Ik ben voornamelijk van de heupbewegingen ja.quote:Op zondag 20 april 2014 02:44 schreef PoezeligDing het volgende:
Speklap, heb je feeling in je heupen?
Er kwam een varkenslachje uit mijn neus.quote:Op zondag 20 april 2014 02:45 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik ben voornamelijk van de heupbewegingen ja.
Jij kan ook motorrijden?quote:Op zondag 20 april 2014 02:45 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik ben voornamelijk van de heupbewegingen ja.
Ik wil liesje wel een keer rondrijden.... benieuwd hoe ze dat zal vindnen...quote:Op zondag 20 april 2014 02:50 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Hou op schei uit, teveel rottum gezien om dat te doen. En is niks voor mij.
Ik wil Liesje ook wel een keer rondrijden hoor. En ook ik ben benieuwd hoe ze dat zal vinden.quote:Op zondag 20 april 2014 02:51 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik wil liesje wel een keer rondrijden.... benieuwd hoe ze dat zal vindnen...
Whahahahaaahah! Ik had al het gevoel dat er iets niet klopte. Inderdaad. Al zullen saved by the bell gifjes ook heel stom zijn!quote:
^ bedoel je zekerquote:Op zondag 20 april 2014 02:52 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik wil Liesje ook wel een keer rondberijden hoor. En ook ik ben benieuwd hoe ze dat zal vinden.
Ik kan nu een heel leuk gifje plaatsen van iemand die helicopter-style gaat, maar ik denk niet dat Liesje 'm kan waarderen. Of wel Lies?quote:
Kreeg net een DM van Lies: JA! ...moest ik doorgevenquote:Op zondag 20 april 2014 02:57 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik kan nu een heel leuk gifje plaatsen van iemand die helicopter-style gaat, maar ik denk niet dat Liesje 'm kan waarderen. Of wel Lies?Er zijn geen tetta's en piemels te zien, zeg maar 'ja'.
![]()
Als jij het zegt zal het wel waar zijn. Ik ga 'm weer even zoeken.quote:Op zondag 20 april 2014 03:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
Kreeg net een DM van Lies: JA! ...moest ik doorgeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |