Flikker op zeg, een keuze was er.quote:Op zondag 20 april 2014 05:05 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat is alsof je iemand vraagt om over Voldemort te praten. I've already said too much.![]()
Propofol hoor je niet thuis toegediend te krijgenquote:Op zondag 20 april 2014 05:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Never mind? Wiens keuze was het dan zijn 'pijn ' te stillen?
quote:Op zondag 20 april 2014 05:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Flikker op zeg, een keuze was er.
Ik vraag mij af wat jij toegediend krijgt maar wil het antwoord niet weten, het zal genoeg zijn om een COS elke nacht met onzin vol te spammen.quote:Op zondag 20 april 2014 05:06 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Propofol hoor je niet thuis toegediend te krijgen
quote:Op zondag 20 april 2014 05:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik vraag mij af wat jij toegediend krijgt maar wil het antwoord niet weten, het zal genoeg zijn om een COS elke nacht met onzin vol te spammen.
quote:
En het had zo mooi kunnen zijnquote:
Als ik een haai van dichtbij zie krijgt hij een kruis in z'n oog. Deep Blue Sea-style, LL Cool J, alles.quote:Op zondag 20 april 2014 14:56 schreef liesje1979 het volgende:
Indrukwekkende beesten maar ik vind haaien nog toffer. En eng.
Kan je jezelf niet bellen? Ohnee, jij was ook van het geluid uit toch?quote:Op zondag 20 april 2014 15:11 schreef Joezi het volgende:
Ben mn telefoon kwijtIn huis... zelfs al in de koelkast gekeken...
Hoe kan ik bellen zonder telefoon?quote:Op zondag 20 april 2014 15:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kan je jezelf niet bellen? Ohnee, jij was ook van het geluid uit toch?
Je had een echte telefoon toch? (Android dus)quote:Op zondag 20 april 2014 15:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hoe kan ik bellen zonder telefoon?Hoorde m net wel keihard trillen, maar van waar..
hmmm volgens mij niet, kan dat alsnog zonder telefoon..quote:Op zondag 20 april 2014 15:28 schreef Inodder het volgende:
[..]
Je had een echte telefoon toch? (Android dus)
Apparaatbeheer niet ingeschakeld?
[ afbeelding ]
https://www.google.com/android/devicemanager?hl=nl
Dat lijkt mij niet... Wijze les voor de toekomst?quote:Op zondag 20 april 2014 15:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
hmmm volgens mij niet, kan dat alsnog zonder telefoon..
GPS uit? geen andere opties? dm je nummer anders... dan bel ik je even.quote:
lol hij deed het toch wel ineens!! lag in keukenkastjequote:Op zondag 20 april 2014 15:33 schreef Inodder het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet... Wijze les voor de toekomst?![]()
Maar kijk even wat je nog aan mogelijkheden hebt via de link eerder gegeven zou ik zeggen...
Dat bellen via apparaatbeheer werkte na 2 keerquote:Op zondag 20 april 2014 15:34 schreef Inodder het volgende:
[..]
GPS uit? geen andere opties? dm je nummer anders... dan bel ik je even.
via apparaatbeheer?quote:Op zondag 20 april 2014 15:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol hij deed het toch wel ineens!! lag in keukenkastje![]()
![]()
![]()
![]()
En Hail degene die je op de mogelijkheden van android wees?quote:Op zondag 20 april 2014 15:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat bellen via apparaatbeheer werkte na 2 keerTOP! HAIL ANDROID!
Ik heb van je gewonnen.quote:Op zondag 20 april 2014 15:38 schreef Inodder het volgende:
[..]
via apparaatbeheer?
![]()
problem solved...
liesje [ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 april 2014 15:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hoe kan ik bellen zonder telefoon?Hoorde m net wel keihard trillen, maar van waar..
quote:
Jajaquote:Op zondag 20 april 2014 15:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol hij deed het toch wel ineens!! lag in keukenkastje![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zeg toch niet met hoeveel punten jongen!quote:Op zondag 20 april 2014 15:41 schreef Inodder het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat is er gebeurd met geen resultaten openbaar maken....
Was zelfs je eigen verzoek...
Wint ze ook weer een keer
Handtasjes gebruik ik niet dus dan moet je wat.quote:
Trilfunctie aan....quote:Op zondag 20 april 2014 15:47 schreef Parlay het volgende:
[..]
Handtasjes gebruik ik niet dus dan moet je wat.
A, een ervaringsdeskundigequote:Op zondag 20 april 2014 15:52 schreef Inodder het volgende:
[..]
Trilfunctie aan....
En maar bellen via die devicemanager
quote:Op zondag 20 april 2014 14:57 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Als ik een haai van dichtbij zie krijgt hij een kruis in z'n oog. Deep Blue Sea-style, LL Cool J, alles.
Zeg het maar hoor, lucht je hart.quote:
ik moet nog, zit te twijfelen tussen pizza en spareribsquote:
Most definitely Spareribs!!!!quote:Op zondag 20 april 2014 18:34 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik moet nog, zit te twijfelen tussen pizza en spareribs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |