Mijn ritme is zo fuckedquote:Op maandag 3 maart 2014 01:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
PrimaBeetje stoned, maar zo is de leef
Heel stiekem wel ja. Al is het wel correcter om "Naar aandacht smacht" te schrijven dus faalde opzichtig.quote:
Ik doe niet aan sekse. Ik ga enkel op de persoon af.quote:Op maandag 3 maart 2014 01:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik verkeerde in de veronderstelling dat hij alleen jongens probeert te hosselen
Ohquote:Op maandag 3 maart 2014 01:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik doe geen concessies anders.
Maar paardenmeisjesquote:Op maandag 3 maart 2014 01:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze heeft hele mooie lange benenEn heerlijke billen door dat hobbelen
Nog niet, maar ik sluit niks uit voor de toekomst.quote:Op maandag 3 maart 2014 01:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb jij Littlerabbit ontmoet?
Kijk er eens 5 seconden naarquote:Op maandag 3 maart 2014 01:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat heb je een mooie tijger als UI.
Rawr.
Dit is een prachtige benadering waar een ieder zich in zou moeten kunnen vinden.quote:Op maandag 3 maart 2014 01:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heel stiekem wel ja. Al is het wel correcter om "Naar aandacht smacht" te schrijven dus faalde opzichtig.
[..]
Ik doe niet aan sekse. Ik ga enkel op de persoon af.
Het was dan ook vrij sarcastischquote:Op maandag 3 maart 2014 01:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je bent de eerste vrouw die dit met trots zegt
Ik ben meer van de panters. Bij voorkeur blonde panters met 2 katten, blond haar en een voorliefde voor mannen die Miguel heten.quote:
Ik ook niet. Dan loop ik rond met een enorme sjoelsteen in mijn broek.quote:Op maandag 3 maart 2014 01:43 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik sluit niks uit voor de toekomst.
Reverse Cowgirl wordt wel leuker met iemand met ervaringquote:
Ik ben kanjerstoned en flipte even. Was dus een gifjequote:
Voor Nick ga ik door het vuur. Onze liefde is heter dan de zon.quote:Op maandag 3 maart 2014 01:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh
Je bent wel erg halsstarrig
Als is dat wel mooi want dat toont wel je onvoorwaardelijke liefde voor Nick
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |