PALINGBOERUHHHtwitter:ajaxlife twitterde op zondag 20-04-2014 om 16:29:20De 34 scheidsrechters zijn de doellijntechnologie aan het testen. Nijhuis ‘scoort’, Ajacieden zingen ‘hij zit erin!’ #pecaja reageer retweet
Verloving toch? Wel met een knappe vrouw overigens. Al had ze mij paar jaar terug in Top Gear toch echt de belofte gedaan lesbisch te zijn.quote:Op zondag 20 april 2014 16:28 schreef Crack_ het volgende:
What the hell, ik wist niet dat Johnny Depp gescheiden was en weer is getrouwd met 'n dame van 27. Hij is zelf dus 50 jaar oud he
PALINGBOERUUUUHquote:Op zondag 20 april 2014 16:30 schreef JanCees het volgende:
PALINGBOERUHHHtwitter:ajaxlife twitterde op zondag 20-04-2014 om 16:29:20De 34 scheidsrechters zijn de doellijntechnologie aan het testen. Nijhuis ‘scoort’, Ajacieden zingen ‘hij zit erin!’ #pecaja reageer retweet
jaquote:Op zondag 20 april 2014 16:37 schreef JanCees het volgende:
Ik heb een FB vriend uit Zuid-Afrika. Grappig he?
Ik ook.quote:
dan word ik dikquote:Op zondag 20 april 2014 16:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ook.
Zullen we kapsalon halen en roze Fernandez er bij drinken?
quote:Op zondag 20 april 2014 16:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan is er meer van jou om van te houden toch.
okquote:Op zondag 20 april 2014 16:15 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Als ik ooit zo trouwen (kans is klein) dan blijft het echt gewoon zo basic als maar kan.
Beetje raggaeton lerenquote:Op zondag 20 april 2014 16:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ook.
Zullen we kapsalon halen en roze Fernandez er bij drinken?
quote:Op zondag 20 april 2014 17:26 schreef Snowbells het volgende:
Wat ben je kortaf va, is er wat? Ben je weer afgewezen door een chick?
Puhlease, jij bent veel leuker dan Depp. Had gewoon nooit verwacht dat jij zou willen trouwen.quote:Op zondag 20 april 2014 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan zoek ik maar iemand anders uit.
quote:Op zondag 20 april 2014 17:26 schreef Snowbells het volgende:
Wat ben je kortaf va, is er wat? Ben je weer afgewezen door een chick?
Je bent nog steeds niet single he?quote:
Maar ik gebruik het best veelquote:
geen ideequote:Op zondag 20 april 2014 17:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bent nog steeds niet single he?
ohquote:Op zondag 20 april 2014 17:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar ik gebruik het best veel
Verwijder dan alleen maar je eigen facebook. Heel facebook verwijderen is zo zieligquote:
quote:Op zondag 20 april 2014 17:37 schreef xcachet het volgende:
mijn leven is niet eens meer boeiend genoeg om nog maar iets te kunnen posten
nee als ik het doe doe ik het meteen goedquote:Op zondag 20 april 2014 17:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Verwijder dan alleen maar je eigen facebook. Heel facebook verwijderen is zo zielig
kap met emo.giffenquote:Op zondag 20 april 2014 17:40 schreef JanCees het volgende:
[..]![]()
Ik post nooit wat. Lees en kijk alleen voor zover je daar blij van wordt. Vind mezelf ook niet interessant genoeg om dingen te posten.
ok deel danquote:Op zondag 20 april 2014 17:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
nee als ik het doe doe ik het meteen goed
zo
[..]
kap met emo.giffen
ik wil graag wat interessants delen
even omkleden en naar m'n werk lopen om daar vervolgens verder te fokken en bidden dat pec wintquote:
doe normaalquote:Op zondag 20 april 2014 17:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
even omkleden en naar m'n werk lopen om daar vervolgens verder te fokken en bidden dat pec wint
okquote:Op zondag 20 april 2014 17:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
even omkleden en naar m'n werk lopen om daar vervolgens verder te fokken en bidden dat pec wint
Dat weet je zelf heel goed jongedamequote:
Die afkorting is niet chill.quote:Op zondag 20 april 2014 17:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat weet je zelf heel goed jongedame
noquote:Op zondag 20 april 2014 17:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
I'm still a rockstar. I've got my rockmoves.
surequote:Op zondag 20 april 2014 18:12 schreef xcachet het volgende:
Wil iemand mij op de hoogte houden van ajax-zwolle?
Idd, niet zijn ding. Maar wat een ellende daar.quote:Op zondag 20 april 2014 18:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Haten op Ajax
Van der Sarkerel kan echt niet spreken.
Hij is directeur bij Ajax. Hij moet er voor zorgen dat sponsorovereenkomsten worden afgesloten en dergelijke. Nou, ik vind het niet raar dat hij daarin tot nu toe enorm faalt.quote:Op zondag 20 april 2014 18:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Idd, niet zijn ding. Maar wat een ellende daar.
Maak er 3 vanquote:Op zondag 20 april 2014 19:03 schreef Crack_ het volgende:
Haha, ik zette tv pas aan op 30 minuten en ik moest echt even kijken voordat ik doorhad dat zwolle toch echt met twee punten voor stond.
Hoop dat ze winnen. Tchock zit ook in de kuip, voor Zwolle uiteraard
Omdat een stel zwakzinnigen in Ajax tenue mijn dag verpesten.quote:
Het staat inmiddels 4-1quote:Op zondag 20 april 2014 19:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Op 30 min was het 3-1. Drie min één = twee. Twee punten voor dus
Dont care. Ik gun het Zwolle écht meer.quote:Op zondag 20 april 2014 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat een stel zwakzinnigen in Ajax tenue mijn dag verpesten.
Aha, ja en jij denkt dat ik een finale met een stand van 3-1 nog uit ga zetten?quote:
Bedankt hoor.quote:Op zondag 20 april 2014 19:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dont care. Ik gun het Zwolle écht meer.
Ik zat vandaag in de trein van Zwolle (!!!!!!!!!!!!!!) naar den haag en in de trein die vertrok uit Zwolle zaten al paar mensjes voor ajax. Die arrogantie dat ze toch echt niet gaan verliezen van Zwolle blabla dit dat. En dat terwijl ze dus in Zwolle zijn, nou.. dan is toch super stom
Het staat toch 4-1, met 3 punten verschil dus. Of ik ben echt gekquote:Op zondag 20 april 2014 19:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Aha, ja en jij denkt dat ik een finale met een stand van 3-1 nog uit ga zetten?
quote:Op zondag 20 april 2014 19:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het staat toch 4-1, met 3 punten verschil dus. Of ik ben echt gek
3 goalsquote:Op zondag 20 april 2014 19:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het staat toch 4-1, met 3 punten verschil dus. Of ik ben echt gek
Dat is toch stom!?quote:
ohhhhh.quote:Op zondag 20 april 2014 19:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]. Ik bedoel dat ik dat toch al lang weet omdat ik de tv, nadat ik deze heb aan gezet met de stand van 3-1 niet heb uitgezet
Miscommunicatie gewoonquote:Op zondag 20 april 2014 19:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ohhhhh.
Ik dacht dat jij dom was.
Ben ik het dus.
PEC. Maar vooral omdat ik wat tegen ajax heb.quote:Op zondag 20 april 2014 19:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Miscommunicatie gewoon.
Jij voorkeur wie wint dan?
Omdat jij nu precies gaat zeggen wat ie moet doen.quote:Op zondag 20 april 2014 19:15 schreef badschaap het volgende:
Waarom doet de boer niks tegen de verdediging?
Zullen er inderdaad niet veel zijn geweest die dit vooraf hadden gezegd.quote:Op zondag 20 april 2014 19:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat voetbal. Vind wel mooi, verwacht niemand.
Dat zeg je alleen omdat Katwijk gaat degraderen dit jaar.quote:
Dat zou ik niet eens weten. Ik verdoe mijn tijd niet met dat soort triviale onzin.quote:Op zondag 20 april 2014 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen omdat Katwijk gaat degraderen dit jaar.
quote:Op zondag 2 maart 2014 17:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik vind snow nu al tof eigenlijk doei
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar dan ben jij ook niet single.
Helaas.
quote:
Naar dit gaat.quote:
quote:Op zondag 20 april 2014 20:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wist dat je een hoer was, maar daaaaammmnnn
Ik wacht op zijn verklaring, natuurlijk.quote:Op zondag 20 april 2014 21:33 schreef Typisch het volgende:
wat een kut post snow, voor niks dit topic op jouw aanraden geopend
jammer dit
ik voel mij ook veradenquote:Op zondag 20 april 2014 21:33 schreef Typisch het volgende:
wat een kut post snow, voor niks dit topic op jouw aanraden geopend
jammer dit
Ik betwijfel of je alles zo letterlijk moet nemen als het er staat.quote:Op zondag 20 april 2014 21:50 schreef Snowbells het volgende:
Vervelend? Ik vind het wel grappig om te zien hoe va in 1 maand zo kan omdraaien.
Dat heb ik gemerkt toen ik over zijn spannende whatsapp gesprekken begonquote:Op zondag 20 april 2014 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik betwijfel of je alles zo letterlijk moet nemen als het er staat.
Daarnaast kun je in een dag voldoende leren om zo om te draaien, geloof me maar.
Huh????quote:Op zondag 20 april 2014 22:03 schreef Snowbells het volgende:
D
[..]
Dat heb ik gemerkt toen ik over zijn spannende whatsapp gesprekken begon
Ik niet.quote:Op zondag 20 april 2014 22:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar zijn we veel te volwassen voor toch?
Nog zo jong en onschuldig.quote:
Daarom ga ik ook met jou om.quote:
Je bent toch ouder dan 12?quote:
Ik voel me oud nu.quote:
Dat is wel weer een ander uiterste.quote:
Oh.quote:
Oud genoeg.quote:Op zondag 20 april 2014 22:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Je bent toch ouder dan 12?
[..]
Ik voel me oud nu.
Ik droomde dat ook een keer, dat ik ongewenst zwanger was en het mijn moeder moest vertellen en ik bang was dat ze superboos zou zijn.quote:Op zondag 20 april 2014 22:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh.
Ik droomde dat ik hoogzwanger was. Nouja.. Was echt een nachtmerrie. Volgens mij ben je op t einde echt lichamelijk zwaar gehandicapt
Voor wat?quote:
Om te liefkozen.quote:Op zondag 20 april 2014 22:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik droomde dat ook een keer, dat ik ongewenst zwanger was en het mijn moeder moest vertellen en ik bang was dat ze superboos zou zijn.
[..]
Voor wat?
Wat houdt liefkozen in?quote:
Naar hequote:Op zondag 20 april 2014 22:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik droomde dat ook een keer, dat ik ongewenst zwanger was en het mijn moeder moest vertellen en ik bang was dat ze superboos zou zijn.
[..]
Voor wat?
quote:
quote:liefkozen werkw.Uitspraak: [ˈlifkozə(n)] Verbuigingen: liefkoosde (verl.tijd enkelv.) Verbuigingen: heeft geliefkoosd (volt.deelw.) Toon alle vervoegingen iemand liefdevol aanraken Synoniemen: strelen, aanhalen ...
quote:Op zondag 20 april 2014 22:59 schreef Crack_ het volgende:
Monopoly dus. Hij was in t blauw een jippie verhaaltje aan t doen dat zwolle kampieon is. Op t nieuws als voorstukje in de reclame.. Komt nog keer als dit progamma op rtl4 voorbij is
Best raar om te zien als je gewoon tv kijkt en hem dan ziet haha.quote:
Oh?quote:Op zondag 20 april 2014 22:53 schreef Crack_ het volgende:
Snow is echt zon meisje die gewoon de bitch is maar dan super onschuldig gaat lopen doen
Ja, dat was echt een van de ergste nachtmerries die ik ooit heb gehad. Ook omdat ik die parasiet helemaal niet wilde maar hij niet weggehaald kon worden ofzo.quote:
Maar iedereen interpreteert dat anders.quote:
Dank je boterlemoen.quote:Op zondag 20 april 2014 23:00 schreef Bitterlemon het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1412213
03:30 ergens.
Hoe interpreteer jij dat dan?quote:
Zal jou es een citroen geven, ondankbare.quote:
quote:Op zondag 20 april 2014 23:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, dat was echt een van de ergste nachtmerries die ik ooit heb gehad. Ook omdat ik die parasiet helemaal niet wilde maar hij niet weggehaald kon worden ofzo.
[..]
Maar iedereen interpreteert dat anders.
Grappig wel.quote:Op zondag 20 april 2014 23:00 schreef Bitterlemon het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1412213
03:30 ergens.
Daar kom je nog wel achter.quote:
Sinds wanneer ben jij het leven?quote:Op zondag 20 april 2014 23:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zal jou es een citroen geven, ondankbare.
Oh? Hoe dan? Vertel meer.quote:
Nee, dat sowieso niet.quote:
Nee, anders zou ik niet zeggen dat je er nog achterkomt. Dan is het hele idee van die zin weg.quote:
Was het maar zo, waren wij nu vaker samen omdat jij zo nodig een leven moest krijgen.quote:
Kaneel, je maakt me bang.quote:Op zondag 20 april 2014 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fera zwanger van Heppie
En dan snel trouwen, op zijn Katwijks, en dan zeggen dat het kind te vroeg geboren is.
Denken dat ik een leven heb.quote:Op zondag 20 april 2014 23:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Was het maar zo, waren wij nu vaker samen omdat jij zo nodig een leven moest krijgen.
Jij weet het, gelukkig konden wij nog snel een abortus plegen zonder dat iemand het merkte.quote:Op zondag 20 april 2014 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fera zwanger van Heppie
En dan snel trouwen, op zijn Katwijks, en dan zeggen dat het kind te vroeg geboren is.
Potjandrie, zit hier nu vol met spanning.quote:Op zondag 20 april 2014 23:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, anders zou ik niet zeggen dat je er nog achterkomt. Dan is het hele idee van die zin weg.
Gewoon ouderwets met een kleerhanger.quote:Op zondag 20 april 2014 23:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jij weet het, gelukkig konden wij nog snel een abortus plegen zonder dat iemand het merkte.
Waarom zie ik je dan nooit meer op FOK!?quote:
Hou nog maar even vast dan.quote:Op zondag 20 april 2014 23:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Potjandrie, zit hier nu vol met spanning.
Wordt het eerste kind naar mij vernoemd?quote:Op zondag 20 april 2014 23:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Kaneel, je maakt me bang.Krijg ik allemaal zielloze kindertjes.
quote:Op zondag 20 april 2014 23:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jij weet het, gelukkig konden wij nog snel een abortus plegen zonder dat iemand het merkte.
Hahahahahahahahahaquote:Op zondag 20 april 2014 23:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Kaneel, je maakt me bang.Krijg ik allemaal zielloze kindertjes.
Ligt eraan of hij rood haar heeft of niet. Of maakt jou dat niet uit?quote:Op zondag 20 april 2014 23:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wordt het eerste kind naar mij vernoemd?
[..]
Ik moet me altijd ergens aan vasthouden wanneer ik met jou spreek, begin dan helemaal te trillen van geluk.quote:
Ga haten. Roodharig zijn.quote:
Moet ik je dan ook maar uit een boot in de zee gooien?quote:Op zondag 20 april 2014 23:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik moet me altijd ergens aan vasthouden wanneer ik met jou spreek, begin dan helemaal te trillen van geluk.
Ik lurk veel en D3 ben ik weer even mee gestopt.quote:Op zondag 20 april 2014 23:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Waarom zie ik je dan nooit meer op FOK!?of bij D3
Bruin is dominant over rood, dus een rode haarkleur zal niet zo snel gebeuren.quote:Op zondag 20 april 2014 23:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Ligt eraan of hij rood haar heeft of niet. Of maakt jou dat niet uit?
Nat ben ik al.quote:Op zondag 20 april 2014 23:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Moet ik je dan ook maar uit een boot in de zee gooien?
Jammer jammer.quote:Op zondag 20 april 2014 23:07 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik lurk veel en D3 ben ik weer even mee gestopt.
My gingaquote:
Ben jij niet zwart dan?quote:
Bruin? Wie is de moeder dan?quote:Op zondag 20 april 2014 23:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bruin is dominant over rood, dus een rode haarkleur zal niet zo snel gebeuren.
Maar alsnog zou ik het niet erg vinden.
Yes yes yes yes yes.quote:
Nee, sorry. Niet goed gekeken.quote:
Wat?quote:Op zondag 20 april 2014 23:22 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
vroeger wilde ik altijd weten hoe tekenfilm water smaakte
quote:Op zondag 20 april 2014 23:22 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat water zag er altijd zoveel chiller uit dan echt water.quote:Op zondag 20 april 2014 23:22 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Keer te vaak op je hoofd gevallen?quote:
Misschien zit jij ook wel aan de drugs.quote:
Misschien ben jij Fera wel. Misschien ben jij iedereen hier. Misschien ben jij iedereen op aarde en ben ik de enige normale.quote:Op zondag 20 april 2014 23:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Misschien zit jij ook wel aan de drugs.
Zou raar zijn als die hasj nu nog werkt.quote:Op zondag 20 april 2014 23:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Misschien zit jij ook wel aan de drugs.
Ik vond alles in tekenfilms er altijd mooi en lekker uitzien. Dat eten ook, vooral in anime.quote:
Zijn drie mensen op het internet. Jij, ik en iemand die heel snel is.quote:Op zondag 20 april 2014 23:29 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Misschien ben jij Fera wel. Misschien ben jij iedereen hier. Misschien ben jij iedereen op aarde en ben ik de enige normale.
Ik snap je.quote:Op zondag 20 april 2014 23:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vond alles in tekenfilms er altijd mooi en lekker uitzien. Dat eten ook, vooral in anime.
Brock maakte altijd soep dat er lekker uitzag.quote:Op zondag 20 april 2014 23:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Zou raar zijn als die hasj nu nog werkt.
[..]
Ik vond alles in tekenfilms er altijd mooi en lekker uitzien. Dat eten ook, vooral in anime.
Snap je mij? Waaaat?quote:
Zelfs dat Pokémon voer zag er nog smakelijk uit. Of die rare rijstbollen.quote:Op zondag 20 april 2014 23:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Brock maakte altijd soep dat er lekker uitzag.
quote:Op zondag 20 april 2014 23:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Brock maakte altijd soep dat er lekker uitzag.
Veel plezier.quote:
quote:Op zondag 20 april 2014 23:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Zelfs dat Pokémon voer zag er nog smakelijk uit. Of die rare rijstbollen.
Krijg er alweer trek van.quote:
Afgewezen. Ouch.quote:
Gaan naar de filmquote:
Jij zou dit niet jammer moeten vinden.quote:
Welke? Of is dat vragen naar de bekende weg?quote:Op zondag 20 april 2014 23:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Gaan naar de film
hebben jij en fera al wat?
Hou eens op.quote:Op zondag 20 april 2014 23:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Gaan naar de film
hebben jij en fera al wat?
Ik zag die schandalige fout wel.quote:
Weet nog nietquote:Op zondag 20 april 2014 23:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Welke? Of is dat vragen naar de bekende weg?
Wat?
Whehequote:Op zondag 20 april 2014 23:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Weet nog nietNiet Divergent
Jij en Fera, zijn jullie al samen?
Hebben jullie een relatie?quote:Op zondag 20 april 2014 23:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
WheheLaatst Oculus gezien, best vermakelijk.
Neen, afgelopen weekend wel.
Mijn verhouding met Fera is best goed.quote:
Sorry, ik kan het niet goed lezen.quote:
kut voor jequote:
Jij en Tinderboy dan?quote:
Ik mis er niks aan, ik ben niet degene die iets wilde weten.quote:
nee hebben elkaar pas twee keer gezienquote:
Drie keer nu.quote:Op zondag 20 april 2014 23:44 schreef supersof het volgende:
[..]
nee hebben elkaar pas twee keer gezien
en jij en fera? hoe vaak jullie?
Wij drie keer.quote:Op zondag 20 april 2014 23:44 schreef supersof het volgende:
[..]
nee hebben elkaar pas twee keer gezien
en jij en fera? hoe vaak jullie?
Dat denk je alleen maar.quote:Op zondag 20 april 2014 23:45 schreef 2Happy4U het volgende:
Maar ik haar vaker stiekem, ze had het enkel nooit door.
Dus al die dingen die ik zagquote:
Was allemaal voor jou.quote:
Pffft. Rekenen is niet m'n sterkste kant.quote:
Twee keer de helft.quote:
quote:Op zondag 20 april 2014 21:28 schreef Snowbells het volgende:
hey VoornaamAchternaam,
wel opmerkelijk hoe je van dit:
[..]
[..]
[..]
[..]
Naar dit gaat.
[..]
Snow wilt een hoop, krijgt een hoop. Ware koningin van FOK!quote:Op maandag 21 april 2014 00:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]____________________________________________
Als je zegt dat je 450 mannen gebald hebt, neem ik dat niet serieus. Dus dan hoop ik dat je mijn reactie daarop ook niet serieus neemt. Wel apart dat je dat allemaal hebt opgezocht. Je wil me
niet van mijquote:Op maandag 21 april 2014 00:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Snow wilt een hoop, krijgt een hoop. Ware koningin van FOK!
Whahahahaha.quote:
quote:Op maandag 21 april 2014 00:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]____________________________________________
Als je zegt dat je 450 mannen gebald hebt, neem ik dat niet serieus. Dus dan hoop ik dat je mijn reactie daarop ook niet serieus neemt. Wel apart dat je dat allemaal hebt opgezocht. Je wil me
hoop stront jaquote:Op maandag 21 april 2014 00:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Snow wilt een hoop, krijgt een hoop. Ware koningin van FOK!
Hoe is 't?quote:
Volle lading.quote:
quote:Op maandag 21 april 2014 00:06 schreef Snowbells het volgende:
[..]![]()
Ja nou ik dacht juist dat jij het serieus opvatte
Crewbash.quote:
Meh. Of heel goed. Een van die twee, dunnoquote:
Hoe kan dat allebei?quote:Op maandag 21 april 2014 00:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Meh. Of heel goed. Een van die twee, dunno
Het is goedaardige AIDS hoorquote:
Care to explain?quote:
Oké.quote:
Gewoon niet doen. Ik blijf puur tot het huwelijk.quote:
Tot wiens huwelijk?quote:Op maandag 21 april 2014 00:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gewoon niet doen. Ik blijf puur tot het huwelijk.
Ik heb jou helemaal niet gezienquote:
quote:
Wat voor plant is dat?quote:
Ben je vaak arnhem?quote:Op maandag 21 april 2014 00:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb jou helemaal niet gezien
Ik moet denken aan Frank. Niet cool.quote:
Jeetje, je wilt nu al samen een plant? Gaat wel snel allemaal hoor.quote:
Donnie Darko gezien?quote:
Alsof ik nog weet wat ik toen postte.quote:Op maandag 21 april 2014 00:16 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Denken dat mannen moeilijk doen.
Dit is een reactie op je post van 10:23.
Ik heb al op het internet gekekenquote:Op maandag 21 april 2014 00:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Jeetje, je wilt nu al samen een plant? Gaat wel snel allemaal hoor.![]()
hjbquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |