Ook dat staat geheel open voor interpretatie. Dat hele 'kleur'-verhaal vind ik ook verder niet zo zwaar wegen in mijn mening voor MJ als persoon.quote:Op zondag 20 april 2014 03:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, dat kan, maar ga dan niet lullen dat je een huidziekte hebt terwijl je jaren in klinieken doorbrengt om je huid te bleken.
Die heb ik verwijderd. Waren het worsten?quote:
Dat aapjes verhaal en ik heb kinderen bij een vrouw blabla ook niet..?quote:Op zondag 20 april 2014 03:52 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ook dat staat geheel open voor interpretatie. Dat hele 'kleur'-verhaal vind ik ook verder niet zo zwaar wegen in mijn mening voor MJ als persoon.
Ik mag jouw God lasterenquote:Op zondag 20 april 2014 03:53 schreef Baconbus het volgende:
Je was zo gierig dat je z'n naam verkeerd geschreven hebt. Blasphemy.
Nee dat ook niet. Natuurlijk was het geen doorsnee persoon, maar ik zag weinig slechts in hem, en die man had een boodschap.quote:Op zondag 20 april 2014 03:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat aapjes verhaal en ik heb kinderen bij een vrouw blabla ook niet..?
Maar koop ajb wel :
Welke boodschap had hij?quote:Op zondag 20 april 2014 03:55 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nee dat ook niet. Natuurlijk was het geen doorsnee persoon, maar ik zag weinig slechts in hem, en die man had een boodschap.
quote:Op zondag 20 april 2014 03:55 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nee dat ook niet. Natuurlijk was het geen doorsnee persoon, maar ik zag weinig slechts in hem, en die man had een boodschap.
Maar, om wie gaf hij?quote:
Kom op. He did not. Medicijnen geven niet om mensen.quote:
Flower3!!quote:Op zondag 20 april 2014 03:58 schreef Flow3r het volgende:
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
And that, my darling, is where we disagree.quote:Op zondag 20 april 2014 04:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kom op. He did not. Medicijnen geven niet om mensen.
Goedquote:
Vertel, welk medicijn had deze man kunnen genezen?quote:Op zondag 20 april 2014 04:01 schreef Baconbus het volgende:
[..]
And that, my darling, is where we disagree.
Bijna..quote:
Ik had het niet over medicijnen.quote:Op zondag 20 april 2014 04:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Vertel, welk medicijn had deze man kunnen genezen?
Waar heb je het dan over?quote:
Dat hij geen junkie was. Tenminste, ik neem aan dat je dat bedoelt met medicijnen.quote:
Je kent het verhaal van MJ toch wel?quote:
Hij was absoluut een verslaafde. Of is hij volgens jou een natuurlijke dood gestorven?quote:Op zondag 20 april 2014 04:06 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat hij geen junkie was. Tenminste, ik neem aan dat je dat bedoelt met medicijnen.
Ja, dat lijkt me wel. Tot zuurstofkap aan toe, die man was volkomen normaal.quote:
Als hij verslaafd was, was dat niet uit vrije wil. En nee. Dat sowieso niet.quote:Op zondag 20 april 2014 04:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij was absoluut een verslaafde. Of is hij volgens jou een natuurlijke dood gestorven?
Nee, dat was ie niet, moet dat dan?quote:Op zondag 20 april 2014 04:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me wel. Tot zuurstofkap aan toe, die man was volkomen normaal.
Ben je minder verslaafd als het niet uit 'vrije wil is'? Het lijkt me dat niemand voor een verslaving kiest, voor welke ook.quote:Op zondag 20 april 2014 04:09 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Als hij verslaafd was, was dat niet uit vrije wil. En nee. Dat sowieso niet.
Je vraag was of ik 'het verhaal van MJ kende'.quote:
Het lijkt me toch wel een verschil, zelf verslaafd aan iets raken of langzaam gedrogeerd worden. Jij bedoelt denk ik de manier waarop verslaving werkt, dat bedoel ik hier niet.quote:Op zondag 20 april 2014 04:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ben je minder verslaafd als het niet uit 'vrije wil is'? Het lijkt me dat niemand voor een verslaving kiest, voor welke ook.
Oke, over welke verslaving heb jij het?quote:Op zondag 20 april 2014 04:12 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Het lijkt me toch wel een verschil, zelf verslaafd aan iets raken of langzaam gedrogeerd worden. Jij bedoelt denk ik de manier waarop verslaving werkt, dat bedoel ik hier niet.
Duitse meuk!quote:Op zondag 20 april 2014 04:12 schreef Inodder het volgende:
Heiko und Maiko slaat hier niet aan blijkbaar?![]()
![]()
Wellicht dat dit een iets minder ver van jullie bed show is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |