Miscommunicatie gewoonquote:Op zondag 20 april 2014 19:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ohhhhh.
Ik dacht dat jij dom was.
Ben ik het dus.
PEC. Maar vooral omdat ik wat tegen ajax heb.quote:Op zondag 20 april 2014 19:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Miscommunicatie gewoon.
Jij voorkeur wie wint dan?
Omdat jij nu precies gaat zeggen wat ie moet doen.quote:Op zondag 20 april 2014 19:15 schreef badschaap het volgende:
Waarom doet de boer niks tegen de verdediging?
Zullen er inderdaad niet veel zijn geweest die dit vooraf hadden gezegd.quote:Op zondag 20 april 2014 19:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat voetbal. Vind wel mooi, verwacht niemand.
Dat zeg je alleen omdat Katwijk gaat degraderen dit jaar.quote:
Dat zou ik niet eens weten. Ik verdoe mijn tijd niet met dat soort triviale onzin.quote:Op zondag 20 april 2014 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen omdat Katwijk gaat degraderen dit jaar.
quote:Op zondag 2 maart 2014 17:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik vind snow nu al tof eigenlijk doei
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 14:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar dan ben jij ook niet single.
Helaas.
quote:
Naar dit gaat.quote:
quote:Op zondag 20 april 2014 20:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wist dat je een hoer was, maar daaaaammmnnn
Ik wacht op zijn verklaring, natuurlijk.quote:Op zondag 20 april 2014 21:33 schreef Typisch het volgende:
wat een kut post snow, voor niks dit topic op jouw aanraden geopend
jammer dit
ik voel mij ook veradenquote:Op zondag 20 april 2014 21:33 schreef Typisch het volgende:
wat een kut post snow, voor niks dit topic op jouw aanraden geopend
jammer dit
Ik betwijfel of je alles zo letterlijk moet nemen als het er staat.quote:Op zondag 20 april 2014 21:50 schreef Snowbells het volgende:
Vervelend? Ik vind het wel grappig om te zien hoe va in 1 maand zo kan omdraaien.
Dat heb ik gemerkt toen ik over zijn spannende whatsapp gesprekken begonquote:Op zondag 20 april 2014 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik betwijfel of je alles zo letterlijk moet nemen als het er staat.
Daarnaast kun je in een dag voldoende leren om zo om te draaien, geloof me maar.
Huh????quote:Op zondag 20 april 2014 22:03 schreef Snowbells het volgende:
D
[..]
Dat heb ik gemerkt toen ik over zijn spannende whatsapp gesprekken begon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |