Dank je boterlemoen.quote:Op zondag 20 april 2014 23:00 schreef Bitterlemon het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1412213
03:30 ergens.
Hoe interpreteer jij dat dan?quote:
Zal jou es een citroen geven, ondankbare.quote:
quote:Op zondag 20 april 2014 23:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, dat was echt een van de ergste nachtmerries die ik ooit heb gehad. Ook omdat ik die parasiet helemaal niet wilde maar hij niet weggehaald kon worden ofzo.
[..]
Maar iedereen interpreteert dat anders.
Grappig wel.quote:Op zondag 20 april 2014 23:00 schreef Bitterlemon het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1412213
03:30 ergens.
Daar kom je nog wel achter.quote:
Sinds wanneer ben jij het leven?quote:Op zondag 20 april 2014 23:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zal jou es een citroen geven, ondankbare.
Oh? Hoe dan? Vertel meer.quote:
Nee, dat sowieso niet.quote:
Nee, anders zou ik niet zeggen dat je er nog achterkomt. Dan is het hele idee van die zin weg.quote:
Was het maar zo, waren wij nu vaker samen omdat jij zo nodig een leven moest krijgen.quote:
Kaneel, je maakt me bang.quote:Op zondag 20 april 2014 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fera zwanger van Heppie
En dan snel trouwen, op zijn Katwijks, en dan zeggen dat het kind te vroeg geboren is.
Denken dat ik een leven heb.quote:Op zondag 20 april 2014 23:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Was het maar zo, waren wij nu vaker samen omdat jij zo nodig een leven moest krijgen.
Jij weet het, gelukkig konden wij nog snel een abortus plegen zonder dat iemand het merkte.quote:Op zondag 20 april 2014 23:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fera zwanger van Heppie
En dan snel trouwen, op zijn Katwijks, en dan zeggen dat het kind te vroeg geboren is.
Potjandrie, zit hier nu vol met spanning.quote:Op zondag 20 april 2014 23:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, anders zou ik niet zeggen dat je er nog achterkomt. Dan is het hele idee van die zin weg.
Gewoon ouderwets met een kleerhanger.quote:Op zondag 20 april 2014 23:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jij weet het, gelukkig konden wij nog snel een abortus plegen zonder dat iemand het merkte.
Waarom zie ik je dan nooit meer op FOK!?quote:
Hou nog maar even vast dan.quote:Op zondag 20 april 2014 23:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Potjandrie, zit hier nu vol met spanning.
Wordt het eerste kind naar mij vernoemd?quote:Op zondag 20 april 2014 23:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Kaneel, je maakt me bang.Krijg ik allemaal zielloze kindertjes.
quote:Op zondag 20 april 2014 23:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jij weet het, gelukkig konden wij nog snel een abortus plegen zonder dat iemand het merkte.
Hahahahahahahahahaquote:Op zondag 20 april 2014 23:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Kaneel, je maakt me bang.Krijg ik allemaal zielloze kindertjes.
Ligt eraan of hij rood haar heeft of niet. Of maakt jou dat niet uit?quote:Op zondag 20 april 2014 23:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wordt het eerste kind naar mij vernoemd?
[..]
Ik moet me altijd ergens aan vasthouden wanneer ik met jou spreek, begin dan helemaal te trillen van geluk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |