goede baardquote:Op vrijdag 25 april 2014 10:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Deze dan, 6 maanden:
[ afbeelding ]
Briljant ding
Bijwerken en je verlies op de koop toe nemen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:07 schreef hearmeout het volgende:
Ik zit nu op een maandje of 2, maar ik merk dat het nu op een 'dood' punt terecht komt. Op zich heb ik wel een oke snor en gedeelte op kin / kaaklijn, maar alles daarboven is te magertjes begroeid.
De haren op mijn wang lijken trouwens nu ook niet echt meer te groeien. Helaas is het te dun bezaaid en geeft het niet echt een volle baard look, vooral niet als de zon erop schijnt ofzo. Overigens scheer ik mijn keel wel regelmatig, dit is gewoon een paar dagen luiheid.
Op mijn keel heb ik aan de linkerkant, zie foto, ook een 'gat' zitten dus een echte neckline maken zit er ook niet in.
Wel jammer, zou graag voor de 'full beard look' gaan maar dat zit er met mijn baardgroei denk ik niet in.
Wat denken jullie? Gewoon nog even door sparen en kijken wat er gebeurt? Komen er wellicht toch nog wat nieuwe haartjes (late growers) bij? Of toch maar wangen weer afscheren en maximaliseren wat er wel oke uit ziet? Dat heb ik namelijk jaren gedaan, gewoon een snor + kaaklijn maar was het een beetje beu.
Had net heet gedouched trouwens, dus vandaar die rode vlekken op mijn gezicht
[ afbeelding ]
Eens. Toevallig heb ik het net 2 uur geleden afgeschoren op de wangen en mijn verlies genomenquote:Op vrijdag 25 april 2014 12:04 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Bijwerken en je verlies op de koop toe nemen.
Als dit twee maanden is dan vult die wang echt niet meer op.
En zo ziet het er, naar mijn mening, bijzonder onsmakelijk uit.
Ik heb in de winkel nog nooit baardolie gezien, amandelolie en jojobaolie hebben ze wel bij kruidvat/de tuinen dat schijnt goed te zijn.quote:Op maandag 28 april 2014 22:51 schreef Aiciu het volgende:
Ik ben ook een echte baard aan het groeien en nu wil ik ook gaan beginnen met baard olie.
Kan ik dit gewoon bij de etos of iets dergelijks kopen of moet ik langs de herenkapper?
SPOILER: voorOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: naOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:38 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ik heb in de winkel nog nooit baardolie gezien, amandelolie en jojobaolie hebben ze wel bij kruidvat/de tuinen dat schijnt goed te zijn.
Ja kan het ook hier halen, is wel wat prijzig maar het is goed spul.
Zelf ben ik vandaag langs de herenkapper geweest en het nog eens wat bij te laten werken, ben tevredenSPOILER: voorOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet ik dat allebei gebruiken of één van de twee?SPOILER: naOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.N A P O L I
C A M P A N I A
In die baardolie van damngoodsoap zit ook allebei, één van de twee helpt allicht ook, maar ben geen kenner.quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:47 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Moet ik dat allebei gebruiken of één van de twee?
Ik heb ze allebei gekocht bij de tuinen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:02 schreef Jovatov het volgende:
[..]
In die baardolie van damngoodsoap zit ook allebei, één van de twee helpt allicht ook, maar ben geen kenner.
Paar druppeltjes in je baard masserenquote:Op dinsdag 29 april 2014 15:32 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ik heb ze allebei gekocht bij de tuinen.
Nu nog uitzoeken hoe het het beste te gebruiken
quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:32 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ik heb ze allebei gekocht bij de tuinen.
Nu nog uitzoeken hoe het het beste te gebruiken
Ik heb dat nog nietquote:Op woensdag 30 april 2014 14:38 schreef Drinky het volgende:
Grappig hoe nu mijn baard groter en groter aan het worden is ik steeds meer opmerkingen krijg van vooral mannen. Random mensen die zomaar naar je toe komen om je op je baard te complimenteren, srs wtf.
Met zo'n flesje doe je dan ook wel heeeel lang. Maar moet je maar eens argan olie kopen, dat is pas duur spulquote:Op donderdag 1 mei 2014 17:30 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik heb dat nog niet
MIjn kapper kreeg een keer de de vraag of zijn snor wel echt was
Ik heb trouwens Jojoba olie gekocht, was in de aanbieding. Wel duur, een flesje van 150 ml kost een tientje.
Hebben ze dat ook bij de Tuinen?quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:34 schreef Drinky het volgende:
[..]
Met zo'n flesje doe je dan ook wel heeeel lang. Maar moet je maar eens argan olie kopen, dat is pas duur spul
Qua (ouderwets) scheerspullen wel, geen idee of ze ook spul voor baarden hebben, maar die olieen zullen er sowieso een stuk goedkoper zijn.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:55 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ga binnenkort naar Turkije, ben benieuwd of ze daar nog goede (en goedkope) verzorgingsproducten hebben.
Die heb ik inmiddels bijgewerktquote:Op maandag 28 april 2014 05:34 schreef star_gazer het volgende:
Netjes
Wordt wel tijd voor een strakkere halslijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |