22:31 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Prima baardje ^O^
Dank je. :D
  Moderator woensdag 21 mei 2014 @ 14:26:10 #242
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_140204022
Eindelijk, het pakketje is binnen gekomen na een kleine vertraging. Dit is de inhoud:

Houten kam en baardolie


De baardolie met druppelpipet


De handleiding op het flesje baardolie


Ik zal straks, na gebruik, een korte review geven.
F.K.A. SuperwormJim
  woensdag 21 mei 2014 @ 14:43:35 #243
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_140204643
Epic stuff _O_
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  woensdag 21 mei 2014 @ 14:51:37 #244
427266 B83
Divine Decadence darling!
pi_140204915
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 14:26 schreef SuperwormJim het volgende:
Eindelijk, het pakketje is binnen gekomen na een kleine vertraging. Dit is de inhoud:

Houten kam en baardolie
[ afbeelding ]

De baardolie met druppelpipet
[ afbeelding ]

De handleiding op het flesje baardolie
[ afbeelding ]

Ik zal straks, na gebruik, een korte review geven.
benieuwd, er is voor mij ook zo'n flesje onderweg...

blijkbaar best eerst een drupje op je hand proberen, kwestie dat je niet allergisch reageert...
pi_140205633
Die baardolie is fijn (maar duur). :)
pi_140206230
Alleen het label al, geniaal! Binnenkort maar eens bestellen dan :)
pi_140206581
Haha geniaal inderdaad. Ik ga volgende week weer foto's maken van mijn baard. Toch is een aantal weken aankijken.
pi_140206633
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 15:38 schreef RicardoKishna het volgende:
Haha geniaal inderdaad. Ik ga volgende week weer foto's maken van mijn baard. Toch is een aantal weken aankijken.
Ja man ik ook. Best lastige periode he als je geen epische baardgroei hebt
Kindness
pi_140206677
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 15:39 schreef GeorgeMichael het volgende:

[..]

Ja man ik ook. Best lastige periode he als je geen epische baardgroei hebt
Jup. Die van jou staat ongeveer net zo lang als die van mij. Mooi vergelijkingsmateriaal.
pi_140206749
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 15:40 schreef RicardoKishna het volgende:

[..]

Jup. Die van jou staat ongeveer net zo lang als die van mij. Mooi vergelijkingsmateriaal.
^O^
Kindness
  woensdag 21 mei 2014 @ 17:05:51 #251
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_140209863
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 14:26 schreef SuperwormJim het volgende:
Eindelijk, het pakketje is binnen gekomen na een kleine vertraging. Dit is de inhoud:

Houten kam en baardolie
[ afbeelding ]

De baardolie met druppelpipet
[ afbeelding ]

De handleiding op het flesje baardolie
[ afbeelding ]

Ik zal straks, na gebruik, een korte review geven.
Ik dacht dat je 'the woods' had besteld? Deze original gebruik ik zelf en vind ik erg fijn.

Tip: zorg dat je altijd voor je hem neerzet de dop er weer goed op doet. Het is een klein flesje wat nogal snel kan omdonderen, en dat is wel zonde van de toch prijzige olie. Ik spreek uit ervaring ;)
  Moderator woensdag 21 mei 2014 @ 17:10:58 #252
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_140210048
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 17:05 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Ik dacht dat je 'the woods' had besteld? Deze original gebruik ik zelf en vind ik erg fijn.

Tip: zorg dat je altijd voor je hem neerzet de dop er weer goed op doet. Het is een klein flesje wat nogal snel kan omdonderen, en dat is wel zonde van de toch prijzige olie. Ik spreek uit ervaring ;)
Nu ik even teruglees, zie ik inderdaad dat in jouw quote 'the woods' staat. Hmmmm, vergissing. Desalniettemin ben ik erg benieuwd wat het effect gaat zijn van deze olie. Op dit moment is mn baard erg stug en droog.

Op welk moment van de dag gebruik jij de olie, 's morgens of 's avonds?
F.K.A. SuperwormJim
  woensdag 21 mei 2014 @ 17:11:54 #253
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_140210081
quote:
1s.gif Op woensdag 21 mei 2014 17:10 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Nu ik even teruglees, zie ik inderdaad dat in jouw quote 'the woods' staat. Hmmmm, vergissing. Desalniettemin ben ik erg benieuwd wat het effect gaat zijn van deze olie. Op dit moment is mn baard erg stug en droog.

Op welk moment van de dag gebruik jij de olie, 's morgens of 's avonds?
's Morgens na het douchen, rustig insmeren, even laten inwerken, daarna kammetje erdoor en klaar :)
pi_140210210
Wat voor shampoo en/of conditioner gebruiken jullie eigenlijk? Ik weet niet of ik het beste een losse conditioner kan kopen of dat een bepaalde alles in 1 combi handig is. (En zo ja welke)
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  Moderator woensdag 21 mei 2014 @ 17:19:17 #255
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_140210361
quote:
2s.gif Op woensdag 21 mei 2014 17:15 schreef WheeleE het volgende:
Wat voor shampoo en/of conditioner gebruiken jullie eigenlijk? Ik weet niet of ik het beste een losse conditioner kan kopen of dat een bepaalde alles in 1 combi handig is. (En zo ja welke)
Een of twee keer per week was ik mn baard onder de douche met gewone shampoo. De rest van de dagen gewoon met wat water spoelen.
Volgens mij is een conditioner niet echt nodig, maar is een beetje olie genoeg.
F.K.A. SuperwormJim
  woensdag 21 mei 2014 @ 17:26:28 #256
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_140210618
Ik gebruik ook geen conditioner, als ik m'n hoofdhaar was, neem ik m'n baard altijd een beetje mee :P
  donderdag 22 mei 2014 @ 08:23:41 #257
427266 B83
Divine Decadence darling!
pi_140231821
Deze ochtend 6 druppeltjes the woods in mijn baard gesmeerd na het wassen. Hij voelt nu best zacht aan maar ik vond de olie best stug om ingewreven te krijgen. Geen idee hoeveel van die 6 druppeltjes ook effectief in mijn baard zijn beland.

Maar lekker ruiken doet het in elk geval wel
  Moderator donderdag 22 mei 2014 @ 12:57:51 #258
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_140238256
Ik heb de olie deze ochtend na het wassen en (laten) drogen in m'n baard gesmeerd. Het druppelpipet is een erg handig hulpmiddel, zo neem je niet te veel olie in één keer. Daarna met de houten kam doorgekamd.

Een erg fijne kam trouwens, hij gaat er gemakkelijk doorheen. In tegenstelling tot de plastic kam van m'n vrouw die ik tot dan toe heb gebruikt.

De geur van olie is aangenaam en gelukkig niet te sterk. Niets zo erg als de rest van de ochtend rondlopen met een prikkelende wolk om je baard. Ik voel wel dat de baard aanmerkelijk zachter is geworden, ook lijkt de kleur nu beter uit te komen (meer helder/voller).
F.K.A. SuperwormJim
  donderdag 22 mei 2014 @ 13:39:24 #259
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_140239499
Iemand een tip wat te doen met een snor die lang genoeg is om over je lip te hangen, maar niet lang genoeg is om opzij te doen? Heb al wat haarwax ( :') ) geprobeerd, maar lukt niet echt. Vind die walrus look niet echt leuk, dus ben sterk geneigd naar de trimmer te grijpen.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  donderdag 22 mei 2014 @ 13:50:08 #260
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_140239864
quote:
7s.gif Op donderdag 22 mei 2014 13:39 schreef star_gazer het volgende:
Iemand een tip wat te doen met een snor die lang genoeg is om over je lip te hangen, maar niet lang genoeg is om opzij te doen? Heb al wat haarwax ( :') ) geprobeerd, maar lukt niet echt. Vind die walrus look niet echt leuk, dus ben sterk geneigd naar de trimmer te grijpen.
Ik gebruikte haarwax, goed opzij kammen en de hele dag opzij vegen met duim een wijsvinger :P
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  donderdag 22 mei 2014 @ 13:59:01 #261
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_140240138
quote:
10s.gif Op donderdag 22 mei 2014 13:50 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Ik gebruikte haarwax, goed opzij kammen en de hele dag opzij vegen met duim een wijsvinger :P
Werke cht niet. het springt vanzelf weer terug. Het zijn nog niet veel haartjes maar genoeg om irritant te zijn (tenminste in de spiegel)
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_140241730
En dat was mn baard, had een goede 8 mm weten te laten groeien en vervolgens haal ik een veeg haar weg met mn trimmer :( En dus is het opnieuw beginnen, denk dat ik hem dit keer maar netjes of 6/7 mm hou.
pi_140243249
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 14:49 schreef Questular het volgende:
En dat was mn baard, had een goede 8 mm weten te laten groeien en vervolgens haal ik een veeg haar weg met mn trimmer :( En dus is het opnieuw beginnen, denk dat ik hem dit keer maar netjes of 6/7 mm hou.
Haha, lekker klote. :{
  donderdag 22 mei 2014 @ 15:59:37 #264
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_140244185
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 14:49 schreef Questular het volgende:
En dat was mn baard, had een goede 8 mm weten te laten groeien en vervolgens haal ik een veeg haar weg met mn trimmer :( En dus is het opnieuw beginnen, denk dat ik hem dit keer maar netjes of 6/7 mm hou.
Fail.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Moderator donderdag 22 mei 2014 @ 19:39:19 #265
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_140252501
quote:
7s.gif Op donderdag 22 mei 2014 13:39 schreef star_gazer het volgende:
Iemand een tip wat te doen met een snor die lang genoeg is om over je lip te hangen, maar niet lang genoeg is om opzij te doen? Heb al wat haarwax ( :') ) geprobeerd, maar lukt niet echt. Vind die walrus look niet echt leuk, dus ben sterk geneigd naar de trimmer te grijpen.
Ik denk: geduld. Voor een epic mustache dan, wachten totdat ie lang genoeg is om wel opzij te doen.
F.K.A. SuperwormJim
  Moderator donderdag 22 mei 2014 @ 19:40:04 #266
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_140252533
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 14:49 schreef Questular het volgende:
En dat was mn baard, had een goede 8 mm weten te laten groeien en vervolgens haal ik een veeg haar weg met mn trimmer :( En dus is het opnieuw beginnen, denk dat ik hem dit keer maar netjes of 6/7 mm hou.
Neeeeeee ;(
RIP aan de nabestaanden. :'(

Goede les voor de volgende keer: de trimmer is je vijand.
F.K.A. SuperwormJim
  Moderator donderdag 22 mei 2014 @ 20:27:05 #267
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_140254290
F.K.A. SuperwormJim
  donderdag 22 mei 2014 @ 20:46:48 #268
308564 HappyBob
A dirty mind is a joy forever
pi_140255044
quote:
7s.gif Op donderdag 22 mei 2014 13:39 schreef star_gazer het volgende:
Iemand een tip wat te doen met een snor die lang genoeg is om over je lip te hangen, maar niet lang genoeg is om opzij te doen? Heb al wat haarwax ( :') ) geprobeerd, maar lukt niet echt. Vind die walrus look niet echt leuk, dus ben sterk geneigd naar de trimmer te grijpen.
Zoals al eerder werd genoemd is geduld de enige juiste tip. In het begin hield ik mijn snor kort omdat ook ik de haren op m'n lip irritant vond. Maar voor een goede volle snor zul je even door moeten zetten. Zodra de snorharen wat langer zijn, kan je ze eenvoudig opzij kammen en blijven ze redelijk op hun plek. En wil je dat het helemaal perfect zit, dan kun je wat snorrenwax toevoegen.
quote:
Hier heeft elke bebaarde man wel last van volgens mij. Continu een vrouw die er aan moet zitten. Dat hij een goedgevulde bankrekening heeft maakt haar niets uit.
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
pi_140256670
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 14:49 schreef Questular het volgende:
En dat was mn baard, had een goede 8 mm weten te laten groeien en vervolgens haal ik een veeg haar weg met mn trimmer :( En dus is het opnieuw beginnen, denk dat ik hem dit keer maar netjes of 6/7 mm hou.
Ik zou de trimmer waarschijnlijk heel hard op de grond gooien, puur uit woede. :')
pi_140270218
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 21:24 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ik zou de trimmer waarschijnlijk heel hard op de grond gooien, puur uit woede. :')
Ik kon me nog inhouden om hem vervolgens per ongeluk te laten vallen bij het wegleggen, dus die is ook nog eens stuk.... een zware dag was het :P
  vrijdag 23 mei 2014 @ 09:05:47 #271
427266 B83
Divine Decadence darling!
pi_140270720
Nog een trimvraagje...

als m'n baard relatief kort is, trim ik alles op gelijke lengte. Maar eens hij wat langer wordt, heb ik het idee dat de onderkant van m'n kin wat korter moet dan de zijkanten, anders wordt mijn hoefd te voetbalvormig.

Is dat een gekend probleem? En trimmen jullie zelf of ga je naar de barbier?
  vrijdag 23 mei 2014 @ 09:31:12 #272
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_140271145
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 09:05 schreef B83 het volgende:
Nog een trimvraagje...

als m'n baard relatief kort is, trim ik alles op gelijke lengte. Maar eens hij wat langer wordt, heb ik het idee dat de onderkant van m'n kin wat korter moet dan de zijkanten, anders wordt mijn hoefd te voetbalvormig.

Is dat een gekend probleem? En trimmen jullie zelf of ga je naar de barbier?
Als de onderkant langer is dan word je gezicht toch juist langgerekter?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  vrijdag 23 mei 2014 @ 12:13:57 #273
427266 B83
Divine Decadence darling!
pi_140275139
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 09:31 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Als de onderkant langer is dan word je gezicht toch juist langgerekter?
ja, maar ik weet nog niet goed hoe ik omga met het verdwijnen van mijn kaaklijn...

misschien moet ik het toch wat hoger beginnen opscheren onder mijn kin
  Moderator vrijdag 23 mei 2014 @ 17:58:03 #274
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_140285508
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 mei 2014 09:31 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Als de onderkant langer is dan word je gezicht toch juist langgerekter?
Hmmmmm, inderdaad ....

F.K.A. SuperwormJim
pi_140287538
Ik ga denk ik ook voor halflang haar op m'n hoofd. :7

Ik kwam vandaag trouwens een artikel over Schorem tegen in de Runner's World. :D
pi_140293220
quote:
Whahaha, dat is Dan Bilzarian.
If not now, then when.
pi_140307648
Een nadeel van een krullende baard komt langzaam in zicht. Heel veel uitstekende haren :N
Kindness
  zaterdag 24 mei 2014 @ 11:29:57 #278
308564 HappyBob
A dirty mind is a joy forever
pi_140307870
De baard wassen, even drogen, wat baardolie erin en goed kammen. Als je baard al op de juiste lengte is, dan met de schaar de ongewenste uitstekers bijknippen.
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
pi_140308153
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 11:21 schreef GeorgeMichael het volgende:
Een nadeel van een krullende baard komt langzaam in zicht. Heel veel uitstekende haren :N
Heb ik ook nu ;). En jeukt als een gek.
pi_140308187
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 11:21 schreef GeorgeMichael het volgende:
Een nadeel van een krullende baard komt langzaam in zicht. Heel veel uitstekende haren :N
Vreselijk inderdaad. Ik moet m'n baard meerdere keren per dag kammen. Gelukkig geen jeuk. :P

Ik hoop dat het straks wel meevalt met de uitstekende haren, anders wordt het toch knippen/trimmen.
pi_140308479
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 11:29 schreef HappyBob het volgende:
De baard wassen, even drogen, wat baardolie erin en goed kammen. Als je baard al op de juiste lengte is, dan met de schaar de ongewenste uitstekers bijknippen.
ik denk dat het nog geen zin heeft om te kammen. Zit nu op 3 weken
Kindness
  zaterdag 24 mei 2014 @ 11:58:48 #282
308564 HappyBob
A dirty mind is a joy forever
pi_140308671
Bij een beginnende baard is het ook gewoon een kwestie van volhouden. Na een aantal weken gaat hij er meestal wat onverzorgd uitzien. Ik heb een volle baardgroei, maar ook bij mij zag het er na zo'n 3 á 4 weken niet uit. Nu ongeveer een jaar later ben ik blij dat ik heb doorgezet.
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 11:40 schreef RicardoKishna het volgende:

[..]

Heb ik ook nu ;). En jeukt als een gek.
Ook bij jeuk schijnt baardolie de oplossing te zijn. Zelf nooit echt last gehad van hevige jeuk, dus garantie kan ik je niet geven. Maar de ervaringen van overige bebaarde mannen zeggen dat dit helpt.
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 11:51 schreef GeorgeMichael het volgende:

[..]

ik denk dat het nog geen zin heeft om te kammen. Zit nu op 3 weken
Na 3 weken is kammen misschien inderdaad niet de oplossing. Tenzij je natuurlijk een hele snelle baardgroei hebt ;)
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
pi_140308796
Met ingang van vanochtend is mijn baardhaar langer dan mijn hoofdhaar. ^O^
Zeven millimeter bovenop, 1 á 2 centimeter op mijn kin.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_140309207
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 11:58 schreef HappyBob het volgende:

Ook bij jeuk schijnt baardolie de oplossing te zijn. Zelf nooit echt last gehad van hevige jeuk, dus garantie kan ik je niet geven. Maar de ervaringen van overige bebaarde mannen zeggen dat dit helpt.

Ik krijg vandaag baardolie binnen van Damn Good Soap Company. Niet omdat het al lang genoeg is, ook niet omdat ik al een mooie volle baard heb, maar omdat ik het flesje zo tof vind. Puur emotie aankoop dus.
pi_140309758
quote:
14s.gif Op donderdag 22 mei 2014 20:46 schreef HappyBob het volgende:

[..]

Zoals al eerder werd genoemd is geduld de enige juiste tip. In het begin hield ik mijn snor kort omdat ook ik de haren op m'n lip irritant vond. Maar voor een goede volle snor zul je even door moeten zetten. Zodra de snorharen wat langer zijn, kan je ze eenvoudig opzij kammen en blijven ze redelijk op hun plek. En wil je dat het helemaal perfect zit, dan kun je wat snorrenwax toevoegen.

[..]

Hier heeft elke bebaarde man wel last van volgens mij. Continu een vrouw die er aan moet zitten. Dat hij een goedgevulde bankrekening heeft maakt haar niets uit.
Dat heb ik nog nooit meegemaakt. Maar ik kom dan ook niet vaak andere mensen tegen :P
Children of the night. What music they make.
pi_140313163
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 11:58 schreef HappyBob het volgende:
Bij een beginnende baard is het ook gewoon een kwestie van volhouden. Na een aantal weken gaat hij er meestal wat onverzorgd uitzien. Ik heb een volle baardgroei, maar ook bij mij zag het er na zo'n 3 á 4 weken niet uit. Nu ongeveer een jaar later ben ik blij dat ik heb doorgezet.

[..]

Ook bij jeuk schijnt baardolie de oplossing te zijn. Zelf nooit echt last gehad van hevige jeuk, dus garantie kan ik je niet geven. Maar de ervaringen van overige bebaarde mannen zeggen dat dit helpt.

[..]

Na 3 weken is kammen misschien inderdaad niet de oplossing. Tenzij je natuurlijk een hele snelle baardgroei hebt ;)
tja weinig aan te doen inderdaad. Ik blijf deze keer wel volhouden. Hopen dat het het waard is
Kindness
  zondag 25 mei 2014 @ 12:40:40 #287
308564 HappyBob
A dirty mind is a joy forever
pi_140340905
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 mei 2014 12:40 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Dat heb ik nog nooit meegemaakt. Maar ik kom dan ook niet vaak andere mensen tegen :P
Zo intens als op dit plaatje heb ik het ook niet vaak hoor. Maar toch wel vrij regelmatig dat er vreemde vrouwen even aan willen zitten of even op de foto willen. En ook mannen staan er voor in de rij.
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
pi_140347878
En ja hoor. Het eerste commentaar op de baard begint binnen te komen. Niet geheel onterecht maar wel lekker demotiverend :+
Kindness
  zondag 25 mei 2014 @ 17:03:39 #289
14328 WheeleE
StrikeE
pi_140349523
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 16:15 schreef GeorgeMichael het volgende:
En ja hoor. Het eerste commentaar op de baard begint binnen te komen. Niet geheel onterecht maar wel lekker demotiverend :+
Op welk niveau zit je nu? "Heb je vis gegeten?", "He joh, zwerver!" of al op "Hey Sinterklaas!"
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_140349531
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 16:15 schreef GeorgeMichael het volgende:
En ja hoor. Het eerste commentaar op de baard begint binnen te komen. Niet geheel onterecht maar wel lekker demotiverend :+
Wat voor opmerking dan?

Vanwege mijn Turkse achtergrond kreeg ik in het begin aardig wat opmerkingen:
"Huh? Ben je gelovig geworden? :o"
"Hallo Osama..."
"Talibanstrijder"
"Vergeten te scheren?"

:')

Na twee-drie weken zijn ze ermee opgehouden. :P
pi_140349876
Haha ja voornamelijk de moslim en taxibaan opmerkingen. Ondanks dat ik helemaal Hollands ben :+ komt door de krul denk ik waardoor het alle kanten opgaan
Kindness
  zondag 25 mei 2014 @ 17:23:45 #292
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_140350145
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 17:15 schreef GeorgeMichael het volgende:
Haha ja voornamelijk de moslim en taxibaan opmerkingen. Ondanks dat ik helemaal Hollands ben :+ komt door de krul denk ik waardoor het alle kanten opgaan
taxibaan :o
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_140350187
Taliban * ;(
Kindness
pi_140357208
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 17:15 schreef GeorgeMichael het volgende:
Haha ja voornamelijk de moslim en taxibaan opmerkingen. Ondanks dat ik helemaal Hollands ben :+ komt door de krul denk ik waardoor het alle kanten opgaan
Je moet je hoofdhaar lekker kort scheren en een lange baard en je bent een Chechen en daar mag je trots op zijn :D

  zondag 25 mei 2014 @ 20:37:00 #295
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_140357268
quote:
2s.gif Op zondag 25 mei 2014 17:03 schreef WheeleE het volgende:

[..]

"Heb je vis gegeten?",
Das een bekende. :D
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 16:15 schreef GeorgeMichael het volgende:
En ja hoor. Het eerste commentaar op de baard begint binnen te komen. Niet geheel onterecht maar wel lekker demotiverend :+
Ach, een hoop vrouwen kunnen het waarderen dus daar moet je je maar mee troosten :+
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 25 mei 2014 @ 20:40:16 #296
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_140357470
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 17:15 schreef GeorgeMichael het volgende:
Haha ja voornamelijk de moslim en taxibaan opmerkingen. Ondanks dat ik helemaal Hollands ben :+
kreeg ik een keer toen ik aan het dj'en was, terwijl ik net platen van Slayer en Exodus had gedraaid die allebei niet echt pro-godsdienst teksten hebben... maar ja, een of andere simpele boer dacht van "baard, dus moslim.."
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_140386857


2 en half á 3 weken.
  maandag 26 mei 2014 @ 15:44:12 #298
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_140387947
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2014 16:15 schreef GeorgeMichael het volgende:
En ja hoor. Het eerste commentaar op de baard begint binnen te komen. Niet geheel onterecht maar wel lekker demotiverend :+
Kan er wel om lachen.

"Santa"
"Viking"
"That beard is becoming epic"
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  maandag 26 mei 2014 @ 15:45:28 #299
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_140387993
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2014 15:13 schreef RicardoKishna het volgende:
[ afbeelding ]

2 en half á 3 weken.
Volhouden :P
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  maandag 26 mei 2014 @ 15:49:53 #300
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_140388148
Ik ben ook weer begonnen een baard te laten groeien, eens kijken wat ik er dit keer van maak.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  maandag 26 mei 2014 @ 15:50:03 #301
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_140388154
Vol.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')