Ik niet.quote:Op zondag 20 april 2014 22:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar zijn we veel te volwassen voor toch?
Nog zo jong en onschuldig.quote:
Daarom ga ik ook met jou om.quote:
Je bent toch ouder dan 12?quote:
Ik voel me oud nu.quote:
Dat is wel weer een ander uiterste.quote:
Oh.quote:
Oud genoeg.quote:Op zondag 20 april 2014 22:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Je bent toch ouder dan 12?
[..]
Ik voel me oud nu.
Ik droomde dat ook een keer, dat ik ongewenst zwanger was en het mijn moeder moest vertellen en ik bang was dat ze superboos zou zijn.quote:Op zondag 20 april 2014 22:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh.
Ik droomde dat ik hoogzwanger was. Nouja.. Was echt een nachtmerrie. Volgens mij ben je op t einde echt lichamelijk zwaar gehandicapt
Voor wat?quote:
Om te liefkozen.quote:Op zondag 20 april 2014 22:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik droomde dat ook een keer, dat ik ongewenst zwanger was en het mijn moeder moest vertellen en ik bang was dat ze superboos zou zijn.
[..]
Voor wat?
Wat houdt liefkozen in?quote:
Naar hequote:Op zondag 20 april 2014 22:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik droomde dat ook een keer, dat ik ongewenst zwanger was en het mijn moeder moest vertellen en ik bang was dat ze superboos zou zijn.
[..]
Voor wat?
quote:
quote:liefkozen werkw.Uitspraak: [ˈlifkozə(n)] Verbuigingen: liefkoosde (verl.tijd enkelv.) Verbuigingen: heeft geliefkoosd (volt.deelw.) Toon alle vervoegingen iemand liefdevol aanraken Synoniemen: strelen, aanhalen ...
quote:Op zondag 20 april 2014 22:59 schreef Crack_ het volgende:
Monopoly dus. Hij was in t blauw een jippie verhaaltje aan t doen dat zwolle kampieon is. Op t nieuws als voorstukje in de reclame.. Komt nog keer als dit progamma op rtl4 voorbij is
Best raar om te zien als je gewoon tv kijkt en hem dan ziet haha.quote:
Oh?quote:Op zondag 20 april 2014 22:53 schreef Crack_ het volgende:
Snow is echt zon meisje die gewoon de bitch is maar dan super onschuldig gaat lopen doen
Ja, dat was echt een van de ergste nachtmerries die ik ooit heb gehad. Ook omdat ik die parasiet helemaal niet wilde maar hij niet weggehaald kon worden ofzo.quote:
Maar iedereen interpreteert dat anders.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |