Dat zijn geen mensen.quote:
Jij bent de uitzondering. Wat heb jij met MJ?quote:
De vraag is hoe kan je niet iets met MJ hebben.quote:Op zondag 20 april 2014 03:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij bent de uitzondering. Wat heb jij met MJ?
Dat is geen vraag maar een verwijt. Ik heb weinig met de legende.quote:Op zondag 20 april 2014 03:39 schreef Baconbus het volgende:
[..]
De vraag is hoe kan je niet iets met MJ hebben.
In Utopia hebben ze het vaak over 'hij/zij is zo'n puur mens'. Ik heb dat met MJ.quote:Op zondag 20 april 2014 03:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat is geen vraag maar een verwijt. Ik heb weinig met de legende.
Die gast was alles behalve puur. Die werd nog met de naalden naast zijn bed gevonden, zijn neus in staat van ontbinding.quote:Op zondag 20 april 2014 03:41 schreef Baconbus het volgende:
[..]
In Utopia hebben ze het vaak over 'hij/zij is zo'n puur mens'. Ik heb dat met MJ.
Zo puur dat ie met kleine kindertjes naar bed gingquote:Op zondag 20 april 2014 03:41 schreef Baconbus het volgende:
[..]
In Utopia hebben ze het vaak over 'hij/zij is zo'n puur mens'. Ik heb dat met MJ.
een RLS als Utopia is over het algemeen ook alles behalve puur.quote:Op zondag 20 april 2014 03:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die gast was alles behalve puur. Die werd nog met de naalden naast zijn bed gevonden, zijn neus in staat van ontbinding.
Er zijn een paar nummers die ik wel leuk vind.quote:Op zondag 20 april 2014 03:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat is geen vraag maar een verwijt. Ik heb weinig met de legende.
Als jij de verhalen op die manier interpreteert sta je aan de andere kant van de rivier.quote:Op zondag 20 april 2014 03:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die gast was alles behalve puur. Die werd nog met de naalden naast zijn bed gevonden, zijn neus in staat van ontbinding.
Dat mag jij geloven. Ik ga je niet overtuigen.quote:Op zondag 20 april 2014 03:43 schreef Inodder het volgende:
[..]
Zo puur dat ie met kleine kindertjes naar bed ging
Welke rivier? Die gast had zoveel issues, dat 'ie er blank van werd, geheel natuurlijk, uit der aard der zaak.quote:Op zondag 20 april 2014 03:43 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Als jij de verhalen op die manier interpreteert sta je aan de andere kant van de rivier.
Heb niet echt zin om erop in te gaan. Ik geloof dat hij goede intenties had, jullie waarschijnlijk niet. Kan toch.quote:Op zondag 20 april 2014 03:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Welke rivier? Die gast had zoveel issues, dat 'ie er blank van werd, geheel natuurlijk, uit der aard der zaak.
Goeie intenties maken nog geen neus die eraf valt. Ik voel even aan de mijne. Hij zit vast.quote:Op zondag 20 april 2014 03:46 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Heb niet echt zin om erop in te gaan. Ik geloof dat hij goede intenties had, jullie waarschijnlijk niet. Kan toch.
Ik sta aan jouw kantquote:Op zondag 20 april 2014 03:46 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Heb niet echt zin om erop in te gaan. Ik geloof dat hij goede intenties had, jullie waarschijnlijk niet. Kan toch.
Er kunnen hele vervelende dingen gebeuren, zelfs met de beste intenties van de wereld.quote:Op zondag 20 april 2014 03:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Goeie intenties maken nog geen neus die eraf valt. Ik voel even aan de mijne. Hij zit vast.
Haten op MJquote:Op zondag 20 april 2014 03:46 schreef Baconbus het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 april 2014 03:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Welke rivier? Die gast had zoveel issues, dat 'ie er blank van werd, geheel natuurlijk, uit der aard der zaak.
quote:Op zondag 20 april 2014 03:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Goeie intenties maken nog geen neus die eraf valt. Ik voel even aan de mijne. Hij zit vast.
Ja, dat kan, maar ga dan niet lullen dat je een huidziekte hebt terwijl je jaren in klinieken doorbrengt om je huid te bleken.quote:Op zondag 20 april 2014 03:48 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Er kunnen hele vervelende dingen gebeuren, zelfs met de beste intenties van de wereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |