Dat water zag er altijd zoveel chiller uit dan echt water.quote:Op zondag 20 april 2014 23:22 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
vroeger wilde ik altijd weten hoe tekenfilm water smaakte
Keer te vaak op je hoofd gevallen?quote:
Misschien zit jij ook wel aan de drugs.quote:
Misschien ben jij Fera wel. Misschien ben jij iedereen hier. Misschien ben jij iedereen op aarde en ben ik de enige normale.quote:Op zondag 20 april 2014 23:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Misschien zit jij ook wel aan de drugs.
Zou raar zijn als die hasj nu nog werkt.quote:Op zondag 20 april 2014 23:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Misschien zit jij ook wel aan de drugs.
Ik vond alles in tekenfilms er altijd mooi en lekker uitzien. Dat eten ook, vooral in anime.quote:
Zijn drie mensen op het internet. Jij, ik en iemand die heel snel is.quote:Op zondag 20 april 2014 23:29 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Misschien ben jij Fera wel. Misschien ben jij iedereen hier. Misschien ben jij iedereen op aarde en ben ik de enige normale.
Ik snap je.quote:Op zondag 20 april 2014 23:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vond alles in tekenfilms er altijd mooi en lekker uitzien. Dat eten ook, vooral in anime.
Brock maakte altijd soep dat er lekker uitzag.quote:Op zondag 20 april 2014 23:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Zou raar zijn als die hasj nu nog werkt.
[..]
Ik vond alles in tekenfilms er altijd mooi en lekker uitzien. Dat eten ook, vooral in anime.
Snap je mij? Waaaat?quote:
Zelfs dat Pokémon voer zag er nog smakelijk uit. Of die rare rijstbollen.quote:Op zondag 20 april 2014 23:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Brock maakte altijd soep dat er lekker uitzag.
quote:Op zondag 20 april 2014 23:30 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Brock maakte altijd soep dat er lekker uitzag.
Veel plezier.quote:
quote:Op zondag 20 april 2014 23:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Zelfs dat Pokémon voer zag er nog smakelijk uit. Of die rare rijstbollen.
Krijg er alweer trek van.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |