Oh, absoluut en Bobbie de leverancier.quote:Op zondag 20 april 2014 04:52 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Round 2![]()
![]()
![]()
![]()
Wat denk je van Whitney? Was zeker ook een junkie?
Maar is ze daardoor dood gegaan?quote:Op zondag 20 april 2014 04:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oh, absoluut en Bobbie de leverancier.
Nee, maar ik kan jou ook wel de middelen verstrekken waardoor je heel prettig in een bad verzuipt, wanna date?quote:
Nu niet meer.quote:Op zondag 20 april 2014 04:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan jou ook wel de middelen verstrekken waardoor je heel prettig in een bad verzuipt, wanna date?
Die ene gast zat eerst bij Depeche Mode..quote:
Kom op zeg, niemand zal het weten, je voelt er niks vanquote:
Creepin' me out!quote:Op zondag 20 april 2014 04:58 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kom op zeg, niemand zal het weten, je voelt er niks van
quote:Op zondag 20 april 2014 05:00 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zullen we samen deze doen?![]()
[ afbeelding ]
Mja, zo ging het uiteindelijk bij MJ ook.. Hij heeft er niks van gemerkt.quote:
Doesn't make it less evil.quote:Op zondag 20 april 2014 05:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mja, zo ging het uiteindelijk bij MJ ook.. Hij heeft er niks van gemerkt.
Evil voor wie? Voor mij is het ZIJN keus geweest.quote:
gedeeltelijkquote:Op zondag 20 april 2014 05:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Evil voor wie? Voor mij is het ZIJN keus geweest.
Never mind.quote:Op zondag 20 april 2014 05:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Evil voor wie? Voor mij is het ZIJN keus geweest.
Cobain. Die schoot zichzelf neer met een shotgun, want ach ja, dat gebeurt nou eenmaal.quote:
Never mind? Wiens keuze was het dan zijn 'pijn ' te stillen?quote:
Dat is alsof je iemand vraagt om over Voldemort te praten. I've already said too much.quote:Op zondag 20 april 2014 05:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Never mind? Wiens keuze was het dan zijn 'pijn ' te stillen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |