Betreffende jouw probleem.quote:Op maandag 7 april 2014 12:42 schreef withxhonor het volgende:
Daar ben ik ook bang voor. Het moet maar. Baarden zijn nou eenmaal ook awesome.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorig jaar had ik hem lekker kort (6mm) maar nu laat ik hem al een tijdje lekker een beetje groeien.
Ik houd hem nog wel wat bij met de tondeuse maar hoe langer hij wordt hoe lastiger dat ook wordt, daarom denk ik dat ik binnenkort eens langs een barbier stap om het allemaal weer netjes te krijgen.
Hebben jullie nog tips qua barbier in omgeving Utrecht, en ik neem dat je dan daar ook gelijk je haar kan laten doen?
die gedachte was ook al bij mij opgekomen, maar ja..quote:Op woensdag 9 april 2014 11:41 schreef Molleman het volgende:
[..]
Betreffende jouw probleem.
[ afbeelding ]
Als zij ongevraagd aan jouw baard zitten, dan weet je nu wat jij moet doen.
quote:Op woensdag 9 april 2014 13:45 schreef Jovatov het volgende:
Ik doe hier ook even mee.Deze misschien een optie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorig jaar had ik hem lekker kort (6mm) maar nu laat ik hem al een tijdje lekker een beetje groeien.
Ik houd hem nog wel wat bij met de tondeuse maar hoe langer hij wordt hoe lastiger dat ook wordt, daarom denk ik dat ik binnenkort eens langs een barbier stap om het allemaal weer netjes te krijgen.
Hebben jullie nog tips qua barbier in omgeving Utrecht, en ik neem dat je dan daar ook gelijk je haar kan laten doen?
http://www.maesons-barbershop.nl/
Kom zelf niet bepaald uit de omgeving Utrecht. Dus heb hem niet kunnen testen.
ik wel, zowel baard als haar, topgasten in mijn ogenquote:Op woensdag 9 april 2014 15:56 schreef Molleman het volgende:
[..]
Deze misschien een optie?
http://www.maesons-barbershop.nl/
Kom zelf niet bepaald uit de omgeving Utrecht. Dus heb hem niet kunnen testen.
quote:Op donderdag 10 april 2014 12:35 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik zit er nu aan te denken om mn baardje weer kort te tondeuzen, wil niet zo'n volle baard hebben ofzo, dat weert vrouwen toch af tegenwoordig en ik ben nog maagd dus.
Nou, is toch zo? :/quote:
Doorzetten en op zijn tijd even trimmen. Als dan naar enkele maanden de plekken nog leeg zijn kan je er helaas weinig aan doen buiten een baardtransplantatie.quote:Op donderdag 10 april 2014 20:32 schreef no1uknow het volgende:
Baardtopicfokkers, hoe groei ik een baard met wat kale plekken op m'n wangen, baardgroei-genen zijn kut
Zo doe ik het eigenlijk ook al zo lang als ik mij kan herinneren. Altijd al een bloedhekel aan scheren gehad.quote:Op maandag 3 maart 2014 03:15 schreef T42 het volgende:
tot me 21e deed ik nog aan scheren daarna nooit meer gedaan. (uitslag, wondjes, irritant elke paar dagen was het beu) nu blijft hij maand staan, dan ga ik er met de tondeuse er overheen en begin weer opnieuw. doe ik zo al jaren.
quote:Op zondag 2 maart 2014 19:17 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd naar wat feedback.. nu twee weken onderweg en ik probeer het een beetje bij te houden (mag eigenlijk geen baard van werk) maar ik twijfel toch of ik het niet te hoog wegscheer..
Kleine update: Tussendoor alles per ongeluk afgeschoren (standje drie zag er best lang uit op de tondeuseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet dus). Nu weer hier:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
http://www.iflscience.com(...)o-hip-their-own-goodquote:With the exception of a few heartbreakers here and there, beards and stubble are sexy. Don’t argue, science has already confirmed the obvious. But now, new work suggests that we may have reached peak beard. And its universal sexiness is to blame!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De sik staat al een tijdje, maar de baard is nog jong. Hoop dat ik 'm redelijk vol krijg
[ Bericht 49% gewijzigd door star_gazer op 21-04-2014 14:05:52 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
Ik heb ook een kruin (niet zichtbaar op de foto). Gewoon uit laten groeien en kammen is volgens mij het advies.quote:Op donderdag 2 januari 2014 22:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb twee kruinen aan de linkerkant van mijn gezicht. Dit zie je niet echt wanneer het rond de 5mm geschoren is, maar zodra het wat langer groeit is het toch merkbaar. Zover ik weet kun je niks tegen kruinen doen. Ik kan op Google ook echt 0,0 vinden, of ik gebruik de verkeerde zoektermen.
Weet iemand hier of het mogelijk is een kruin te verwijderen?
Hmm, oké. We shall see.quote:Op maandag 21 april 2014 14:08 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik heb ook een kruin (niet zichtbaar op de foto). Gewoon uit laten groeien en kammen is volgens mij het advies.
MIsschien ook meer squatten. Door de vrijgekomen testosteron wordt je baard beterquote:
Gaat niet zozeer om de hoeveelheid testosteron, want dat is bij de meeste mannen ongeveer gelijk. Gaat meer om hoe receptief je genen zijn voor het aanwezige testosteron. Je kan minoxidil proberen, maar het is geen zekerheid en je zou het dan moeten gebruiken gedurende de tijd dat je je baard wil houden.quote:Op maandag 21 april 2014 15:37 schreef star_gazer het volgende:
[..]
MIsschien ook meer squatten. Door de vrijgekomen testosteron wordt je baard beter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
quote:Op maandag 21 april 2014 16:15 schreef Drinky het volgende:
[..]
Gaat niet zozeer om de hoeveelheid testosteron, want dat is bij de meeste mannen ongeveer gelijk. Gaat meer om hoe receptief je genen zijn voor het aanwezige testosteron. Je kan minoxidil proberen, maar het is geen zekerheid en je zou het dan moeten gebruiken gedurende de tijd dat je je baard wil houden.Ik ben op zich wel tevreden met wat ik heb. Had wat hoger op de wangen mogen zitten, maar ach. Als je het goed styled ga je daar ook niet dood van. Ik vind deze stijl wel baas; daar ga ik voor:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Dit ben ik dus niet, dit is wat ik wilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je zo'n baard hebt, verdubbel je per direct je 1RM.
[ Bericht 3% gewijzigd door star_gazer op 21-04-2014 17:45:59 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |