quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:10 schreef RicardoKishna het volgende:
Word dit nog wat? Of kan die beter korter?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2 - 3 weken is niets.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:32 schreef GeorgeMichael het volgende:
Ik zit nu op 2,5 week. Gebied onder de kin en op de kin blijft slechts lichtbehaard![]()
[ afbeelding ]
Gebruik je pokon ofzo? Omdat je zegt dat je na een week opnieuw een volle baard hebt? Je trimt elke week je baard 3mm en krijgt er een volle baard voor terug? Wow. Als je nou 2 weken niet trimt? Heb je een baard totaan je schouders?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:21 schreef Fushia2 het volgende:
Bullshit dat je niet voor 13 weken zou mohen trimmen
Ligt eraan wat voor haargroei je hebt. Ik trim mijn baard elke week op 3mm en een weekje later heb ik opnieuw een volle baard.
Eens. Dezelfde ervaringenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:03 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
[..]
2 - 3 weken is niets.
Een baard groeien kost tijd en geduld. Tussen nu en over 2,5 maand kan je baard nog makkelijk een 'groeispurt' krijgen. Je kunt nog behoorlijk verrast worden. Maar dat weet je pas zeker als je het tijd geeft.
Herkenbaar.quote:De moeilijkste fase (vond ik dan) zijn die eerste weken waarin het er onverzorgd/warrig/oneven uit ziet (omdat de ene plek quo groei voorloopt op de andere plek bijvoorbeeld). Even doorzetten.
Je mag trimmen wanneer je wilt hoor.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:21 schreef Fushia2 het volgende:
Bullshit dat je niet voor 13 weken zou mohen trimmen
Ligt eraan wat voor haargroei je hebt. Ik trim mijn baard elke week op 3mm en een weekje later heb ik opnieuw een volle baard.
Dus ik moet hem voorlopig gewoon laten staan? Mogelijk dat die een stuk beter wordt..quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:03 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
[..]
2 - 3 weken is niets.
Een baard groeien kost tijd en geduld. Tussen nu en over 2,5 maand kan je baard nog makkelijk een 'groeispurt' krijgen. Je kunt nog behoorlijk verrast worden. Maar dat weet je pas zeker als je het tijd geeft.
De moeilijkste fase (vond ik dan) zijn die eerste weken waarin het er onverzorgd/warrig/oneven uit ziet (omdat de ene plek quo groei voorloopt op de andere plek bijvoorbeeld). Even doorzetten.
Haha dat is nu al herkenbaar inderdaadquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:03 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
[..]
2 - 3 weken is niets.
De moeilijkste fase (vond ik dan) zijn die eerste weken waarin het er onverzorgd/warrig/oneven uit ziet (omdat de ene plek quo groei voorloopt op de andere plek bijvoorbeeld). Even doorzetten.
Bij dezen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 09:14 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik zal vanavond eens een update plaatsen.
SPOILER: updateOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dat de dichtheid op m'n wangen wat toeneemt.![]()
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Bij dezen.Absoluut, het ziet er al wat voller uit. Ook de snor en aansluiting met de baard beginnen goed op gang te komen.SPOILER: updateOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dat de dichtheid op m'n wangen wat toeneemt.F.K.A. SuperwormJim
Sowieso.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:23 schreef RicardoKishna het volgende:
[..]
Dus ik moet hem voorlopig gewoon laten staan? Mogelijk dat die een stuk beter wordt..
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Bij dezen.Prima baardjeSPOILER: updateOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dat de dichtheid op m'n wangen wat toeneemt.![]()
Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:09 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Absoluut, het ziet er al wat voller uit. Ook de snor en aansluiting met de baard beginnen goed op gang te komen.
Dank je.quote:
benieuwd, er is voor mij ook zo'n flesje onderweg...quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:26 schreef SuperwormJim het volgende:
Eindelijk, het pakketje is binnen gekomen na een kleine vertraging. Dit is de inhoud:
Houten kam en baardolie
[ afbeelding ]
De baardolie met druppelpipet
[ afbeelding ]
De handleiding op het flesje baardolie
[ afbeelding ]
Ik zal straks, na gebruik, een korte review geven.
Ja man ik ook. Best lastige periode he als je geen epische baardgroei hebtquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:38 schreef RicardoKishna het volgende:
Haha geniaal inderdaad. Ik ga volgende week weer foto's maken van mijn baard. Toch is een aantal weken aankijken.
Jup. Die van jou staat ongeveer net zo lang als die van mij. Mooi vergelijkingsmateriaal.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:39 schreef GeorgeMichael het volgende:
[..]
Ja man ik ook. Best lastige periode he als je geen epische baardgroei hebt
quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:40 schreef RicardoKishna het volgende:
[..]
Jup. Die van jou staat ongeveer net zo lang als die van mij. Mooi vergelijkingsmateriaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |