Kan er mee door BG.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:42 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
moment ff mn camera pakken, tis atm slechts trimbaardje hoor. (ik weet het , onmannelijk)
hier joe cho
[ afbeelding ]
Mn beste baard tot nu toe was ongeveer zo groot als een jungle commando. Maar weet niet in welke map ik die foto heb.
Dat is een nette hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is wel een hele handig site, thanks!quote:Op zondag 2 maart 2014 22:54 schreef GeorgeMichael het volgende:
Misschien handig:
http://www.beards.org/neck.php
quote:Op maandag 3 maart 2014 22:21 schreef UnicornFarts het volgende:
Mannen met baarden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geef eens een voorbeeld?quote:Op donderdag 6 maart 2014 13:40 schreef Mylene het volgende:
Baarden helemaal top, mits netjes verzorgd en geen wildgroei.Children of the night. What music they make.
Ik gebruik producten van Damn good soap. Online te vinden, maar ik koop het bij mn barbier.quote:Op zondag 9 maart 2014 22:38 schreef Belthaus het volgende:
Dag lieve fokkers, waar halen jullie baardbalsem en olie (als je het uberhaupt gebruikt)? Ik heb wat internetsite afgestruind en ben het een en ander tegengekomen, de prijzen maken mij niet zoveel uit. Maar weet iemand bijvoorbeeld een winkel/barbier in Amsterdam die zulke spulletjes ook verkoopt?
Been there. En opmerkingen wanneer ik mijn bomgordel mee neem naar werk. Nu is hij netjes getrimd overigens.quote:
Jij bent hard sexy zo, als ik harde homo was zou ik je batsen de hele nacht.quote:
bedankt. Ik moet wel de wangen wat bij houden maar ik wil niet dat mn snor doorloopt mn baard in dus dat stukje haal ik er sowieso altijd tussenuit.quote:
Dat is nou net het stukje wat bij mij mist. Althans, die haren zijn heel licht, dus je ziet van een afstandje vooral mjin snor en het stuk baard op mjin kin en wangen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:53 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
bedankt. Ik moet wel de wangen wat bij houden maar ik wil niet dat mn snor doorloopt mn baard in dus dat stukje haal ik er sowieso altijd tussenuit.
ik denk dat ik uiteindelijk weer een johhny deppje doe, ik ga niet voor de 100% volle baard.quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:01 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Dat is nou net het stukje wat bij mij mist. Althans, die haren zijn heel licht, dus je ziet van een afstandje vooral mjin snor en het stuk baard op mjin kin en wangen.
Zowiezo is mijn baard nogal gemixed qua kleur. Beetje zwart, beetje lichtblond, beetje donkerblond, en zelfs wat rossige haren her en der.
Nooit meer eraf halen en zo houden, trust mequote:Op woensdag 12 maart 2014 11:06 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Jij bent hard sexy zo, als ik harde homo was zou ik je batsen de hele nacht.
-
anyways ik ben mn baard mede door baardlovenheid van een meisje weer aan het laten groeien.
Ziet er nu zo uit;
[ afbeelding ]
Ik weet het ik weet het, harde knapheid.
Dus je vind me mooi?quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:15 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nooit meer eraf halen en zo houden, trust me
Ben je zelf ook enigzins knap dan kunnen we wellicht wat moois afspreken.quote:
Ik zou mezelf ook doenquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:25 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ben je zelf ook enigzins knap dan kunnen we wellicht wat moois afspreken.
Wat ik het leukst vind? Of bedoel je dat anders.quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:27 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik zou mezelf ook doen![]()
Blond of brunette?
BG ouwe e-hosselaarquote:Op woensdag 12 maart 2014 21:28 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Wat ik het leukst vind? Of bedoel je dat anders.
Mij boeit het niet wat de haarkleur van iemand is zolang het niet een kort en pittig kapsel is, of zwart geverft wanneer het meis zelf blond is van nature.
Pm me maar foto dan praten we verder
Goed bezig!quote:Op woensdag 12 maart 2014 21:28 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Wat ik het leukst vind? Of bedoel je dat anders.
Mij boeit het niet wat de haarkleur van iemand is zolang het niet een kort en pittig kapsel is, of zwart geverft wanneer het meis zelf blond is van nature.
Pm me maar foto dan praten we verder
werd niks want ze wilde niet voor mijn baard hierheen komen zonder dat ik ook naar utrecht zou komen,quote:
Ben je weer zo gemeenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 20:20 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
werd niks want ze wilde niet voor mijn baard hierheen komen zonder dat ik ook naar utrecht zou komen,
reisangst/stress ftw.
Daarnaast heeft ze volgens mij borderline ofzo
quote:
Hertog Janquote:Op donderdag 3 april 2014 11:53 schreef BaajGuardian het volgende:
Weer update van mijn mooien baart
[ afbeelding ]
Voel je vrij als vrouwdier om mij een dm te sturen want ik ben single.
Nee dat heb ik dan weer niet. Aan de andere kant withxhonor, met een goede baard komt een grote verantwoordelijkheid. Je zult er mee moeten leren leven.quote:Op donderdag 3 april 2014 23:38 schreef withxhonor het volgende:
ik neem aan dat meer mannen hier mee te maken hebben gehad.. als je ergens loopt, zoals ik afgelopen zaterdagavond over de grote markt in den haag, er random vrouwen zijn die roepen "oeh baard". of de vrouwen die een stap verder gaan en vragen of ze aan je baard mogen zitten (ze wachten vaak het antwoord niet eens af).
ik kan hier slecht mee omgaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Betreffende jouw probleem.quote:Op maandag 7 april 2014 12:42 schreef withxhonor het volgende:
Daar ben ik ook bang voor. Het moet maar. Baarden zijn nou eenmaal ook awesome.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorig jaar had ik hem lekker kort (6mm) maar nu laat ik hem al een tijdje lekker een beetje groeien.
Ik houd hem nog wel wat bij met de tondeuse maar hoe langer hij wordt hoe lastiger dat ook wordt, daarom denk ik dat ik binnenkort eens langs een barbier stap om het allemaal weer netjes te krijgen.
Hebben jullie nog tips qua barbier in omgeving Utrecht, en ik neem dat je dan daar ook gelijk je haar kan laten doen?
die gedachte was ook al bij mij opgekomen, maar ja..quote:Op woensdag 9 april 2014 11:41 schreef Molleman het volgende:
[..]
Betreffende jouw probleem.
[ afbeelding ]
Als zij ongevraagd aan jouw baard zitten, dan weet je nu wat jij moet doen.
quote:Op woensdag 9 april 2014 13:45 schreef Jovatov het volgende:
Ik doe hier ook even mee.Deze misschien een optie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorig jaar had ik hem lekker kort (6mm) maar nu laat ik hem al een tijdje lekker een beetje groeien.
Ik houd hem nog wel wat bij met de tondeuse maar hoe langer hij wordt hoe lastiger dat ook wordt, daarom denk ik dat ik binnenkort eens langs een barbier stap om het allemaal weer netjes te krijgen.
Hebben jullie nog tips qua barbier in omgeving Utrecht, en ik neem dat je dan daar ook gelijk je haar kan laten doen?
http://www.maesons-barbershop.nl/
Kom zelf niet bepaald uit de omgeving Utrecht. Dus heb hem niet kunnen testen.
ik wel, zowel baard als haar, topgasten in mijn ogenquote:Op woensdag 9 april 2014 15:56 schreef Molleman het volgende:
[..]
Deze misschien een optie?
http://www.maesons-barbershop.nl/
Kom zelf niet bepaald uit de omgeving Utrecht. Dus heb hem niet kunnen testen.
quote:Op donderdag 10 april 2014 12:35 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik zit er nu aan te denken om mn baardje weer kort te tondeuzen, wil niet zo'n volle baard hebben ofzo, dat weert vrouwen toch af tegenwoordig en ik ben nog maagd dus.
Nou, is toch zo? :/quote:
Doorzetten en op zijn tijd even trimmen. Als dan naar enkele maanden de plekken nog leeg zijn kan je er helaas weinig aan doen buiten een baardtransplantatie.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:32 schreef no1uknow het volgende:
Baardtopicfokkers, hoe groei ik een baard met wat kale plekken op m'n wangen, baardgroei-genen zijn kut
Zo doe ik het eigenlijk ook al zo lang als ik mij kan herinneren. Altijd al een bloedhekel aan scheren gehad.quote:Op maandag 3 maart 2014 03:15 schreef T42 het volgende:
tot me 21e deed ik nog aan scheren daarna nooit meer gedaan. (uitslag, wondjes, irritant elke paar dagen was het beu) nu blijft hij maand staan, dan ga ik er met de tondeuse er overheen en begin weer opnieuw. doe ik zo al jaren.
quote:Op zondag 2 maart 2014 19:17 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd naar wat feedback.. nu twee weken onderweg en ik probeer het een beetje bij te houden (mag eigenlijk geen baard van werk) maar ik twijfel toch of ik het niet te hoog wegscheer..
Kleine update: Tussendoor alles per ongeluk afgeschoren (standje drie zag er best lang uit op de tondeuseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet dus). Nu weer hier:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
http://www.iflscience.com(...)o-hip-their-own-goodquote:With the exception of a few heartbreakers here and there, beards and stubble are sexy. Don’t argue, science has already confirmed the obvious. But now, new work suggests that we may have reached peak beard. And its universal sexiness is to blame!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De sik staat al een tijdje, maar de baard is nog jong. Hoop dat ik 'm redelijk vol krijg
[ Bericht 49% gewijzigd door star_gazer op 21-04-2014 14:05:52 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
Ik heb ook een kruin (niet zichtbaar op de foto). Gewoon uit laten groeien en kammen is volgens mij het advies.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb twee kruinen aan de linkerkant van mijn gezicht. Dit zie je niet echt wanneer het rond de 5mm geschoren is, maar zodra het wat langer groeit is het toch merkbaar. Zover ik weet kun je niks tegen kruinen doen. Ik kan op Google ook echt 0,0 vinden, of ik gebruik de verkeerde zoektermen.
Weet iemand hier of het mogelijk is een kruin te verwijderen?
Hmm, oké. We shall see.quote:Op maandag 21 april 2014 14:08 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik heb ook een kruin (niet zichtbaar op de foto). Gewoon uit laten groeien en kammen is volgens mij het advies.
MIsschien ook meer squatten. Door de vrijgekomen testosteron wordt je baard beterquote:
Gaat niet zozeer om de hoeveelheid testosteron, want dat is bij de meeste mannen ongeveer gelijk. Gaat meer om hoe receptief je genen zijn voor het aanwezige testosteron. Je kan minoxidil proberen, maar het is geen zekerheid en je zou het dan moeten gebruiken gedurende de tijd dat je je baard wil houden.quote:Op maandag 21 april 2014 15:37 schreef star_gazer het volgende:
[..]
MIsschien ook meer squatten. Door de vrijgekomen testosteron wordt je baard beter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
quote:Op maandag 21 april 2014 16:15 schreef Drinky het volgende:
[..]
Gaat niet zozeer om de hoeveelheid testosteron, want dat is bij de meeste mannen ongeveer gelijk. Gaat meer om hoe receptief je genen zijn voor het aanwezige testosteron. Je kan minoxidil proberen, maar het is geen zekerheid en je zou het dan moeten gebruiken gedurende de tijd dat je je baard wil houden.Ik ben op zich wel tevreden met wat ik heb. Had wat hoger op de wangen mogen zitten, maar ach. Als je het goed styled ga je daar ook niet dood van. Ik vind deze stijl wel baas; daar ga ik voor:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Dit ben ik dus niet, dit is wat ik wilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je zo'n baard hebt, verdubbel je per direct je 1RM.
[ Bericht 3% gewijzigd door star_gazer op 21-04-2014 17:45:59 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
[..]
Gaat niet zozeer om de hoeveelheid testosteron, want dat is bij de meeste mannen ongeveer gelijk. Gaat meer om hoe receptief je genen zijn voor het aanwezige testosteron. Je kan minoxidil proberen, maar het is geen zekerheid en je zou het dan moeten gebruiken gedurende de tijd dat je je baard wil houden.Hallo Pelle.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziet er goed uit.quote:Op maandag 21 april 2014 17:27 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik ben op zich wel tevreden met wat ik heb. Had wat hoger op de wangen mogen zitten, maar ach. Als je het goed styled ga je daar ook niet dood van. Ik vind deze stijl wel baas; daar ga ik voor:
[ afbeelding ]
Als je zo'n baard hebt, verdubbel je per direct je 1RM.
Wat is 1RM?Children of the night. What music they make.
Dat ben ik niet; ik hoop die stijl te kunnen realiserenquote:
--> SPT / [Bodybuilding] #436 - Waar in het zuiden de bulk begintquote:Wat is 1RM?
Ah. Ik bedoelde ook dat die baard er goed uit zietquote:Op maandag 21 april 2014 17:44 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Dat ben ik niet; ik hoop die stijl te kunnen realiseren
[..]
--> SPT / [Bodybuilding] #436 - Waar in het zuiden de bulk begint
Sorry, insider joke omdat er nogal wat BBers in dit topic aanwezig lijken te zijn
quote:Op maandag 21 april 2014 17:27 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik ben op zich wel tevreden met wat ik heb. Had wat hoger op de wangen mogen zitten, maar ach. Als je het goed styled ga je daar ook niet dood van. Ik vind deze stijl wel baas; daar ga ik voor:beard struggles, ik had het liever iets minder hoog willen hebbenSPOILER: Dit ben ik dus niet, dit is wat ik wilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je zo'n baard hebt, verdubbel je per direct je 1RM.. Ben trouwens niet zo'n fan van dat puntige model met geschoren wangen. Maar hangt ook een beetje van je voorkeur en facial aesthetics af. Ik heb zowat met elk type baard geëxperimenteerd ( zelfs handlebar moustache) en vind een volle baard met geschoren halslijn toch het beste.
Verzorg je je baard ook? Kan qua uiterlijk ook redelijk wat bijdragen. Om de douchebeurt conditioner en na elke douche inwrijven met jojoba of amandelolie doet een hoop. Ze hebben vast geen kruidvat in Australië maar een flesje amandelolie kost niet zo heel veel ( ¤2,70 hier voor een flesje)I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas
Mja, bij mij is zo gegaan dat ik een aardige baard had, maar mijn kapper/barbier er toen model aan heeft gegeven. Ik ga 1x per 5 weken naar hem. Kost me 22 euro per keer.quote:Op maandag 21 april 2014 18:02 schreef Drinky het volgende:
[..]
beard struggles, ik had het liever iets minder hoog willen hebben. Ben trouwens niet zo'n fan van dat puntige model met geschoren wangen. Maar hangt ook een beetje van je voorkeur en facial aesthetics af. Ik heb zowat met elk type baard geëxperimenteerd ( zelfs handlebar moustache) en vind een volle baard met geschoren halslijn toch het beste.
Verzorg je je baard ook? Kan qua uiterlijk ook redelijk wat bijdragen. Om de douchebeurt conditioner en na elke douche inwrijven met jojoba of amandelolie doet een hoop. Ze hebben vast geen kruidvat in Australië maar een flesje amandelolie kost niet zo heel veel ( ¤2,70 hier voor een flesje)
vind een barbier onzin. Ik ken mijn gezicht beter en weet ook precies hoe ik het wil hebben. Maarja, zelfde met kappers, dat doe ik ook al een tijdje zelf.quote:Op maandag 21 april 2014 18:12 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Mja, bij mij is zo gegaan dat ik een aardige baard had, maar mijn kapper/barbier er toen model aan heeft gegeven. Ik ga 1x per 5 weken naar hem. Kost me 22 euro per keer.
Ik verzorg mijn baard niet. Ja ok, af en toe krijgt hij wat te eten dmv etensrestjes die erin blijven hangen
Conditioner? Jojoba
Ik zal eens kijken naar amandelolie. Hoe moet je dat aanbrengen?
scheerolie is hetzelfde vaak idd. Alleen die potjes zijn erg duur (¤15 voor 20ml ofzo). Zitten vaak welbesteed duurdere oliën in, maar die zijn niet zozeer echt nodig. Met amandel en jojoba kom je een heel eind. Potje amandelolie van kruidvat zit 120ml in ofzo en jojoba van de tuinen 150ml voor ¤10, doe je wel een tijdje mee(tenzij je het omstootquote:Op maandag 21 april 2014 18:59 schreef star_gazer het volgende:
Ik heb scheerolie van king of shaves, maar aan gezien ik dat spul dus nauwelijks meer gebruik, kan ik het volgens mij ook als baard olie gebruiken? Zit menthol in enzo; ruikt prima en lekker smooth.
Die puntige stijl vind ik fijn omdat het mijn zwakke kin wat compenseert / verbergt. Geeft wat meer mannelijke uitstraling.
Trouwens Drinky; als je je groei te hoog vindt, scheer je hem toch gewoon wat in?
Hahaha. Ik squat zo-veel.quote:Op maandag 21 april 2014 15:37 schreef star_gazer het volgende:
[..]
MIsschien ook meer squatten. Door de vrijgekomen testosteron wordt je baard beter
[..]
Gaat niet zozeer om de hoeveelheid testosteron, want dat is bij de meeste mannen ongeveer gelijk. Gaat meer om hoe receptief je genen zijn voor het aanwezige testosteron. Je kan minoxidil proberen, maar het is geen zekerheid en je zou het dan moeten gebruiken gedurende de tijd dat je je baard wil houden.Waarom verwijderen a zemmel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 21 april 2014 17:27 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik ben op zich wel tevreden met wat ik heb. Had wat hoger op de wangen mogen zitten, maar ach. Als je het goed styled ga je daar ook niet dood van. Ik vind deze stijl wel baas; daar ga ik voor:Nice, ik wil het een beetje zoals Dan Bilzerian, alleen de dichtheid is niet zo optimaal jammer genoeg. Ik merk nog steeds groei hier en daar.SPOILER: Dit ben ik dus niet, dit is wat ik wilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je zo'n baard hebt, verdubbel je per direct je 1RM.
Ik heb mij al vaker over baarden ingelezen, maar zover ik weet zijn er geen middeltjes of manieren om de groei/dichtheid/whatever te bevorderen, helaas.If not now, then when.
Wat gebruik jij zelf Amandelolie of Jojoba?quote:Op maandag 21 april 2014 18:02 schreef Drinky het volgende:
[..]
Verzorg je je baard ook? Kan qua uiterlijk ook redelijk wat bijdragen. Om de douchebeurt conditioner en na elke douche inwrijven met jojoba of amandelolie doet een hoop. Ze hebben vast geen kruidvat in Australië maar een flesje amandelolie kost niet zo heel veel ( ¤2,70 hier voor een flesje)
jij mocht mij willenquote:
amandelolie, binnenkort ook maar eens jojoba proberen. Maar met conditioner en amandelolie kom je al een heel eind, stuk zachtere baard, diepere glans en minder jeukquote:Op maandag 21 april 2014 23:11 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Wat gebruik jij zelf Amandelolie of Jojoba?
Ik heb nooit jeuk.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:07 schreef Drinky het volgende:
[..]
jij mocht mij willen
[..]
amandelolie, binnenkort ook maar eens jojoba proberen. Maar met conditioner en amandelolie kom je al een heel eind, stuk zachtere baard, diepere glans en minder jeuk
Maar ik neem aan dat dit alleen voor echt volle baarden is, bij een 3/4 dagen stoppelbaard is dit niet van belang, of toch wel?quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:07 schreef Drinky het volgende:
[..]
amandelolie, binnenkort ook maar eens jojoba proberen. Maar met conditioner en amandelolie kom je al een heel eind, stuk zachtere baard, diepere glans en minder jeuk
kruidvat of andere drogisterij.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:09 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik heb nooit jeuk.
Waar haal je amandelolie?
heeft idd geen nut bij stoppelbaarden nee.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:24 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat dit alleen voor echt volle baarden is, bij een 3/4 dagen stoppelbaard is dit niet van belang, of toch wel?
Handig, ik werk de baard van mijn broer altijd bij, even opslaan die site.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:54 schreef GeorgeMichael het volgende:
Misschien handig:
http://www.beards.org/neck.php
Pics van jouw baard.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:56 schreef trovey het volgende:
[..]
Handig, ik werk de baard van mijn broer altijd bij, even opslaan die site.
Lezen is moeilijk voor je op dit tijdstip?quote:
Ik heb die scheerolie nog over, dus ga het gewoon gebruiken en daarna kijk ik verder voor productenquote:Op maandag 21 april 2014 19:33 schreef Drinky het volgende:
[..]
scheerolie is hetzelfde vaak idd. Alleen die potjes zijn erg duur (¤15 voor 20ml ofzo). Zitten vaak welbesteed duurdere oliën in, maar die zijn niet zozeer echt nodig. Met amandel en jojoba kom je een heel eind. Potje amandelolie van kruidvat zit 120ml in ofzo en jojoba van de tuinen 150ml voor ¤10, doe je wel een tijdje mee(tenzij je het omstoot)
Scheer mijn baard ook een heel klein stukje daar, maar is hooguit bijwerken. Belangrijkste is dat de halslijn goed zit, en dat zit bij de meeste mannen of te hoog of ze doen er niks aan. Alhoewel dat eerste een stuk ergerlijker is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, zo'n hoge halslijn is inderdaad triest. Krijg je een dubbele kin van
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
quote:Op dinsdag 22 april 2014 01:56 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik heb die scheerolie nog over, dus ga het gewoon gebruiken en daarna kijk ik verder voor producten
Mijn halslijn:gewoon laten groeien, baard heeft goede potentie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, zo'n hoge halslijn is inderdaad triest. Krijg je een dubbele kin vanI just warped whoop whoop!
Drinky is een baas
Ja, onder de kaak staat het er lekker bij. Op de wangen helaas weinig tot niks, maar ik heb begrepen dat dat bij sommige laatbloeiende mannen pas na hun veertigste echt ontwikkelt. Ik houd hoop en in de tussentijd ga ik gewoon deze rocken.quote:Op dinsdag 22 april 2014 02:01 schreef Drinky het volgende:
[..]
gewoon laten groeien, baard heeft goede potentie.
Ik gebruik zo'n gratis kam van singapore airlinesquote:Op maandag 2 december 2013 03:50 schreef Drinky het volgende:
[..]
Niet fancy doen, een kam is een kam. Ik gebruik gewoon zo'n ding en het werkt perfect.
[ afbeelding ]
Goede baard. Hij loopt ook goed volgens de beard-rules alles!quote:Op dinsdag 22 april 2014 01:56 schreef star_gazer het volgende:
Op maandag 21 april 2014 19:33 schreef Drinky het volgende:
[..]
scheerolie is hetzelfde vaak idd. Alleen die potjes zijn erg duur (¤15 voor 20ml ofzo). Zitten vaak welbesteed duurdere oliën in, maar die zijn niet zozeer echt nodig. Met amandel en jojoba kom je een heel eind. Potje amandelolie van kruidvat zit 120ml in ofzo en jojoba van de tuinen 150ml voor ¤10, doe je wel een tijdje mee(tenzij je het omstoot )
Scheer mijn baard ook een heel klein stukje daar, maar is hooguit bijwerken. Belangrijkste is dat de halslijn goed zit, en dat zit bij de meeste mannen of te hoog of ze doen er niks aan. Alhoewel dat eerste een stuk ergerlijker is
Ik heb die scheerolie nog over, dus ga het gewoon gebruiken en daarna kijk ik verder voor producten
Mijn halslijn:
SPOILER1 1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |