Idd, niet zijn ding. Maar wat een ellende daar.quote:Op zondag 20 april 2014 18:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Haten op Ajax
Van der Sarkerel kan echt niet spreken.
Hij is directeur bij Ajax. Hij moet er voor zorgen dat sponsorovereenkomsten worden afgesloten en dergelijke. Nou, ik vind het niet raar dat hij daarin tot nu toe enorm faalt.quote:Op zondag 20 april 2014 18:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Idd, niet zijn ding. Maar wat een ellende daar.
Maak er 3 vanquote:Op zondag 20 april 2014 19:03 schreef Crack_ het volgende:
Haha, ik zette tv pas aan op 30 minuten en ik moest echt even kijken voordat ik doorhad dat zwolle toch echt met twee punten voor stond.
Hoop dat ze winnen. Tchock zit ook in de kuip, voor Zwolle uiteraard
Omdat een stel zwakzinnigen in Ajax tenue mijn dag verpesten.quote:
Het staat inmiddels 4-1quote:Op zondag 20 april 2014 19:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Op 30 min was het 3-1. Drie min één = twee. Twee punten voor dus
Dont care. Ik gun het Zwolle écht meer.quote:Op zondag 20 april 2014 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat een stel zwakzinnigen in Ajax tenue mijn dag verpesten.
Aha, ja en jij denkt dat ik een finale met een stand van 3-1 nog uit ga zetten?quote:
Bedankt hoor.quote:Op zondag 20 april 2014 19:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dont care. Ik gun het Zwolle écht meer.
Ik zat vandaag in de trein van Zwolle (!!!!!!!!!!!!!!) naar den haag en in de trein die vertrok uit Zwolle zaten al paar mensjes voor ajax. Die arrogantie dat ze toch echt niet gaan verliezen van Zwolle blabla dit dat. En dat terwijl ze dus in Zwolle zijn, nou.. dan is toch super stom
Het staat toch 4-1, met 3 punten verschil dus. Of ik ben echt gekquote:Op zondag 20 april 2014 19:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Aha, ja en jij denkt dat ik een finale met een stand van 3-1 nog uit ga zetten?
quote:Op zondag 20 april 2014 19:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het staat toch 4-1, met 3 punten verschil dus. Of ik ben echt gek
3 goalsquote:Op zondag 20 april 2014 19:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het staat toch 4-1, met 3 punten verschil dus. Of ik ben echt gek
Dat is toch stom!?quote:
ohhhhh.quote:Op zondag 20 april 2014 19:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]. Ik bedoel dat ik dat toch al lang weet omdat ik de tv, nadat ik deze heb aan gezet met de stand van 3-1 niet heb uitgezet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |