Kan er mee door BG.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:42 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
moment ff mn camera pakken, tis atm slechts trimbaardje hoor. (ik weet het , onmannelijk)
hier joe cho
[ afbeelding ]
Mn beste baard tot nu toe was ongeveer zo groot als een jungle commando. Maar weet niet in welke map ik die foto heb.
Dat is een nette hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is wel een hele handig site, thanks!quote:Op zondag 2 maart 2014 22:54 schreef GeorgeMichael het volgende:
Misschien handig:
http://www.beards.org/neck.php
quote:Op maandag 3 maart 2014 22:21 schreef UnicornFarts het volgende:
Mannen met baarden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geef eens een voorbeeld?quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:40 schreef Mylene het volgende:
Baarden helemaal top, mits netjes verzorgd en geen wildgroei.Children of the night. What music they make.
Ik gebruik producten van Damn good soap. Online te vinden, maar ik koop het bij mn barbier.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:38 schreef Belthaus het volgende:
Dag lieve fokkers, waar halen jullie baardbalsem en olie (als je het uberhaupt gebruikt)? Ik heb wat internetsite afgestruind en ben het een en ander tegengekomen, de prijzen maken mij niet zoveel uit. Maar weet iemand bijvoorbeeld een winkel/barbier in Amsterdam die zulke spulletjes ook verkoopt?
Been there. En opmerkingen wanneer ik mijn bomgordel mee neem naar werk. Nu is hij netjes getrimd overigens.quote:
Jij bent hard sexy zo, als ik harde homo was zou ik je batsen de hele nacht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |