Nou ja, inschatten dat die artikel50 club veel kans maakt op een zetel is geen teken van groot politiek inzicht zou je kunnen zeggenquote:Op maandag 21 april 2014 17:14 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een treurig "argument"?
Nee.quote:Op maandag 21 april 2014 17:15 schreef Pietverdriet het volgende:
Net zoals Fortuyn het voor elkaar kreeg dat iedereen weer met politiek bezig was heeft Farage het mede voor elkaar gekregen dat mensen wakker worden mbt Europa
Relletjes genoeg wat mij betreft. En geen enkele reden om te denken dat dit minder gaat worden. Dat is voor mij genoeg.quote:Op maandag 21 april 2014 17:13 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hoeveel heeft hij de afgelopen vijf jaar concreet voor elkaar gekregen? En waarom zou dat meer of beter gaan worden?
Ik denk het wel. Ik zie het ook in mijn omgeving. Steeds meer mensen ontwaken uit hun Europese droom en komen erachter dat zij tijdens deze droom, die eigenlijk een nachtmerrie was, hard anaal zijn genomen.quote:
Je kent ze niet, dat is iets anders he.quote:Op maandag 21 april 2014 17:17 schreef hpeopjes het volgende:
Al die zogenaamd "concrete resultaten" van de gevestigde orde wekken bij mij alleen maar irritatie op, of interesseren me simpelweg totaal niet.
Dat is geen waarheid, maar wel jouw mening.quote:Op maandag 21 april 2014 17:23 schreef waht het volgende:
[..]
Je kent ze niet, dat is iets anders he.
Vanzelfsprekende zaken worden over het hoofd gezien, dat is geen schande maar wel een gebrek.
Uhuh.quote:Op maandag 21 april 2014 17:23 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Dat is geen waarheid, maar wel jouw mening.
Ken het. Mensen zijn op zoek naar een zondebok die verantwoordelijk zou zijn voor hun eigen falen.quote:Op maandag 21 april 2014 17:21 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Ik zie het ook in mijn omgeving. Steeds meer mensen ontwaken uit hun Europese droom en komen erachter dat zij tijdens deze droom, die eigenlijk een nachtmerrie was, hard anaal zijn genomen.
Wat het ook is, "het zoeken van een zondebok voor eigen falen" zoals jij het uiteraard noemt, of een terechte bezorgdheid, het aantal mensen dat ermee bezig is neemt gestaag toe.quote:Op maandag 21 april 2014 17:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ken het. Mensen zijn op zoek naar een zondebok die verantwoordelijk zou zijn voor hun eigen falen.
Jammer is dat altijd.
En wanneer heb jij iemand ooit iets uitgelegd? De enige manier van reageren die jij ken is het stellen van vraag, na vraag, na vraag, na vraag. Als ik beweer dat de aarde rond is dan vraag je nog om een bron. Dat werkt misschien bij een 5-jarige kleuter maar niet hier.quote:Op maandag 21 april 2014 10:24 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Aha, de ratio van het grote complot. Als dat jouw rechtse manier van redeneren is, dan vind het niet zo vreemd dat je niemand iets uitgelegd krijgt
Ten eerste ben ik niet tegen vrijhandel, ik ben tegen vrij verkeer van personen en tegen de euro zoals hij ingevoerd is. Een euro met een aantal noordelijke landen had ons wel voordeel opgeleverd, maar zoals het er nu uitziet hadden we beter helemaal niet mee kunnen doen en dan waren we nu beter af. En ten tweede: Je kan over van alles wel bronnen vinden. Van het bewijs van ontvoeringen door buitenaardse wezens tot het bewijs van het bestaan van Bigfoot.quote:Maar het staat je vrij om met fatsoenlijke bronnen te komen die het tegendeel bewijzen. Waaruit blijkt dat vrijhandel niet gunstig is voor onze welvaart. Ben dan wel benieuwd onder welk 'rechts' je dat dan kan scharen maar dat terzijde.
quote:Op zondag 20 april 2014 23:08 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
En hoe kunnen ze nou bepaalde resultaten aan bepaalde ontwikkelingen toewijzen? In de tussentijd is er ook zoiets als het internet uitgevonden. Hierdoor is de snelheid van informatie en communicatie gigantisch toegenomen wat van grote waarde is voor een economie. Waar vind ik dat terug in de cijfers? Ik had vroeger een pickup, jaren later een hifi-set met cassettespeler, weer jaren later een walkman enz. Tegenwoordig lijkt wel elke week een nieuw speeltje uit te komen. Waar zie ik de gevolgen van deze tsunami van technologische ontwikkelingen terug in de cijfers? Nee, ze hebben hard moeten zoeken om een paar gunstige cijfers voor te kunnen schotelen en dat hebben we allemaal aan de EU en de euro te danken.
Omdat hij zo graag fraudeert?quote:Op maandag 21 april 2014 17:15 schreef Pietverdriet het volgende:
Net zoals Fortuyn het voor elkaar kreeg dat iedereen weer met politiek bezig was heeft Farage het mede voor elkaar gekregen dat mensen wakker worden mbt Europa
Wat was het dan concreet wat die artikel50-knul voor elkaar heeft gekregen?quote:Op maandag 21 april 2014 17:17 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Relletjes genoeg wat mij betreft. En geen enkele reden om te denken dat dit minder gaat worden. Dat is voor mij genoeg.
Al die zogenaamd "concrete resultaten" van de gevestigde orde wekken bij mij alleen maar irritatie op, of interesseren me simpelweg totaal niet.
In CUL wel in ieder geval.quote:Op maandag 21 april 2014 17:41 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Heb je uberhaubt wel inhoudelijk gereageerd in deze topicreeks?
Hoe vaak je een leugen herhaald, het blijft een leugen, er is geen fraude gepleegdquote:Op maandag 21 april 2014 17:40 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Omdat hij zo graag fraudeert?
De invloed op de publieke opinie op wat stukjes G-B na is uiteraard marginaal.
Twee tieten in een envelop.quote:Op maandag 21 april 2014 17:41 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wat was het dan concreet wat die artikel50-knul voor elkaar heeft gekregen?
Is het niet beter die opmerkingen te negeren? Laat dat gebrabbel voor wat het is.quote:Op maandag 21 april 2014 17:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hoe vaak je een leugen herhaald, het blijft een leugen, er is geen fraude gepleegd
Volgens mij heb je het toch wat foutquote:Op maandag 21 april 2014 17:33 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
En wanneer heb jij iemand ooit iets uitgelegd? De enige manier van reageren die jij ken is het stellen van vraag, na vraag, na vraag, na vraag. Als ik beweer dat de aarde rond is dan vraag je nog om een bron. Dat werkt misschien bij een 5-jarige kleuter maar niet hier.
Dat is allemaal weer even anders dan je eerder beweerde maar ok. Waaruit blijkt precies dat de huidige Euro ons geen voordeel heeft opgeleverd? En waarom is het wegnemen van een deel van de belemmeringen op de arbeidsmarkt zo'n slechte zaak? Immers dat is toch ook gewoon vrijhandel.quote:[..]
Ten eerste ben ik niet tegen vrijhandel, ik ben tegen vrij verkeer van personen en tegen de euro zoals hij ingevoerd is. Een euro met een aantal noordelijke landen had ons wel voordeel opgeleverd,
Is dat werkelijk zo? Hoe was het dan gegaan tijdens de kredietcrisis? Was Nederland dan sterk genoeg om zelfstandig het redden van het overmaatse financiële sector op te hoesten?quote:maar zoals het er nu uitziet hadden we beter helemaal niet mee kunnen doen en dan waren we nu beter af.
Oh maar fatsoenlijke bronnen van betrouwbare organisaties, dat hoeft het punt toch niet te zijn?quote:En ten tweede: Je kan over van alles wel bronnen vinden. Van het bewijs van ontvoeringen door buitenaardse wezens tot het bewijs van het bestaan van Bigfoot.
Zit daar echter een oorzakelijk verband tussen? Of kwam die verdubbeling vooral door het moeten redden van onze financiële sector?quote:Gebruik je gezond verstand eens, kijk eens om je heen. Sinds de invoering van de euro is de staatsschuld verdubbeld.
Heel leuk en aardig maar wat heeft dit te maken met de Euro en EU? En hoe los je deze zaken op wanneer je uit de EU stapt? Immers dan hebben we minder welvaart beschikbaar om hier iets aan te doen...quote:Kijk eens naar de werkeloosheid, de schulden van de huishoudens. We leven op de pof, net als Griekenland dat jaren gedaan heeft. Als we daar geen rekening mee hoeven te houden, laat de overhoud dan nog maar een biljoen euro bijlenen, dan hebben we nog meer "welvaart". Het inkomen van mensen is in absolute zin wel omhooggegaan maar ze moeten er nu ook dingen van betalen die vroeger gratis waren of veel goedkoper zoals: kosten studerende kinderen, dure benzine, dure sigaretten, verkeersboetes die een weeksalaris kosten, allerlei gemeentelijke heffingen op vuilnis en weet ik wat, eigen bijdrage ziektekosten, huur of hypotheekaflossing is tegenwoordig een veel groter percentage van het inkomen enz enz
En:
Dat is zeer de vraag Piet.quote:Op maandag 21 april 2014 17:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hoe vaak je een leugen herhaald, het blijft een leugen, er is geen fraude gepleegd
Eens. Zo stemde ik in 2005 nog voor die EUgrondwet. Hoe meer ik me erin verdiept heb, hoe meer ik van het tegendeel overtuigd ben geraakt.quote:Op maandag 21 april 2014 17:21 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Ik zie het ook in mijn omgeving. Steeds meer mensen ontwaken uit hun Europese droom en komen erachter dat zij tijdens deze droom, die eigenlijk een nachtmerrie was, hard anaal zijn genomen.
Politiek actief zijnquote:Op maandag 21 april 2014 17:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Eens. Zo stemde ik in 2005 nog voor die EUgrondwet. Hoe meer ik me erin verdiept heb, hoe meer ik van het tegendeel overtuigd ben geraakt.
Als Koos over politiek inzicht begint: ik was actief binnen de JD, de jongeren van pro-EU-partij D66. Ik ken het hol van de leeuw van binnenuit.
Geen idee, voor dat soort zaken moet je niet bij mij wezen. Ik kan me van geen enkele EP-partij of europarlementariër ook maar enig concreet resultaat herinneren, dus ook niet van Artikel50. Jij wel?quote:
Jij bent sowieso politiek actief, met je berichtgeving.quote:
Mja, hoewel het laster blijftquote:Op maandag 21 april 2014 17:49 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Is het niet beter die opmerkingen te negeren? Laat dat gebrabbel voor wat het is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |