Ook dat staat geheel open voor interpretatie. Dat hele 'kleur'-verhaal vind ik ook verder niet zo zwaar wegen in mijn mening voor MJ als persoon.quote:Op zondag 20 april 2014 03:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, dat kan, maar ga dan niet lullen dat je een huidziekte hebt terwijl je jaren in klinieken doorbrengt om je huid te bleken.
Die heb ik verwijderd. Waren het worsten?quote:
Dat aapjes verhaal en ik heb kinderen bij een vrouw blabla ook niet..?quote:Op zondag 20 april 2014 03:52 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ook dat staat geheel open voor interpretatie. Dat hele 'kleur'-verhaal vind ik ook verder niet zo zwaar wegen in mijn mening voor MJ als persoon.
Ik mag jouw God lasterenquote:Op zondag 20 april 2014 03:53 schreef Baconbus het volgende:
Je was zo gierig dat je z'n naam verkeerd geschreven hebt. Blasphemy.
Nee dat ook niet. Natuurlijk was het geen doorsnee persoon, maar ik zag weinig slechts in hem, en die man had een boodschap.quote:Op zondag 20 april 2014 03:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat aapjes verhaal en ik heb kinderen bij een vrouw blabla ook niet..?
Maar koop ajb wel :
Welke boodschap had hij?quote:Op zondag 20 april 2014 03:55 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nee dat ook niet. Natuurlijk was het geen doorsnee persoon, maar ik zag weinig slechts in hem, en die man had een boodschap.
quote:Op zondag 20 april 2014 03:55 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nee dat ook niet. Natuurlijk was het geen doorsnee persoon, maar ik zag weinig slechts in hem, en die man had een boodschap.
Maar, om wie gaf hij?quote:
Kom op. He did not. Medicijnen geven niet om mensen.quote:
Flower3!!quote:Op zondag 20 april 2014 03:58 schreef Flow3r het volgende:
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
And that, my darling, is where we disagree.quote:Op zondag 20 april 2014 04:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kom op. He did not. Medicijnen geven niet om mensen.
Goedquote:
Vertel, welk medicijn had deze man kunnen genezen?quote:Op zondag 20 april 2014 04:01 schreef Baconbus het volgende:
[..]
And that, my darling, is where we disagree.
Bijna..quote:
Ik had het niet over medicijnen.quote:Op zondag 20 april 2014 04:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Vertel, welk medicijn had deze man kunnen genezen?
Waar heb je het dan over?quote:
Dat hij geen junkie was. Tenminste, ik neem aan dat je dat bedoelt met medicijnen.quote:
Je kent het verhaal van MJ toch wel?quote:
Hij was absoluut een verslaafde. Of is hij volgens jou een natuurlijke dood gestorven?quote:Op zondag 20 april 2014 04:06 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat hij geen junkie was. Tenminste, ik neem aan dat je dat bedoelt met medicijnen.
Ja, dat lijkt me wel. Tot zuurstofkap aan toe, die man was volkomen normaal.quote:
Als hij verslaafd was, was dat niet uit vrije wil. En nee. Dat sowieso niet.quote:Op zondag 20 april 2014 04:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij was absoluut een verslaafde. Of is hij volgens jou een natuurlijke dood gestorven?
Nee, dat was ie niet, moet dat dan?quote:Op zondag 20 april 2014 04:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me wel. Tot zuurstofkap aan toe, die man was volkomen normaal.
Ben je minder verslaafd als het niet uit 'vrije wil is'? Het lijkt me dat niemand voor een verslaving kiest, voor welke ook.quote:Op zondag 20 april 2014 04:09 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Als hij verslaafd was, was dat niet uit vrije wil. En nee. Dat sowieso niet.
Je vraag was of ik 'het verhaal van MJ kende'.quote:
Het lijkt me toch wel een verschil, zelf verslaafd aan iets raken of langzaam gedrogeerd worden. Jij bedoelt denk ik de manier waarop verslaving werkt, dat bedoel ik hier niet.quote:Op zondag 20 april 2014 04:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ben je minder verslaafd als het niet uit 'vrije wil is'? Het lijkt me dat niemand voor een verslaving kiest, voor welke ook.
Oke, over welke verslaving heb jij het?quote:Op zondag 20 april 2014 04:12 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Het lijkt me toch wel een verschil, zelf verslaafd aan iets raken of langzaam gedrogeerd worden. Jij bedoelt denk ik de manier waarop verslaving werkt, dat bedoel ik hier niet.
Duitse meuk!quote:Op zondag 20 april 2014 04:12 schreef Inodder het volgende:
Heiko und Maiko slaat hier niet aan blijkbaar?![]()
![]()
Wellicht dat dit een iets minder ver van jullie bed show is...
Over een situatie waarin andere mensen jou dingen toedienen waarvan je vertelt wordt dat het goed voor je is, terwijl het tegenovergestelde waar is. Wat dat precies geweest is, geen idee, want geen dokter.quote:Op zondag 20 april 2014 04:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oke, over welke verslaving heb jij het?
quote:Op zondag 20 april 2014 04:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jaaa nog eentje voor het slapen gaan, wel een leuke graag!
Het lijkt me niet dat er hier een dokter is geweest die vertelde dat iets goed voor hem was, maar eerder een patiënt die vroeg om meer, omdat al het andere niet meer hielp.quote:Op zondag 20 april 2014 04:14 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Over een situatie waarin andere mensen jou dingen toedienen waarvan je vertelt wordt dat het goed voor je is, terwijl het tegenovergestelde waar is. Wat dat precies geweest is, geen idee, want geen dokter.
quote:Op zondag 20 april 2014 04:14 schreef IMEddy het volgende:
MJ was toen ik op de middelbare zat vooral populair bij de kakkers en de mietjes, echte liefhebbers luisterden naar dit soort muziek:
Daarom zei ik eerder al, dat is waar we van mening verschillen. Maar geeft niets hoor.quote:Op zondag 20 april 2014 04:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het lijkt me niet dat er hier een dokter is geweest die vertelde dat iets goed voor hem was, maar eerder een patiënt die vroeg om meer, omdat al het andere niet meer hielp.
quote:Op zondag 20 april 2014 04:18 schreef Inodder het volgende:
www.songpop.net
Er is zelfs een eigen MJ categorie
Ik ben er van overtuigd dat dit geen meningsverschil kan zijn. Dat geeft wel.quote:Op zondag 20 april 2014 04:18 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Daarom zei ik eerder al, dat is waar we van mening verschillen. Maar geeft niets hoor.
Jij bent er niet bij geweest, ik ook niet. Jij gelooft A, ik geloof B. Dat is toch echt een meningsverschil.quote:Op zondag 20 april 2014 04:20 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dat dit geen meningsverschil van zijn. Dat geeft wel.
aaah mis je Barça? en Pedro?quote:
Kom op wat meer strijd!!quote:Op zondag 20 april 2014 04:21 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Jij bent er niet bij geweest, ik ook niet. Jij gelooft A, ik geloof B. Dat is toch echt een meningsverschil.
En nu ben ik bijna genoodzaakt te melden dat jij een snotneus bent.quote:Op zondag 20 april 2014 04:21 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Jij bent er niet bij geweest, ik ook niet. Jij gelooft A, ik geloof B. Dat is toch echt een meningsverschil.
Ik mis Barcelona en het gevoel wat die trip me gaf bijna nog dagelijks ja. Maar dit liedje gaat over een ander soort missen.quote:
Geeft niks, wijsheid komt met de jaren, al blijven dingen van vroeger wel hangenquote:Op zondag 20 april 2014 04:17 schreef Parlay het volgende:
[..]![]()
Ik heb laatst een poging gedaan Charmed weer eens te kijken, maar dat is echt ouwe meuk vergeleken met nu.
Ik zie niet echt in wat voor punt je daarmee wilt maken. Als jij iemand ziek wilt krijgen, krijg jij iemand ziek, en als iemand daar dan medicijnen voor moet krijgen, krijgt iemand daar medicijnen voor. Het was geen geheim dat hij een dokter had. Dus wat jij zegt bewijst niet zoveel voor mij.quote:Op zondag 20 april 2014 04:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En nu ben ik bijna genoodzaakt te melden dat jij een snotneus bent.![]()
Van een simpel slaappilletje ga je niet dood. Van 2 simpele slaappillen ook niet, van 30 zelfs niet. MJ's medicatie was al dusdanig opgeschroefd dat een olifant onder zeil kon raken.
quote:Op zondag 20 april 2014 04:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik mis Barcelona en het gevoel wat die trip me gaf bijna nog dagelijks ja. Maar dit liedje gaat over een ander soort missen.
Jij begint bij het eind en Bacon begint bij het begin. Hoe is het zover gekomen, daar gaat het om.quote:Op zondag 20 april 2014 04:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En nu ben ik bijna genoodzaakt te melden dat jij een snotneus bent.![]()
Van een simpel slaappilletje ga je niet dood. Van 2 simpele slaappillen ook niet, van 30 zelfs niet. MJ's medicatie was al dusdanig opgeschroefd dat een olifant onder zeil kon raken.
Ik probeer ook niks te bewijzen. Don't get me wrong, maar deze man is zo afhankelijk geraakt van medicijnen die hem rust diende te geven, who's killing who?quote:Op zondag 20 april 2014 04:26 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik zie niet echt in wat voor punt je daarmee wilt maken. Als jij iemand ziek wilt krijgen, krijg jij iemand ziek, en als iemand daar dan medicijnen voor moet krijgen, krijgt iemand daar medicijnen voor. Het was geen geheim dat hij een dokter had. Dus wat jij zegt bewijst niet zoveel voor mij.
Bij zijn ouders. En nu? Of je gaat er in mee of je kapt.quote:Op zondag 20 april 2014 04:28 schreef Parlay het volgende:
[..]
Jij begint bij het eind en Bacon begint bij het begin. Hoe is het zover gekomen, daar gaat het om.
Ik vind het een triest verhaal voor MJ vooral.
Je vergeet "Wuthering heights" Dreetjequote:Op zondag 20 april 2014 04:25 schreef IMEddy het volgende:
[..]
Geeft niks, wijsheid komt met de jaren, al blijven dingen van vroeger wel hangen
gekke wijven als de Isa's en Billy's blijven blijkbaar toch iets aantrekkelijks houden
En hoe het nog steeds door gaat... Roem is ongezonder dan een sigaar over de longenquote:Op zondag 20 april 2014 04:28 schreef Parlay het volgende:
[..]
Jij begint bij het eind en Bacon begint bij het begin. Hoe is het zover gekomen, daar gaat het om.
Ik vind het een triest verhaal voor MJ vooral.
quote:
Het punt is dat in die laatste zin een aanname zit, namelijk dat hij het zelf wilde. Als ik jou ga drogeren en je uiteindelijk dood laat gaan, kan iemand dat jou dan verwijten? Ik hoop van niet. Ergens afhankelijk van raken gebeurd niet zomaar, en ik snap wel dat je een popster met uit de hand gelopen bad habits in gedachten zou kunnen hebben, maar zo zie ik het dus niet.quote:Op zondag 20 april 2014 04:28 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik probeer ook niks te bewijzen. Don't get me wrong, maar deze man is zo afhankelijk geraakt van medicijnen die hem rust diende te geven, who's killing who?
Dat is wel heel simpel gesteld.quote:Op zondag 20 april 2014 04:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Bij zijn ouders. En nu? Of je gaat er in mee of je kapt.
Shine bright like a diamond.quote:Op zondag 20 april 2014 04:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
En hoe het nog steeds door gaat... Roem is ongezonder dan een sigaar over de longen
Daar zie je direct ook een deel van de ellende naar voren komen, la famillia.quote:Op zondag 20 april 2014 04:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
En hoe het nog steeds door gaat... Roem is ongezonder dan een sigaar over de longen
quote:Op zondag 20 april 2014 04:35 schreef Joezi het volgende:
Veel discussie plezier nog! Ik ga lekker in de foetushouding liggen, toedeltjes!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 april 2014 04:35 schreef Joezi het volgende:
Veel discussie plezier nog! Ik ga lekker in de foetushouding liggen, toedeltjes!
[ afbeelding ]
Dat drogeren is niet van de één op de andere dag gebeurd..quote:Op zondag 20 april 2014 04:31 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Het punt is dat in die laatste zin een aanname zit, namelijk dat hij het zelf wilde. Als ik jou ga drogeren en je uiteindelijk dood laat gaan, kan iemand dat jou dan verwijten? Ik hoop van niet. Ergens afhankelijk van raken gebeurd niet zomaar, en ik snap wel dat je een popster met uit de hand gelopen bad habits in gedachten zou kunnen hebben, maar zo zie ik het dus niet.
Juist niet. Hij was een jaar of 50 bij overlijden.quote:
Nee daar gaat wel een tijdje overheen ja, wat zeg ik, jaren.quote:Op zondag 20 april 2014 04:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat drogeren is niet van de één op de andere dag gebeurd..
De 'This is it' promotie moet dus, volgens jou, volledig gedrogeerd zijn gebeurd?
Aan welke rode draad hou je je vast?quote:Op zondag 20 april 2014 04:37 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nee daar gaat wel een tijdje overheen ja, wat zeg ik, jaren.![]()
Heel specifiek weet ik dat niet, ik hou me meer vast aan de grote lijnen en de rode draad.
Dat MJ zijn leven niet in eigen hand had.quote:Op zondag 20 april 2014 04:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Aan welke rode draad hou je je vast?
Hij heeft de keuze niet gemaakt om het in eigen hand te nemen.quote:Op zondag 20 april 2014 04:38 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat MJ zijn leven niet in eigen handen had.
Ik vind het knap dat jij dat denkt te weten.quote:Op zondag 20 april 2014 04:39 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij heeft de keuze niet gemaakt om het in eigen hand te nemen.
Ik vind het nog knapper om je leven af te laten hangen van wat anderen van je willen, lijkt mij dat er iets in je tegen gaat stribbelen.quote:Op zondag 20 april 2014 04:41 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat jij dat denkt te weten.
En niet zo'n beetje ook.quote:Op zondag 20 april 2014 04:43 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik denk dat die man heel ongelukkig was
quote:
Ja was ook niet negatief bedoelt, maar wat weten wij ervan? Voor hetzelfde geld had die man een knallende speech geschreven, is die onderschept en is hem duidelijk gemaakt dat dergelijke praktijken niet gewaardeerd worden. Afijn, je kunt zelf genoeg scenario's bedenken. Het is alleen moeilijk om over zoiets te discussiëren, want weinig mensen weten precies hoe het zit. Daarom probeer ik ook niemand te overtuigen van iets. Geloof wat je wil geloven.quote:Op zondag 20 april 2014 04:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik vind het nog knapper om je leven af te laten hangen van wat anderen van je willen, lijkt mij dat er iets in je tegen gaat stribbelen.
Manchildquote:Op zondag 20 april 2014 04:43 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik denk dat die man heel ongelukkig was
Ik kreeg even het gevoel dat jij mij van iets probeerde te overtuigen..quote:Op zondag 20 april 2014 04:45 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja was ook niet negatief bedoelt, maar wat weten wij ervan? Voor hetzelfde geld had die man een knallende speech geschreven, is die onderschept en is hem duidelijk gemaakt dat dergelijke praktijken niet gewaardeerd worden. Afijn, je kunt zelf genoeg scenario's bedenken. Het is alleen moeilijk om over zoiets te discussiëren, want weinig mensen weten precies hoe het zit. Daarom probeer ik ook niemand te overtuigen van iets. Geloof wat je wilt geloven.
Nee joh, ik geef alleen mijn visie erop.quote:Op zondag 20 april 2014 04:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik kreeg even het gevoel dat jij mij van iets probeerde te overtuigen..
Ik keek niet raar op dat de man afgevoerd werd, hoe schokkend ook.. Het kleefde aan hem.
slaaf van de commercie... Had gewoon rustig aan moeten doen na thriller, net als zn zusje Janet. Overigens:quote:
Niks mis mee, maar hij is blijven hangen in een periode waar hij door had moeten groeien mentaal. Dat is niet gelukt door de druk van binnenuit en de buitenwereld. Helaas gedoemd om af te glijden zoals zoveel kindsterretjes.quote:
quote:Op zondag 20 april 2014 04:48 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nee joh, ik geef alleen mijn visie erop.![]()
Ik vond het ook niet echt een shock, had eigenlijk verwacht dat hij eerder zou gaan. Jammer dat hij die laatste tour niet kon doen.
Round 2quote:Op zondag 20 april 2014 04:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]Nog zo één die het gore lef had:
+ die brandwonden op zijn bol, het zat hem bepaald niet mee.quote:Op zondag 20 april 2014 04:49 schreef IMEddy het volgende:
[..]
slaaf van de commercie... Had gewoon rustig aan moeten doen na thriller, net als zn zusje Janet. Overigens:
Oh, absoluut en Bobbie de leverancier.quote:Op zondag 20 april 2014 04:52 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Round 2![]()
![]()
![]()
![]()
Wat denk je van Whitney? Was zeker ook een junkie?
Maar is ze daardoor dood gegaan?quote:Op zondag 20 april 2014 04:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oh, absoluut en Bobbie de leverancier.
Nee, maar ik kan jou ook wel de middelen verstrekken waardoor je heel prettig in een bad verzuipt, wanna date?quote:
Nu niet meer.quote:Op zondag 20 april 2014 04:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan jou ook wel de middelen verstrekken waardoor je heel prettig in een bad verzuipt, wanna date?
Die ene gast zat eerst bij Depeche Mode..quote:
Kom op zeg, niemand zal het weten, je voelt er niks vanquote:
Creepin' me out!quote:Op zondag 20 april 2014 04:58 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kom op zeg, niemand zal het weten, je voelt er niks van
quote:Op zondag 20 april 2014 05:00 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zullen we samen deze doen?![]()
[ afbeelding ]
Mja, zo ging het uiteindelijk bij MJ ook.. Hij heeft er niks van gemerkt.quote:
Doesn't make it less evil.quote:Op zondag 20 april 2014 05:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mja, zo ging het uiteindelijk bij MJ ook.. Hij heeft er niks van gemerkt.
Evil voor wie? Voor mij is het ZIJN keus geweest.quote:
gedeeltelijkquote:Op zondag 20 april 2014 05:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Evil voor wie? Voor mij is het ZIJN keus geweest.
Never mind.quote:Op zondag 20 april 2014 05:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Evil voor wie? Voor mij is het ZIJN keus geweest.
Cobain. Die schoot zichzelf neer met een shotgun, want ach ja, dat gebeurt nou eenmaal.quote:
Never mind? Wiens keuze was het dan zijn 'pijn ' te stillen?quote:
Dat is alsof je iemand vraagt om over Voldemort te praten. I've already said too much.quote:Op zondag 20 april 2014 05:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Never mind? Wiens keuze was het dan zijn 'pijn ' te stillen?
Flikker op zeg, een keuze was er.quote:Op zondag 20 april 2014 05:05 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat is alsof je iemand vraagt om over Voldemort te praten. I've already said too much.![]()
Propofol hoor je niet thuis toegediend te krijgenquote:Op zondag 20 april 2014 05:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Never mind? Wiens keuze was het dan zijn 'pijn ' te stillen?
quote:Op zondag 20 april 2014 05:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Flikker op zeg, een keuze was er.
Ik vraag mij af wat jij toegediend krijgt maar wil het antwoord niet weten, het zal genoeg zijn om een COS elke nacht met onzin vol te spammen.quote:Op zondag 20 april 2014 05:06 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Propofol hoor je niet thuis toegediend te krijgen
quote:Op zondag 20 april 2014 05:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik vraag mij af wat jij toegediend krijgt maar wil het antwoord niet weten, het zal genoeg zijn om een COS elke nacht met onzin vol te spammen.
quote:
En het had zo mooi kunnen zijnquote:
Als ik een haai van dichtbij zie krijgt hij een kruis in z'n oog. Deep Blue Sea-style, LL Cool J, alles.quote:Op zondag 20 april 2014 14:56 schreef liesje1979 het volgende:
Indrukwekkende beesten maar ik vind haaien nog toffer. En eng.
Kan je jezelf niet bellen? Ohnee, jij was ook van het geluid uit toch?quote:Op zondag 20 april 2014 15:11 schreef Joezi het volgende:
Ben mn telefoon kwijtIn huis... zelfs al in de koelkast gekeken...
Hoe kan ik bellen zonder telefoon?quote:Op zondag 20 april 2014 15:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kan je jezelf niet bellen? Ohnee, jij was ook van het geluid uit toch?
Je had een echte telefoon toch? (Android dus)quote:Op zondag 20 april 2014 15:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hoe kan ik bellen zonder telefoon?Hoorde m net wel keihard trillen, maar van waar..
hmmm volgens mij niet, kan dat alsnog zonder telefoon..quote:Op zondag 20 april 2014 15:28 schreef Inodder het volgende:
[..]
Je had een echte telefoon toch? (Android dus)
Apparaatbeheer niet ingeschakeld?
[ afbeelding ]
https://www.google.com/android/devicemanager?hl=nl
Dat lijkt mij niet... Wijze les voor de toekomst?quote:Op zondag 20 april 2014 15:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
hmmm volgens mij niet, kan dat alsnog zonder telefoon..
GPS uit? geen andere opties? dm je nummer anders... dan bel ik je even.quote:
lol hij deed het toch wel ineens!! lag in keukenkastjequote:Op zondag 20 april 2014 15:33 schreef Inodder het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet... Wijze les voor de toekomst?![]()
Maar kijk even wat je nog aan mogelijkheden hebt via de link eerder gegeven zou ik zeggen...
Dat bellen via apparaatbeheer werkte na 2 keerquote:Op zondag 20 april 2014 15:34 schreef Inodder het volgende:
[..]
GPS uit? geen andere opties? dm je nummer anders... dan bel ik je even.
via apparaatbeheer?quote:Op zondag 20 april 2014 15:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol hij deed het toch wel ineens!! lag in keukenkastje![]()
![]()
![]()
![]()
En Hail degene die je op de mogelijkheden van android wees?quote:Op zondag 20 april 2014 15:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat bellen via apparaatbeheer werkte na 2 keerTOP! HAIL ANDROID!
Ik heb van je gewonnen.quote:Op zondag 20 april 2014 15:38 schreef Inodder het volgende:
[..]
via apparaatbeheer?
![]()
problem solved...
liesje [ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 april 2014 15:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hoe kan ik bellen zonder telefoon?Hoorde m net wel keihard trillen, maar van waar..
quote:
Jajaquote:Op zondag 20 april 2014 15:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol hij deed het toch wel ineens!! lag in keukenkastje![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zeg toch niet met hoeveel punten jongen!quote:Op zondag 20 april 2014 15:41 schreef Inodder het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat is er gebeurd met geen resultaten openbaar maken....
Was zelfs je eigen verzoek...
Wint ze ook weer een keer
Handtasjes gebruik ik niet dus dan moet je wat.quote:
Trilfunctie aan....quote:Op zondag 20 april 2014 15:47 schreef Parlay het volgende:
[..]
Handtasjes gebruik ik niet dus dan moet je wat.
A, een ervaringsdeskundigequote:Op zondag 20 april 2014 15:52 schreef Inodder het volgende:
[..]
Trilfunctie aan....
En maar bellen via die devicemanager
quote:Op zondag 20 april 2014 14:57 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Als ik een haai van dichtbij zie krijgt hij een kruis in z'n oog. Deep Blue Sea-style, LL Cool J, alles.
Zeg het maar hoor, lucht je hart.quote:
ik moet nog, zit te twijfelen tussen pizza en spareribsquote:
Most definitely Spareribs!!!!quote:Op zondag 20 april 2014 18:34 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik moet nog, zit te twijfelen tussen pizza en spareribs
In de cosquote:
stuur ze is terug naar hier danquote:
Straksquote:
Deel jij je douche?quote:Op zondag 20 april 2014 21:12 schreef Inodder het volgende:
Potverdrie.... Douche bezet...
best beetje haast eigenlijk...
Morgen vertrekt er iemand, vind je het ook niet interessant om te weten wie dat wordt?quote:Op zondag 20 april 2014 21:37 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb even een Utopia dip, vind er niets meer aan.
Dat is lastig als mod, ik ook ik wist niet wat GERD was en werd uitgelachenquote:Op zondag 20 april 2014 21:37 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb even een Utopia dip, vind er niets meer aan.
Leugenaar...quote:Op zondag 20 april 2014 21:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is lastig als mod, ik ook ik wist niet wat GERD was en werd uitgelachen![]()
Ik kijk niet zo veel, sc is leuker
Lijkt de cos wel, wat roepen en dat is hetquote:
Je hebt het zelf uitgevonden..quote:Op zondag 20 april 2014 21:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Lijkt de cos wel, wat roepen en dat is het
Jawel hoor, heb de streams ook wel aan alleen ik kijk momenteel meer tv.quote:Op zondag 20 april 2014 21:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Morgen vertrekt er iemand, vind je het ook niet interessant om te weten wie dat wordt?
Ja ach, gaat wel weer over, ik heb ook geen idee wie Gerd is, oh met dat ik het typ valt het kwartje. Ik houd het wel bij ERG.quote:Op zondag 20 april 2014 21:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is lastig als mod, ik ook ik wist niet wat GERD was en werd uitgelachen![]()
Waar heb je het over?quote:
Ik heb ze momenteel ook niet aan. Lees de COS wel een beetje mee. Is er dan wat leuks op tv?quote:Op zondag 20 april 2014 21:46 schreef liesje1979 het volgende:
Jawel hoor, heb de streams ook wel aan alleen ik kijk momenteel meer tv.
Nee dat ook niet dus ik verveel me.quote:Op zondag 20 april 2014 21:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb ze momenteel ook niet aan. Lees de COS wel een beetje mee. Is er dan wat leuks op tv?
Blijf maar hier, die Gher weet het beterquote:Op zondag 20 april 2014 21:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee dat ook niet dus ik verveel me.
Ik dacht dat er een oplichtersprogramma kwam op SBS6 (lekker dom), maar dat is er dus niet.quote:Op zondag 20 april 2014 21:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee dat ook niet dus ik verveel me.
Mijn god zegquote:Op zondag 20 april 2014 21:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
One-liners neerpleuren en kijken wat er reageert..mijn favoriet ook hoor
Je bent opgelichtquote:Op zondag 20 april 2014 21:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik dacht dat er een oplichtersprogramma kwam op SBS6 (lekker dom), maar dat is er dus niet.
Heb je Fargo al gezien?quote:Op zondag 20 april 2014 21:50 schreef Disana het volgende:
Ik dacht dat er een oplichtersprogramma kwam op SBS6 (lekker dom), maar dat is er dus niet.
quote:Op zondag 20 april 2014 21:43 schreef Soury het volgende:
[..]
OKquote:Op zondag 20 april 2014 21:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat ja.. iets vaag, zeg maar beroerd, maar je schiet al aardig op
staat hier ook nog in de wachtrij....quote:Op zondag 20 april 2014 22:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je Fargo al gezien?
Ik kijk nu Ripper Street. Wel aardig, maar geen topper.
Misschien toch eens aan West Wing beginnen.
Wel toch?quote:Op zondag 20 april 2014 21:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog niet de rust gevonden daarvoor.quote:Op zondag 20 april 2014 22:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je Fargo al gezien?
Ik ben huiverig daarvoor omdat die film niet te overtreffen is. Maar ik ga met Jian mee ik wacht op meerdere delen. Ik kan geen serie kijken en een week wachten.quote:Op zondag 20 april 2014 22:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je Fargo al gezien?
Je leeft nogquote:Op zondag 20 april 2014 22:05 schreef mootie het volgende:
Ripper Street is leuk!
En hield MJ van gehakt?
Het speelt zich af in Whitechapel, niet echt een buurt van mooie kledij en interieurs ... Ben nu beginnen aan afl. twee. Even een pot rozenthee zetten!quote:Op zondag 20 april 2014 22:04 schreef Disana het volgende:
Nee, ik heb nog niet de rust gevonden daarvoor.
Ripper Street leek mij nu juist wel aardig vanwege de tijd waarin de serie zich afspeelt. Mooie kleding en interieurs. Geen kostuumdrama (mijn favoriet), maar toch.
West Wing lijkt me ook wel wat.
Zolang het in pilvorm was, smulde hij ervan. Wel mals.quote:Op zondag 20 april 2014 22:05 schreef mootie het volgende:
Ripper Street is leuk!
En hield MJ van gehakt?
Mooi zoquote:
Ik vind heel veel mooi uit die tijd hoorquote:Op zondag 20 april 2014 22:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het speelt zich af in Whitechapel, niet echt een buurt van mooie kledij en interieurs ... Ben nu beginnen aan afl. twee. Even een pot rozenthee zetten!
[ afbeelding ]
Maar dan los.
Ik ben zat en neem er nog éénquote:Op zondag 20 april 2014 22:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind heel veel mooi uit die tijd hoor
Lekker thee, ik neem een glas ijsthee met citroen.
Ik dacht aan verkeerde spellingquote:Op zondag 20 april 2014 22:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Vandaar dat je niet wist waar Gerd voor stond
Ohhhquote:Op zondag 20 april 2014 22:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee joh, dat is Gertje. Gertje de gouwe blauwe.
Jij heb meer drugs dan ikquote:Op zondag 20 april 2014 22:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Gert en Lies
Die modden vies
Lies en Gert
die modden snert
Wie is er melig
Ik ben vervelig
Benny is een crack hoerquote:
Snol mag ookquote:
Lies begonquote:
Hmpf.quote:Op zondag 20 april 2014 22:36 schreef Disana het volgende:
[..]
We maken het nog een graadje erger:
Weekban, minstens.
quote:
Jij heb meer drugs dan ikquote:Op zondag 20 april 2014 22:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Gert en Lies
Die modden vies
Lies en Gert
die modden snert
Wie is er melig
Ik ben vervelig
quote:
Het zijn er wel heel veel, oplichters en trucs. En als je je een beetje verloren voelt, dan laat je je misschien wel 'helpen'.quote:Op zondag 20 april 2014 22:38 schreef liesje1979 het volgende:
Ik hoop dat ik nooit in dat soort domme oplichtingstrucjes trap.
quote:Op zondag 20 april 2014 22:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Gert en Lies
Die modden vies
Lies en Gert
die modden snert
Wie is er melig
Ik ben vervelig
Ik krijg veel mailtjes van Pay pal met een exe bestand erin en dreigen dat mijn account opgeheven gaat wordenquote:Op zondag 20 april 2014 22:38 schreef liesje1979 het volgende:
Ik hoop dat ik nooit in dat soort domme oplichtingstrucjes trap.
Ja misschien werkt dat wel zo. Ik ben niet bang maar wel op mijn hoede in een vreemde stad in een vreemd land.quote:Op zondag 20 april 2014 22:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zijn er wel heel veel, oplichters en trucs. En als je je een beetje verloren voelt, dan laat je je misschien wel 'helpen'.
Zeker in je eentje moet je alert zijn, want ik denk dat ze je dan als een makkelijk doelwit zien.quote:Op zondag 20 april 2014 22:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja misschien werkt dat wel zo. Ik ben niet bang maar wel op mijn hoede in een vreemde stad in een vreemd land.
Ja dat is ook oplichting waarschijnlijk.quote:Op zondag 20 april 2014 22:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik krijg veel mailtjes van Pay pal met een exe bestand erin en dreigen dat mijn account opgeheven gaat worden
Ik weet niet of ze dat zo zien, ik heb de illusie dat je er in je eentje ook minder toeristisch uit ziet ofzo.quote:Op zondag 20 april 2014 22:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Zeker in je eentje moet je alert zijn, want ik denk dat ze je dan als een makkelijk doelwit zien.
Ik word soms doodziek van dat quoten, of het is dubbel of ploep weg.quote:
Ik denk dat je als toerist toch al gauw net ietsje onzekerder je pad baant door een stad.quote:Op zondag 20 april 2014 22:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze dat zo zien, ik heb de illusie dat je er in je eentje ook minder toeristisch uit ziet ofzo.
Ik kan je niet volgen, het staat er toch goed?quote:Op zondag 20 april 2014 22:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik word soms doodziek van dat quoten, of het is dubbel of ploep weg.
Ik denk dat hoe je je kleed (hoe stom het klinkt) wel uitmaakt. Geen rugzak of openlijk een camera ofzoquote:Op zondag 20 april 2014 22:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze dat zo zien, ik heb de illusie dat je er in je eentje ook minder toeristisch uit ziet ofzo.
Ja omdat ik het aanpas.quote:Op zondag 20 april 2014 22:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan je niet volgen, het staat er toch goed?
Zou best kunnen hoor, ben ik eigenlijk wel benieuwd naar hoe ik er dan uit zie. Ik loop in ieder geval niet met een kaart voor mijn snufferd of een camera om mijn nek. Ik slenter vooral en zie wel waar ik uit kom.quote:Op zondag 20 april 2014 22:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat je als toerist toch al gauw net ietsje onzekerder je pad baant door een stad.
quote:Op zondag 20 april 2014 22:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O zo zit dat. Eekhoorns verpakken die pinda's in doppen.
Ik ben benieuwd hoe je de COS#2000 gaat in luiden..quote:Op zondag 20 april 2014 22:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat hoe je je kleed (hoe stom het klinkt) wel uitmaakt. Geen rugzak of openlijk een camera ofzo
Geen broek of jas ?quote:Op zondag 20 april 2014 22:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat hoe je je kleed (hoe stom het klinkt) wel uitmaakt. Geen rugzak of openlijk een camera ofzo
Dat dus dan val je niet opquote:Op zondag 20 april 2014 22:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zou best kunnen hoor, ben ik eigenlijk wel benieuwd naar hoe ik er dan uit zie. Ik loop in ieder geval niet met een kaart voor mijn snufferd of een camera om mijn nek. Ik slenter vooral en zie wel waar ik uit kom.
Denk ik ook. Sowieso is een rugzak niet heel handig want je hebt geen ogen op je rug.quote:Op zondag 20 april 2014 22:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Je snapt me best wel.quote:
Wat bazel je nou ?quote:
Ik heb op een W8 laptop de streams en op deze Ubuntu LT COS ikquote:Op zondag 20 april 2014 22:52 schreef liesje1979 het volgende:
Mijn laptop heeft het sowieso lastig als ik de streams een tijd aan heb staan. Zie ik opeens de UI's niet meer ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |