abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139128785

Nigel Farage is een Brits conservatief-liberaal politicus die sinds 1999 in het Europees Parlement zit. Hij is de onbetwiste leider en het gezicht van de UK Independence Party en staat bekend om zijn felle controversiële speeches in het Europees Parlement.

Fragment The European Parliament - a Charade

Biografie Channel Four:

Debat tussen Nigel Farage en Nick Clegg (leider LiberalDemocrats, uitgesproken pro-EU, "D66") op LBC:

Rants van Farage in het Europees Parlement - YouTube:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Langere filmpjes:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overzichtsfilmpje Europese economie en samenleving - Stefan Molyneux:

Huidige situatie in Europa:

Meer partijen als UKIP in Europa:

Artikel50 - Daniël van der Stoep - Nederland

Alternative fuer Deutschland - Hans-Olaf Henkel - Duitsland

Movimento Cinque Stelle - Beppe Grillo - Italië

De Finnenpartij - Timo Soini - Finland

Sverigedemokraterna - Jimmie Åkesson - Zweden

Demokraterne - Per Ørum Jørgensen - Denemarken

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nigel Farage met zijn UKIP en de andere partijen, voor Nederland Artikel50 met Daniël van der Stoep en Alexander Sassen van Elsloo, pleiten voor een vertrek van de respectievelijke landen uit de EUropese Unie.

Beginselen
1. Artikel 50 wil voorkomen dat er een "Verenigde Staten van Europa" ontstaat. Daarom moet er een bindend referendum komen om de burger hierover te laten beslissen;
2. De euro is mislukt. Artikel 50 wil dat dit onder ogen wordt gezien en Nederland goed voorbereid uit de eurozone laten stappen, voordat het te laat is;
3. Ook als Nederland in de EU blijft, dient het Europees Parlement opgedoekt te worden. Het is een applausmachine die niemand vertegenwoordigt;
4. Er dient een absolute scheiding van kerk en staat te komen in Nederland. Dit betekent afschaffing religieus onderwijs, geen subsidies etc. De staat gedraagt zich volledig neutraal ten aanzien van elke godsdienst, maar garandeert wel de godsdienstvrijheid;
5. De Nederlandse overheid dient persoonlijke vrijheden beter te waarborgen. Absolute vrijheid van meningsuiting, geen bemoeienis met internet en geen opslag van vingerafdrukken of DNA;
6. Het bestuur van Nederland moet verbeterd worden. Dit betekent het opheffen van de Eerste Kamer, een kiesdrempel van 3%, directe verkiezingen van burgemeester en Commissaris van de Koning, oprichting van een constitutioneel hof;
7. De overheid moet zich slechts richten op haar kerntaken: bescherming van burgers en het bieden van een vangnet. Dit betekent: grenzen dicht en invoering visasysteem. Minimumstraffen en een online zedendelinquentenregister. Voor de rest dient de overheid zich verre te houden van bemoeienis me het leven van mensen en het financieren van talloze nutteloze projecten (rookverbod, windmolenparken, ontwikkelingshulp etc.) Hierdoor kunnen de belastingen omlaag en kunnen burgers zelf beslissen waar het geld heen gaat.
8. Nederland dient alle verdragen waar zij aan gebonden is opnieuw te bekijken en zo nodig op te zeggen. Ontwikkelingshulp dient te worden afgeschaft, behoudens noodhulp. Defensie dient te hervormen tot één krijgsonderdeel met als focus het Nederlandse grondgebied.

Bediscussieer hier de politieke consequenties en voors en tegens van de keuze de EU te verlaten.

Hoofdpunten uit het UKIP-programma
Mission Statement van Artikel50

======================================================================

[ Bericht 1% gewijzigd door El_Matador op 21-04-2014 23:21:03 ]
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_139131924
Mooie OP! Het is goed dat het nu wat breder is getrokken.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_139135932
quote:
2s.gif Op maandag 21 april 2014 17:50 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Volgens mij heb je het toch wat fout :P. Je kwam zelf om bronnen vragen voor beweringen die gewoon overduidelijk kloppen en gaat dan miepen dat de bron zogenaamd niet onafhankelijk zou zijn maar onderdeel van het complot..
Daar ben ik niet zo zeker van dat die beweringen overduidelijk kloppen. Economie is een beetje als het weer: Er zijn teveel variabelen om een nauwkeurige voorspelling te kunnen doen of om achteraf een goede analyse te kunnen maken. De bewering van het CPB dat we dankzij de interne markt er 1500 euro per persoon per jaar op vooruit zijn gegaan is hetzelfde als beweren dat een bepaalde tornado in de VS veroorzaakt is door een lage druk gebied in Zimbabwe 4 jaar eerder.

quote:
[..]

Dat is allemaal weer even anders dan je eerder beweerde maar ok. Waaruit blijkt precies dat de huidige Euro ons geen voordeel heeft opgeleverd? En waarom is het wegnemen van een deel van de belemmeringen op de arbeidsmarkt zo'n slechte zaak? Immers dat is toch ook gewoon vrijhandel.
Ik ben tegen het vrij verkeer van personen door de maatschappelijke consequenties, niet zo zeer door de economische consequenties.

quote:
[..]

Is dat werkelijk zo? Hoe was het dan gegaan tijdens de kredietcrisis? Was Nederland dan sterk genoeg om zelfstandig het redden van het overmaatse financiële sector op te hoesten?
De euro heeft de crisis groter gemaakt dus we zouden dan met een kleinere crisis te maken hebben. En we hebben nu toch ook zelfstandig het geld opgehoest.

quote:
[..]

Oh maar fatsoenlijke bronnen van betrouwbare organisaties, dat hoeft het punt toch niet te zijn?
Economen weten het altijd zo goed. Als er volgende week een nieuwe crisis begint dan kunnen ze dat al niet voorspellen en dan moet ik een organisatie serieus nemen die jaren vooruit allerlei gedetailleerde voorspellingen doet.

quote:
[..]

Zit daar echter een oorzakelijk verband tussen? Of kwam die verdubbeling vooral door het moeten redden van onze financiële sector?
Wie zal het zeggen. Het is een optelsom. Verdubbeling staatsschuld, grote werkeloosheid, grote schulden huishoudens, jaren lang magere economische groei of krimp en allemaal toevallig nadat de euro ingevoerd is.

quote:
[..]

Heel leuk en aardig maar wat heeft dit te maken met de Euro en EU? En hoe los je deze zaken op wanneer je uit de EU stapt? Immers dan hebben we minder welvaart beschikbaar om hier iets aan te doen...
Ik ging hier in op de door jou genoemde toegenomen welvaart. Dat staat los van de oorzaak van deze "toegenomen welvaart".
pi_139194395
Aangezien dit artikel ook voor deze discussie relevant is citeer ik eventjes een reactie die ik elders plaatste.
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 21:11 schreef Bram_van_Loon het volgende:
EU-fielen slaan ons om de oren met de stelling dat wij dankzij de EU extra geld zouden krijgen. Een verslaggever van De Correspondent heeft kritisch naar deze stelling gekeken.
https://decorrespondent.n(...)en/83648631-4a31841b
Voor het volledige artikel moet je uiteraard eventjes op de link klikken, ik citeer hier enkel de conclusie.

Wat opvalt in het debat over de euro is hoe verschillend eurokritische en eurofiele rapporten over de kosten en baten ervan worden bejegend. De rapporten van de ChristenUnieen de PVVwerden weggehoond als slagen in de lucht naar wat in principe te gecompliceerd is om adequaat te ramen, terwijl beeldbepalende politici en opiniemakers de al even zachte positieve ramingen van CPB en Europese Commissie als evidenties uitventen.

Op basis van de boven verwoorde bedenkingen bij contrafactische vergelijkingen moeten we eigenlijk erkennen dat we simpelweg niet precies weten hoeveel rijker we door de interne markt en hoeveel armer we door de euro zijn geworden - laat staan dat we weten hoe die baten en kosten zijn verdeeld per hoofd van de bevolking. Dat geldt evenzeer voor de vraag wat het opbreken van de euro of het voortzettten ervan ons gaat kosten.

Als de stemmen van de boekhouders staken, spreekt het volk – zoals het betaamt in een democratie.

#NoDAPL
pi_139195389
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 21:14 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Aangezien dit artikel ook voor deze discussie relevant is citeer ik eventjes een reactie die ik elders plaatste.

[..]

Het grote maatje van Thierry Baudet in de anti-EU kruisvaart. Of dat nu werkelijk een objectiever blik oplevert ;).
pi_139197647
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2014 21:35 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Het grote maatje van Thierry Baudet in de anti-EU kruisvaart. Of dat nu werkelijk een objectiever blik oplevert ;).
Ah, Ewald.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 24 april 2014 @ 10:45:14 #7
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_139208206
Plaatje dat nu de ronde doet op het internet:

Nigel Farage in 1983.

Lijkt me een hoax. Stock brokers zien er meestal anders uit. :D
reset
  donderdag 24 april 2014 @ 10:47:51 #8
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_139208267
..en het origineel.

reset
  donderdag 24 april 2014 @ 10:51:26 #9
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_139208353
Knap gedaan, als je naar de error level analysis kijkt zie je niet dat het een soep is
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 24 april 2014 @ 10:54:28 #10
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_139208432
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 10:51 schreef Pietverdriet het volgende:
Knap gedaan, als je naar de error level analysis kijkt zie je niet dat het een soep is
Als het '83 zou zijn is ie in 31 jaar niet ouder geworden. :D

Knappe soep wel.
reset
  donderdag 24 april 2014 @ 10:56:07 #11
45206 Pietverdriet
pi_139208479
Als ik Farage was zou ik hem afdrukken, inlijsten en ophangen
De soep is een sprekender foto dan het origineel
pi_139209961
Die grijns maakt wel het verschil inderdaad :D
pi_139271243

Prima verkiezingsfilmpje UKIP
Met leuke dame op 1:40

Verkiezingsfilmpje Artikel50

[ Bericht 29% gewijzigd door El_Matador op 26-04-2014 04:27:44 ]
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_139277843
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 april 2014 03:46 schreef El_Matador het volgende:

Prima verkiezingsfilmpje UKIP
Met leuke dame op 1:40

Verkiezingsfilmpje Artikel50
Dat vrouwtje doet inderdaad geen pijn aan de ogen.
Dat filmpje van artikel 50 is niet het verkiezingsfilmpje, maar gewoon een compilatie. Gewoon wat knip en plakwerk.
  zaterdag 26 april 2014 @ 21:02:24 #15
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_139286045
UKIP zit in Europa in de Europe of Freedom and Democracy fractie. Vanuit Nederland zou je dus alleen de SGP kunnen stemmen als je die fractie wil steunen?
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_139287493
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2014 21:02 schreef hmmmz het volgende:
UKIP zit in Europa in de Europe of Freedom and Democracy fractie. Vanuit Nederland zou je dus alleen de SGP kunnen stemmen als je die fractie wil steunen?
Nee, Artikel50 werkt samen met UKIP, als ze zetels halen zullen ze zich bij die groep aansluiten.

zaterdag 26 april 2014 @ 21:53:54 #17
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_139287539
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 april 2014 21:52 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, Artikel50 werkt samen met UKIP, als ze zetels halen zullen ze zich bij die groep aansluiten.
Ja, als ze zetels halen, doen ze dat niet dan heb je niks. SGP pakt sowieso altijd wel een zetel.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_139287898
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2014 21:53 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Ja, als ze zetels halen, doen ze dat niet dan heb je niks. SGP pakt sowieso altijd wel een zetel.
Er zijn makkelijk 150.000 Nederlanders die in principe VVD zouden steunen, maar niet op PVV en SGP willen stemmen en wel voor vrijhandel en niet voor politieke bemoeienissen zijn. Dat is de vijver waar Artikel50 in vist.

Bovendien; misschien dat jij de 256.892e stem vormt voor de SGP, maar voor Artikel50 zou het net nummer 150.000 kunnen zijn. Wat heb je liever; een halve zetel voor SGP (zinloos) of een stoeltje voor Artikel50 naast de SGP, PVV en PvdD om het anti-EU-front zo ideologisch breed mogelijk te maken? ;)

pi_139294348
Artikel 50 mag blij zijn met 25.000. Dat is in de verte nog geen halve zetel.
pi_139294491
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 april 2014 22:06 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Er zijn makkelijk 150.000 Nederlanders die in principe VVD zouden steunen, maar niet op PVV en SGP willen stemmen en wel voor vrijhandel en niet voor politieke bemoeienissen zijn. Dat is de vijver waar Artikel50 in vist.

Bovendien; misschien dat jij de 256.892e stem vormt voor de SGP, maar voor Artikel50 zou het net nummer 150.000 kunnen zijn. Wat heb je liever; een halve zetel voor SGP (zinloos) of een stoeltje voor Artikel50 naast de SGP, PVV en PvdD om het anti-EU-front zo ideologisch breed mogelijk te maken? ;)
Goh, ik had nooit gedacht dat ik nog eens op de dierenpartij zou stemmen maar deze keer doe ik het met veel enthausiasme. :)
Links en rechts eens gebroederlijk verenigd voor een gezamelijk hoger doel. O+
#NoDAPL
pi_139294635
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 01:26 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Goh, ik had nooit gedacht dat ik nog eens op de dierenpartij zou stemmen maar deze keer doe ik het met veel enthausiasme. :)
Links en rechts eens gebroederlijk verenigd voor een gezamelijk hoger doel. O+
Was mijn laatste stemkeuze voor de TK ook, Paul Cliteur toen. Niets mis mee, prima partijtje.

Offtopic: Waarom schrijf jij -in jouw streven naar beter Nederlands op FOK!- steevast "enthausiasme" en "America"? :?

pi_139295787
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2014 21:53 schreef hmmmz het volgende:

[..]

De SGP gaat nu weer samenwerken met de CU en in hun EP-fractie. Die zeggen de samenwerking met Farage e.d. weer op. Was niet meer dan een noodverband. Er is dus geen Nederlandse partij met serieuze kans op een zetel die bij hen in wil.
pi_139295800
quote:
14s.gif Op zondag 27 april 2014 01:21 schreef Intxaurraga het volgende:
Artikel 50 mag blij zijn met 25.000. Dat is in de verte nog geen halve zetel.
Daar zal men de media de schuld van geven.
  zondag 27 april 2014 @ 09:36:47 #24
45206 Pietverdriet
pi_139296182
Je kan het natuurlijk ontkennen maar de Media spelen een enorm belangrijke rol met verkiezingen. Zonder de steun van de Tabloids bijvoorbeeld werd je in de UK nooit premier
pi_139296232
Oh, natuurlijk spelen de media een rol. Maar daar kan die van der stoep met zijn clubje het natuurlijk lastig op gooien.
  zondag 27 april 2014 @ 11:27:46 #26
45206 Pietverdriet
pi_139297953
Hoe mooi toch te zien dat ook Italianen zo dankbaar zijn voor de Duitse financiele hulp
http://www.volkskrant.nl/(...)e-Forza-Italia.dhtml
pi_139298394
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 11:27 schreef Pietverdriet het volgende:
Hoe mooi toch te zien dat ook Italianen zo dankbaar zijn voor de Duitse financiele hulp
http://www.volkskrant.nl/(...)e-Forza-Italia.dhtml
Tja, begrotingsdiscipline is voor populisten altijd een naar concept.
  zondag 27 april 2014 @ 11:53:07 #28
45206 Pietverdriet
pi_139298469
quote:
1s.gif Op zondag 27 april 2014 11:48 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Tja, begrotingsdiscipline is voor politici altijd een naar concept.
Verbeterd
  zondag 27 april 2014 @ 11:54:03 #29
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_139298488
quote:
1s.gif Op zondag 27 april 2014 11:53 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Verbeterd
:Y
reset
  zondag 27 april 2014 @ 12:43:55 #30
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_139299657
NIet op de persoon gaan spelen mensen
pi_139308400
quote:
1s.gif Op zondag 27 april 2014 01:34 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Was mijn laatste stemkeuze voor de TK ook, Paul Cliteur toen. Niets mis mee, prima partijtje.

Offtopic: Waarom schrijf jij -in jouw streven naar beter Nederlands op FOK!- steevast "enthausiasme" en "America"? :?
Enthoushiasme met een au schrijven is een hardnekkige slechte gewoonte van mij doordat ik het ooit verkeerd aanleerde, wellicht omdat ik het Frans vond kinken (de ou-klank wordt niet uitgesproken) en ik daarom de klank met een au associeerde. America schrijf ik bewust met een c aangezien ze het zelf met een c doen en ik geen goede reden zie om hiervan af te wijken.
#NoDAPL
pi_139308664
quote:
1s.gif Op zondag 27 april 2014 11:48 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Tja, begrotingsdiscipline is voor populisten altijd een naar concept.
Oh? Zijn het de populisten die de afgelopen decennia ons land hebben geregeerd en hiermee een historisch ongekend grote staatsschuld hebben gecreëerd waardoor wij 1/20ste tot 1/25ste van onze jaarlijkse overheidsinkomsten kwijt zijn aan enkel rente? :?
Nog zoiets wat links en rechts verenigt, beide kampen verspillen liever geen geld aan rente.
#NoDAPL
  zondag 27 april 2014 @ 16:50:34 #33
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_139308671
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 16:44 schreef Bram_van_Loon het volgende:

America schrijf ik bewust met een c aangezien ze het zelf met een c doen en ik geen goede reden zie om hiervan af te wijken.
Slecht excuus. Ik heb het wel (per ongeluk) gedaan, maar probeer er op te letten en hoop dat ik het niet meer doe. Ik las in een wachtruimte een NL blad waar half Engelse zinnen instonden.. tenenkrommend.
reset
pi_139308716
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 16:50 schreef Individual het volgende:

[..]

Slecht excuus. Ik heb het wel (per ongeluk) gedaan, maar probeer er op te letten en hoop dat ik het niet meer doe. Ik las in een wachtruimte een NL blad waar half Engelse zinnen instonden.. tenenkrommend.
We moeten deze discussie hier niet verder voeren, dat kunnen we elders doen. ;)
#NoDAPL
  zondag 27 april 2014 @ 16:53:27 #35
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_139308798
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 16:51 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Fine, heb het your weg. :+
reset
  zondag 27 april 2014 @ 16:56:44 #36
45206 Pietverdriet
pi_139308948
Go your hallway
pi_139310921
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 16:50 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Oh? Zijn het de populisten die de afgelopen decennia ons land hebben geregeerd en hiermee een historisch ongekend grote staatsschuld hebben gecreëerd waardoor wij 1/20ste tot 1/25ste van onze jaarlijkse overheidsinkomsten kwijt zijn aan enkel rente? :?
Nog zoiets wat links en rechts verenigt, beide kampen verspillen liever geen geld aan rente.
Je hebt gelijk. Beter doeken we ons sociale vangnet op. Dan kunnen we tenminste onze staatsschuld aflossen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_139310978
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 16:50 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Het ging er hier volgens mij over dat Italie onder zware druk staat om de begroting op orde te brengen en de populisten daar Duitsland de schuld van geven...
  zondag 27 april 2014 @ 18:01:32 #39
165633 eriksd
The grand facade...
pi_139311076
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 16:51 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 29 april 2014 @ 23:24:39 #40
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_139397725
http://www.telegraph.co.u(...)er-Mercer-quits.html

quote:
Nigel Farage said he is giving 'serious consideration' to standing after former Tory minister Patrick Mercer stepped down over cash for questions scandal

Nigel Farage could win a seat at Westminster within weeks after a disgraced Conservative backbencher quit the Commons and forced an unexpected by-election.

In a significant blow to the Tories, Patrick Mercer stepped down as MP for Newark on Tuesday night, only days before he was due to be suspended from Parliament for six months.
His decision comes after a joint investigation by The Telegraph and the BBC’s Panorama programme disclosed that Mr Mercer had tabled a series of parliamentary questions and put down a motion after accepting £4,000 from undercover reporters.

David Cameron now faces the prospect of Mr Farage, the UK Independence Party leader, mounting a serious challenge in what was one of the Conservatives’ safest seats, with a 16,000 majority.
Mr Farage told The Telegraph: “I’m going to give it very serious consideration. I want to become an MP and I want Ukip to be represented in the Commons.”
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_139398310
quote:
Ik hoop niet dat de zucht naar macht de overhand neemt van Farage. Zijn rol in het EP is cruciaal en deze "silencing" zou slecht zijn.

Ook dit voor 6 maanden. _O- lekker baantje.

pi_139398829

Alexander Sassen van Elsloo sterk tegen een vermoei(en)de Maarten van Rossem.

Een Europees leger. :X

woensdag 30 april 2014 @ 00:55:40 #43
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_139400413
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 april 2014 23:50 schreef El_Matador het volgende:

Hij is in jouw ogen alleen maar sterk omdat je een gekleurde bril op je neus hebt.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_139400681
quote:
6s.gif Op dinsdag 29 april 2014 23:37 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik hoop niet dat de zucht naar macht de overhand neemt van Farage. Zijn rol in het EP is cruciaal en deze "silencing" zou slecht zijn.

Ook dit voor 6 maanden. _O- lekker baantje.
Het je macht als je een parlementariër bent? Inderdad, laat hem zich maar volledig op de EU richten, daar hebben wij meer aan.
#NoDAPL
pi_139400737
quote:
15s.gif Op woensdag 30 april 2014 00:55 schreef Euribob het volgende:

[..]

Hij is in jouw ogen alleen maar sterk omdat je een gekleurde bril op je neus hebt.
Hij doet het prima, ik ben het echter niet bij El_Matador eens dat van Rossem zwak was, hij kijkt wel erg door een gekleurde EU-bril.
#NoDAPL
pi_139400886
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 april 2014 23:50 schreef El_Matador het volgende:

Klein detail: de fractievoorzitter van Artikel 50 zei aan het einde: "mooi geframed" op het moment dat een uitspraak van Verhofstadt werd getoond waarin hij Farage verweet nooit aanwezig te zijn bij een of andere visserijcommissie. Jeroen Pauw glimlacht in eerste instantie, draait zijn gezicht van hem weg en draait vervolgens weer zijn gezicht naar hem toe terwijl hij hem kwaad aankijkt. Hij was niet blij met deze beschuldiging. :)
#NoDAPL
  Moderator / Redactie Sport woensdag 30 april 2014 @ 09:18:00 #47
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_139403375
http://www.bbc.co.uk/news/uk-politics-27216172
quote:
UKIP leader Nigel Farage has said he will not stand in the forthcoming Newark by-election.

The by-election has been brought about by the resignation from Parliament of former Tory MP Patrick Mercer over a cash-for-questions scandal on Tuesday.

Mr Mercer said he was "ashamed" of his actions and had decided to "fess up" by standing down straight away.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  woensdag 30 april 2014 @ 10:57:40 #48
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_139405401
quote:
15s.gif Op woensdag 30 april 2014 00:55 schreef Euribob het volgende:

[..]

Het enige wat Maarten die uitzending heeft gedaan is een beetje lopen zeiken en verdekt beledigen. Argumentatie had hij geen zin in.
pi_139475862
Goed Topic Trouwens !
pi_139565843
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 10:57 schreef Brum_brum het volgende:

[..]

Het enige wat Maarten die uitzending heeft gedaan is een beetje lopen zeiken en verdekt beledigen. Argumentatie had hij geen zin in.
Is dat niet hetgeen de eurofielen via de media continu aan het doen zijn in deze "campagne"? Afgezien van de bekende cliches, die ze niet kunnen onderbouwen, komt er werkelijk geen enkel goed argument uit en willen ze niet toegeven dat er een paar zaken best wel wat verbeterd kunnen worden in de EU. Het hele gebeuren met de Europese commissie versus het Europees parlement is bijzonder ondoorzichtig en ondemocratisch.

We zien feitelijk dat, net zoals in Nederland, het volk er is voor de politici en niet andersom. Mensen zijn niet helemaal gek en hopelijk zijn ze ook zo verstandig om daar naar te handelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')