In de cosquote:
stuur ze is terug naar hier danquote:
Straksquote:
Deel jij je douche?quote:Op zondag 20 april 2014 21:12 schreef Inodder het volgende:
Potverdrie.... Douche bezet...
best beetje haast eigenlijk...
Morgen vertrekt er iemand, vind je het ook niet interessant om te weten wie dat wordt?quote:Op zondag 20 april 2014 21:37 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb even een Utopia dip, vind er niets meer aan.
Dat is lastig als mod, ik ook ik wist niet wat GERD was en werd uitgelachenquote:Op zondag 20 april 2014 21:37 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb even een Utopia dip, vind er niets meer aan.
Leugenaar...quote:Op zondag 20 april 2014 21:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is lastig als mod, ik ook ik wist niet wat GERD was en werd uitgelachen![]()
Ik kijk niet zo veel, sc is leuker
Lijkt de cos wel, wat roepen en dat is hetquote:
Je hebt het zelf uitgevonden..quote:Op zondag 20 april 2014 21:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Lijkt de cos wel, wat roepen en dat is het
Jawel hoor, heb de streams ook wel aan alleen ik kijk momenteel meer tv.quote:Op zondag 20 april 2014 21:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Morgen vertrekt er iemand, vind je het ook niet interessant om te weten wie dat wordt?
Ja ach, gaat wel weer over, ik heb ook geen idee wie Gerd is, oh met dat ik het typ valt het kwartje. Ik houd het wel bij ERG.quote:Op zondag 20 april 2014 21:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is lastig als mod, ik ook ik wist niet wat GERD was en werd uitgelachen![]()
Waar heb je het over?quote:
Ik heb ze momenteel ook niet aan. Lees de COS wel een beetje mee. Is er dan wat leuks op tv?quote:Op zondag 20 april 2014 21:46 schreef liesje1979 het volgende:
Jawel hoor, heb de streams ook wel aan alleen ik kijk momenteel meer tv.
Nee dat ook niet dus ik verveel me.quote:Op zondag 20 april 2014 21:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb ze momenteel ook niet aan. Lees de COS wel een beetje mee. Is er dan wat leuks op tv?
Blijf maar hier, die Gher weet het beterquote:Op zondag 20 april 2014 21:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee dat ook niet dus ik verveel me.
Ik dacht dat er een oplichtersprogramma kwam op SBS6 (lekker dom), maar dat is er dus niet.quote:Op zondag 20 april 2014 21:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee dat ook niet dus ik verveel me.
Mijn god zegquote:Op zondag 20 april 2014 21:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
One-liners neerpleuren en kijken wat er reageert..mijn favoriet ook hoor
Je bent opgelichtquote:Op zondag 20 april 2014 21:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik dacht dat er een oplichtersprogramma kwam op SBS6 (lekker dom), maar dat is er dus niet.
Heb je Fargo al gezien?quote:Op zondag 20 april 2014 21:50 schreef Disana het volgende:
Ik dacht dat er een oplichtersprogramma kwam op SBS6 (lekker dom), maar dat is er dus niet.
quote:Op zondag 20 april 2014 21:43 schreef Soury het volgende:
[..]
OKquote:Op zondag 20 april 2014 21:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat ja.. iets vaag, zeg maar beroerd, maar je schiet al aardig op
staat hier ook nog in de wachtrij....quote:Op zondag 20 april 2014 22:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je Fargo al gezien?
Ik kijk nu Ripper Street. Wel aardig, maar geen topper.
Misschien toch eens aan West Wing beginnen.
Wel toch?quote:Op zondag 20 april 2014 21:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog niet de rust gevonden daarvoor.quote:Op zondag 20 april 2014 22:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je Fargo al gezien?
Ik ben huiverig daarvoor omdat die film niet te overtreffen is. Maar ik ga met Jian mee ik wacht op meerdere delen. Ik kan geen serie kijken en een week wachten.quote:Op zondag 20 april 2014 22:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je Fargo al gezien?
Je leeft nogquote:Op zondag 20 april 2014 22:05 schreef mootie het volgende:
Ripper Street is leuk!
En hield MJ van gehakt?
Het speelt zich af in Whitechapel, niet echt een buurt van mooie kledij en interieurs ... Ben nu beginnen aan afl. twee. Even een pot rozenthee zetten!quote:Op zondag 20 april 2014 22:04 schreef Disana het volgende:
Nee, ik heb nog niet de rust gevonden daarvoor.
Ripper Street leek mij nu juist wel aardig vanwege de tijd waarin de serie zich afspeelt. Mooie kleding en interieurs. Geen kostuumdrama (mijn favoriet), maar toch.
West Wing lijkt me ook wel wat.
Zolang het in pilvorm was, smulde hij ervan. Wel mals.quote:Op zondag 20 april 2014 22:05 schreef mootie het volgende:
Ripper Street is leuk!
En hield MJ van gehakt?
Mooi zoquote:
Ik vind heel veel mooi uit die tijd hoorquote:Op zondag 20 april 2014 22:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het speelt zich af in Whitechapel, niet echt een buurt van mooie kledij en interieurs ... Ben nu beginnen aan afl. twee. Even een pot rozenthee zetten!
[ afbeelding ]
Maar dan los.
Ik ben zat en neem er nog éénquote:Op zondag 20 april 2014 22:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind heel veel mooi uit die tijd hoor
Lekker thee, ik neem een glas ijsthee met citroen.
Ik dacht aan verkeerde spellingquote:Op zondag 20 april 2014 22:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Vandaar dat je niet wist waar Gerd voor stond
Ohhhquote:Op zondag 20 april 2014 22:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee joh, dat is Gertje. Gertje de gouwe blauwe.
Jij heb meer drugs dan ikquote:Op zondag 20 april 2014 22:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Gert en Lies
Die modden vies
Lies en Gert
die modden snert
Wie is er melig
Ik ben vervelig
Benny is een crack hoerquote:
Snol mag ookquote:
Lies begonquote:
Hmpf.quote:Op zondag 20 april 2014 22:36 schreef Disana het volgende:
[..]
We maken het nog een graadje erger:
Weekban, minstens.
quote:
Jij heb meer drugs dan ikquote:Op zondag 20 april 2014 22:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Gert en Lies
Die modden vies
Lies en Gert
die modden snert
Wie is er melig
Ik ben vervelig
quote:
Het zijn er wel heel veel, oplichters en trucs. En als je je een beetje verloren voelt, dan laat je je misschien wel 'helpen'.quote:Op zondag 20 april 2014 22:38 schreef liesje1979 het volgende:
Ik hoop dat ik nooit in dat soort domme oplichtingstrucjes trap.
quote:Op zondag 20 april 2014 22:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Gert en Lies
Die modden vies
Lies en Gert
die modden snert
Wie is er melig
Ik ben vervelig
Ik krijg veel mailtjes van Pay pal met een exe bestand erin en dreigen dat mijn account opgeheven gaat wordenquote:Op zondag 20 april 2014 22:38 schreef liesje1979 het volgende:
Ik hoop dat ik nooit in dat soort domme oplichtingstrucjes trap.
Ja misschien werkt dat wel zo. Ik ben niet bang maar wel op mijn hoede in een vreemde stad in een vreemd land.quote:Op zondag 20 april 2014 22:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zijn er wel heel veel, oplichters en trucs. En als je je een beetje verloren voelt, dan laat je je misschien wel 'helpen'.
Zeker in je eentje moet je alert zijn, want ik denk dat ze je dan als een makkelijk doelwit zien.quote:Op zondag 20 april 2014 22:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja misschien werkt dat wel zo. Ik ben niet bang maar wel op mijn hoede in een vreemde stad in een vreemd land.
Ja dat is ook oplichting waarschijnlijk.quote:Op zondag 20 april 2014 22:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik krijg veel mailtjes van Pay pal met een exe bestand erin en dreigen dat mijn account opgeheven gaat worden
Ik weet niet of ze dat zo zien, ik heb de illusie dat je er in je eentje ook minder toeristisch uit ziet ofzo.quote:Op zondag 20 april 2014 22:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Zeker in je eentje moet je alert zijn, want ik denk dat ze je dan als een makkelijk doelwit zien.
Ik word soms doodziek van dat quoten, of het is dubbel of ploep weg.quote:
Ik denk dat je als toerist toch al gauw net ietsje onzekerder je pad baant door een stad.quote:Op zondag 20 april 2014 22:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze dat zo zien, ik heb de illusie dat je er in je eentje ook minder toeristisch uit ziet ofzo.
Ik kan je niet volgen, het staat er toch goed?quote:Op zondag 20 april 2014 22:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik word soms doodziek van dat quoten, of het is dubbel of ploep weg.
Ik denk dat hoe je je kleed (hoe stom het klinkt) wel uitmaakt. Geen rugzak of openlijk een camera ofzoquote:Op zondag 20 april 2014 22:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze dat zo zien, ik heb de illusie dat je er in je eentje ook minder toeristisch uit ziet ofzo.
Ja omdat ik het aanpas.quote:Op zondag 20 april 2014 22:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan je niet volgen, het staat er toch goed?
Zou best kunnen hoor, ben ik eigenlijk wel benieuwd naar hoe ik er dan uit zie. Ik loop in ieder geval niet met een kaart voor mijn snufferd of een camera om mijn nek. Ik slenter vooral en zie wel waar ik uit kom.quote:Op zondag 20 april 2014 22:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat je als toerist toch al gauw net ietsje onzekerder je pad baant door een stad.
quote:Op zondag 20 april 2014 22:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O zo zit dat. Eekhoorns verpakken die pinda's in doppen.
Ik ben benieuwd hoe je de COS#2000 gaat in luiden..quote:Op zondag 20 april 2014 22:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat hoe je je kleed (hoe stom het klinkt) wel uitmaakt. Geen rugzak of openlijk een camera ofzo
Geen broek of jas ?quote:Op zondag 20 april 2014 22:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat hoe je je kleed (hoe stom het klinkt) wel uitmaakt. Geen rugzak of openlijk een camera ofzo
Dat dus dan val je niet opquote:Op zondag 20 april 2014 22:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zou best kunnen hoor, ben ik eigenlijk wel benieuwd naar hoe ik er dan uit zie. Ik loop in ieder geval niet met een kaart voor mijn snufferd of een camera om mijn nek. Ik slenter vooral en zie wel waar ik uit kom.
Denk ik ook. Sowieso is een rugzak niet heel handig want je hebt geen ogen op je rug.quote:Op zondag 20 april 2014 22:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Je snapt me best wel.quote:
Wat bazel je nou ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |