Je zou het denken he!quote:Op maandag 21 april 2014 20:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
[..]
Verliefd? Uit verveling zeker?
Ja, jij welquote:Op maandag 21 april 2014 10:11 schreef Fera het volgende:
Top. Heerlijk geslapen en lekker diagonaal gelegen in bed.
Maar, weet hij dat ook?quote:Op maandag 21 april 2014 20:19 schreef Miam het volgende:
[..]
Je zou het denken he!![]()
maar nee, ik moet je teleurstellen. ik ben echt hondsverliefd, het doet gewoon pijn!
Hij weet dat.quote:
Gefeliciteerdquote:Op maandag 21 april 2014 21:31 schreef zeefje het volgende:
Weekend weg was leuk dus goed
Nog beter want weer werk![]()
Oplossing; breken met mensen die jou niet accepteren zoals je bentquote:Op dinsdag 22 april 2014 02:13 schreef formerjellybean het volgende:
Zo ontevreden, waarom is onze familie altijd juist met feestdagen zoals de belachelijke families die je in films kent en eindigt het eigenlijk bijna altijd hetzelfde voor mij . De feestdagen voelen voor mij gewoon kut aan omdat er altijd gezeik is met de familiedagen....... Ik zou ook eens een leuke gewoon gezellige feestdagen willen hebben zonder dat mijn familie zich er elke keer de gewoonte van maakt me compleet waardeloos te laten voelen.......
quote:Op dinsdag 22 april 2014 07:17 schreef SEMTEX het volgende:
OT: super, eerdere trein gehaald, eerder op mijn werk, eerder klaar. Ga hier een gewoonte van maken.
Nu nog steeds?quote:Op dinsdag 22 april 2014 02:08 schreef WeirdlyWired het volgende:
Oorpijn. En geen paracetamol die helpt. Lig al drie uur wakker in bed
Herkenbaarquote:Op dinsdag 22 april 2014 08:09 schreef Neo-Mullen het volgende:
Veel te laat gaan slapengelukkig maar 1 vak vandaag op school
Jup nog steeds. Zelf special effects. Ik hoor met mijn rechteroor heel apart nuquote:Op dinsdag 22 april 2014 07:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nu nog steeds?
OT: Beetje moe maar op het werk nu. Al heb ik geen idee wat ik nu moet doen, ligt niks klaar wat normaal wel het geval isOude tests maar eens doorspitten
Oorpijn is niet fijn, aldus een vaste klant van een KNO-arts...quote:Op dinsdag 22 april 2014 08:23 schreef WeirdlyWired het volgende:
[..]
Jup nog steeds. Zelf special effects. Ik hoor met mijn rechteroor heel apart nu
Hopelijk hoor je niet enkel "apart"quote:Op dinsdag 22 april 2014 08:23 schreef WeirdlyWired het volgende:
[..]
Jup nog steeds. Zelf special effects. Ik hoor met mijn rechteroor heel apart nu
..quote:
Ik heb een echo in mijn rechteroorquote:Op dinsdag 22 april 2014 08:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hopelijk hoor je niet enkel "apart"
Heb ik ook ooit gedaan en voelde me keigoed nadien.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:13 schreef formerjellybean het volgende:
Pissig en heel erg opgefokt , waar het op neer komt mijn familie maar eens goed tegen mijn vader uit zijn slof gevallen en eigenlijk gezegd dat mijn familie maar eens flink de tering kan krijgen.
Hoe het de burgemeester van Wezel?quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:38 schreef WeirdlyWired het volgende:
[..]
Ik heb een echo in mijn rechteroor
Van je familie moet je het maar hebben soms. Hier is het niet veel beter maar contact tussen de familie is er sowieso al niet.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:13 schreef formerjellybean het volgende:
Pissig en heel erg opgefokt , waar het op neer komt mijn familie maar eens goed tegen mijn vader uit zijn slof gevallen en eigenlijk gezegd dat mijn familie maar eens flink de tering kan krijgen.
Open to interpretation?quote:
Onzekere dates, altijd lachenquote:
Knuf voor jou danquote:
Komt goed meid. Afstand houden voorlopig.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:14 schreef formerjellybean het volgende:
Heel dubbel , aan een kant opgelucht omdat ik juist dit keer wel voor mezelf opkwam maar aan de andere kant ook wel best wel balen van je familie moet je het maar inderdaad hebben. Denk dat het de komende tijd heel veel afleiding zoeken gaat worden.
c-o-d-e-ď-n-equote:Op woensdag 23 april 2014 07:41 schreef zeefje het volgende:
Brak. Heel de nacht lopen hoesten als een zeehondje
Maar, zeehondjes zien wel liefquote:Op woensdag 23 april 2014 07:41 schreef zeefje het volgende:
Brak. Heel de nacht lopen hoesten als een zeehondje
Morgenmiddag is het alweer weekend.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:20 schreef sylvesterrr het volgende:
Prima. Over anderhalve dag is het weer weekend.
Zat je in de Kuip?quote:
Thanks .quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Komt goed meid. Afstand houden voorlopig.
No probquote:Op woensdag 23 april 2014 14:33 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Thanks .
Day after enorm opgelucht eigenlijk en bezig met afleiding . Heb mezelf getracteerd op houtskool potloden en mijn nieuwe tekenavontuur gaat beginnen want daar heb ik nog nooit mee gewerkt en kijk ik best naar uit.
Goed te horenquote:Op woensdag 23 april 2014 23:32 schreef formerjellybean het volgende:
Eigenlijk heel trots op mezelf , voor de verandering is niet huilend in een hoekje nazoveelste familiegedoe zoals het eerst altijd was en gewoon lekker mijn afleiding en mijn ding gedaan . Een verandering met eerst maar ik denk dat dit de juiste beslissing was.
Matigquote:
Heeel goed. wat dans je?quote:Op donderdag 24 april 2014 01:00 schreef complicate het volgende:
Heel goed, mijn danspartner wordt beter en beter. Ik voel dat we binnenkort gaan knallen op het podium.
Het is mijn thuiswerkdag. Ik kan gewoon sporten in plaats van te reizen.quote:Op donderdag 24 april 2014 08:29 schreef motorbloempje het volgende:
Buh. 's Ochtends hardlopen is duivels.
Een beetje van alles, gaat van ballet, salsa, moderne-jazz, samba tot hip-hop. Sinds vorig jaar ben ik meer met tango bezig op vlak van wedstrijden en hopelijk tot meer. De rest doe ik meer als hobby.quote:
Oeh la laquote:Op vrijdag 25 april 2014 01:00 schreef complicate het volgende:
![]()
Ik voel dat morgen vandaag één van de leukste dag van mijn leven gaat worden. Ik kan echt niet wachten.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:06 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Werken ging wel vanavond, nu 3 dagen vrij, yeah!
quote:
You go girl!quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:00 schreef complicate het volgende:
![]()
Ik voel dat morgen vandaag één van de leukste dag van mijn leven gaat worden. Ik kan echt niet wachten.
Istanbulquote:Op vrijdag 25 april 2014 21:35 schreef sylvesterrr het volgende:
Zojuist een ticket geboekt naarIstanbul
.. Op 10 juni ben ik daar!
quote:Op zaterdag 26 april 2014 09:42 schreef cafpow het volgende:
Kut,verveeld, moe, somber. Had super leuke plannen voor vandaag, valt alles in duigen door zwaar gekneusde knie..dus maar verplicht thuiszitten
de tv heb ik ook aanstaan...quote:Op zaterdag 26 april 2014 10:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zet de TV aan, kan je in ieder geval meefeesten vanaf de bank
Welnee, je bent niet dom. Maar wel een kampioen in stating the obvious.quote:Op zaterdag 26 april 2014 01:38 schreef El_Thijs het volgende:
Redelijk. Heb de indruk dat sommige mensen mij als een dom iemand beschouwen
Hou ook van jouquote:Op zaterdag 26 april 2014 11:15 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Welnee, je bent niet dom. Maar wel een kampioen in stating the obvious.
Beterschap!quote:
Omdat je benen zeer doen. Logisch. Heb je al geprobeerd ze te strekken of zit je bekneld achter het stuur in een greppel?quote:
Niet meer verliefd?quote:
Dat wel!quote:
quote:Op zondag 27 april 2014 12:56 schreef Mishu het volgende:
Wordt aan alle kanten genaaid (positief) maar niet door de juiste
quote:Op zondag 27 april 2014 12:05 schreef Spezza19 het volgende:
Krijg toch allemaol de kolere….
Val voor mijn part allemaol dood….
Dus toch niet zo positief als je beweert.quote:Op zondag 27 april 2014 12:56 schreef Mishu het volgende:
quote:Op zondag 27 april 2014 14:46 schreef Nikkie_86 het volgende:
Verzopen kat door hardlopen in de regen.
Paar uur later: kut.quote:Op zondag 27 april 2014 16:46 schreef Deuce92 het volgende:
Goed! Zit vandaag lekker in m'n vel.
Sjezus wat klinkt dat afgezaagd.
Fruitcake-centrum waardigquote:Op zondag 27 april 2014 12:56 schreef Mishu het volgende:
Edit Mnr zegt dus afquote:Op zondag 27 april 2014 20:23 schreef zeefje het volgende:
Kut. Last van gewrichten en van mijn oor. HAP gebeld voor dat laatste en die Schrijft een paracetamol voor.
Daarnaast zou ik morgen een leuke dag met iemand hebben, maar die negeeert mij al de hele dag. Weet niet goed wat ik daarmee moet
Story of my lifequote:Op zondag 27 april 2014 16:44 schreef formerjellybean het volgende:
[..]![]()
![]()
Beetje sneu dit
OT nieuwe dingen leren is best leuk begonnen met houtskool potlood en ik vind het leuk , het is altijd leuk weer aan een nieuwe uitdaging beginnen
Join the club! Gisteren van 7.30u tot 17.00u zitten overwerken, vannacht nog gedroomd over m'n werk.quote:Op maandag 28 april 2014 06:25 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Heel de nacht gedroomd over mijn werk, lijkt wel alsof ik er al een werkdag op heb zitten
Maar ik moet nog!
En ik mag weer verder overwerken. Grmbl.quote:Op maandag 28 april 2014 09:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Join the club! Gisteren van 7.30u tot 17.00u zitten overwerken, vannacht nog gedroomd over m'n werk.
Ik ben de fokking hele week vrij deze weekquote:Op maandag 28 april 2014 17:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
En ik mag weer verder overwerken. Grmbl.
quote:Op maandag 28 april 2014 18:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben de fokking hele week vrij deze week
Nou, er is voor deze week geen werk voor me blijkbaar. Volgende week weer de volle 3 dagen.quote:Op maandag 28 april 2014 18:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Morgen cursus, woensdag en donderdagochtend werken, daarna een lang weekend (tot en met maandag). Ik denk dat ik donderdagochtend niet ga werken.
Vandaag een muis gevangen voor m'n baasje #tijger #jager #trotsquote:Op maandag 28 april 2014 19:54 schreef Hungry_Joe het volgende:
Vertwijfeld. Iemand die ik ken heeft een facebookpagina voor zijn kat aangemaakt. Ik wil hem graag op zijn wangedrag wijzen en toekomstige updates voorkomen, maar ik weet niet of hij een dode kat gaat trekken.
Het is toch al een gevoelige jongen.
quote:Op maandag 28 april 2014 19:54 schreef Hungry_Joe het volgende:
Vertwijfeld. Iemand die ik ken heeft een facebookpagina voor zijn kat aangemaakt. Ik wil hem graag op zijn wangedrag wijzen en toekomstige updates voorkomen, maar ik weet niet of hij een dode kat gaat trekken.
Omg. Wat m mongool.quote:Op maandag 28 april 2014 19:54 schreef Hungry_Joe het volgende:
De brug was open en de hond at je huiswerk op.quote:Op dinsdag 29 april 2014 08:08 schreef zeefje het volgende:
Kutkutkut. Te laat wakker daardoor een bus later genomen en te laat op mijn eerste nieuwe stage #$$^*$#@@*^
Je kan niet in slaap komen omdat je jezelf pissig maakt, niet omdat die vent heeft staan schreeuwen. ;-)quote:Op dinsdag 29 april 2014 02:44 schreef Muck het volgende:
Pissig.
Één of andere gek schreeuwde om kwart over twee de halve straat bij elkaar. Nu lig ik dus klaarwakker naar het plafond te staren.
Als je niet tegen drank kunt, blijf er dan met je tengels vanaf.
quote:Op dinsdag 29 april 2014 08:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Je kan niet in slaap komen omdat je jezelf pissig maakt, niet omdat die vent heeft staan schreeuwen. ;-)
Whehehequote:Op dinsdag 29 april 2014 08:08 schreef zeefje het volgende:
Kutkutkut. Te laat wakker daardoor een bus later genomen en te laat op mijn eerste nieuwe stage #$$^*$#@@*^
Ondertussen iets zwaarder licht gekneusdquote:Op dinsdag 29 april 2014 09:39 schreef theKiD het volgende:
Ribben licht gekneusd door al dat hoesten van de afgelopen week
Er zijn fijnere dingen te bedenken
![]()
Waarop? Salaris?quote:
Trek er maar een week voor uitquote:
Naar de dokter? Krijg je wellicht wat sterkers (bv. codeďne) om de hoest te dempen? Herken de pijn. Zo'n anderhalf jaar geleden had ik door een flinke hoest ook op twee plekken mijn ribben gekneusd.quote:Op dinsdag 29 april 2014 14:44 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ondertussen iets zwaarder licht gekneusd![]()
En mijn keel begint zichzelf te verteren volgens mij door dat hoesten
![]()
In de kelder ermee. Kom nou.quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:02 schreef Nikkie_86 het volgende:
Mega chagrijnig door de kids waar ik op pas.. echt zwaar irritant.
Wat is het probleem dan eigenlijk?quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:19 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Dit begint steeds meer waarheid te worden, wat een waardeloze shit
Ja internet aansluiten lukte niet, dus moest er een monteur komen. Zou tussen half 1 en 5 komen. Net gebeld hij is er waarschijnlijk om kw over 5quote:
helft ben k alweer kwijt.. lolquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
In de kelder ermee. Kom nou.
Nog steeds goed
quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:22 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja internet aansluiten lukte niet, dus moest er een monteur komen. Zou tussen half 1 en 5 komen. Net gebeld hij is er waarschijnlijk om kw over 5
Ga ze maar snel zoeken dan!quote:
neuh... kwijt in de zin van opgehaald door de moederquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Sorry, maar ik moest wel lachen eigenlijk
[..]
Ga ze maar snel zoeken dan!
Hij kwam toch wat eerder, hij is net weg! Jeu!quote:Op dinsdag 29 april 2014 16:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Sorry, maar ik moest wel lachen eigenlijk
En werkt het? Jeuj? Neuj?quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:28 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Hij kwam toch wat eerder, hij is net weg! Jeu!
Jeuj!quote:
Ja was verkeerd aangesloten door deze of genequote:Op dinsdag 29 april 2014 17:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jeuj!
Toch apart. Hier al jaren Ziggo (toen het nog @Home was) en nooit echt zware storingen of problemen gehad wat een reboot van de modem niet kon verhelpen
Maar nu kun je weer Fok!ken!quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:40 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja was verkeerd aangesloten door deze of gene
ligt aan jou, "ik wordt.."quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:21 schreef Trashcanman het volgende:
Of ik wordt met de dag labieler, of de mensen in mijn omgeving worden steeds kutter.
Ah dus toch!quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ligt aan jou, "ik wordt.."
Foei
Het is de schuld van evolutie.quote:Op woensdag 30 april 2014 00:08 schreef Carooltje79 het volgende:
Waarom moet alles zo moeilijk zijn![]()
Je lichaam voelt iets, je hart zeg iets en je hoofd bemoeid zich ook overal mee
na deze post gelezen te hebben, kun je er 100% vanuit gaan dat het de andere zijn die je dat gevoel geven, Trashcanmanquote:Op dinsdag 29 april 2014 21:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ligt aan jou, "ik wordt.."
Foei
verdriet is wat ik voel nu.quote:Op woensdag 30 april 2014 15:23 schreef theKiD het volgende:
[..]
na deze post gelezen te hebben, kun je er 100% vanuit gaan dat het de andere zijn die je dat gevoel geven, Trashcanman
Preventieve chemische castratie is voor zulk volk als Klinkerbotsing de enige oplossing. Spellingsnazi
Iedereen?quote:Op woensdag 30 april 2014 19:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
verdriet is wat ik voel nu.
Iedereen doet zo gemeen tegen me.
hier gister ook een ziggo knakker gehadquote:
Ga bij jezelf te radequote:Op woensdag 30 april 2014 20:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Bijna wel ja!!
In het echte leven en zelfa op FOK!.
quote:Op woensdag 30 april 2014 20:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Bijna wel ja!!
In het echte leven en zelfa op FOK!.
quote:
Niet terugkrabbelen nu, ik geef je groot gelijk. Iedere randdebiel heeft maar een internetaansluiting tegenwoordig en ik krijg ook weleens oogbalkanker bij het aanschouwen van zoveel grammaticaal drama. TheKid opperde het perfecte antwoord daarop, chemisch castreren die lui. Je wilt het nu eenmaal niet lezen.quote:Op woensdag 30 april 2014 21:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]. Alsof het zo serieus was wat ik gepost heb?
OT maar: prima dag achter de rug, ik voel me fijnnnn.
Hoe smaakten je chips tot dusver? Droog?quote:Op woensdag 30 april 2014 23:35 schreef Faxie het volgende:
Ah daar is de dip weer. Was 'm een aantal weken uit het oog verloren.
Ik had echt een ongelofelijke onbeschofte eikel als monteurquote:Op woensdag 30 april 2014 20:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hier gister ook een ziggo knakker gehad
Ik had blokken op tv. Bleek ik een aansluitdoos (AOP) gehad te hebben die uit een foutieve productie serie kwam, dus die knakker heeft dat ding kosteloos vervangen
Nu wel blokkenvrij tv kijken maar goddamn
Wel netjes geholpen door Ziggo twitter helpdesk
Nee, wat flauwjesquote:Op woensdag 30 april 2014 23:41 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hoe smaakten je chips tot dusver? Droog?
quote:
hier bijna weekend van 4 dagenquote:Op donderdag 1 mei 2014 12:25 schreef El_Thijs het volgende:
Wel goed eigenlijk
Weekend en al dat
[..]
Ik was eigenlijk vanaf dinsdag al vrijquote:Op donderdag 1 mei 2014 12:30 schreef cafpow het volgende:
[..]
hier bijna weekend van 4 dagenna een extreem korte (stage) werkdag waarin ik mij maar 6 uur hoef te vervelen ipv 8
je was dinsdag al vrij en toch begint je weekend nu pasquote:Op donderdag 1 mei 2014 12:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk vanaf dinsdag al vrij
Maar een lekker lang weekend is altijd goed
Mja, voor mij is het hetzelfde zowatquote:Op donderdag 1 mei 2014 13:08 schreef cafpow het volgende:
[..]
je was dinsdag al vrij en toch begint je weekend nu pasIk zou het dan eerder mini-vakantie noemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |